Pokud jste se těšili na složité rozhodování, větší množství konců a z toho plynoucí podpoření znovuhratelnosti, zklameme vás. Očekávaná, PlayStation 4 exkluzivní TPS The Order: 1886 bude obsahovat jeden jediný přesně stanovený konec. To jen podporuje tvrzení o naprosté linearitě a filmovému ražení hry.
,,Jde o lineární zážitek řízený příběhem. Máme tu nějaké větvení příběhu a občas bude umožněno dělat něco více způsoby, ale snažíme se držet jednoho celistvého příběhu s jedním, jasně daným zakončením,” nechal se slyšet Marc Tundorf pro GamingBolt.
Ta samá osoba se také rozpovídala o kontroverzním systému QTE (quick-time eventů, sekvencí kde v rychlém sledu mačkáte tlačítka zobrazená na obrazovce), který by měl v The Order: 1886 zaujmout významnou roli. To je proti srsti mnohým hráčům, je totiž obecně známé, že si hráči s QTE příliš netykají a jejich přítomnost je obvykle spíše k zlosti (navíc pokud jsou špatně zpracovány, jsou to opravdová muka, viz Day One: Garry’s Incident). Tundorf ale uklidňuje, rozhodně bychom se s nimi neměli setkávat na každém rohu. Otázka byla směřována především na frekvenci jejich využití.
,,Na to nemám žádnou přesnou odpověď, ale jednou za 3-4 minuty?…Ne! Tak často, jak bude nutné…Existuje spousta druhů QTE. Jsou tu klíčové, například pro poražení bosse, ale jsou tu i některé jen tak pro zpestření boje s obyčejnými nepřáteli, které učiní boj zajímavějším a efektnějším. Pak jsou tu drobnosti jako otevírání dveří a tak dále. Ve hře jich pár potkáte, tolik, kolik je potřeba, ale nezešíleli jsme jako: ‘Oh! 4 minuty bez QTE, můj ty bože, dělejte, nacpěte tam nějaký, ahhh! Co budeme dělat?!’ Tak to není. Najdete je tam, kde to považujeme za vhodné a myslíme, že se u nich bude hráč bavit.”
Jestli tato rozhodnutí učiní hru lepší či horší, to už je na vkusu hráče. Každopádně se máme v únoru 2015 na co těšit. The Order: 1886 bude možná lineární a filmová akce, ale doufejme jaksepatří strhující jízda!
MoRt8: to že klesá nadšení je špíše o tom jak jsou informace podávány, ono kdyby místo ¨pouze jeden konec¨ bylo něco ve stylu ¨nabídne jeden propracovaný konec¨hnedka by to bylo něco jiného a nebo něco v tomto stylu a k QTE osobně sám odpor nemám (a to jsem hrál už spousty her) raději si 3 zkazim nějaký QTE a nějak epicky dorazím moba než abych po 20 min boje s bossem (vzhledem k tomu že v této hře se bude hodně utíkat nepůjde se na vlkodlaky ala rambo, tak ty souboje budou na dlouho…) prostě nechci aby po 20 min prostě mobovi došli HP a on se skácel k zemi a konec, to by mi přijde horší než pár QTE a QTE taky přidají na akční stránce hry…
Kašlu na vícero konců. Na tom opravdu dobrá hra nestojí, ale stejně mám pocit, že čím víc toho o téhle hře víme, úměrně k tomu klesá nadšení. A QTE ať si fakt strčej tam, kam slunce nesvítí.
Jedině konzole D
Alespoň že se hádáte mezi sebou a nerozjeli jste věčné téma konzole vs PC
Alfajk: Jaký zas argumenty proboha? Ty mě tady napíšeš, že máš mít údajně IQ vyšší a pak uděláš takovouhle pitomou chybu, což v te větě působí o to víc zábavně (jinak bych na to ani neupozorňoval) . Tečka.
Chápeš to?
SonOfLiberty – klasika, na to jsem cekal, kdykoliv dojdou argumenty prijde bud nadavani, nebo pitvani gramatiky…
Alfajk: Ačkoliv jsem snad nikdy neupozornoval na pravopis, spojeni toho, ze mas "IQ o několik radu nade mnou" a napsání "vamy", je celkem vtipné.
Amoonra – tak tak, myslel jsem si, ze to pochopi i prumerne inteligentni neandrtalec, ale spletl jsem se, videli v tom souvislost strilecky z alternativni minulosti a rimsky mlaticky
Smejdcz a SOL: mam takový dojem že to myslí ve smyslu že Ryse bylo vyzdvihované pro svou grafiku ale nakonec hra je prakticky odpad (sám jsem nehrál tak to neberte jako můj názor ) a proto si myslí, že když hra má dobrou grafiku tak to pak bude propadák…
Alffajk: Osobně si nemyslím že to bude propadák, přeci jenom Order se snaží stavět i na příběhu a vývojáři si s hrou doopravdy vyhrávají (viděl jsem video kde probírali vlkodlaky a jejich přeměnu a líbí se mi jak se věnujou při přeměně i kompletní přestavbě kostry a že to neni styl člověk -> kouř okolo -> vlkodlak) Ryse má jedině snad tu grafiku a taky Crytek, který snad v žádné hře nepředstavil nějaký revoluční příběh, dech beroucí příběh každopádně dokud hra nevyjde tak nemůžeš říkat že se jedná o obdobu, když doteď bylo dohromady ukázáno cca 30 z finální hry
Alfajk: Ubohost nezná mezí, že ano? Když jednoho člověka nepochopí vícero lidí, tak… no snad si na to přijdeš sám.
vidim, ze jsem o par radu IQ nad vamy, tak sorry ze nemluvit rec vaseho kmene, aby vy pochopit, co ja myslet…
SonOfLiberty: Nejsi jediný, kdo ho nechápe. Ty je výplody někdy stojí za to. Radši už ani nereagovat, nemá to smysl
Alfajk: Tak se nauč vyjadřovat. Předejdeš tím spoustu nedorozuměním nejen tady.
SonOfLiberty – a ja zase gratuluju tobe, zes opet zas a znovu vubec nepochopil, o cem mluvim
Já proti Lineárním hrám nic nemám, viz Uncharted serie, TLOU, Bioshock Infinite, nemusí být OW bay byla hra výborná, mám radši vyborný přiběh a jeden konec my nevadí protože když jich je víc a ty je všechny znáš protože si je zahraješ tak vlastně ani nevíš jak ta postava dopadla a nemůže to být jako u dobrého filmu, co kdyby měl forest gump 4 zakončení, nebylo by to ono. Třeba u Beyond Two souls mě to štvalo, ale nikomu svůj názor nevnucuju je čistě můj.