Activision už při oznámení nového Call of Duty tvrdil, že Advanced Warfare bude mít propracovaný příběh, na který se bude ještě dlouho vzpomínat. Jestli je to pravda, si budeme moci ověřit až v listopadu, kdy hra oficiálně vychází. Něco málo naznačil Glen Schofield, spoluzakladatel Sledgehammer Games.
Ten na svém Twitteru odpovídal na dotaz jednoho fanouška a prozradil, že napsání scénáře trvalo dva a půl roku. To je dlouhá doba. Můžeme se pouze dohadovat, zda půjde skutečně o zajímavou singleplayerou část nebo se psaní protáhlo kvůli různým verzím scénáře, které se upravovaly.
Co myslíte, bude dlouhá práce na scénáři vidět i v samotné kampani, třeba délkou, která by mohla být konečně delší než šest hodin jako je to u většiny stříleček?
Call of Duty: Advanced Warfare se odehrává ve věrohodně ztvárněné budoucnosti roku 2054, kde se staly dominantními ozbrojenými silami privátní vojenské skupiny. Věrohodná má být z toho důvodu, že Sledgehammer Games vše dlouho zkoumali a konzultovali s pověřenými osobami – odborníci přes filmy, armádu a sci-fi. Vžijeme se do mariňáka Mitchella v jednotce žoldáků bojujících za mír na Zemi.
Stará generace má stále co nabídnout, ale je fakt, že 256 MB RAM už nestačí a to hlavně v RPG.
To vubec neni pravda jenom staci nedelat porty ze 3 na 4 ale obracene, ale oni to vychytají….
Hry, ktery jsou pro novou i starou generaci konzoli, byt pravej next-gen ani nemuzou.
Zajímavé je, že říkali, že se poučí z chyb z Ghosts a grafika bude lepší – Next Gen, jenže hra je vyvíjena už delší dobu před vydáním Ghosts a pochybuji, že by kvůli tomu změnili celý grafický kabátek. Takže odpad…. ostatně jako už delší dobu…
Ono by jen stačilo zlepšit inteligenci nepřátel nebo udělat o něco těžší obtížnost. Nesnáším, když prostě nepřátelé jen proti mně naběhnou a nemusím je ani lákat z úkrytu. A když už, tak ať se jedná hergot o nějaké atentátníky! To je další věc, co SP potřebuje: více druhů nepřátel. Když už se tam objevili nějací speciální nepřátelé, tak jen na jednu misi nebo chvíli. Dokonce i psy už v CoD nevidím.
Elcig no u některých jo, ale když ne, není na tom nic špatného a u COD to platí trojnasob… to je jako kdyby jsi nadával na hospodu za to, že tam prodávají pivo místo M16
adamoun – já vím ale i u střílečkách se musí taktizovat
Malasnikov: Nevim na co si zvědavej, si vzpomen na první trailer ghostů. . pecka, bomba a pak z toho vyšel Tetris 4D… 2, 5 roku ? Možná tu celou dobu seděli v hospodě a přišli jenom na ten název novýho dílu…
Elcig však to nemá být na taktiku, jestli sis nevšiml je to střílečka a né taktická hra
hahahaha, takhle po ranu jsem se fakt zasmal, ze prej 2, 5 roku
muricani budou zachranovat svet pred teroristama, oooo, jak originalni…
No tak spolupracovali s Infinity Ward na Modern Warfare 3. Jejich prvni hra je ale Advanced Warfare.
Malasnikov : : ne ne – [ odkaz ]
jedno je jistý, a at si melou jak chtěj stejnak je to pokazdy lež, podle mě to moc na taktiku náročný nebude, to by ztratili tisíce dětských fanoušků.
Tohle je prvni Call of Duty od Sledgehammer Games ne? Mohlo by to byt lepsi nez vsechny predchozi Call of Duty ve vsech ohledech. Tuhle herni serii uz davno nehraju, ale na Advanced Warfare jsem docela zvedavej.
Dva a půl roku to nechali někoho smolit? Activision má asi hodně peněz