Assassin's Creed: Unity se pomstil Ubisoftu (thx Docik). Nebudeme si nic nalhávat, před několika měsíci byla většina hráčů na francouzskou revoluci v podání nového Assassin's Creed neskutečně natěšena. V posledních týdnech ale převládá zděšení a spousta hráčů zrušila své předobjednávky.
Assassin's Creed: Unity je špatně optimalizovaný a má velké problémy s udržením frekvence snímků za sekundu jak na počítačích, tak konzolích PlayStation 4 a Xbox One. V nejednom článku jste se na Zingu mohli dočíst a hlavně přesvědčit, že frame-rate klesá i po 20fps, což je dost zavádějící.
O problému informovala většina internetových médií a na YouTube se to hemží všelijakými videi z hraní naštvaných hráčů. I to mělo za následek, že se Assassin's Creed: Unity neprodává podle představ. Ubisoftu po vydání Unity v Severní Americe, což bylo včera, klesly akcie o 9 procent. Před uvedením Unity na trh akcie prudce stoupaly. Mohou za to především reakce hráčů a recenze velkých celosvětových magazínů. Akcionáři jednoduše očekávali od Unity něco jiného.
Assassin's Creed: Unity si na Metactiric drží 76 procent u Xbox One verze a 81 procent u PS4 verze.
Celkově situace s Unity připomíná Battlefield 4. EA se také po vydání válečné střílečky propadly akcie.
My od dnešního dne recenzujeme PS4 verzi Unity a zatím jsme se s mírnými propady setkali, hra dokonce spadla. Po nainstalování prvního patche se situace zlepšila. Recenzi očekávejte v příštích dnech.
Fighter08 – diky! vyskusam jak pridem domov
Brrrr zlej UBI… zlej a osklivej !
Snad se poučí, a do budoucna si nějakou jejich hru možná někdy koupím pokud změní přístup.
Finch182: Vpravo nahoře v HUD (když držíš tlačítko pro běh) to máš pojmenovaný jako ‚Freerun down‘, tak to příslušný tlačítko drž s tim během a budeš se ladně dostávat dolů
No mne sa to takisto lubi ale samemu sa mi to v hre takto vobec nedari, tak ci to bol len E3 ojeb alebo som lama. Asi to druhe teda A jak na to? Netusim jak by som spravil taky pad zo strechy, keby sa postavim na kraj tak mi akurat skoci dopredu….
Finch: JJ to slejzání se mi hodně líbí je to dost praktický.
Finch182: Jo, je to možný
[ odkaz ] tento parkour aj v hre je mozny alebo to je zase ibac ktora sa prezentovala na E3 a vo finalnej hre nikdy nemala byt?
No tak koupil jsem si to, hrál jsem to jednu hodinu a vypnul to… Hra by to byla i dobrá ale optimalizace více než hrozná… A těch bugů, zbytečně vyhozený prachy… -. –
Dvakrát měř, jednou řež Všechno látají honem honem a pak to tak dopadá
Dobře jim tak škoda, že to nebylo víc za to co předvedli s Nvidii si to zaslouží.
Tak som vcera hru vyse hodiny testoval a…. . cakal som horsie.
Mne sa ubi uz hnusi omnoho dlhsie nez je na nu posledne mesiace taky celosvetovy hate. Hra sice nejde perfektne ale cakal som omnoho horsie. Hrajem so vsetkym na max okrem AA- to mam na FXAA. Viac nema zmysel, rozdiel nulovy, prepad fps obrovsky. Ak si odmyslim filmovy zazitok pri cutscenach, tak hra ide v tomto nastaveni na 35-50 fps. Na niektorych miestach ako napriklad na zaciatku ked sa este nehralo za Arna, tak dokonca aj 60fps. Nebudem automaticka svina len preto ze ich povazujem za najhorsie herne studio v pristupe k zakaznikom. Mne sa grafika na mnohych miestach paci, skarede to akurat vypadalo ked som vysplhal na prvu vezu a dal synchronizovat. Ked sa to oddialilo a sledoval som okolie tak to moc dobre nevypadalo ale inak ok. Inak ulice vypadaju velmi pekne, nie je to take na jedno kopyto, na kazdom rohu sa da vojst do interieru a tie interiery su strasne vymakane. To muselo dat strasnu robotu takto detailne spravit vsetky tie miesta.
Kupodivu co sa tyka fps, tak tie obrovske hromady NPC na to takmer nemaju dopad, nemam tam takmer ziadne dropy. Horsie ale je, ako niekedy doskakuju tie textury ale nie je to az take strasne ako bol napr Risen 2. Strasne mi vadi jak pridem do nejakeho priestoru kde je 200npc, vsetky rovnake jak keby to robili system Ctrl+c, ctrl+v a neda sa cez nich poriadne prejst, nie je tam ta moznost odstrcenia a vypada to hrozne komicky a neprirodzene. Otras su ale tie bugy, raz sa mi uz stalo ze som zamrzol v texture a to som vychadzal z cutsceny a slo mi iba pauznut hru bez menu = alt +f4. To nedokreslovanie a prechadzanie cez textury je proste otras, toto sa deja nejaky open beta alebo alpha hrach a ked taketo bohate studio s mega rozpoctom vyda toto, tak je to hanba. A je fuk ak to opravia, to ma byt hned. A ani si nejak nerobim iluzie ze by to vazne nejak opravili, hlavne asi fixnu fps na konzolach a v cutscenach a tym starost o ACU skonci.
Co tomu zahranicne weby davaju tych priemernych 70% je asi tak akurat, takato hra s tymto rozpoctom proste nemoze vo finale byt takato. Ale zase, nebyt technickej stranky hry tak su asi vsetci spokojní.
jedine dobre, ubisoft at tahne do…. i s tema jejich polotovarams, zkousi co lidi vydrzi. ja uz ty hovada nepodporim ani korunou.
Ty kokos. . Nejhorší jsou v té hře ty NPC…. Na co tam ku*va Ubisoft cpal stovky NPC když 99% z nich jsou zasrané sochy? Už jsem viděl tolik lidí, kteří v těch prvních misích se snaží projít davem a prostě nemůžou protože jsou ty NPC jak zasrané sloupy Žádné něžné odstrčení jako známe z předchozích dílů, ale držet dopředu a střídavě doleva do prava a snažit se mezi ty zmr*y natlačit
Tyjo štve mě to pořád si to chci zahrát to je na tom to nejhorší …