Uživatel nepřihlášen
Deus Ex: Mankind Divided vychází 23.8.2016
     

Nastavení grafiky, obrázky z PC verze a videa z nového Call of Duty

Neděle 2.11.2014 23:48 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Co vše půjde ve hře nastavit, obrázky s maximálními detaily a spousta gameplay záběrů.

Nastavení grafiky




Obrázky s maximálními detaily PC verze










Gameplay záběry

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Call of Duty: Advanced Warfare na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare Screenshot ze hry Call of Duty: Advanced Warfare
Související novinky
 
Vychází poslední DLC pro Call of Duty: Advanced Warfare

Vychází poslední DLC pro Call of Duty: Advanced Warfare

Úterý 4.8.2015 09:43 - Podívejte se na trailer lákající na závěrečnou kapitolu zombie ságy. Přečíst celý článek »

0 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Na obzoru poslední DLC pro loňské Call of Duty

Na obzoru poslední DLC pro loňské Call of Duty

Úterý 28.7.2015 09:24 - Poslední dodatečný obsah ponese jméno Reckoning a dočkáme se ho 4. srpna. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Bruce Campbell hvězdou dalšího DLC pro Call of Duty: Advanced Warfare

Bruce Campbell hvězdou dalšího DLC pro Call of Duty: Advanced Warfare

Úterý 2.6.2015 07:07 - Esem nového DLC a jeho nového Exo Zombies levelu bude Bruce Campbell, zahraje si kapitána Lennoxe. Jde o pilota Sentinelu. Přečíst celý článek »

7 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nastavení grafiky, obrázky z PC verze a videa z nového Call of Duty
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
SamFisher    zatím instaluju.... uvidíme, jak se to vyvine :-)

EDIT: tak po hodině instalace z 6 DVD, jsem zapnul hru a hle, hra nejde zapnout, dokud se nestáhne aktualizace pro zasr*** multiplayer, který hrát nebudu...fail.... , jinak mám nastaveno grafiku na nejvyšší detaily, akorát jsem snížil z FXAA na SMAA (který je podle mně daleko lepší) a jedu stabilně 50-55 fps na své GTX 660 (takže buď na hovno optimalizace, nebo zase přehnané HW nároky) , a vypadá to zatím hodně dobře... :thumbup:
SamFishersamfisher16017
    4.11.2014 16:19
SamFisher

zatím instaluju.... uvidíme, jak se to vyvine :-)

EDIT: tak po hodině instalace z 6 DVD, jsem zapnul hru a hle, hra nejde zapnout, dokud se nestáhne aktualizace pro zasr*** multiplayer, který hrát nebudu...fail.... , jinak mám nastaveno grafiku na nejvyšší detaily, akorát jsem snížil z FXAA na SMAA (který je podle mně daleko lepší) a jedu stabilně 50-55 fps na své GTX 660 (takže buď na hovno optimalizace, nebo zase přehnané HW nároky) , a vypadá to zatím hodně dobře... :thumbup:Komentář byl autorem naposledy upraven 4.11.2014 18:26

Původní verze před úpravami:zatím instaluju.... uvidíme, jak se to vyvine :-)

rickky    i5, hd7950, 8GB ram a seká se to. Nejspíše blbá optimalizace pro mojí sestavu. Když dám u všeho auto, tak to sice nevypadá nikterak úžasně, ale jde to plynule.rickkyrickky27724    4.11.2014 06:30 rickky

i5, hd7950, 8GB ram a seká se to. Nejspíše blbá optimalizace pro mojí sestavu. Když dám u všeho auto, tak to sice nevypadá nikterak úžasně, ale jde to plynule.

The_Darkness2    to je jedno ide o to ze ta hra jede nesrovnatelne lip nez ta zumpa GhostsThe_Darkness2the_darkness216509    3.11.2014 21:05 The_Darkness2

to je jedno ide o to ze ta hra jede nesrovnatelne lip nez ta zumpa Ghosts

Ghost_    The_Darkness2: zajimavý kde je ta 290x! To co má GTX 980 mám i já na r9 290x. Ten test je na nic. :)Ghost_ghost_19638    3.11.2014 20:50 Ghost_

The_Darkness2: zajimavý kde je ta 290x! To co má GTX 980 mám i já na r9 290x. Ten test je na nic. :)

The_Darkness2   1x   Raiden-CZ: to ano IW ho nebyli schopni dat ani do jednoho dilu ubozaciThe_Darkness2the_darkness216509    3.11.2014 20:26 The_Darkness2

Raiden-CZ: to ano IW ho nebyli schopni dat ani do jednoho dilu ubozaci

The_Darkness2   1x   odkaz ]The_Darkness2the_darkness216509    3.11.2014 20:21 The_Darkness2

odkaz ]

0martas0    Gerchan: Typnu si že to bude málo VRam. :)0martas00martas025452    3.11.2014 18:59 0martas0

Gerchan: Typnu si že to bude málo VRam. :)

midder   1x   Gerchan jestlipak máš originálku :)middermidder8295    3.11.2014 18:22 midder

Gerchan jestlipak máš originálku :)

Gerchan    i5, GTX 660Ti, Full HD, vše na max kromě AA, nepotřebuju, vypnutý DOF a motion blur, 60 fps, pár poklesů na nějakých 54, ale trhá se to jako hovado. Není to pokles FPS, prostě to na půl sekundy zamrzne a to je fakt otřesné, nevím proč to dělá. A ty nahrávací časy, cinematic videa se mi trhají jak o kráva a level nahrávalo to snad 3 minuty, hrůza.Gerchangerchan15139    3.11.2014 17:55 Gerchan

i5, GTX 660Ti, Full HD, vše na max kromě AA, nepotřebuju, vypnutý DOF a motion blur, 60 fps, pár poklesů na nějakých 54, ale trhá se to jako hovado. Není to pokles FPS, prostě to na půl sekundy zamrzne a to je fakt otřesné, nevím proč to dělá. A ty nahrávací časy, cinematic videa se mi trhají jak o kráva a level nahrávalo to snad 3 minuty, hrůza.

Raiden-CZ   3x   Malé bezvýznamné plus za FOV changer :DRaiden-CZraiden-cz28967    3.11.2014 16:08 Raiden-CZ

Malé bezvýznamné plus za FOV changer :D

adamoun    Tak jsem viděl to první video a jako dojmy z něj dobré. Zvuky zbraní jsou povedené, dabing a postavy jako obvykle vynikající, level design takový chvílemi prostorný koridor. Jen by to chtělo víc nepřátel na zabití.
Chování zbraní nedá se říct že by se při střelbě nehybaly, ale ten recoil je nízký... ikdyz to je pochopitelné protože skoro všechno co držel byly lehké až střední zbraně, kulomety určitě se budou trepat víc.

Spoiler: A docela mě štve co se stalo na konci, zabít asi nejlepší kladnou postavu hned v první misi.
adamounadamoun20925
    3.11.2014 15:57
adamoun

Tak jsem viděl to první video a jako dojmy z něj dobré. Zvuky zbraní jsou povedené, dabing a postavy jako obvykle vynikající, level design takový chvílemi prostorný koridor. Jen by to chtělo víc nepřátel na zabití.
Chování zbraní nedá se říct že by se při střelbě nehybaly, ale ten recoil je nízký... ikdyz to je pochopitelné protože skoro všechno co držel byly lehké až střední zbraně, kulomety určitě se budou trepat víc.

Spoiler: A docela mě štve co se stalo na konci, zabít asi nejlepší kladnou postavu hned v první misi.

antiku    Nic pro mě, škoda no.antikuantiku10022    3.11.2014 15:47 antiku

Nic pro mě, škoda no.

Gudas1913    Mas pravdu sam nevim proc me jeste tahle serie zajima, a kdyby zlepsila singl a vratila ze do 2 sv. valky byl bych schopne si ju i koupit , spis me mrzi jak COD dopadlo.
Vzdyt nabeh na rudy namesti, splhani na utesy, nebo boj o most Pegasus sou nejlepsi momenty prvnich dilu, a doted na ne vzpominam.
A ze BF byl od zacatku jenom multak, zatimco COD zase melo silne singl je fakt to nemuze poprit nikdo.
Gudas1913gudas191330722
    3.11.2014 15:08
Gudas1913

Mas pravdu sam nevim proc me jeste tahle serie zajima, a kdyby zlepsila singl a vratila ze do 2 sv. valky byl bych schopne si ju i koupit , spis me mrzi jak COD dopadlo.
Vzdyt nabeh na rudy namesti, splhani na utesy, nebo boj o most Pegasus sou nejlepsi momenty prvnich dilu, a doted na ne vzpominam.
A ze BF byl od zacatku jenom multak, zatimco COD zase melo silne singl je fakt to nemuze poprit nikdo.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

newborec    Gudas: To máš tak: ty nechápeš, jak někdo může dát singlu 9 z 10 (taky bych min. jedno číslo ubral, ale ok, recenze je subjektivní novinářský útvar, já to respektuju) , já zase nechápu, jak se někdo pouští do debat u hry, která není pro něj už před tím, než na nějaký video koukne. Proč takovej zájem? ;-) A je jedna věc udělat si pro sebe názor o vhodnosti či nevhodnosti hry či se v diskusi vyjadřovat o kvalitě či nekvalitě hry jen na základě gameplaye. To je jako říkat, že umím vařit, protože jsem viděl Ano, šéfe!
Co se týče obtížnosti: jsou lidi, co i na nejlehčí obtížnost budou umírat často. Takoví by podle tebe asi neměli ani právo herně žít, co? OK? ať jsou vyšší obtížnosti obtížnější, proč ne, ale i casual hráči můžou pařit.
mulťák: je to věc názoru, ne, že BF byl na mulťák a ne CoD, ale podle TVÉHO názoru, pak bys to napsal správně. Pro jinýho je na mulťák nejlepší já nevím Tetris ;-) )
newborecnewborec14020
    3.11.2014 14:36
newborec

Gudas: To máš tak: ty nechápeš, jak někdo může dát singlu 9 z 10 (taky bych min. jedno číslo ubral, ale ok, recenze je subjektivní novinářský útvar, já to respektuju) , já zase nechápu, jak se někdo pouští do debat u hry, která není pro něj už před tím, než na nějaký video koukne. Proč takovej zájem? ;-) A je jedna věc udělat si pro sebe názor o vhodnosti či nevhodnosti hry či se v diskusi vyjadřovat o kvalitě či nekvalitě hry jen na základě gameplaye. To je jako říkat, že umím vařit, protože jsem viděl Ano, šéfe!
Co se týče obtížnosti: jsou lidi, co i na nejlehčí obtížnost budou umírat často. Takoví by podle tebe asi neměli ani právo herně žít, co? OK? ať jsou vyšší obtížnosti obtížnější, proč ne, ale i casual hráči můžou pařit.
mulťák: je to věc názoru, ne, že BF byl na mulťák a ne CoD, ale podle TVÉHO názoru, pak bys to napsal správně. Pro jinýho je na mulťák nejlepší já nevím Tetris ;-) )

Gudas1913    Podle videa si nazor udelam, za tim si stojim. Stejne tak jako poznam ze COD neni hra pro me a nechapu kdo muze singlu dat 9/10, tak po hodine sledovani sem vedel ze Legend of Grimrock 2 je peckaa musim ju mit.
COD vzdycky bylo o singlu, prvni a druhe dil mel vyborne singl, nepamatuju uz presne herni dobu ale byla myslim neco kolem 10 hodin. Dneska ma singl 6 hodin a z toho je pres hodinu animaci, obtiznost je takova ze hru bez smrti by dohrala i cvicena opica. Me nevadi ve hrach umirat, naopak hra me tim da najevo ze delam neco spatne.
A na multak tu vzdy byl a je BF, byt ctverka je pro me taky uplne zbytecna hra, vlastnim BF3 a nemam jedine duvod si kupovat COD kvuli multaku, naopak kvalitni singl bych bral hned, ale takhle fakt ne!
Gudas1913gudas191330722
    3.11.2014 14:06
Gudas1913

Podle videa si nazor udelam, za tim si stojim. Stejne tak jako poznam ze COD neni hra pro me a nechapu kdo muze singlu dat 9/10, tak po hodine sledovani sem vedel ze Legend of Grimrock 2 je peckaa musim ju mit.
COD vzdycky bylo o singlu, prvni a druhe dil mel vyborne singl, nepamatuju uz presne herni dobu ale byla myslim neco kolem 10 hodin. Dneska ma singl 6 hodin a z toho je pres hodinu animaci, obtiznost je takova ze hru bez smrti by dohrala i cvicena opica. Me nevadi ve hrach umirat, naopak hra me tim da najevo ze delam neco spatne.
A na multak tu vzdy byl a je BF, byt ctverka je pro me taky uplne zbytecna hra, vlastnim BF3 a nemam jedine duvod si kupovat COD kvuli multaku, naopak kvalitni singl bych bral hned, ale takhle fakt ne!Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

newborec   1x   Ty jo, proč vůbec někdo recenzuje hry tak, že si je zahraje? Stačej videa! :-) Ta grafika asi málokdy bude 1: 1, člověk se do hry neponoří, sleduje jen film. Fakt gratulace k takovým názorům.

Jinak CoD je hra, u který člověk asi nebude čekat nic převratnýho, pár hodin jakýsi zábavy v singleplayeru a pro většinu rozhoduje mulťák. Ale oceňuju, že dětský "CoD je sračka" se tu neobjevuje. Za sebe: celkem obstojně se v SP bavím a o to tu jde...
newborecnewborec14020
    3.11.2014 13:52
newborec

Ty jo, proč vůbec někdo recenzuje hry tak, že si je zahraje? Stačej videa! :-) Ta grafika asi málokdy bude 1: 1, člověk se do hry neponoří, sleduje jen film. Fakt gratulace k takovým názorům.

Jinak CoD je hra, u který člověk asi nebude čekat nic převratnýho, pár hodin jakýsi zábavy v singleplayeru a pro většinu rozhoduje mulťák. Ale oceňuju, že dětský "CoD je sračka" se tu neobjevuje. Za sebe: celkem obstojně se v SP bavím a o to tu jde...

GoOdTiMe   10x   Co vy od ty hry vlastne cekate ? CoD jde uz pres deset let stejnou cestou a prave proto prodava miliony kopii. .
Evidentne vyvojari cili na uplne jiny hrace nez jste vy. . Je to nenarocna filmova akce ktera prave na tech akcnich klise stoji. .
CoD je ten nejvetsi mainstream v hernim prumyslu a vy od toho porad cekate buh vi co. . Ja nerikam ze se mi AW nejak extra libi. . Ale smiril jsem se s tim ze tenhle dil proste nebude pro me. .
GoOdTiMegoodtime13181
    3.11.2014 13:02
GoOdTiMe

Co vy od ty hry vlastne cekate ? CoD jde uz pres deset let stejnou cestou a prave proto prodava miliony kopii. .
Evidentne vyvojari cili na uplne jiny hrace nez jste vy. . Je to nenarocna filmova akce ktera prave na tech akcnich klise stoji. .
CoD je ten nejvetsi mainstream v hernim prumyslu a vy od toho porad cekate buh vi co. . Ja nerikam ze se mi AW nejak extra libi. . Ale smiril jsem se s tim ze tenhle dil proste nebude pro me. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

myscho    A tie hodnotenia z recenzii, ze 8-9 :D :D
Polygon – 9
GameInformer – 9
GameTrailers. com – 8. 7
Videogamer – 8
GameStar – 8. 4
Joystiq – 8
Gamespot – 8
Eurogamer. de – 8
Metro – 8
GameReactor – 8
God is a Geek – 8
myschomyscho20953
    3.11.2014 12:34
myscho

A tie hodnotenia z recenzii, ze 8-9 :D :D
Polygon – 9
GameInformer – 9
GameTrailers. com – 8. 7
Videogamer – 8
GameStar – 8. 4
Joystiq – 8
Gamespot – 8
Eurogamer. de – 8
Metro – 8
GameReactor – 8
God is a Geek – 8

Gudas1913    Goodtime: No vidis, a kolega co hru hral ma na strelbu stejne nazor jako ja. Takze se to asi hodnotit da.Gudas1913gudas191330722    3.11.2014 12:16 Gudas1913

Goodtime: No vidis, a kolega co hru hral ma na strelbu stejne nazor jako ja. Takze se to asi hodnotit da.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

George522   1x   A když už je tu řeč o pocitu ze střelby. . to mě přímo vyděsilo :D zbraně nemají téměř žádný zpětný ráz. A ještě se dá v upgradech obleku zpětný ráz snížit. Ta střelba tomu fakt dodává na nudě :D + ještě ty granáty kterýma se vždy trefíte :D no zatím jsem hrál 45 minut tak uvidím pak :)George522george52220667    3.11.2014 12:08 George522

A když už je tu řeč o pocitu ze střelby. . to mě přímo vyděsilo :D zbraně nemají téměř žádný zpětný ráz. A ještě se dá v upgradech obleku zpětný ráz snížit. Ta střelba tomu fakt dodává na nudě :D + ještě ty granáty kterýma se vždy trefíte :D no zatím jsem hrál 45 minut tak uvidím pak :)

GoOdTiMe   4x   Ano. . Hodnotit pocit ze strelby z videa je uplne v poradku. .GoOdTiMegoodtime13181    3.11.2014 12:05 GoOdTiMe

Ano. . Hodnotit pocit ze strelby z videa je uplne v poradku. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ltr33    Stejně ti videa jen o trošku zhorší kvalitu skutečné hry a většinou ten rozdíl je zanedbatelný, tak je jedno jestli tu hru bude hodnotit tím jestli hraje a nebo se dívá...ltr33ltr3311336    3.11.2014 12:03 ltr33

Stejně ti videa jen o trošku zhorší kvalitu skutečné hry a většinou ten rozdíl je zanedbatelný, tak je jedno jestli tu hru bude hodnotit tím jestli hraje a nebo se dívá...

Gudas1913   1x   Goodtime: Tohle ze se neda hra hodnotit z videa je stejny klise jako COD. Na to abych si udelal na hru nazor me poslouzi video daleko lip nez recenze, navic u hry ktera trva 6 hodin a z toho je ctvrtina animaci a filmecku. A nemam tolik penez abych si mohl kazdou hru koupit a zhodnotit. A hry se snazim nestahovat, ikdyz obcas to nevydrzim, ale je to minimalni. Takze si vytvarim nazor na zaklade videii, recenze moc vazne neberu.Gudas1913gudas191330722    3.11.2014 11:48 Gudas1913

Goodtime: Tohle ze se neda hra hodnotit z videa je stejny klise jako COD. Na to abych si udelal na hru nazor me poslouzi video daleko lip nez recenze, navic u hry ktera trva 6 hodin a z toho je ctvrtina animaci a filmecku. A nemam tolik penez abych si mohl kazdou hru koupit a zhodnotit. A hry se snazim nestahovat, ikdyz obcas to nevydrzim, ale je to minimalni. Takze si vytvarim nazor na zaklade videii, recenze moc vazne neberu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

GoOdTiMe   2x   Gudas: Hodnotis z videii ? Tak to si KRAL !
Vic lidi jako jsi ty !
GoOdTiMegoodtime13181
    3.11.2014 11:36
GoOdTiMe

Gudas: Hodnotis z videii ? Tak to si KRAL !
Vic lidi jako jsi ty !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

George522   1x   Moje dojmy jsou zatím smíšené. Někdo tu chválí grafiku ale mě přijde že jediný, co prošlo větší změnou jsou obličeje a celkově postavy. Ale na druhou stranu musím pochválit optimalizaci která je daleko lepší než v Ghosts. Jinak je to pro mě zatím docela nuda ale uvidím co se z toho vyklube :)George522george52220667    3.11.2014 11:35 George522

Moje dojmy jsou zatím smíšené. Někdo tu chválí grafiku ale mě přijde že jediný, co prošlo větší změnou jsou obličeje a celkově postavy. Ale na druhou stranu musím pochválit optimalizaci která je daleko lepší než v Ghosts. Jinak je to pro mě zatím docela nuda ale uvidím co se z toho vyklube :)

MoRt8   1x   myscho : : : Ne, že by to kdy hrál:-)MoRt8mort88219    3.11.2014 11:25 MoRt8

myscho : : : Ne, že by to kdy hrál:-)

Gudas1913    myscho: Jo jo, prave proto uz sem si dovolil hodnoceni :-) . Dal uz se ani divat nebudu.Gudas1913gudas191330722    3.11.2014 11:07 Gudas1913

myscho: Jo jo, prave proto uz sem si dovolil hodnoceni :-) . Dal uz se ani divat nebudu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

myscho    Gudas1913: to uz mas potom 50% kampane prejdene :Dmyschomyscho20953    3.11.2014 11:04 myscho

Gudas1913: to uz mas potom 50% kampane prejdene :D

Gudas1913   5x   Tak se si pustil hodku a pul gameplay a napisu svoje dojmy. Ta hra je plna klise a sedi. Pocit ze strelby, veskere zadne. Nepratele maji iq houpaciho kona, nabihaji pred musku doslova na porazku. Grafika se zlepsila ale spousta textur je stejne hrozne rozmazla a vyblita, tuna odlesku to nezachrani, 3 roky stare BF 3 vypada mnohem lip. Spacey vypada v nejakech scenach ve hre jako hadrove panak, tohle videt v roce 2014 je fakt sila. Hodnoceni 4/10.Gudas1913gudas191330722    3.11.2014 10:53 Gudas1913

Tak se si pustil hodku a pul gameplay a napisu svoje dojmy. Ta hra je plna klise a sedi. Pocit ze strelby, veskere zadne. Nepratele maji iq houpaciho kona, nabihaji pred musku doslova na porazku. Grafika se zlepsila ale spousta textur je stejne hrozne rozmazla a vyblita, tuna odlesku to nezachrani, 3 roky stare BF 3 vypada mnohem lip. Spacey vypada v nejakech scenach ve hre jako hadrove panak, tohle videt v roce 2014 je fakt sila. Hodnoceni 4/10.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

myscho    No nie je sa cim chvalit :Dmyschomyscho20953    3.11.2014 10:35 myscho

No nie je sa cim chvalit :D

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6640 příspěvků), DOOM se seká na jakekoliv nastaveni (12 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (310 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11486 příspěvků), Problem při zapnutí PC (21 příspěvků), Hledám hru na pc z bojovém uměním (7 příspěvků), Knihy, čtení, knihovny obecně (175 příspěvků), Panorama z her (113 příspěvků), Anime koutek (486 příspěvků), Overwatch (35 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (192 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Černé světlo - knižní trampoty agenta Jensena

Jak se povedla kniha, která vyplňuje dějovou mezeru mezi Deus Ex: Human Revolution a Mankind Divided?

 
 
 
Souhrn novinek z Gamescomu 2016

I když se zdálo, že je letošní Gamescom skromnější než v minulých letech, přesto jsme se dočkali řady zajímavých oznámení a novinek.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
No Man's Sky - největší, ale ne nejlepší

Černý Petr letní okurkové sezóny No Man's Sky ukazuje, v čem exceluje, ale také v čem prohrává. Tenhle vesmír není pro každého.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
F1 2016 – šampionem F1 po sedmé

Už po sedmé vyšel nový ročník F1 šampionátu v herní podobě. Jak si F1 od Codemasters povede tentokrát?

 
Přečíst celý článek»Autor: scobra - Platforma: PC a konzole
 
 
Phantaruk – dobrodružství plné hrůz

Nadchlo nás dílo nezávislého polského studia podobně jako tvorba jeho výraznějších kolegů?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC

© 2010-2016 Xzone s.r.o