Valve dnes v noci dalo hráčům možnost nahlédnout pod pokličku vývoje Doty 2, konkrétně plánovaného předělání vzhledu hrdiny Faceless Void. Nový vzhled hrdiny si vyžádala komunita a vývojáři přiznávají, že zprvu nevěděli, jakým směrem se vydat a co by se hráčům vlastně líbilo.
Nakonec vytvořili hrdinu od nuly s použitím téměř stejného designu, ale s vyšší kvalitou modelu a textur. Faceless Void se tak dočkal většího množství detailů, upraveného obličeje a nových nohou.
Výsledek můžete vidět níže, za pozornost ale stojí především překvapivé koncepty odlišných směrů designu. Ty doplňuje i výčet kladů a záporů. Tohle byste asi nečekali.
Faceless Void
Faceless Elf
Klady: Atraktivní. Vypracované svaly. Skvěle vypadající vlasy.
Zápor: Nikdo už by nikdy nechtěl hrát za jiného hrdinu.
Faceless Rex
Klad: Byl by populární s později vyhledanou archeologickou demografikou.
Zápor: Je velký fialový dinosaurus – příliš roztomilý?
Faceless Lobster
Klad: Do lore Doty přidává zajímavou novou rasu Lobstoid
Zápor: Vypadá příliš jako Dragon Knight
Awesome-to-11-year-olds-in-the-1980’s Void
Klad: Kombinuje nejlepší části z každého zvířete
Zápor: Příliš rafinovaný
Facefull Void
Klad: Konečně má tvář
Zápor: Proboha, co jsme si mysleli
CrazyF1ZZ: Ti se alespoň dalí zabít a nemaj stun na 5 sekund
já bych chtěl Voida nechat-líbí se mi tak
co je v lolku? co by na lolku mohli preboha robit s modelmi na tom ich primitivnom na kolene robenom engine. . to by ich akurat tak zachranilo jedine ak by to cele zahodili a celu hru spravili napr. do nejakeho otrepaneho unreal engine 3 minimalne. neviem presne ako si to myslel. ze na inych moba hrach je to este horsie?
maxiik – to je i v LoLku…
I když dotu mám radši než lol tak hrdinové jsou takový nijací, bez charakteru, nudní a když se kouknu na lol a nebo nedej bože na hots tak je to fakt katastrofa
paci sa mi myslienka zdokonalovania hrdinov a hlavne po vyzorovej stranke… dokazem si za par rokov predstavit dotu s ovela vzhladovo vymakanejsimi hrdinami napr. ak si este predstavim ze by boli dotiahnuty do uplnych detajlov pomocou nejakej source engine 2 technologie treba si pripustit ze za par rokov by mohla dota vypadat umelo ako zastarala hra co sa tyka realnosti hrdinov etc.
Ugly Dockling: Nejlehčí hrdina určitě není třeba takový troll nebo slark to jsou totalní kokotiny
Do teď nechápu proč se zvolil Void…
Kolousek001: Ale teďka to není chyba Valve, ale komunity, že si zvolili tohoto hrdinu. Valve samo napsalo, že se ptaly komunity, jak ho chtějí změnit a komunita jim odpověděla, že se jim líbí, jaký je. Tak či tak, všichni jsou nasraní.
A ohledně těch hrdinů. Kdyby je tam hodily všechny, hra by byla nehratelná, protože by je každý bral, aniž by se s tím hrdinou seznámil. Pak začnou na ně nadávat, že jsou těžký a pak za ně nikdo hrát nebude. Viz Techies.
Klasická Valve pičovina ale všechny hrdiny tam nejsou schopný dát už několik let … Hlavně že mají tvle 100 zaměstnanců co si ještě dělají co chcou.
Viper je pěkně hnusnej. Ale hlavní rework by potřebovali draci z ancient campu, ti sou nejhorší.
Jinak se mi líbí ta věta ve které píšete, že FACELESS Void se dočkal přepracovaného obličeje
Mr. Triboni: Viper je luxusní
takze zas bude porad hrat… driv snad nejvetsi hajzl co byl, ted uz je celkem v pohode
Super, nejlehčí hrdina v Dotě má rework… O důvod víc, proč by ho měli rusové vzít
Neskutečně šílené.
Se čtyřmi designéry z pěti bych vyrazil dveře. Okamžitě Do apríla ještě daleko ne?