Zaměstnanci studia Ready at Dawn v sobotu oznámili, že úspěšně dokončil vývoj The Order: 1886. Pokud ale čekáte, že se oficiálně dozvíme nějaké nové detaily o příběhu a celkově hře, tak vás zklamu. O titulu víme velmi málo, což je záměr Sony. The Order: 1886 je totiž lineární filmová střílečka z pohledu třetí osoby, nebylo by tak rozumné, kdybychom věděli první poslední jako u jiných her. Příkladem může být Ubisoft se svou marketingovou kampaní u Assassins Creed a Watch Dogs nebo blížící se Dying Light od Techlandu a Warner Bros. PS4 exkluzivita na to jde opačně a drží se pravidla, že méně je více.
Tenhle styl se mi zamlouvá. I přes minimum gameplay záběrů dokáže The Order: 1886 zaujmout. Teď ale k novým informacím. Provařený důvěryhodný insider Shinobi602 se pochlubil s novými informacemi.
Shinobi602 tvrdí, že The Order: 1886 lze dohrát za 8 až 10 hodin. Pokud se rozhodnete prozkoumat jednotlivé úrovně a tolik nespěchat k cíli, tak se herní doba prodlouží až na 12 hodin.
„The Order: 1886 je lineární. Připomíná hraní The Last of Us, Uncharted a dalších podobných her. Ve hře jsou obrovské oblasti s větším počtem NPC postav. Neznám přesná čísla, ale některé scény/oblasti jsou podobné těm z konceptů. Očekával bych stovky postav najednou na obrazovce.“
„Velký důraz je kladen na příběh. Pokud hledáte lineární a filmovou střílečku z pohledu třetí osoby se silným příběhem, nádhernými vizuálními efekty, fyzikou a zábavnými přestřelkami, tak přesně to je The Order: 1886 ve viktoriánském Londýně s trochou hororových prvků,“ dodává Shinobi602 a vzkazuje novinářům, že při psaní recenze to nebudou mít vůbec jednoduché.
Shinobi602 je velmi důvěryhodný insider, který již mnohokrát přišel s informacemi, které se nakonec ukázaly pravdivé. I přesto berte výše zmíněné jako spekulace.
The Order: 1886 vyjde 20. února 2015 výhradně na PlayStation 4.
kuler91: no já si hry nechávám, proto čekám až opadne cena pod hranici 1000, –
rawneox: přesně
Marcus: Kiki26 pravděpodobně myslela lineární střílečky z pohledu třetí osoby (tps) a těch je jak šafránu fps stříleček je 8 půlek
MORTHSIR
Já taky neříkám, že lineární hry jsou špatné, sám teď už asi potřetí hraji první FEAR.
Marcus: Vsak je to ma popularni serie, jen poukazuji, ze ani linearita v akcnich pasazich u ME nebyla na skodu…. .
MORTHSIR
Mass Effect byl po hodně dlouhé době sci-fi RPG, tak kvůli tomu měl takový ohlas.
Kdyz uz se bavime o linearite, tak co teprve Mass Effect serie se svima akcnima "periodama"…. . a jake ma uspechy, ze ? A to ani nemluve o Spec Ops-The line
Kiki26®
Myslím, že lineárních stříleček je naopak mnohem víc, než open world her. CoD, Battlefield, Alien, Wolfenstein, Order, Killzone (1, 2, 3, Shadow Fall asi ale taky) a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho… Lineární střílečky mají úspěch, jelikož je to jednoduché. Nemusíš nad ničím přemýšlet a prostě střílíš. Open World hry jsou dle mýho názoru pro náročnější hráče…
takovéto lineární střílečky mají větší úspěch než open world hry, zpravidla proto neboť her z otevřeného prostředí je hodně a nemají větší smysl než jen běhat od jedné misi k druhé … čest některým výjimkám ! ! !
Takže upřímně toto bude možná nejkrásnější střílečka z 3 osoby vůbec
Mne sa tá grafika páči, aj tie textúry, a každá hra by vyzerala bez postáv horšie a neni na škodu keď sa sústredia dosť aj na postavy (po grafickej stránke) the order je grafický klenot a prostredie su naozaj pekne a premakane ale to je asi tak vsetko co sa mi na tejto hre paci…. . pride mi to ako obycajne tuctove cover to cover.
Do hry by som išiel pretože čo iné by ste chceli na PS4 hrať? Toto by stálo za to!
Tak je to ale s veškerým bazarovm zboží.
Já si třeba neumím představit, že bych si každý 1-2 roky kupoval nové PC a staré hodil na skládku a nic bych neprodával, což je úplně ta samá věc a firmy typu AMD, intel atd také "okrádám" o zisky.
kuler91: myslel jsem to jako , že je to stejné jako warez, tedy vývojář z toho vidí hovno…
Bazar = warez ? Co je to za nesmysl ?
Jako vlastník originální fyzické kopie mám přeci právo dělat si s hrou co chci …
Nevidím v tom žádnou logiku … naopak podívej se na a podobné obchody, které hry dokonce zpět odkupují a následně prodávají za vyšší cenu.
Pošli mi odkaz na konkrétní zákon/zákony, který tuto problematiku upravuje, protože napsat nesmysl typu bazar = warez je opravdu hodně mimo a 2 naprosto odlišné věci.
bazar=warez…. .
kuler91: To proč tě bavili bylo protože herní průmysl nebyl tam kde je a dneska v podstatě vychází pár herních modelů, které se minimálně liší… Dříve byli hry převratnější, jenže dnes už to skoro neni možné, když všechno už jendou vyšlo … Nezbívá než pečlivě vybírat hry co koupíš… Ono to je těžké i s Indie hrama, sice vydaj hru, která je v něčem nová, ale pak se vloudí myšlenky EA atd a to nahrabat si co to jde (je to logické, přeci jenom dělá se to pro prachy) a tak udělají další díly, které ve většině kopírují předešlý titul a už nic moc revolučního se nekoná. A taky je vcelku problém představovat nové značky, vývojáři raději volí zaběhnuté u kterých mají větší jistotu zisku (viz jaké měl Capcom obavy při vydání Dragon´s Dogma…) . Proto mi přijde v tomhle ohledu přístup Sony docela dobrý že vedle zajetých značek se snaží prosadit další (a jak jinak navnadit lidi než nenáviděný hype? ) Stejný hype teďka dostává Dying Light protože se vývojáři prostě bojí že si nenajde tak velkou základnu fanoušku jakou potřebují, kdežto R* okolo GTA si může dovolit být zticha…