S The Order: 1886 je to přesně tak jak mnozí čekali, jedním se líbí a nejraději by v recenzích viděli samé desítky, zatímco jiní nedokážou pochopit, že taková hra dostala v naší recenzi 8/10. Ať už se řadíte na jakoukoliv stranu, mně se The Order: 1886 zamlouval a jsem si jist, že ve studiu Ready at Dawn už uvažují nad pokračováním, které bude těžit z prvního dílu a zejména by dvojka mohla být mnohem rozsáhlejší a celkově lepší. Důvod mého názoru je jednoduchý, Ready at Dawn mají hotov kvalitní engine se všemi technologiemi a u druhého dílu se mohou soustředit na prvky, které u The Order: 1886 nestihli úplně vychytat nebo se na ně vůbec nedostalo.
Ru Weerasuriya, generální ředitel Ready at Dawn, se již v polovině ledna nechal slyšet, že The Order: 1886 je vytvořené ve světě vhodném pro pokračování.
„Přemýšlíme o dalších hrách, které nabídnou jiné věci. Pravdou je, že nikdy nevytváříme svět pro jeden titul. Vytváříme ho tak, aby se dal použít pro více než jednu hru. Za vývojem The Order: 1886 je spousta práce, aby z toho byl pouze jeden titul,“ prozradil Weerasuriya v lednu pro Polygon.
To se samozřejmě očekává. Z mého pohledu záleží pouze na prodejích. Ty Sony ukážou, zda má cenu investovat peníze do vývoje druhého dílu. Zatím to vypadá tak, že by pokračování být mohlo. The Order: 1886 se usadilo na prvním místě v žebříčku nejprodávanějších her ve Velké Británii za minulý týden, což je velmi pozitivní start.
Známý insider s přezdívkou Shinobi602 se na fóru NeoGaf podělil o zákulisní informace, které se mu podařilo získat. Potvrdil slova šéfa Ready at Dawn a zároveň připomněl, že na The Order: 1886 pracovalo 120 až 130 lidí, což není málo, ale ani mnoho.
„Obrovské množství práce bylo věnováno zdokonalení enginu pro první díl. Svou roli sehrál čas, nedostalo se na další důležité části. To je u takového projektu obvyklé,“ začal Shinobi602.
„V případě pokračování bude velký důraz kraden na herní systémy. Engine je hotov, a tak budou mít vývojáři možnost věnovat veškerý svůj čas a úsilí do herního designu.“ Důležité podle něj rovněž je, že tvůrci si uvědomují, že The Order: 1886 není bezchybná, chcete-li perfektní hra. Sám Ru Weerasuriya přiznal, že se na spoustu věcí nedostalo a jako spravedlivou známku vidí 8/10.
Závěrem Shinobi602 dodal, že zatím pokračování není jisté, ale jeho vývoj by neměl trvat déle než tři roky. Já bych to viděl tak, že se na dvojce začalo pomalu pracovat, minimálně koncepty jsou hotové a čeká se pouze na to, jak se The Order: 1886 povede v prodejích. Pokud dobře, tak studio dostane od Sony zelenou a pustí se do práce naplno.
Když se nad celým tématem zamyslíte, tak to dává smysl. Pokračování The Order: 1886 bude jistě po grafické stránce téměř totožné, ale na novou úroveň by se mohla posunout právě hratelnost a snad i herní doba, která by nemusela být 8 hodin, ale mnohem víc. Já bych si od nového The Order přál větší důraz na hratelnost (menší na filmečky a QTE sekvence), stejně tak menší linearitu.
hezky uděláno škoda že ne na pc, tak tedy fuck you!
Silent: A jaký indie hry máš konkrétně na mysli? Když to vezmu podle audiovizuálu, tak mě napadá jen The Vanishing of Ethan Carter (sice to není indie ale pracovalo na tom jen 8 lidí)
Celkem by mě zajímal názor lidí na pokračování resp. Jakým směrem by jste chtěli aby se příběh rozvíjel dál ?
Feny: ok no tak to řeknu takhle: bojím se že to opět udělaj v otravném poměru stran 21: 9
Silente, můžu se Tě ve vší slušnosti zeptat, jestli jsi v životě někdy něco vytvořil vlastníma rukama (na profi úrovni) ? Nemůžu se zbavit dojmu, že si to představuješ jak rčení "Hop na krávu a hned je tele". Vidíš jen final (bohužel jako většina lidí) . Těch x-stovek/tisíc hodin práce už nevidíte Taky nebudeš pracovat zadarmo nebo za 15 dolarů. Jestli ano, dej mi na sebe kontakt a hned Tě zaměstnám.
To je vážně tak těžké se na to podívat i z druhé strany? Fajn, na 10/10 to není… Ale 1400 Kč je adekvátní cena za novinku a hned Ti řeknu proč. Hra mě chytla a nepustila do samotného konce (to je snad to nejdůležitější u her) , a co se týče ceny… Beru to tak, že aspoň nějak můžu ocenit vývojáře.
lamDafli90: Co pořád máte s těma pruhama? Hra je dělaná v poměru stran 21: 9 a když takovou tv nemáš tak máš po stranách holt černo.
Tím říkají, že si lidi zaplatili 1500 KČ za tech demo. . s poctivostí nejdál dojdeš to jo, ale tohle hraničí s idiocií ze strany vývojářů. Kor když na tom pracovalo 130 lidi. Na INDIE hrách za 15 dolaru pracuje max 10 lidí a deleko to předčí tyhle AAA ať už audiovizuálem nebo hratelností.
A nesmíme taky zapomenout že to je jejich první velká hra. V pokračování doufám, to už by bylo určitě dokonalí, možná i podobně jako hry od Naughty Dog Toto koupím radši až v bazaru.
fanboy222: a co bys chtěl na hernim webu v diskuzi dělat jinýho než si měnit názory na hry z mýho pohledu je prostě 8 přestřelená jelikož to pro mě znamená už vysoce kvalitní hru a to podle mě order prostě neni… hezky se na to kouká ano jsou tam hezký přestřelky ano ale jako celek z toho prostě vychází né zrovna povedenej myšmaš a určitě se netěšim z neúspěchu naopak mě mrzí že dopadla takhle protože jsem se fakt těšil takže tohle neni žádnej nesmyslnej hejt a ani si nejsem jistej jestli je to neúspěch když se tady lidi oháněj od 8 vejš
IamDafli: prestrelená? prestrelená by bolo 10 alebo 4, ak si ubral max jeden bod, nemôžeš hovoriť o prestrelnosti. ja som tiež za 8/10. . nebyť toho hajpu, nikto ani nekecne, pretože na trhu je kopa podobných hier, ktoré jednoducho stratili na linearite, slabej AI či QTE. . odnieslo by si to 8 bodov a bolo by ticho. . škoda klamstva od vývojárov a nedotiahnutej hry, ale dojmy sú subjektívne, rovnako ako recenzie každého jedného recenzenta. .
neviem fakt, prečo sa musíte srať ako pribrzdení do našich názorov na order, ktoré su viac pozitívne ako negatívne. . smh, jak sa ľudia tešia z "neúspechu". . wake up. dvojka bude oveľa lepšia a snad sa fakt odklepne. sony by to posralo keby nedali ready at dawn zelenu
Miky: No dobre teda…
spousta prestrelek bola aj v rambovi, a ako sa to hralo
Ale hratelnost tam je, je tam spousta přestřelek apod. Ale není na takové úrovni, kterou vývojáři chtěli, ať už samotným designem nebo délkou.
Miky: Hratelnosť nikde sami to priznali…
Jak nic?