Studio Crystal Dynamics, tvůrci série Tomb Raider aktuálně pracují na Rise of the Tomb Raider, přivítalo v týmu dva velmi zkušené vývojáře. Tore Blystad je veterán série Hitman, který deset let byl zaměstnáván v dánském IO Interactive. Naposledy se podílel na Hitman: Absolution z roku 2012 jako umělecký šéf a pravděpodobně měl prsty i v novém dosud nepředstaveném novém díle.
Sice se musel přestěhovat z Dánska do Kalifornie, ale stále ho zaměstnává japonská vydavatelská společnost Square Enix, která vlastní jak IO Interactive, tak Crystal Dynamics. Ještě předtím pracoval Blystad ve Funcomu na Age of Conan a The Secret World.
Druhou posilou Crystal Dynamics je art director Nate Wells. Jeho jméno můžete vidět v titulcích The Last of Us od Naughty Dog. To není ale žádné překvapení, Wells svůj záměr oznámil již v prosinci 2014. V minulosti ho můžete znát díky System Shock 2 a Thief: The Dark Project. Rovněž byl kreativním ředitel na původním BioShocku v Irrational Games a právě on by měl stát za prvním konceptem Big Daddyho.
Crystal Dynamics zatím neupřesnili, na čem Blystad a Wells budou pracovat. Lze ale předpokládat, že Rise of the Tomb Raider, který vyjde na konci letošního roku pro Xbox One a Xbox 360, to nebude. Místo toho se spíše zapojí do vývoje nové značky, která potichu v Kalifornii vzniká.
Asi blbost ale co me první napadlo je to, ze to jsou lidi co měli něco společného se stealh žánrem a asi to nebude úplně náhoda. .