Očekávaná sci-fi plošinovka Blackhole od českého týmu FiolaSoft se prezentuje v dalším traileru. Ten kromě již známého prostředí jeskyní plných krystalů ukazuje i nedávno představenou džungli a pro ní specifické gameplay prvky v čele s kladkovým systémem.
Před dvěma dny se objevila i dvě gameplay videa. Jedno pochází z prostředí jeskyně, druhé z džungle.
Gameplay videa
Připomínáme, že Blackole je naplánováno na letošní podzim pro PC, Mac a Linux. Na závěr se ještě můžete podívat na starší obrazové materiály, které tvůrci vydali během nedávné doby.
Líbí se mi to víc a víc …tak na ps4 plusko zdarma to by byl idealní případ….
Rascal: je mi samozřejmě známo, jen jsem nahodil takove ty s nejvyšším hypem rychle z hlavy
madquaker: výběr mezi CE a UE4 je dost omezenej. Existuje tolik enginů…
pospile: No právěže GM přidává podporu pro port PS 4 a Vita, nevidím problém, port na mobilní platformy a HTML5 tu je taky, takže ? Mimochodem sem psal UE 3/4!
pavel. gajdo: i u Unreal Enginu a tak dále bys měl umět minimálně C++.
A ne nebyla to neštastná volba, jelikož oni mezi ničím nevolili. FS používá GM už od uplného začátku, takže co se jich týče může to být spíš výzva. Nechápu co máte proti GM, nějak mi to uniká…
BTW: nejsem si osobně jistý jak by se dobře pracovalo s UE na poli AI v měřítku KDC.
madquaker: Tak ve Warhorse si hlavně teď musí trhat vlasy, když vidí cenu a "užitnou hodnotu" UE4 + když je CE licence teď mnohem levnější CE je ale upřímě k smíchu, je to jen pozlátko, protože musíš umět s Lua, C++ a Flashem, nehledě na to, že import čehokoliv do enginu je lidově řečeno "pain in the ass"
Na Kingdom Come by byl UE4 mnohem lepší. V době kdy ale začali na KCD dělat byl UE4 ještě v plínkách. Sám Dan Vávra říkal, že dnes už by do CE znovu nešel.
Pravda. GameMaker je nešťastná volba. I z hlediska budoucnosti (portace atd…) .
Až na to že FiolaSoft se po léta striktně drží 2D. co se platforem a FS ti doporučím zkouknout TeaClub#1, Fiola to tam trochu popsal.
Mimochodem musím ti oponovat v tom že Unity je lepší engine na cokoliv, to se takhle obecně říct nedá. Volbu enginu musíš podřizovat tomu co tvoříš, například, představ si že Kingdome Come by bylo tvořeno v Unity nebo UE3/4. Pro ně byla volba CE vhodná a snad jasná.
Ale tady jde o to, že když se v budoucnu odhodlají přejít na 3D, tak už nemusí platit nic navíc, prostě zapnou Unity a mají to, nehledě na to, že je to prostě obecně lepší engine "na cokoliv"
pavel. gajdo: Kdyby jsi znal FiolaSoft asi líp, věděl bys proč volí GM a né unity. Za druhe YoYo games k tomu nic nemajjí, je uplně jedno jestli jsou to idioti nebo co. Co se týče GM, prošlo docela výrazným vývojem a rozhodně není k zahození.
A za třetí, cena enginu. Unity 3d vyjde na 1500 dolarů zatímco GM vyjde na 800 dolarů, takže jednoduchou matematikou ti vyjde že pro tak malé studio je lepší volbou GM.
Dále nevidím problém vydávání hry s YoYo games, FiolaSoftu se to už jednou povedlo, takže asi tak.
Peníze na lepší engine? Kdyby ta vaše modla (Fiolasoft) nepoužívala obstarožní, omezeny a tak ubohý engine jako Game Maker, bylo by to mnohem lepší. YoYo games jsou svině a idioti, kdežto kdyby použili Unity (od 4. 3 nativní podpora 2D) , jejich hru by prezentovali sami Unity technologies a možná by se objevila i na nadcházejícím Unite 2014, ale je to jejich volba…
No co dodat, ked sa bude darit a budú peníze na lepší engine vím si predstavit časem aj hru na úrovni Raymana od Fiolasoftu!
Zajímala by mě věková kategorie na kterou je tato hra zacílena. Vypadá to na průměr ale snad se z toho vyklube něco skutečně zajímavého.
Vypadá to dost lehce, ale věřím, že až to budu hrát, tak budu mít záchvaty vzteku jako u SMB.
Jednou bych chtěl být jako vy hoši . Indian válí . (Myslím jako taky něco takovýho vyrábět, jako BlackHole) .