Server rozhlas.cz zveřejnil zajímavý rozhovor s Danem Vávrou, tentokrát se ale vše netočí kolem Kingdom Come: Deliverance, resp. se nedozvídáme nic, co bychom nevěděli už z dřívějška.
Místo toho se lze dočíst zajímavosti o počátcích Danovy kariéry na herní scéně, o rozdílech vývoje v 90. letech za časů Hidden & Dangerous a dnes, nebo odlišnostech mezi psaním scénáře pro film a pro hru. Nechybí ani názor na chápání her jako umění a důležitost herního průmyslu pro Českou republiku.
Osobně považuji za nejzajímavější otázku zaměřenou na psaní scénáře pro legendární Mafii a její o poznání méně legendární pokračování. Schválně si všimněte, že v případě druhého dílu Dan zdůrazňuje práci na první verzi scénáře. Myslím, že tahle informace jasně vyvrací zažitý názor (nebo spíš pomluvu), že za konečný stav hry může jen a pouze Dan Vávra, zjevně ale neměl vliv ani na finální verzi příběhu, natož na zbytek celého projektu. Ještě aby ne, když v době vydání Mafie 2 už dávno v 2K Czech nepracoval.
…. Lukys ještě pořád nepochopil že v herním průmyslu hraje PC už 5-6 let druhé housle, ale praktická ochutnávka ho s jeho strojem čeka v dalších letech …. Sranda jak neumí vidláci anglicky tak se ve slovech o další generaci herních mašin uplně ztrácej
bruno cz – no jak píšeš. . žádnej posun, jen jeho imaginarní iluze. . ps3, xbox360 byly fenomenálně navržený
…sama nextgen grafika a skutek utek, viz. Watch_dogs na pc a její orezanej kod. . Tak kde je ten nextgen teda?
Kua, ja myslel ze nextgen uz tu byl s x360 a ps3… A vono ne? Kazda nova konzole teď bude furt nextgen a přitom je to jen lowend pc pro applisty. Omg! Proč to furt někdo pise? A hc hry na konzole jsou taky. Stejně jako nakej hnedocech co pracuje.
Lukkys – pracujici hnedocech. . he. . dobre hovna z tebe padaj. .
Blackbull: Neřeš, [ odkaz ]
Lukkys: Jenže KC:D je opravdu hardcore RPG pro next-gen konzole a PC. Nechápu co je na tom to výroku blbost. Hry na konzole nejsou pouze pro casual hráče.
SonOfLiberty
Lukkys: Ježiš, to Tě nas*alo, že tam není zmíněno PC?
—-
Naštvalo mne, že ta formulace je nesmyslná. Konzole jsou určeny pro causal a jednoduché hráče. HC je čistě PC věc. Proto je kravina uvádět slovní spojení konzole-HC. To je jako kdybych napsal "diamantová cetka" nebo "pracující hnědočech". Obojí je kravina a zní to komicky.
Lukkys: Ježiš, to Tě nas*alo, že tam není zmíněno PC?
Lukkys: Všech 6 hodin herní náplně bude pořádný HC
později založil vlastní studio Warhorse, které v současnosti vyvíjí hardcore RPG pro next-gen konzole Kingdome Come: Deliverance ze začátku 15. století – Větší kravinu sem nečetl, zbytek článku docela ujde.
No o kingdom come jsme se teda nic nového nedověděli. Tak alespoň přidám parádní video z bitvy kde Daniel Vávra spolu s ostatními členy Warhorse studio sbírají inspiraci. A můžeme si třeba říkat že je to cinematic trailer na kingdom come.
[ odkaz ]
Sherlock: Podle mých výpočtů o 15 víc než nyní
sonic: Za 15 let těch CoDů bude pěkná hromada.