12. března letošního roku se v Londýně rozhodne o prestižních cenách BAFTA 2015. Velkou šanci zazářit má hororová survival akce Alien: Isolation od studia Creative Assembly a vydavatelské společnost Sega. Právě Alien se objevuje hned v šesti nominacích – nejlepší hra, zvuk, britská hra, herní design, inovace a hudba.
V nominacích nechybí ani Far Cry 4, Call of Duty: Advanced Warfare, Assassins Creed: Unity, Destiny, Midle-earth: Shadow of Mordor, Dragon Age: Inquisition, Forza Horizon 2, mobilní Hitman Go, zajímavá adventura The Vanishing of Ethan Carter, Titanfall, druhá sezóna Walking Dead, FIFA 15, Last of Us: Left Behind a spousta další.
Na jednotlivé kategorie z nominace se můžete podívat zde.
Tak pánové, ruku na srdce a zamyslete se! ! ! Která hra za poslední léta vypadala tak dokonale? Která hra se nebála TAKOVÝHO RISKU a vyhnula se zabíjení? ? ? A kdy naposled se cejtil hráč tak bezcenej a bezmocnej, když nas*aná parta androidů po vás šla a nad květákem vám lezl Alien? ? ? Nevím, ale ta hra si zaslouží ůctu a vstup do síně slávy. Assembly obdivuju za takovou posedlost filmem a skláním jako mega fanouš ALIEN VESMÍRU holt na maximum! ! ! Kolik z vás tu hru dohrálo do konce min. na střední ůroveň?
Six feet under . Moje rec. Resurection na psx byl mnohokrat lepsi.
tak zas taková sláva to nebyla, Alien ani zdaleka nedosahoval takového ztvárnění abych si cvrnknul do gatí
slabota
Jasny ze je to koridorovka, vesmirna lod neni moc openworld Backtracing je v pohode, naopak vzpomel sem si na starsi hry kde to byla normalni vec. Pribeh je obyc, to neresim, ja bych z her vymazal pribehy uplne, stejne stoji za hovno.
Chlapci nevím co by jste chtěli když se to odehrava na vesmirne lodi která není buhvi jak velká
Shlédl jsem celý walkthrough pomocí Birgripalla, a jako hra dobrá, ale ten backtracking a především odfláklá poslední část hry. Nevím nevím.
Ta hra byla skvela ale jak pise Machuje trpi trochu stereotypem… Jinak nikdy nezapomenu na tu misi z prvniho Aliena kdyz nasli lod Strujcu – moznost si to zahrat byla lahoda
Poprvé je ta hra dobrá ale když se zamyslím, tak je to vlastně koridorovka a příběh probíhá tak, že se pobíhá z jedné strany na druhou ve stylu dones tohle a potom se vrať zpátky ale co se nestane dojdete zpátky ke dveřím a ony jsou rozbité, tak zase běžíte na druhou stranu a najednou se někdo ozve, že něco potřebuje a tak zase běžíte zpátky o tom vlastně ta hra je. Ale napoprvé jsem se bavil atmosféra je dobrá a je to asi nejkvalitnější hra s Vetřelci a pro mě největší překvapení letošního roku.
Alienek dokázal upoutat, zvlášt začátek byl stísnující, pumpička pěkně tepala brr, ještě ted mě z toho mrazí jak dupal kolem skřínky Rozhodně si neudělali ostudu, povedenný.
stejně všechno získá kravina roku Dragon Age
Stuntman- kdyby mel isoloation tak 9 az 12 hodin tak by se to dalo, ale pribeh je nehorazne utahanej a patri spis k tem horsim . . infinite me bavil, protoze mel perfektni pribeh. .
Tak snáď aspoň 2 nominácie premenia.
to Ratos: Mňa zas strašne nudil Bioshock Infinite. Veľké muky som prežíval, aby som hru dohral. Každého baví niečo iné.
to obivan568: Keďže BAFTA je pre angličanov ako OSCAR pre američanov, tak asi bude zrejmé, že tam dajú kategórie na britské produkty.
Miky: a za to se dava cena?
Za mě Alík nebyl špatnej. Už mám řadu hororů za sebou a Alík je jeden z těch co se povedl líp. Mohl být ještě lepší. Ale pak se těžko 1. díl překonává dalším.
obivan568: Creative Assembly je studio z Velké Británie