Ubisoft konečně objasnil, jak to bude s rozlišením a frekvencí u konzolových verzí Watch Dogs. Sony na oficiálních stránkách tvrdila, že PlayStation 4 verze jako jediná poběží v rozlišení 1080p při 60 snímků za sekundu. To byl ale nesmysl.
Na blogu totiž Ubisoft dnes večer objasnil, že PS4 verze bude v rozlišení 900p, zatímco Xbox One pouze v 792p. U obou platí 30fps.
Kreativní ředitel Jonathan Morin tvrdí, že chtějí především dynamickou hru. Jelikož se Watch Dogs odehrává v otevřeném světě inspirovaném Chicagem, bylo nutné snížit rozlišení i frekvenci snímků.
Otázkou zůstává, zda nové generaci konzolí od Sony a Microsoftu chybí potřebný výkon nebo jen vývojáři zatím neumějí hry pořádně optimalizovat a vyrovnat se s možnými překážkami. Doufejme, že jde o druhý případ.
Nezapomeňte na dnešní devítiminutové video.
Alfajk
Článek si sice poslal hezkej, ale úplně mimo co tady řešíme … Ale to je asi jedno.
Vývojáři – programátoři, grafici, designéři, zvukaři atd atd, se nemůžou starat o to, kolik bude hra stát, ti mají svoji práci …
já to věděl – ano, vyvojari kteri nejsou pod nenazranym vydavatelem, to ze jich vetsina funguje pod EA je jen jejich problem, proto ma indie takovej uspech, vydaji hru kdy uznaji za vhodne a hlavne za kolik chteji, ne za standardnich 49, 99€ (v posledni dobe spis 59, 99)
SonOfLiberty – always online je jen z duvodu drivejsi real money AH, protoze neexistuje zpusob, jak jinak ohlidat manipulace s equipem…nebo snad byla i na konzolych?
nejdriv si zjistete informace, nez zacnete sirit moudra [ odkaz ]
Hádky nehádky …. . já už chci hrát !
Bože zase jen kecy a ještě mimo téma, co tahle si to vyřešit na nástěnkách nebo v Soukromých zprávách. Kdo má číst ty nesmyslné věci co tu píšete.
Alfajk- vývojáři určují ceny? Tak super hned si zkusim určit výplatu seš blbej až na půdu
Sherlock161:
Odpovídám na toto: . . Vývojáři určitě neříkají kolik má jaká hra stát
"já to věděl – opet okouzlujes svoji tuposti…kdo myslis, ze tam ty slevy dava? necekane samy vyvojari…a zisky ze slev maji X nasobne vetsi, nez kolik toho prodavaji bezne, kdyby se jim to nevyplatilo, tak to nedelaji". .
Marcus: Co to meleš?
no to je sranda, sa tu oháňate predajmi hier na PC, ale každá vec čo ste spomenuli musí byť online inak si nezahráte, či je to už DayZ, alebo Diablo 3, GoW 2 alebo aj Starcraft 2 (multiplayer je v SC2 nahranejší) , to nie je len o konkurencií, ale hlavne o tom , že sa to zwareziť nedá. Nehovorím, že na PC sa len warezi, to by som si určite nedovolil tvrdiť, ale určite PC nie je tak veľký trh s platiacimi zákazníkmi ktorý sú ochotný dať za hru 49, 90 Euro aby si mohli zahrať hru hneď po vydaní. PC je určite silná platforma, kedže každý nový titul vychádza aj pre PC, myslím, že v budúcnosti to bude pre PC hráčov už len lepšie.
Alfajk
Myslíš, že vývojáři (v tomto případě asi lepší psát distributoři, vývojáři tu hru udělají ) můžou kecat do cen například Steamu? Tak to jsi hodně naivní… Distributor se dohodne s obchodem na ceně atd… A to je tak všechno. Steam, pokud pozná, že se to moc dobře neprodává nebo když je na začátku prodeje (na Steamu dost oblíbené) tak dá slevu. Ale distributor do tohohle fakt kecat nemůže
zidpadne: Protože když máž warez verzi, tak to není tak pohodlný, jako na steamu a máš alespoň o trochu vyšší šanci, že to nějak pojede. Ano, nejvíc her na PC vychází jen z důvodu, že je to vydání nejjednodušší na PC (ale prý PS4 má na tom být lépe či co) .
Alfajk: Prosimtě, laskavě mi tady nemávej před očima Diablem. To je ta hra, která musí být vždy připojená a doteď tedy zwarezit nejde (nemusím připomínat, že na konzolích takovýto směšný požadavek není – to něco vypovídá, co si Blizz myslí o PC platformě) .
A že jsou PCčkáři ta hrdá platforma plná hrdých hráčů, kteří se nepodvolují hlavnímu proudu? Prosimtě. Stačí kouknout na jakoukoliv větší hru jen pro konzole a hned se hromadně podepisují petice za každou kravinu na konzolích. Všimnul sis někdy opačné petice?
A slevy? Tady je vidět krásný znehodnocování her a taky to, že díky tomu je PC platforma pozadu. Důležitý jsou ty první tři měsíce, max půlrok z hlediska prodejů. Pak už to je víceméně jedno. Tady všichni PCčkáři čekaj na slevy na steamu a při vydání to koupí menšina (i když je úspěch, že to koupí alespoň v těch slevách) .
Stačí se kouknout na torrnty jakékoliv multiplatformní hry a uvidíte, že PC má vždy největší počet seedů. To něco vypovídá.
já to věděl – opet okouzlujes svoji tuposti…kdo myslis, ze tam ty slevy dava? necekane samy vyvojari…a zisky ze slev maji X nasobne vetsi, nez kolik toho prodavaji bezne, kdyby se jim to nevyplatilo, tak to nedelaji
Ono jde ale o to za kolik se ty pc hry prodávají, většinou jsou to hry ve slevách na steamu takže pro vývojáře nic moc
Alfajk: ovce sou i na PC třeba total war Rome nebo Sim City. Navíc diablo se super prodává i má konzolích a pokud vím tak na PC se ukrást nedá jelikož je stejně jako druhá zmíněná neustále online. To ale zabihame do blbostí:-D
Adamsr – tak tak, nekterejm doslo, ze kdyz nabidnou kvalitu (dayZ) , tak lidi bez problemu zaplati, ale nekteri (EA, ubi, etc) jsou proste mimo a nedochazi jim, kdyz rok co rok vydavaji jednu generickou srajdu za druhou, tak jim to na PC nikdo kupovat nebude
podobny manyry chytal i CD projekt se zaklinacem 2 a jeho neslavnou DRM, ale lidi jim to dali pekne sezrat a oni se poucili – trojku vydavaj DRM free
darkramm88 – diablo 3 na pc cca 15-18M kopii, GW2 – 5M kopii, stacraft – 10M kopii…hold na pc je vetsi konkurence a mensi stado, tak se hold tolik od jedny hry neproda
zidpadne: protože vydání INDIE her na PC je nejednoduší, ale i přesto že jsem hrdej PCčkář tak je musím uznat to že konzole platí vývoj ale na PC to taky není tak špatný, PC trh jde nahoru a prodeje her jako DayZ to jen dokazují, to vidí i Ubisoft kterej dřív vydával hlavně na konzole, kdyby se na PC jen warezovalo jak taky plno lidí říká tak by se společnosti jako Ubisoft vykašlali na PC verze, akorát R* a plno dalších konzolistů žije v roce 2008 kdy byl PC gaming kvůli warezu téměř mrtvej, ale od toho PC gaming ušel dlouhou cestu a rozrostl se