Uživatel nepřihlášen
 

Grand Theft Auto V může podporovat Mantle

Sobota 12.7.2014 12:00 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Nové rozhraní od AMD má zajistit zvýšení výkonu ve hrách. Podpora by měla být i u nového Homefrontu, Call of Duty nebo Kingdom Come.

Majitelé grafických karet AMD s čipem a architekturou GCN (Radeon HD 7000 a novější) si mohou u vybraných her užívat vyššího výkonu. Nové rozhraní AMD využili vývojáři Battlefieldu 4, Thiefa, Plants vs. Zombies: Garden Warfare a brzy by se tak mělo stát také u Sniper Elite 3.

Podpora Mantle je podle webu Videocardz.com potvrzena u Civilization:  Beyond Earth, Star Citizen, Dragon Age: Inquisition, Battlefield: Hardline, Rise of the Tomb Raider, The Sims 4, Dying Light, nového Mass Effect a Mirror’s Edge, stejně tak u dosud neoznámeného titulu od Oxide Games.

Otazník má viset nad očekávanou gangsterskou akcí Grand Theft Auto V. Rockstar je podle tamního serveru v beta programu AMD a je dost možné, že se vývojáři u PC verze GTA 5 pro podporu Mantle přece jen rozhodnou.

Podobné by to mělo být i u Homefront: The Revolution, Call of Duty: Advanced Warfare, Alien: Isolation, Elite: Dangerous, Lara Croft and the Temple of Osiris, Kingdom Come: Deliverance a Sleeping Dogs: Triad Wars.

...
Délka: ...
Grand Theft Auto V - Oznámení pro PS4, Xbox One a PC
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Grand Theft Auto V na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V
Související novinky
 
Update do GTA V přidává tři nová vozidla a šest Cunning Stunts závodů

Update do GTA V přidává tři nová vozidla a šest Cunning Stunts závodů

Úterý 19.7.2016 13:00 - Kaskadérské vozy Ocelot Lynx, Declasse Drift Tampa a Western Cliffhanger. Přečíst celý článek »

9 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kolik stojí novinky z Cunning Stunts updatu GTA V?

Kolik stojí novinky z Cunning Stunts updatu GTA V?

Úterý 12.7.2016 13:44 - Tři auta jsou zdarma, za ostatní musíte zaplatit. Přečíst celý článek »

35 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Mod Redux promění GTA V

Mod Redux promění GTA V

Pondělí 11.7.2016 11:39 - Lepší grafika s novými texturami a efekty, včetně ohně, výbuchů nebo kouře. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Grand Theft Auto V může podporovat Mantle
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
pavel.gajdo    Porno: AMD/Intel, Ati/Nvidia -> tyto srovnání tu jsou déle než konzole/pc ;)pavel.gajdopavelgajdo14851    13.7.2014 21:03 pavel.gajdo

Porno: AMD/Intel, Ati/Nvidia -> tyto srovnání tu jsou déle než konzole/pc ;)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

PsychoGamer   2x   ježíši, za chvíli nebudeme jen porovnávat grafiku PC vs konzole, ale Nvidia vs AMD :D,PsychoGamerpsychogamer12914    13.7.2014 19:06 PsychoGamer

ježíši, za chvíli nebudeme jen porovnávat grafiku PC vs konzole, ale Nvidia vs AMD :D,

sonic   1x   Kapr88: Je to obdoba D3D (DIrectX) , OpenGL a novýho Applovskýho Metal. AMD tím chtělo ukázat (aspoň se to říká) , že stávající (tedy D3D a OGL) API by šli optimalizovat, kdyby se někomu chtělo. Tak vytvořili Mantle, který není tak náročný, hlavně na procesor (situace, kdy hru brzdí procesor, má Mantle rapidně vyšší výkon) - abysme si rozuměli, tak procesor říká grafice co a jak vykreslit, takže tam bude asi snaha o minimalizaci datovýho toku mezi CPU a GPU (dle mě) . Co se týče ostatních výrobců grafik, tak AMD říká, že to bude otevřená specifikace (momentálně pracuje na verzi 1. 0, brzy by mělo uvolnit dokumentaci veřejnosti) . O technologii už projevil zájem Intel, takže by teoreticky mohla i NVidie, pokud se jí bude chtít.sonicsonic12978    13.7.2014 15:08 sonic

Kapr88: Je to obdoba D3D (DIrectX) , OpenGL a novýho Applovskýho Metal. AMD tím chtělo ukázat (aspoň se to říká) , že stávající (tedy D3D a OGL) API by šli optimalizovat, kdyby se někomu chtělo. Tak vytvořili Mantle, který není tak náročný, hlavně na procesor (situace, kdy hru brzdí procesor, má Mantle rapidně vyšší výkon) - abysme si rozuměli, tak procesor říká grafice co a jak vykreslit, takže tam bude asi snaha o minimalizaci datovýho toku mezi CPU a GPU (dle mě) . Co se týče ostatních výrobců grafik, tak AMD říká, že to bude otevřená specifikace (momentálně pracuje na verzi 1. 0, brzy by mělo uvolnit dokumentaci veřejnosti) . O technologii už projevil zájem Intel, takže by teoreticky mohla i NVidie, pokud se jí bude chtít.

Kapr88    Vim cca co je to Mantle (slysel) jsem o tom...ale co presne to dela?
A je uz ted jasne ze to bude vyhrada jen AMD karet?
Kapr88kapr8813904
    13.7.2014 14:10
Kapr88

Vim cca co je to Mantle (slysel) jsem o tom...ale co presne to dela?
A je uz ted jasne ze to bude vyhrada jen AMD karet?

Docik    Cybotron: Tak vyloučit se to nedá, ale když si koupíš originálku tak ti to v dnešní době určitě dříve či později vyladí nějakým patchemDocikdocik4372    13.7.2014 13:13 Docik

Cybotron: Tak vyloučit se to nedá, ale když si koupíš originálku tak ti to v dnešní době určitě dříve či později vyladí nějakým patchem

Skapco    zve-davec : Presne ako pises len nabuduce to trosku skrat :DSkapcoskapco8601    13.7.2014 12:19 Skapco

zve-davec : Presne ako pises len nabuduce to trosku skrat :D

Cybotron   1x   Hlavně aby ta konverze nedopadla jako čtvrtý díl. Vzpomínám, když vyšla PC verze GTA San Andreas, jak nejvíce bugů bylo na PC s kartou od NVidia, a při spuštění hry se vždy objevovalo partnerské logo - NVidie :DCybotroncybotron12906    13.7.2014 10:27 Cybotron

Hlavně aby ta konverze nedopadla jako čtvrtý díl. Vzpomínám, když vyšla PC verze GTA San Andreas, jak nejvíce bugů bylo na PC s kartou od NVidia, a při spuštění hry se vždy objevovalo partnerské logo - NVidie :D

Docik    Takon999: Jn, le pro mě jsou ty grafárny ATI :D nějak to mám prostě fůrt zažitéDocikdocik4372    13.7.2014 08:59 Docik

Takon999: Jn, le pro mě jsou ty grafárny ATI :D nějak to mám prostě fůrt zažité

23cicer   1x   zve-davec - s tvoji teorií podpory ovladačů nevim, nevim. . stačí se podívat na testy a hned je jasný, že ovladače nvidie oproti ati radeon přináší viditelný zlepšení. . nehledě na to vychází s časovým předstihem. . jinak sem se nedozvěděl nic novýho krom redefinování značek (ale to už je trocha slovíčkaření, ikdyž pravdivý) . .23cicer23cicer7279    13.7.2014 07:37 23cicer

zve-davec - s tvoji teorií podpory ovladačů nevim, nevim. . stačí se podívat na testy a hned je jasný, že ovladače nvidie oproti ati radeon přináší viditelný zlepšení. . nehledě na to vychází s časovým předstihem. . jinak sem se nedozvěděl nic novýho krom redefinování značek (ale to už je trocha slovíčkaření, ikdyž pravdivý) . .Komentář byl autorem naposledy upraven 13.7.2014 07:52

Původní verze před úpravami:zve-davec - s tvoji teorií podpory ovladačů nevim, nevim. . stačí se podívat na testy a hned je jasný, že ovladače nvidie oproti ati radeon přináší viditelný zlepšení. . nehledě na to vychází s časovým předstihem. . jinak sem se nedozvěděl nic novýho krom redefinování značek (ale to už je trocha slovíčkaření. . pravdivý)

0martas0    zve-davec: Když se tak vyznáš ( nemyslím ironicky, většina toho co píšeš je pravda ) , tak bys ale taky mohl vědět, že i když všude svítí logo Gaming Evolved, tak ne všechny hry tomu odpovídají.0martas00martas025452    13.7.2014 00:25 0martas0

zve-davec: Když se tak vyznáš ( nemyslím ironicky, většina toho co píšeš je pravda ) , tak bys ale taky mohl vědět, že i když všude svítí logo Gaming Evolved, tak ne všechny hry tomu odpovídají.

The_Darkness2    napsal to tak jak to jeThe_Darkness2the_darkness216509    12.7.2014 23:51 The_Darkness2

napsal to tak jak to je

Rivers25   1x   zve-davec: Pěkně si to všechno shrnul. To byl asi nejdelší komentář co tu někdo napsal. :-DRivers25rivers2519181    12.7.2014 23:43 Rivers25

zve-davec: Pěkně si to všechno shrnul. To byl asi nejdelší komentář co tu někdo napsal. :-D

kojot   1x   zve-davec: Založ si zde na zingu blog a piš tam, myslím, že to co jsi napsal je velice zajímavé. sice to nezmění názor některých zatvrdilců, ale já jsem si to rád přečetl.kojotkojot14015    12.7.2014 23:32 kojot

zve-davec: Založ si zde na zingu blog a piš tam, myslím, že to co jsi napsal je velice zajímavé. sice to nezmění názor některých zatvrdilců, ale já jsem si to rád přečetl.

Chepa   4x   Pište si články kdo tohle má číst v komentářích -. -

Ten první bod je pravda tak z půlky a nemá to stejne co dělat s tím co se tu řeší. Zbytek se mi nechce číst.
Chepachepa9532
    12.7.2014 23:23
Chepa

Pište si články kdo tohle má číst v komentářích -. -

Ten první bod je pravda tak z půlky a nemá to stejne co dělat s tím co se tu řeší. Zbytek se mi nechce číst.

takon999   6x   zve-davec: nevim kolik lidí rado bude číst ten tvůj sloh :D ale jinak ve většině máš pravdu.takon999takon9999322    12.7.2014 23:18 takon999

zve-davec: nevim kolik lidí rado bude číst ten tvůj sloh :D ale jinak ve většině máš pravdu.

zve-davec   13x   Proč si někteří myslí, že ve světě IT platí nějaké neměnné dogma a technologi a stav všeho stojí na místě od počátku věků? Možná je to překvapí, ale situace se mění s každou novou generací a to tak, že zcela. Takže asi takhle:

1, AMD ani nvidia žádné grafické karty, které kupujete a máte v PC nevyrábí ani nedodává ... tedy s výjimkou AMD grafik v CPU AMD. Grafiky Radeon a GTX jsou produkty třetích firem (ASUS, Gigabyte, MSI atd. ) , AMD a NV jen dodávají návrh čipu a referenční parametry a návrh karty a samotný čip také vyrábí někdo jiný (většinou TSMC nově i Globalfoundries) .

2, Hodnotit tedy můžete GTX vs Radeon grafiky různých výrobců a konkurovat si klidně může jeden Radeon proti druhému Radeonu. Nemusí to být automaticky Radeon vs GTX. Když je 10 Radeonů od různých výrobců lepší než první zajímavá GTX karta, tak to opravdu není konkurence. Klidně ukážu GTX a Radeon kartu ve stejném provedení, se stejným chlazením a pokud nevíte na co se dívat, tak ani nepoznáte která je která ;) atd. Takže pokud se tu najde blb, který tvrdí, že nvidia/AMD automaticky míň topí a řve a kdesi cosi, tak je mimo. Většina grafik na trhu je navíc v nereferenčních provedeních a často identickém pro GTX i Radeon řadu jednotlivých výrobců = stejné vlastnosti i kvalita atd.

3, Asi největší blbost je ale hodnotit současné produkty na základě starých zkušeností. Někdo tu vytahoval dokonce 8 let staré zkušenosti. To je jako tvrdit, že nejlepším lékem je přikládání pijavic a pouštění žilou, když dávno máme antibiotika, lasery atd. , ale protože se to osvědčilo, musí to být nejlepší i dnes. To jako myslíte vážně? Současné grafiky nemají absolutně nic společného s těmi před 8 lety, dokonce ani s těmi minulé generace (myšleno technologická generace ne nová generace dle označení, protože už 2 roky máme na trhu HD 7000/R9 200 a GTX 600/700 což jsou jedny a ty samé karty) . Celá současná technologie a architektura ani před lety neexistovala. Dokonce dneska dávno neexistuje ani jeden z "výrobců" společnost ATI, takže těžko můžeš srovnávat současné AMD grafiky a ATI grafikami a ovladači. Prostě lidi zamyslete se na sebou. Nemůžete hodnotit současnou generaci grafik, ani stav ovladačů ani nic podle zkušeností z dávné minulosti, natož X let starých.

4, Ovladače - neexistuje žádný lepší-horší . V některých oblastech je lepší ta v jiných ona, to ano, ale pro běžného uživatele je stav a použitelnost zcela stejný. A pokud by někdo chtěl tvrdit, že jedna/druhá firma má ovladače kvalitnější, stačí připomenout nedávnou aférku, jak už poněkolikáté ovladač nvidia zničil starší grafiky kvůli špatně optimalizovaném řízení ventilátorů atd. Pokud jde o podporu her, tak v současnosti si asi i slepý všiml, že nvidia se z podpory her téměř stáhla, PhysX ani další její technologie se v podstatě nepoužívají a naopak se používají AMD technologie, Mantle atd. Skoro v každé druhé hře a ve většině velkých titulech svítí logo AMD game Evolved. Takže tvrzení, že nvidia má lepší podporu her si netroufnou ani u samotné nvidie. Ano, nvidia měla kdysi lepší podporu her, právě před 6-8 lety, ale pak se situace začala obracet. A s nástupem nové generace konzolí, která je založena na AMD CPU a AMD GCN Radeon GPU, jsou hry automaticky optimalizovány a vyvíjeny na tento HW v základu a AMD má špičkovou pozici, podporu i stav ovladačů i díky tomu.

Prostě zapomeňte, co platilo 1-2-3 atd. generace grafik zpět, nemá ani nemůže to mít nic společného s aktuální situací. A pokud na základně X let starých zkušeností tvrdí někdo něco o tom jaká je ta současná generace grafik, ovladačů atd. , tak to nemá v hlavě v pořádku. A pokud někdo vybírá grafiku na základě toho jestli Radeon nebo GTX, tak je rovnou idiot. Grafika se vybírá na základě výhodnosti, výkonu a provedení. Provedení je u většiny GTX/Radeon grafik identické od stejných výrobců, takže jde o výkon a o cenu, což lze vybrat zcela objektivně. Při výběru grafiky vás vůbec nemusí zajímat, jestli je to AMD nebo NVIDIA, protože to logo na čipu stejně neuvidíte.
zve-daveczve-davec17886
    12.7.2014 23:17
zve-davec

Proč si někteří myslí, že ve světě IT platí nějaké neměnné dogma a technologi a stav všeho stojí na místě od počátku věků? Možná je to překvapí, ale situace se mění s každou novou generací a to tak, že zcela. Takže asi takhle:

1, AMD ani nvidia žádné grafické karty, které kupujete a máte v PC nevyrábí ani nedodává ... tedy s výjimkou AMD grafik v CPU AMD. Grafiky Radeon a GTX jsou produkty třetích firem (ASUS, Gigabyte, MSI atd. ) , AMD a NV jen dodávají návrh čipu a referenční parametry a návrh karty a samotný čip také vyrábí někdo jiný (většinou TSMC nově i Globalfoundries) .

2, Hodnotit tedy můžete GTX vs Radeon grafiky různých výrobců a konkurovat si klidně může jeden Radeon proti druhému Radeonu. Nemusí to být automaticky Radeon vs GTX. Když je 10 Radeonů od různých výrobců lepší než první zajímavá GTX karta, tak to opravdu není konkurence. Klidně ukážu GTX a Radeon kartu ve stejném provedení, se stejným chlazením a pokud nevíte na co se dívat, tak ani nepoznáte která je která ;) atd. Takže pokud se tu najde blb, který tvrdí, že nvidia/AMD automaticky míň topí a řve a kdesi cosi, tak je mimo. Většina grafik na trhu je navíc v nereferenčních provedeních a často identickém pro GTX i Radeon řadu jednotlivých výrobců = stejné vlastnosti i kvalita atd.

3, Asi největší blbost je ale hodnotit současné produkty na základě starých zkušeností. Někdo tu vytahoval dokonce 8 let staré zkušenosti. To je jako tvrdit, že nejlepším lékem je přikládání pijavic a pouštění žilou, když dávno máme antibiotika, lasery atd. , ale protože se to osvědčilo, musí to být nejlepší i dnes. To jako myslíte vážně? Současné grafiky nemají absolutně nic společného s těmi před 8 lety, dokonce ani s těmi minulé generace (myšleno technologická generace ne nová generace dle označení, protože už 2 roky máme na trhu HD 7000/R9 200 a GTX 600/700 což jsou jedny a ty samé karty) . Celá současná technologie a architektura ani před lety neexistovala. Dokonce dneska dávno neexistuje ani jeden z "výrobců" společnost ATI, takže těžko můžeš srovnávat současné AMD grafiky a ATI grafikami a ovladači. Prostě lidi zamyslete se na sebou. Nemůžete hodnotit současnou generaci grafik, ani stav ovladačů ani nic podle zkušeností z dávné minulosti, natož X let starých.

4, Ovladače - neexistuje žádný lepší-horší . V některých oblastech je lepší ta v jiných ona, to ano, ale pro běžného uživatele je stav a použitelnost zcela stejný. A pokud by někdo chtěl tvrdit, že jedna/druhá firma má ovladače kvalitnější, stačí připomenout nedávnou aférku, jak už poněkolikáté ovladač nvidia zničil starší grafiky kvůli špatně optimalizovaném řízení ventilátorů atd. Pokud jde o podporu her, tak v současnosti si asi i slepý všiml, že nvidia se z podpory her téměř stáhla, PhysX ani další její technologie se v podstatě nepoužívají a naopak se používají AMD technologie, Mantle atd. Skoro v každé druhé hře a ve většině velkých titulech svítí logo AMD game Evolved. Takže tvrzení, že nvidia má lepší podporu her si netroufnou ani u samotné nvidie. Ano, nvidia měla kdysi lepší podporu her, právě před 6-8 lety, ale pak se situace začala obracet. A s nástupem nové generace konzolí, která je založena na AMD CPU a AMD GCN Radeon GPU, jsou hry automaticky optimalizovány a vyvíjeny na tento HW v základu a AMD má špičkovou pozici, podporu i stav ovladačů i díky tomu.

Prostě zapomeňte, co platilo 1-2-3 atd. generace grafik zpět, nemá ani nemůže to mít nic společného s aktuální situací. A pokud na základně X let starých zkušeností tvrdí někdo něco o tom jaká je ta současná generace grafik, ovladačů atd. , tak to nemá v hlavě v pořádku. A pokud někdo vybírá grafiku na základě toho jestli Radeon nebo GTX, tak je rovnou idiot. Grafika se vybírá na základě výhodnosti, výkonu a provedení. Provedení je u většiny GTX/Radeon grafik identické od stejných výrobců, takže jde o výkon a o cenu, což lze vybrat zcela objektivně. Při výběru grafiky vás vůbec nemusí zajímat, jestli je to AMD nebo NVIDIA, protože to logo na čipu stejně neuvidíte.

The_Darkness2   1x   takon999? presne XD konzolista by aspon mohl vedet od koho tam ma HW XDThe_Darkness2the_darkness216509    12.7.2014 23:10 The_Darkness2

takon999? presne XD konzolista by aspon mohl vedet od koho tam ma HW XD

takon999   2x   Docik : ATI už neexistuje :Dtakon999takon9999322    12.7.2014 22:40 takon999

Docik : ATI už neexistuje :D

Docik   1x   PC komunita se rube :D, ATI vs Nvidia, věčné to téma :DDocikdocik4372    12.7.2014 22:39 Docik

PC komunita se rube :D, ATI vs Nvidia, věčné to téma :D

23cicer    shifty205 - z aukra za pár kaček. . zas bych to tak nehrotil. . dostane extra výkon za ultimátní cenu (za stejný prachy, který by vložil do nové 280x, dostane o třídu lepší model - a se zárukou)23cicer23cicer7279    12.7.2014 22:35 23cicer

shifty205 - z aukra za pár kaček. . zas bych to tak nehrotil. . dostane extra výkon za ultimátní cenu (za stejný prachy, který by vložil do nové 280x, dostane o třídu lepší model - a se zárukou)Komentář byl autorem naposledy upraven 12.7.2014 22:51

Původní verze před úpravami:shifty205 - z aukra za pár kaček. . zas bych to tak nehrotil. . dostane extra výkon za ultimátní cenu

shifty205    Razzak: Srovnatelná je 770ka ale je skoro o 1000Kč dražší. A 760ka je zas o 1000Kč levnější ale už nestačí vykonově. Ber tu 280x a nebo si počkej na začátek podzimu, kdy by AMD mělo oznámit nový modely.
PS: 23cicer: On chce něco za stejnou nebo podobnou cenu a ty mu doporučíš kartu, co je cca o 5000Kč dražší. :-D
shifty205shifty20525266
    12.7.2014 22:28
shifty205

Razzak: Srovnatelná je 770ka ale je skoro o 1000Kč dražší. A 760ka je zas o 1000Kč levnější ale už nestačí vykonově. Ber tu 280x a nebo si počkej na začátek podzimu, kdy by AMD mělo oznámit nový modely.
PS: 23cicer: On chce něco za stejnou nebo podobnou cenu a ty mu doporučíš kartu, co je cca o 5000Kč dražší. :-D

23cicer    ati = hrubej výkon. . nvidia je pro fajnovky . . he . . a s těma ovladačema kvituju, vesměs sou k ničemu. . razzak - ber 290x23cicer23cicer7279    12.7.2014 22:26 23cicer

ati = hrubej výkon. . nvidia je pro fajnovky . . he . . a s těma ovladačema kvituju, vesměs sou k ničemu. . razzak - ber 290x

Razzak    Planuju ze si koupi MSI R9 280x. Znate nekdo lepsi nebo srovnatelnou grafiku od Nvidia za stejnou cenu?Razzakrazzak9518    12.7.2014 22:08 Razzak

Planuju ze si koupi MSI R9 280x. Znate nekdo lepsi nebo srovnatelnou grafiku od Nvidia za stejnou cenu?

pavel.gajdo   4x   Měl jsem dvě AMD/ATI karty a nikdy víc! Nejdříve stařičký Radeon 9600, což byla slušná karta, ale stále byly nějaké problémy se softwarem a druhá byla HD3650, opět vcelku OK karta, ale zase ty ovladače. . Třeba u Dirtu2 mi to házelo BSOD kvůli ATI (nějakejshit) . dll no a potom Geforce 8800, GTX 260 a až do teď GTX560 (SE) . Takže AMD si prostě už z principu nekoupím, nehledě na to, že kromě Cena/Výkon nenabízí nic navíc...pavel.gajdopavelgajdo14851    12.7.2014 22:02 pavel.gajdo

Měl jsem dvě AMD/ATI karty a nikdy víc! Nejdříve stařičký Radeon 9600, což byla slušná karta, ale stále byly nějaké problémy se softwarem a druhá byla HD3650, opět vcelku OK karta, ale zase ty ovladače. . Třeba u Dirtu2 mi to házelo BSOD kvůli ATI (nějakejshit) . dll no a potom Geforce 8800, GTX 260 a až do teď GTX560 (SE) . Takže AMD si prostě už z principu nekoupím, nehledě na to, že kromě Cena/Výkon nenabízí nic navíc...

Chepa   3x   Jo povidejte mi o kvalitě Catalystu :D já vím svoje :)Chepachepa9532    12.7.2014 20:46 Chepa

Jo povidejte mi o kvalitě Catalystu :D já vím svoje :)

The_Darkness2    taky sem prosel obe a nemel sem problem ani s jednuThe_Darkness2the_darkness216509    12.7.2014 19:51 The_Darkness2

taky sem prosel obe a nemel sem problem ani s jednu

Mirovec   4x   vojta33 - risha03: za radu let jsem vyzkoušel obě společnosti: GF fx 5700, 7600GS, Radion HD 3870, HD 5870, HD 6970, a ted mám GF 770 Phantom 2, a z toho mám zkušenosti takové že AMD má dobrý poměr cena-výkon ale i nadále blbé ovladače se špatnou kompatibilitou u her, teď se to snad změní. zase nvidea dobrý ovladače nádherná podpora her, nikdy se mi nestalo že by mi něco šlo špatně vis. Watch Dogs hrozná mrdka. Z následujících pocitů musím říct že Nvidea i když je dražší je z hlediska funkčnosti lepší a klidně bych koupil znova Nvidei, ale rozhodně ne ten sráč Titan z, to radši 2x Gtx 780. a nějaký mantel když máš dobrej procák ti je k prdu protože než bude znát i podpora grafik na výkonu tak to bude ještě trvat takže to nemá cenu zatím hrotit, a ať si o tom myslí kdo chce co chce. . PS: omlouvám se za chyby v textu Peace :)Mirovecmirovec9266    12.7.2014 19:29 Mirovec

vojta33 - risha03: za radu let jsem vyzkoušel obě společnosti: GF fx 5700, 7600GS, Radion HD 3870, HD 5870, HD 6970, a ted mám GF 770 Phantom 2, a z toho mám zkušenosti takové že AMD má dobrý poměr cena-výkon ale i nadále blbé ovladače se špatnou kompatibilitou u her, teď se to snad změní. zase nvidea dobrý ovladače nádherná podpora her, nikdy se mi nestalo že by mi něco šlo špatně vis. Watch Dogs hrozná mrdka. Z následujících pocitů musím říct že Nvidea i když je dražší je z hlediska funkčnosti lepší a klidně bych koupil znova Nvidei, ale rozhodně ne ten sráč Titan z, to radši 2x Gtx 780. a nějaký mantel když máš dobrej procák ti je k prdu protože než bude znát i podpora grafik na výkonu tak to bude ještě trvat takže to nemá cenu zatím hrotit, a ať si o tom myslí kdo chce co chce. . PS: omlouvám se za chyby v textu Peace :)

Vojta33   5x   risha03: Ouu bolelo :D jsem rád, že vidíš do mých přijmů :D Já proti nvidii nic nemám. Ted mám amd a jsem s nim spokojený. Ty povídáš že jsi si kdysi koupil amd a něco ti nešlo a automaticky je tak všechno od nich šmejd :D tak nevim kdo je tu zaujatej ;)Vojta33vojta338158    12.7.2014 18:57 Vojta33

risha03: Ouu bolelo :D jsem rád, že vidíš do mých přijmů :D Já proti nvidii nic nemám. Ted mám amd a jsem s nim spokojený. Ty povídáš že jsi si kdysi koupil amd a něco ti nešlo a automaticky je tak všechno od nich šmejd :D tak nevim kdo je tu zaujatej ;)

The_Darkness2   6x   enom bokem

odkaz ]
The_Darkness2the_darkness216509
    12.7.2014 18:54
The_Darkness2

enom bokem

odkaz ]

risha03    A vsadím se že byli lepší než ty Tatry nebo kdo je u nás dělal! ! ! :D Jsi prostě klasickej příklad toho co sem dole psal! :D Nemáš na nvidii tak se budeš zarytě zastávat AMD a budeš se DONEKONEČNA snažit přesvědčit že jsou senzační! ! :D ... unavilo mě to, řekl sem vše. Vaše zaujaté názory nepřesvědčím a nemá toho vlastně ani potřebu :Drisha03risha0321162    12.7.2014 18:42 risha03

A vsadím se že byli lepší než ty Tatry nebo kdo je u nás dělal! ! ! :D Jsi prostě klasickej příklad toho co sem dole psal! :D Nemáš na nvidii tak se budeš zarytě zastávat AMD a budeš se DONEKONEČNA snažit přesvědčit že jsou senzační! ! :D ... unavilo mě to, řekl sem vše. Vaše zaujaté názory nepřesvědčím a nemá toho vlastně ani potřebu :D

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11431 příspěvků), Vaše YT (328 příspěvků), STEAM -všechno sem (6536 příspěvků), Pokemon GO (64 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4350 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (17 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků), Zvolení nejideálnější varianty stavby v editoru (3 příspěvky), Výměna CPU vs OEM verze Windows 10 (13 příspěvků), Nákup, prodej, výměna (8 příspěvků), Undertale - Český překlad (11 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
Poly Bridge – znáte hráče, všechno zničí

Co takhle si čekání na výrazné tituly roku zkrátit touhle logickou hříčkou o mostech?

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC