Ubisoft má problém s udržením počtu snímků i ve hře Tetris
Novinka Ubisoft má problém s udržením počtu snímků i ve hře Tetris

Ubisoft má problém s udržením počtu snímků i ve hře Tetris

Redakce

Redakce

110

Co se to děje s francouzským vydavatelem? Po AC: Unity další minela.

Reklama

Pomalu ale jistě to vypadá na další skandální čin ze strany Ubisoftu. Jejich Tetris na novou generaci konzolí má totiž problém udržet počet snímků za sekundu a to zdaleka není vše. Hra často zamrzá, laguje a tudíž se stává nehratelnou. Blbnou také zvuky v menu nebo multiplayer.

Ubisoft se k celé věci vyjádřil skrz příspěvek na fóru a překvapivě doporučuje to samé řešení jako v případě Assassin’s Creed: Unity. Odpojit se od internetu a hrát v offline módu do doby, než vyjde další patch.

Tento další přešlap vůbec nenahrává tomuto francouzskému vydavatelství do karet. My můžeme jenom přemýšlet nad tím, co se s tímto úspěšným vydavatelstvím děje. Je to touha po zisku za každou cenu nebo prostě jenom špatné podmínky?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama