V letošním roce vyšlo hodně propadáků, nový Dragon Age se ale mezi ně nepočítá. Hra nabízí bohaté prostředí, dlouhý příběh trvající až 80 hodin, pěkně napsané postavy a zároveň taktickou i akční hratelnost.
O multiplayerové části hry se ale zase tolik nemluví. Nejen, že ho recenzenti neměli jak hrát, ale kdo by se také otravoval s multiplayerem, když si může zahrát tak skvělý singleplayer? O to větším překvapením bylo, když Inquisition měla být původně pouze multiplayerová hra.
V rozhovoru pro GamesIndustry.biz výkonný producent Mark Darrah prozradil, že se na Inquisition (nebo jeho dřívější podobě) dělalo ještě v době, než vyšel druhý díl.
„Byla to hra ze série Dragon Age, která nabízela pouze multiplayer a pracovali jsme na ní ještě před vydáním Dragon Age II. Z toho vzniklo jádro Dragon Age Inquisition, které vidíte dnes před sebou. Takovou hru jsme chtěli udělat už hodně dlouho.”
Mark Darrah kromě toho také prozradil, že pro RPG hry je multiplayer důležitý. BioWare se tímto krokem chtělo vrátit k počátkům žánru. Zkuste si totiž Dungeons & Dragons zahrát sami. Moc neuspějete.
Základní podstata multiplayeru je to, že vás hra ve čtyřech hráčích pošle bojovat a plnit různé questy. Sbíráte zlato, levelujete se a navzájem se zabíjíte nebo vymýšlíte jak zničit hru. Všechno je to určitě zábavné, problém je v tom, že multiplayer nenabízí takovou zcela nepodstatnou věc. Příběh. Právě na rozdíl od singleplayerové části, multiplayer nenabízí příběh a je to v jistém ohledu zklamání.
Jde určitě o fajn bonus, ale snad mi dáte za pravdu, když řeknu: Díky bohu, že od toho původního plánu opustili.
Ne me se taky hra nelibí a to miluju DA Origins.
Jsem zpět: Já spokojenej jsem rozhodně to splnilo mé očekávání. Především musím vyzdvihnout hudbu, rozhodnutí které mají doopravdy váhu a příběh (vím Bioware pořád mele dokola to samé ale umí překvapit)
Samozřejmě se najdou tací kterým se hra nelíbí hlavně kvůli soubojovému systému hold všechno nemůže být Dark Souls.
"Nový Dragon Age sklízí úspěch, kam se jen podívá" jenom ti hráči nejsou dvakrát spokojení, ale co hlavně, že se to dobře prodává.
Jestli je Hinterlands tak hrozna lokace (a to je uz podle toho jak si na ni kazdej stezuje) tak ta hra nemá zadnej re-play. Strasne se tesim az z te lokace vypadnu a hrat tu hru zase od znova abych se v te lokaci nudil zase no to za boha ne
V hlavních? ani nvm.
Upravy postavy jsou taky hrozný, zlate DAO. Vubec se od DAII nepoučili, kombat je ještě nudnejsi jak v DAII
Chepa: Hinterlands jsou na nic ale příběh se rozjede
Kde v hlavních misích zhruba jsi?
Jo no ta hra smrdí strašně MMO. Když bych chtěl hrát MMO tak si zahraju WoWko a ne DAI. Zezačatku good, ted jak tam běham v tom Hinterlands jsem hodně zklamanej z toho jak hrozně ta hra dopadla.
A to nemluvim o tom jak napiču je optimalizovaná.
s3Cr3: já se o to taky snažím zrovna dělám její quest.
No já teda včera romancoval Cassandru a jsem spokojen
chalani (Loot, malumj) : a spravili velmi dobre dragon age by bez tych silnych vztahov nemal take caro a v mp by to asi vytvorit neslo. V kazdom pripade origins som miloval. Boze, nikdy nezabudnem jak som mal zly pocit, pretoze som robil zle rozhodnutia proti mojej voli aj proti voli ostatnym len preto aby som si splhol u morrigan
Atrix85: ano a proto jsme rádi za heteráka Geralda z Rivie a tomu strčím 17 kil za hru …Bioware má smůlu …
Atrix85: [ odkaz ] Scéna se Serou je lepší ale trochu ehm. + pořád je opilá
Keby tam bol iba MP tak by sme nedostali taketo perly
[ odkaz ]
podobné SWTOR tak to ruce pryč
Jeste ze to dopadlo tak jak to dopadlo Ale multiplayer je celkem fajn tam.
MMO prvky v hre vidieť na každom druhom kroku. Herné mechanizmy a spôsob vyprávania príbehu sú veľmi podobné SWTOR (ten však môžem single štýlom hrať zadarmo – dokonca za 8 rôznych postáv) .