Společnost Take-Two může být za poslední rok nadmíru spokojena. O rekordní zisk se postarala zejména gangsterská akce Grand Theft Auto V od Rockstaru. Vydavatel do obchodů po celém světě dodal 33 milionů kusů. Nevíme, kolik kusů se přesně prodalo, avšak v prvních třech dnech vygenerovala hra rovnou miliardu dolarů.
Pokud chcete být v obraze, tak Mario Kart Wii od Nintenda – jedna z nejprodávanějších her v historii – prodala za svůj život přes 35,5 milionů kopií.
Za čtvrtletí vykázala Take-Two tržby ve výši $233,2 milionů, prudký propad, v loňském roce to bylo $303,1 milionů. Avšak za celkový rok se může firma pochlubit tržby $2,414 miliard, což je o 97 procent lepší než v předešlém roce – $1,222 miliard. Celkově tak lze říci, že Take-Two vykázala zisk ve výši 510,7 milionů dolarů. To je dramatický rozdíl, loni to bylo pouhých 33,1 milionů dolarů.
Společnost za úžasný rok může děkovat nejen již zmíněnému GTA V, ale rovněž komiksové střílečce Borderlands 2 (9 milionů prodaných kopií), BioShock Infinite (6 milionů), NBA 2K14, WWE 2K14 a Sid Meier's Civilization V (5 milionů).
Velký nárůst zaznamenaly i digitální tržby, o rovných 65 procent – na 435,1 milionů dolarů. Hodně tomu pomohly dodatečné balíčky pro díly ze série GTA, Borderlands 2, NBA 2K, Civilization V a BioShock Infinite.
O Take-Two se v nadcházejících měsících dočkáme následujících her:
• NBA 2K15 pro PC, PS4, Xbox One, PS3, X360 – 7. října 2014
• Borderlands: The Pre-Sequel pro PC, PS3, X360 – podzim 2014
• Civilization: Beyond Earth pro PC, Mac, Linux – podzim 2014
• Evolve – PC, PS4, Xbox 360 – podzim 2014
• WWE 2K15 pro PS4, Xbox One, PS3, X360 – během finančního roku 2015 (končí v březnu 2015).
Přečtěte si další článek: Rockstar připravuje hru pro PS4 a Xbox One
Tak snad si brzy taky zahraju GTA V, zejtra se dozvím, zda si můžu jet vyzvednout PS3
Jo tak to mi taky vadi, ze kdyz jedes po meste tak sice hustota provozu je v pohode, ale opakuje se 5 vozidel porad dokola. Neni pak problem potkat nekolik stejnych aut vedle sebe, coz vypada docela divne, vzhledem k tomu ze ve hre je aut strasne moc. Dalsi vec co ma s timhle hodne spolecnyho je "tvoje auto je vsude kolem". Reknu priklad, hledas nekolik hodin nejaky urcity auto po mape a nemuzes ho najit, tak to vzdas a koupis si ho…a najednou v tom aute jezdi kazdy paty NPCcko. Doufam ze v dalsim GTA uz tenhle problem nebude.
Malasnikov:
Je pravda, že ty nejhrubější chyby ve Story modu, které znemožňovaly postup ve hře nebo ji dokončit, jsou zažehnány, a chápu, že v porovnání s online hrou je třeba na GTA Online ještě hodně poladění. Stejně mě ale mrzí, že některé chyby se ve hře opakují, a to i přesto, že už byly v předchozích dílech (třeba klonování stále stejných aut na ulicích…) …
Ostatni vydavatele urcite Take-Two zavidi ze vydava hry od Rockstar North x)
Cybotron: To ja jsem praveze rad ze se venuji GTA Online, ktery potrebuje jeste poradne vylepsit. Singleplayer je v pohode a zadny zavazny chyby a nedostatky jsem tam neobjevil. Ma ale vyjit novy singleplayerovy DLC ktery bude nejspis zase zdarma.
T2 i R* to přeji, jen mě mrzí, že se teď veškerý support i updaty omezují na GTA Online a na opravu chyb v Singleplayeru se zapomíná…