V poslední době se hodně diskutuje o délce singleplayerových kampaní u her. Velký humbuk vyvolala nedávná PS4 exkluzivita The Order: 1886, kde si hráči stěžovali nejen na délku, ale rovněž na spoustu QTE sekvencí, kdy musíte mačkat jen určitá tlačítka. Visceral Games rychle zareagovali a rozhodli se na svém Twitteru zodpovědět důležité otázky, které u hráčů často rozhodují o tom, zda si hru koupí.
Na otázky fanoušků odpovídal kreativní ředitel Ian Milham a kupodivu byl hodně otevřený a nebál se odpovědět na otázky týkající se délky singleplayerové kampaně, inspirace, quicktime eventů a dalších věcí.
Pojďme se na jednotlivé aspekty podívat:
• Singleplayerová kampaň se bude skládat z deseti epizod. Některé kapitoly dohrajete za méně než hodinu, zatímco jiné vám budou trvat přes hodinu. To znamená, že délka kampaně by mohla být tak 8 hodin, možná o něco více či méně.
• Visceral Games zvažují, že další kapitoly budou do kampaně přidány později formou DLC.
• Nemáme čekat mnoho QTE sekvencí, bude jich prý jen málo.
• Zbraně odemčené v singleplayeru se nepřenesou do multiplayer, ale některé jiné věci ano.
• Rozhodnutí, která učiníte v kampani, nemusí být výslovně morální.
• V kampani budete hrát pouze za jednu postavu, ale budete mít možnost podívat se na konflikt z obou zúčastněných stran. Hrát budete za Nicka Mendozu, který nastupuje na miamské policejní oddělení. Se svým novým parťákem detektivem Stoddardem neprožije zrovna poklidný první den ve službě.
• V kampani naleznete Easter Eggy související s Isaacem Clarkem ze série Dead Space. Ve hře budou i odkazy na předešlé díly Battlefieldu, konkrétně v kampani.
• Příběh je inspirován novelami spisovatele Elmore Leonarda, včetně děl Justified, Out of Sight a Jackie Brown, stejně tak filmovou tvorbou režiséra Michaela Manna (Heat a Miami Vice).
• Příběh bude hodně lineární, ale jednotlivé kapitoly budou v otevřeném prostředí, ve stylu sandboxu.
Battlefield Hardline vychází 19. března ve verzích pro PC, PlayStation 4, Xbox One, PS3 a X360. Battlefield Hardline předobjednáte v našem obchodě GameExpres.cz.
Exekucnak: Vždyť jo, já ti taky neříkám, že říkáš, že ti kampaň vadí .
Souhlasim s tebou
CzechNeverEnd: Neříkám, že mi kampaň vadí, taky si vždycky u nového CoD, BF nejdřív projdu kampaň, ale platit za nějaké 3 nové mise, to se mi opravdu nechce.
CzePavel99: Ale BF byl vždycky o MP a ten nás zajímá. Singleplayer si můžu během pár minut někde stáhnout, ale dávat přes tisíc korun za něco co nepoběží v MP ? ? ?
Zní to dobře, tak snad se jim ten singl povedl.
Ještě pořád nevím jestli BF: Hardline za to stojí. Jsem věrný fanoušek BF, ale nevím hratelně mi to přijde stejný jako BF4, akorát s jediným rozdílem a to prostředím
Exekucnak: Někomu to možná přijde blbý, ale já jsem naopak rád. Já jsem v něco takového doufal v BF3. Nebo jsem se chtěl alespoň dozvědět, co se stalo s Blackburnem. Jestli ho zavřeli do vězení nebo něco jinýho.
Samozřejmě by bylo nejlepší kdyby to dali rovnou do hry a nebylo to rozkouskovaný na části do DLC…
"Visceral zvažuje přidání další kampaně prostřednictvím DLC…" Myslím, že to bude EA, kdo jim tuhle skvělou taktiku našeptává.
Díky za odpověď . To mam radost, ve hrách se mi líbí, když můžu rozhodovat.
Občas bychom měli mít možnost se i sami rozhodnout
Už se těšim
Ale chtěl jsem se zeptat: "Rozhodnutí, která učiníte v kampani, nemusí být výslovně morální. " To znamená, že se v kampani budeme moci rozhodovat jako ve Far Cry 4, nebo to je myšleno tak, že se ta postava rozhodne?