Přítomnost v sérii Assassin's Creed je poněkud kontroverzní. Někteří hráči jí mají rádi, protože posunuje příběh hlavního hrdiny, který tráví čas v Animu. Někteří jí naopak rádi nemají, protože prostě překáží a odtrhává hráče od hlavní herní složky – tedy minulosti. Po třetím dílu přišel zlom a stále více a více hráčům začíná přítomnost vadit, kvůli anonymní hlavní postavě a poněkud lineárním lokacím. V novém Unity chyběla přítomnost v podstatě úplně.
Jak moc na škodu to bylo, to si každý může určit sám. Scénárista Darby McDevitt se nás ale snaží přesvědčit, že do budoucna bude herních částí z moderní doby více a budou robustnější.
„Vždycky plánujeme mít více momentů z přítomnosti, ale musíme to udělat chytře. I v Unity jsme to plánovali,” řekl McDevitt v nedávném streamu (thx Eurogamer.net).
„Jde o to, že Unity byla úplně nová hra na úplně novou generaci konzolí, takže vytvořit moderní dobu nebylo nijak jednoduché. Už jenom vytvořit město, instanci, nebo jenom část města, vyžadovalo od mnoha našich umělců a designérů šest měsíců práce. A k tomu ještě samotný gameplay, který k tomu musel sednout,” dodal.
Kromě toho nás ještě McDevitt škádlí s tím, že bychom se mohli dočkat i nějakých dalších věcí z dob První civilizace.
„Já to universum prostě miluju. Poslední dva roky jsem pracoval se všemi ostatními scénáristy na obrovském dokumentu o První civilizaci. Vytvořili jsme 600, 700 let historie a doufáme, že je využijeme v následujících deseti, dvaceti letech, nebo jak dlouho tu budeme.”
Můžeme tedy jen hádat, v některých případech možná i doufat, jak to nakonec všechno dopadne. Za sebe můžu říct, že v mnoha ohledech odvádí spisovatelé/scénáristé docela dobrou práci. Jak to bude pokračovat, se určitě dozvíme v novém díle, který by se měl odehrávat v Anglii v 19. století.
TomN: Slyšel jsem, že právě na začátku vydání SLI dost zlobilo…
Ondrej_V: no podle testů jsem to četl, ale to bylo když to vyšlo. Ale stejně, 2x 980 by měly stačit na 60+ bez výjimek u všech her. A třeba Dead Rising 3 to taky nedává. .
TomN: na dvou GTX980? A na jaký rozlišení? Například mě stačí moje GTX970 na 60 FPS na ultra detaily na 1080p… Dřív to bylo asi na 40-50, ale teď je to 57-60… Ubisoft i Nvidia se snažili…
Během vydání se to hrát ani nedalo…fps dropy pod 20 co 5 vteřin, teď se to jakžtakž dá, ale i silné PC s tím mají problém, ty fps dropy tam jsou i když ne už tak citelné…jinak příběh je tuctový (zlatá AC 2) .
TomN: Chápu, že na optimalizaci lidé budou nadávat… Na mé HD7850 to jede od 30 do 52 FPS, ale taky mám spady třeba na 24FPS a občas zaznamenám i mouse bug… Během vydání jsem to ještě nehrál takže nevím jak to vypadalo, ale teď si myslím, že je to celkem okej… Jinak jako bez ohledu na tu optimalizaci je ta hra skvělá.
Bruce Wayne: já to hrál taky na PC, ale na 30-45 fps to na PC hrát nebudu, na PC to má jet na 60…a neni to mým PC, ani na dvou 980GTX to nejede. . je to shit optimalizace
TomN: No vidíš… proto Unity raději hraji na PC a na nic si nestěžuji
Bruce Wayne: no ale jsou to propady jen občas, Unity se drží na 20 95% času. .
Každý nadává na optimalizaci hry, jenomže když jsem viděl tu Paříž tak se divím, že není ještě tak 5x náročnější a na rozdíl od tupé střílečky CoD – AC vždy přijde s něčím novým…
Unity mne baví zase o něco víc – soubojový systém kdy už naše postava není superhrdinou, který s prstem hluboko v nose pozabíjí dva tucty nepřátel… Dále RPG systém, nové prvky v hratelnosti, anomálie a spousta dalšího… Ta hra je skvělá… Ani peněz za svojí Notre Dame Edici nelituji
TomN: Že jede normálně? Já bych neřekl… Ty propady FPS na PS4 kdy to kámošovi lítalo z 30 na 24 a dokonce i na 18 FPS…
Bruce Wayne: a proč třeba GTA V jede normálně na poměry konzolí?
Každý nadává na optimalizaci hry, jenomže když jsem viděl tu Paříž tak se divím, že není ještě tak 5x náročnější a na rozdíl od tupé střílečky CoD – AC vždy přijde s něčím novým…
Unity mne baví zase o něco víc – soubojový systém kdy už naše postava není superhrdinou, který s prstem hluboko v nose pozabíjí dva tucty nepřátel… Dále RPG systém, nové prvky v hratelnosti, anomálie a spousta dalšího… Ta hra je skvělá… Ani peněz za svojí Notre Dame Edici nelituji
i přes chyby by si serie mela na par let dat pauzu a neservírovat každou slataninu jak na bežícím pásu ve stylu COD
i přes ty chyby jsem tu hru dojel s 50 % synchrem…protože mě to přestalo bavit Uvidíme jaké bude Victory, ale moc si od toho neslibuju…
I přes ty chyby to patři k herní špičce