Uživatel nepřihlášen
     

Češi na Kickstarteru podpořili projekty částkou přes 16 milionů korun

Středa 7.1.2015 12:00 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Podpořili jste nějaký projekt? Dohromady nás je přes 6800.

Kickstarter zveřejnil statistiky za rok 2014, z nichž vyplývá, že herní projekty vybraly dohromady 89,1 milionů dolarů. Nejúspěšnějším herním projektem byl středověký RPG titul Kingdom Come: Deliverance od Dana Vávry a českého studia Warhorse. Myslím, že vedení vydavatelských společností, které neúspěšně členové Warhorse Studios obcházeli, mlátí hlavou o zeď. Nechat si utéct takový projekt, to si za rámeček jistě nedají.

Každopádně vraťme se zpět ke statistikám. Ty totiž odhalují, že se v roce 2014 našlo 6 833 lidí z České republiky, kteří podpořili projekty na Kickstarteru částkou 707,9 tisíc dolarů. To je v přepočtu přes 16 milionů korun. Ze Slovenska to bylo 1 540 lidí částkou 246,9 tisíc dolarů. K velkému zájmu přispěl právě již zmíněný Kingdom Come: Deliverance, který od hráčů z celého světa (35 384 podporovatelů) vybral 1,106,371 liber. Přitom Dan Vávra se svým týmem žádal „pouhých“ 300 tisíc liber.

Pokud máte chuť, můžete si statistiky Kickstarteru za rok 2014 detailněji prostudovat na speciální stránce zde.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Pátek 25.8.2017 15:40 - Šestice obrázků ukazuje lov, Rataje, Sázavský klášter nebo Kumány. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Čtvrtek 17.8.2017 18:42 - Trailer se zaměřuje na různé postavy v čele s rodiči hlavního hrdiny. Aktualizováno. Přečíst celý článek »

83 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Češi na Kickstarteru podpořili projekty částkou přes 16 milionů korun
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Lootmaster    Ignorace faktů je prostě vaše věc...třeba bůh Moulinex má už takový problém na krku ...roky vývoje v trapu, hra není hotová, je zastaralá a špatná...když jsem si to dovolil kritizovat na začátku byl jsem zlej blbec co nevěří herním celebritám ...a nyní je projekt za 130 mega u ledu a sem tam něco tweetne za ty prachy. O nespokojených investorech ani nemluvím ...ja se ve skutečnosti rezervuju ke kritice samotného obsahu to se prostě uvidí, ale být naivní není pro dobro věci...Lootmasterlootmaster5989    14.1.2015 12:20 Lootmaster

Ignorace faktů je prostě vaše věc...třeba bůh Moulinex má už takový problém na krku ...roky vývoje v trapu, hra není hotová, je zastaralá a špatná...když jsem si to dovolil kritizovat na začátku byl jsem zlej blbec co nevěří herním celebritám ...a nyní je projekt za 130 mega u ledu a sem tam něco tweetne za ty prachy. O nespokojených investorech ani nemluvím ...ja se ve skutečnosti rezervuju ke kritice samotného obsahu to se prostě uvidí, ale být naivní není pro dobro věci...

antiku    Lootmaster: Nedůvěryhodní autoři? Horentní sumy? Nekvalitní hry?
Pokud nechceš nekupuj, na kickstarteru je krásně vidět co lidi chtějí, ale tady ta kritika co se tu objevuje je hrozná a musím souhlasit s "kojotem".
antikuantiku10022
    13.1.2015 16:19
antiku

Lootmaster: Nedůvěryhodní autoři? Horentní sumy? Nekvalitní hry?
Pokud nechceš nekupuj, na kickstarteru je krásně vidět co lidi chtějí, ale tady ta kritika co se tu objevuje je hrozná a musím souhlasit s "kojotem".

kojot   1x   Lootmaster: Tak pokud vím, hra ještě nevyšla a já pevně věřím, že se povede, ale do té doby bych nechal kritiku v hlavě.kojotkojot14015    13.1.2015 15:32 kojot

Lootmaster: Tak pokud vím, hra ještě nevyšla a já pevně věřím, že se povede, ale do té doby bych nechal kritiku v hlavě.

Lootmaster    kojot: Ale toto je přeci k vidění na každém rohu ...je z toho práce prostě .... kickstarter je plný takových projektů. Každý se snaží nějak prosadit akorát dělaj z lidí blbce .... navíc to negativní na hře je oficialní hned od začátku. Nevím proč bych měl platit horentní sumy za tak nekvalitní hry od nedůvěryhodných autorů ..., že jsou z Česka by na ně mělo klást vyžší nároky než nižší ...Lootmasterlootmaster5989    13.1.2015 15:14 Lootmaster

kojot: Ale toto je přeci k vidění na každém rohu ...je z toho práce prostě .... kickstarter je plný takových projektů. Každý se snaží nějak prosadit akorát dělaj z lidí blbce .... navíc to negativní na hře je oficialní hned od začátku. Nevím proč bych měl platit horentní sumy za tak nekvalitní hry od nedůvěryhodných autorů ..., že jsou z Česka by na ně mělo klást vyžší nároky než nižší ...

kojot   1x   Lootmaster, MORTHSIR: Tak si zůstaňte u zajetých titulů (CoD, BF, AC a já nevím co ještě) , když se dnesk někdo snaží přinést do her něco málo viděného jako je třeba středověk bez nějaké magie a jiných nesmyslů tak je to špatně. Všichni pořád žadoní o něco nového a pak když to tu je, tak o to nemají zájem. Nehledě na to, že jim jde spíše o princip, protože hru dělá D. Vávra, kterého tolik nenávidí...kojotkojot14015    13.1.2015 14:23 kojot

Lootmaster, MORTHSIR: Tak si zůstaňte u zajetých titulů (CoD, BF, AC a já nevím co ještě) , když se dnesk někdo snaží přinést do her něco málo viděného jako je třeba středověk bez nějaké magie a jiných nesmyslů tak je to špatně. Všichni pořád žadoní o něco nového a pak když to tu je, tak o to nemají zájem. Nehledě na to, že jim jde spíše o princip, protože hru dělá D. Vávra, kterého tolik nenávidí...

MORTHSIR   1x   Jsem rad, ze jsem tento vydriduzsky projekt nepodporil...utracet za kraviny jen do 100kcMORTHSIRmorthsir17268    10.1.2015 09:33 MORTHSIR

Jsem rad, ze jsem tento vydriduzsky projekt nepodporil...utracet za kraviny jen do 100kc

Lootmaster    Monkeyskunk: Osobně si hru koupím a zahraju abych mohl hejtovat na urovni ... tady se čeká Dragon Age bez draků a místo toho to bude Zaklínač 2 s horším příběhem a dvojnásobnou cenou ... ten projekt má hlavní důvd a to je chodit do zaměstnání ...Lootmasterlootmaster5989    10.1.2015 09:23 Lootmaster

Monkeyskunk: Osobně si hru koupím a zahraju abych mohl hejtovat na urovni ... tady se čeká Dragon Age bez draků a místo toho to bude Zaklínač 2 s horším příběhem a dvojnásobnou cenou ... ten projekt má hlavní důvd a to je chodit do zaměstnání ...

Monkeyskunk    Lootmaster: No me se to rozseknuti na 3 akty nebo jak tomu rikaji taky nelibi. Vzdyt i v Diablu sem dostal v zakladu aspon 4 akty z 5 :-D Ale na druhou stranu hra jako takova, se mi zatim libi, akorat sem to cekal trochu delsi, zvlast kvuli tomu rozdeleni na casti. Prece by netrhali 25h hru na 3 casti. Ikdyz v dnesni dobe a spolecnosti uz se vazne nejde nicemu divit... Ikdyz je to nemile, urcite by to ale nebyl duvod proc hru uplne odsoudit a minimalne ji nezkusit :) Uprimne doufam, ze se jim povede vytvorit trosku narocnejsi a originalni rpg, ne jak ten dnesni casual mainstreem pro siroke publikum od 8 let :-DMonkeyskunkmonkeyskunk6143    9.1.2015 21:03 Monkeyskunk

Lootmaster: No me se to rozseknuti na 3 akty nebo jak tomu rikaji taky nelibi. Vzdyt i v Diablu sem dostal v zakladu aspon 4 akty z 5 :-D Ale na druhou stranu hra jako takova, se mi zatim libi, akorat sem to cekal trochu delsi, zvlast kvuli tomu rozdeleni na casti. Prece by netrhali 25h hru na 3 casti. Ikdyz v dnesni dobe a spolecnosti uz se vazne nejde nicemu divit... Ikdyz je to nemile, urcite by to ale nebyl duvod proc hru uplne odsoudit a minimalne ji nezkusit :) Uprimne doufam, ze se jim povede vytvorit trosku narocnejsi a originalni rpg, ne jak ten dnesni casual mainstreem pro siroke publikum od 8 let :-D

Lootmaster   1x   Monkeyskunk: s odkladem to do desti hodin bude sfoukle pak si budeš muset koupit hru znovu .... teda části kampaně :D pojednom :D .... stejny obchodní model jako Arma 3 .... pochopitelně se můžu s dobou hry mílit takže to berte s nadhledem a cenová politika je napsaná na kickstarteru ... ta je bohužel oficialní . Udělat to zlá EA tak tu plivete všichni.

23cicer: Ale pane to je slovo do pranice .... . fakt dobrej nápad .
Lootmasterlootmaster5989
    9.1.2015 10:59
Lootmaster

Monkeyskunk: s odkladem to do desti hodin bude sfoukle pak si budeš muset koupit hru znovu .... teda části kampaně :D pojednom :D .... stejny obchodní model jako Arma 3 .... pochopitelně se můžu s dobou hry mílit takže to berte s nadhledem a cenová politika je napsaná na kickstarteru ... ta je bohužel oficialní . Udělat to zlá EA tak tu plivete všichni.

23cicer: Ale pane to je slovo do pranice .... . fakt dobrej nápad .

23cicer    já sem zvyklej během fps soubojů máchat myší, né jen vybírat možnosti útoku či obrany. . tak to přitom bylo ve vývojářském deníčku prezentováno. .23cicer23cicer7279    8.1.2015 16:37 23cicer

já sem zvyklej během fps soubojů máchat myší, né jen vybírat možnosti útoku či obrany. . tak to přitom bylo ve vývojářském deníčku prezentováno. .

Monkeyskunk    Mno tak stredovek, je jasny ze bylo min lidi. Ale zase si to nepredstavuj tak, ze na venkove nebyl nikdo. Akorat byli mensi vesnicky a hodne farem a podobnych statku uplne mimo takovy vesnicky ci mestecka. Ja nepoterbuju tisice npc stejne by se to do te hry nehodilo. Ale rekl bych, ze po lesich se semtam nejaka ta banda toulala, obchodnici na cestach a tak. V dnesni dobe delaji ty miliardy obyvatel hlavne mesta ;-)

Jinak prestante tak strasit :D Prave od lootmastera to vyznivalo jeste trochu jako ironie, jenze tys to pak napsal tak, jako by to uz bylo nekde receny :D za me soubojovej system co zatim ukazali tak pecka - originalni, zajimavy
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    8.1.2015 14:40
Monkeyskunk

Mno tak stredovek, je jasny ze bylo min lidi. Ale zase si to nepredstavuj tak, ze na venkove nebyl nikdo. Akorat byli mensi vesnicky a hodne farem a podobnych statku uplne mimo takovy vesnicky ci mestecka. Ja nepoterbuju tisice npc stejne by se to do te hry nehodilo. Ale rekl bych, ze po lesich se semtam nejaka ta banda toulala, obchodnici na cestach a tak. V dnesni dobe delaji ty miliardy obyvatel hlavne mesta ;-)

Jinak prestante tak strasit :D Prave od lootmastera to vyznivalo jeste trochu jako ironie, jenze tys to pak napsal tak, jako by to uz bylo nekde receny :D za me soubojovej system co zatim ukazali tak pecka - originalni, zajimavy

ThainDegu člen redakce    Gudas1913: Je to hlavně díky výstupům jejího autora ;)
Jinak si myslím že systém bude dobrý ale lepší je si počkat než něco soudit předem :)
ThainDeguthaindegu27578
    8.1.2015 14:27
ThainDegu

Gudas1913: Je to hlavně díky výstupům jejího autora ;)
Jinak si myslím že systém bude dobrý ale lepší je si počkat než něco soudit předem :)

Gudas1913   1x   ThainDegu: Nic proti, ale lidi brblaji ze soubojovy systemy sou ve hrach na jedno brdo, a kdyz chce nekdo udelat zmenu tak zase spatne.
A nevim proc si ze hry delate srandu, ale to je vase vec.
Pustejsi svet nez Skyrim ani udelat nejde a debilnejsi pribeh taky ne, takze to su klidny :-)
Gudas1913gudas191330722
    8.1.2015 14:17
Gudas1913

ThainDegu: Nic proti, ale lidi brblaji ze soubojovy systemy sou ve hrach na jedno brdo, a kdyz chce nekdo udelat zmenu tak zase spatne.
A nevim proc si ze hry delate srandu, ale to je vase vec.
Pustejsi svet nez Skyrim ani udelat nejde a debilnejsi pribeh taky ne, takze to su klidny :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Kolousek001    Skyrim byl co se týče obyvatelstva taky celkem pustý, logicky ale byla tam všude nějaká havěť ...Kolousek001kolousek00128103    8.1.2015 14:13 Kolousek001

Skyrim byl co se týče obyvatelstva taky celkem pustý, logicky ale byla tam všude nějaká havěť ...

ThainDegu člen redakce    Monkeyskunk: Prozatím je to jak ze strany Lootmastera i moji spíše vtip. Problém je v té době na světě nebylo tolik obyvatelstva takže se nejvíc obávám toho že ten svět bude ještě pustější než zmíněný Skyrim :D
Já teď čekám na soubojový systém a podle toho uvidím jestli u této hry setrvám :D :)
ThainDeguthaindegu27578
    8.1.2015 13:56
ThainDegu

Monkeyskunk: Prozatím je to jak ze strany Lootmastera i moji spíše vtip. Problém je v té době na světě nebylo tolik obyvatelstva takže se nejvíc obávám toho že ten svět bude ještě pustější než zmíněný Skyrim :D
Já teď čekám na soubojový systém a podle toho uvidím jestli u této hry setrvám :D :)

Monkeyskunk    ThainDegu: Klidne at nechodi, ale sorry 8h na RPG je sakra malo. Uz jen kdyz si vezmu ty souboje, co vypadaji na dyl. Sakra nejaky vetsi fight by mohl trvat klidne hodinku, kdyz to chce podle reality. 8h to tak ta vesnicka z bety a par band banditu po lesich a konec :-D Ja to prave prestal sledovat pac se mi to hodne libilo a nechtel sem znat pulku veci predtim nez to budu vubec hrat. Ale pokud je tohle pravda, tak celkem hnus velebnosti :-DMonkeyskunkmonkeyskunk6143    8.1.2015 13:53 Monkeyskunk

ThainDegu: Klidne at nechodi, ale sorry 8h na RPG je sakra malo. Uz jen kdyz si vezmu ty souboje, co vypadaji na dyl. Sakra nejaky vetsi fight by mohl trvat klidne hodinku, kdyz to chce podle reality. 8h to tak ta vesnicka z bety a par band banditu po lesich a konec :-D Ja to prave prestal sledovat pac se mi to hodne libilo a nechtel sem znat pulku veci predtim nez to budu vubec hrat. Ale pokud je tohle pravda, tak celkem hnus velebnosti :-D

ThainDegu člen redakce    Monkeyskunk: Vzhledem k tomu že tam bude 100 % vyžadována realita a smysl pro detail tak možná i méně :D Přeci jen Vávra nechce jít ve stopách Skyrimu a jeho nudných stále stejných questů :DThainDeguthaindegu27578    8.1.2015 13:44 ThainDegu

Monkeyskunk: Vzhledem k tomu že tam bude 100 % vyžadována realita a smysl pro detail tak možná i méně :D Přeci jen Vávra nechce jít ve stopách Skyrimu a jeho nudných stále stejných questů :D

Monkeyskunk    Lootmaster: to ma byt fakt jen tak kratky ? :DMonkeyskunkmonkeyskunk6143    8.1.2015 13:42 Monkeyskunk

Lootmaster: to ma byt fakt jen tak kratky ? :D

23cicer   1x   Lootmaster, ThainDegu - možná se dočkáma i půlhodinového dlcéčka probouzení blanických rytířů za doprovodu dobové hudby atd. ( (:23cicer23cicer7279    8.1.2015 12:19 23cicer

Lootmaster, ThainDegu - možná se dočkáma i půlhodinového dlcéčka probouzení blanických rytířů za doprovodu dobové hudby atd. ( (:

Lootmaster    ThainDegu: kdo ví čeho by se týkala naše proroctvi :-DLootmasterlootmaster5989    8.1.2015 11:05 Lootmaster

ThainDegu: kdo ví čeho by se týkala naše proroctvi :-D

ThainDegu člen redakce   2x   Lootmaster, 23cicer: Co bychom bez Vávry dělali :D :DThainDeguthaindegu27578    8.1.2015 09:37 ThainDegu

Lootmaster, 23cicer: Co bychom bez Vávry dělali :D :D

Lootmaster    Až si budu chtit zahrat 8hodinove RPG plne bugu o 10 questech tak ty dva litry Vavrovy nacpu ...vsak co narodni hrdost me zabavi vice nez kvalitni hra :-D ...Skyrim je jinej level, planeta, vesmir :-DLootmasterlootmaster5989    8.1.2015 08:33 Lootmaster

Až si budu chtit zahrat 8hodinove RPG plne bugu o 10 questech tak ty dva litry Vavrovy nacpu ...vsak co narodni hrdost me zabavi vice nez kvalitni hra :-D ...Skyrim je jinej level, planeta, vesmir :-D

23cicer    Oukej skajrim, mafia, kc alebo zaklinac. . je to jasne hej zzz23cicer23cicer7279    7.1.2015 22:32 23cicer

Oukej skajrim, mafia, kc alebo zaklinac. . je to jasne hej zzz

antiku   2x   Skyrim mě vůbec nebavil. Tato hra vypadá hodně dobře a doufám, že v ČR vyjde víc takových her jak od Vávry tak i od jiných vývojářů :)antikuantiku10022    7.1.2015 18:09 antiku

Skyrim mě vůbec nebavil. Tato hra vypadá hodně dobře a doufám, že v ČR vyjde víc takových her jak od Vávry tak i od jiných vývojářů :)

Lincoln   2x   Češi a 16 milionu, tak to je nášup :-D Ať se ta hra udělá pořádně na jednu platformu a pak ať si portují. Klidně ať to odloží 5x. Jestli to bude vypadat, tak jak všichni doufáme a i sami vývojáři chtějí, tak si z nich sednou na prdel všichni :-)
Konečně si budu moci zahrát na Rebelku :-D
Lincolnlincoln21233
    7.1.2015 13:59
Lincoln

Češi a 16 milionu, tak to je nášup :-D Ať se ta hra udělá pořádně na jednu platformu a pak ať si portují. Klidně ať to odloží 5x. Jestli to bude vypadat, tak jak všichni doufáme a i sami vývojáři chtějí, tak si z nich sednou na prdel všichni :-)
Konečně si budu moci zahrát na Rebelku :-D

Assasin    Snad to dopadneAssasinassasin8471    7.1.2015 13:47 Assasin

Snad to dopadne

kojot   2x   Lubajz: Já si myslím, že je to jedině dobře. Do her by se něměla tahat žádná komerce jinak to skončí jako nějaký brak.kojotkojot14015    7.1.2015 13:41 kojot

Lubajz: Já si myslím, že je to jedině dobře. Do her by se něměla tahat žádná komerce jinak to skončí jako nějaký brak.

Monkeyskunk   3x   A pak ze nemame penize : -dMonkeyskunkmonkeyskunk6143    7.1.2015 13:14 Monkeyskunk

A pak ze nemame penize : -d

kamgeforce    Podpořil jsem Banner Saga, FTL a Pillars of Eternity. Obě hry byly naprosto skvělý, tak jen doufám, že Eternity bude taky :-)kamgeforcekamgeforce6237    7.1.2015 13:01 kamgeforce

Podpořil jsem Banner Saga, FTL a Pillars of Eternity. Obě hry byly naprosto skvělý, tak jen doufám, že Eternity bude taky :-)

23cicer    Kolousek001 - to máš pravdu, masa se tomu obloukem vyhne, pač simulator života mám tam venku a hrát si na rytíře je troška out . .23cicer23cicer7279    7.1.2015 12:53 23cicer

Kolousek001 - to máš pravdu, masa se tomu obloukem vyhne, pač simulator života mám tam venku a hrát si na rytíře je troška out . .

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 18. až 24. září

Film Tomb Raider v traileru, Vampyr odložen, oznámení Left Alive od Square Enix, čeština v Gran Turismu Sport, Forze Motorsport 7 a Elex, gameplay…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Arkham Horror

Liduprázdnými ulicemi se šíří strach z pradávné hrozby, která se má v brzké době prodrat na náš svět. Jen hrstka odvážných hrdinů ji může zastavit.

 
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole