Vytvořili nejprodávanější značku herního průmyslu, přesto se nedohodli s vydavatelem a raději odešli, aby mohli pracovat na něčem novém. To je ve zkratce příběh Jasona Westa a Vincenta Zampelli, kteří stojí za sérií Call of Duty a studiem Infinity Ward. To je ale minulost, v přítomnosti vedou tvůrčí celek Respawn Entertainment, který letos v březnu ve spolupráci s Electronic Arts vydal multiplayerovou sci-fi střílečku Titanfall pro PC, Xbox One a později i na Xbox 360.
Titanfall si získal mnoho hráčů, podle dostupných informací se prodalo přes 3,84 milionu kusů. Není divu, že EA si již v březnu zajistila práva na pokračování Titanfallu. Dá se tak říci, že druhý díl je jistotou, příští rok se ho ale nedočkáme. Neměl by být ani oznámen, alespoň to v nedávném rozhovoru řekl Vince Zampella.
Redaktoři Game Informeru se ho ptali na pokračování. O něm sice mluvit nechtěl, ale alespoň prozradil, že příští rok bude z jejich strany klidný. Nechtějí nic oznámit, musejí nejprve tvrdě pracovat, aby nám mohli něco ukázat. Následně se otázky stáčely na platformy. Zampella se nechal slyšet, že už dříve řekl, že budoucí projekty nemusejí být nutně exkluzivní pro Microsoft. Tím podpořil dřívější spekulace o tom, že by Titanfall 2 vyšel i na PlayStation 4.
Zampella také v rozhovoru zmiňuje, že k dnešnímu dni se Titanfall blíží k osmi milionům unikátních uživatelů. O prodejích ale nic neřekl.
Místo toho rád objasnil, proč se k týmu přidal dlouholetý vývojář God of War série Stig Asmussen. „V druhém týmu se soustředí na vývoj něčeho jiného, co nemá nic společného s Titanfall.“
O co by mohlo jít? Náznaků je více, ten nejpravděpodobnější ale pochází z června, kdy Dusty Welch z Respawnu informoval, že se Asmussen nepodílí na budoucnosti Titanfall, ale na novém projektu, s kterým může společnost růst v jiných odvětvích, jako jsou free-to-play a mobilní hry.
včera jsem hrál titanfall, když to bylo zdarma na 48 hodin, nápad je dobrej, bohužel to byla nuda. Hrál jsem to hodinu a potom odinstaloval.