Uživatel nepřihlášen
   

Daniel Vávra v pořadech Gejzír a Slavní neznámí

Úterý 7.4.2015 13:32 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Česká televize se zaměřila na Kingdom Come: Deliverance, zatímco Stream na samotného tvůrce celosvětově úspěšné akce Mafia.

Horečka ohledně realistického středověkého RPG titulu Kingdom Come: Deliverance, který se nezamlouval žádnému z vydavatelů, stoupá. Daniel Vávra se svým týmem v pražském studiu Warhorse dokazuje, že hráči slyší nejen na draky a magii, ale také na realistické souboje ve středověku.

Na Kingdom Come: Deliverance si posvítil pořad Gejzír na České televizi, který v rychlosti představil Dana Vávru.

„Tvorba nejmodernějších her trvá roky a náklady na ně dosahují astronomických částek. Nejdražší hra v historii, Destiny, přišla na zhruba 500 milionů dolarů. Jen pro srovnání, třeba odhadované náklady na vývoj léků proti ebole jsou zatím jen dvakrát vyšší.“

Historií Dana Vávry vás zase provede pořad Slavní neznámí na Streamu. Ten je pro nás hráče mnohem zajímavější, o Kingdom Come toho totiž víme hodně, ale o samotné historii současného kreativního ředitele Warhorse Studios toho mnozí zas tolik nevědí. Jeho cesta ke splnění snu byla dost klikatá.

„Specializace, kterou na střední škole udělal, je krásná. Je rytcem, mohl by dělat třeba medaile. Chtěl pak jít studovat i dál na vysokou školu umělecko-průmyslovou. Ale ani tudy cesta nevedla,“ odhaluje autor videa Pavel Zuna.

„Chtěl jsem jít na UMPRUM na plakát, ale tam prostě, že jo si berou 3 lidi ze 300, takže jsem tam jako dvakrát zkoušel přijímačky a pak jsem si říkal, že jako radši půjdu teda pracovat,“ dodává Dan.

„V 90. letech začal Daniel Vávra pracovat jako grafik v reklamní agentuře. A když přichází nabídka, aby posílil grafické oddělení firmy Illusion Studios, docela rád jde. Firma je malá, všeho všudy tak 15 lidí a dělají na hře Hidden & Dangerous,“ pokračuje redaktor.

Na zbytek se určitě podívejte, epizodu z pořadu Slavní neznámí naleznete na Stream.cz.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

64 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Pondělí 26.6.2017 11:58 - Co všechno ukazovali vývojáři z Warhorse Studios na E3? Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Pátek 16.6.2017 15:30 - Podle všeho jde o vůbec první záběry z PS4 verze hry. Přečíst celý článek »

111 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Daniel Vávra v pořadech Gejzír a Slavní neznámí
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
RedMasterSK    Opäť som o niečo chytrejší :D
No, ako tak vidím, tak Dan to fakt nemal jednoduché a držím mu palce s Kingdom Come.
RedMasterSKredmastersk24060
    8.4.2015 21:13
RedMasterSK

Opäť som o niečo chytrejší :D
No, ako tak vidím, tak Dan to fakt nemal jednoduché a držím mu palce s Kingdom Come.

Vojta33    Nojo tak nesmíš hrát na publicu ale s kámošema misi od nějakého schopnějšího missionmakera, je to mnohem zábavnější ale spíš jen pro lidi co baví military obecně a preferujou nějakou taktiku a ne styl COD. . Tohle už musí lidi vyloženě bavit jinak to musí byt brutální nuda. .Vojta33vojta338158    8.4.2015 16:48 Vojta33

Nojo tak nesmíš hrát na publicu ale s kámošema misi od nějakého schopnějšího missionmakera, je to mnohem zábavnější ale spíš jen pro lidi co baví military obecně a preferujou nějakou taktiku a ne styl COD. . Tohle už musí lidi vyloženě bavit jinak to musí byt brutální nuda. .

VIKY1    hnupVIKY1viky132940    8.4.2015 16:27 VIKY1

hnup

Lootmaster    Vojta33: Tak to je přesně vystihnuté je to bod č. 1 ...dělat to kdokoliv jinej bude důvěryhodnější.... a třeba by to pak bylo více o hře než o Vávrovy .... uvidíme nechci aby z toho byl uplně přehnanej hate typu Battlefield ...ať už to se hrou dopadne jak chce.
Jinak vyzdvihovat online hru v Armě je náběh na troll takže v něm nebudu pokračovat jinak mě už fakt zakážou.
Lootmasterlootmaster5989
    8.4.2015 15:58
Lootmaster

Vojta33: Tak to je přesně vystihnuté je to bod č. 1 ...dělat to kdokoliv jinej bude důvěryhodnější.... a třeba by to pak bylo více o hře než o Vávrovy .... uvidíme nechci aby z toho byl uplně přehnanej hate typu Battlefield ...ať už to se hrou dopadne jak chce.
Jinak vyzdvihovat online hru v Armě je náběh na troll takže v něm nebudu pokračovat jinak mě už fakt zakážou.

Vojta33   1x   Beztak ty hejty jsou jenom kvůli tomu ze je tam Vavrovo jméno. . Dělat to kdokoliv jinej tak je všechno OK. V zásadě tady jak je v jakýmkoli něco o Vávrovi tak je to hned špatně už prostě z principu :) A arma je pořád hra pro fanoušky žánru který to hrajou z 90% jenom online. AI není perfektní ale rozhodne nejezdi s tankem v lese. .Vojta33vojta338158    8.4.2015 14:43 Vojta33

Beztak ty hejty jsou jenom kvůli tomu ze je tam Vavrovo jméno. . Dělat to kdokoliv jinej tak je všechno OK. V zásadě tady jak je v jakýmkoli něco o Vávrovi tak je to hned špatně už prostě z principu :) A arma je pořád hra pro fanoušky žánru který to hrajou z 90% jenom online. AI není perfektní ale rozhodne nejezdi s tankem v lese. .

Lootmaster   1x   23cicer: Tohle rozhodne jedině Dust 2 v Counter Strike: GO .... :DLootmasterlootmaster5989    8.4.2015 10:03 Lootmaster

23cicer: Tohle rozhodne jedině Dust 2 v Counter Strike: GO .... :D

23cicer    Lootmaster - divny. . to co pises cvrnda & Co neresej. . todle skonci hromadnou sebevrazdou na Ripu za doprovodu stredoveky revival kapely ( (:23cicer23cicer7279    8.4.2015 08:49 23cicer

Lootmaster - divny. . to co pises cvrnda & Co neresej. . todle skonci hromadnou sebevrazdou na Ripu za doprovodu stredoveky revival kapely ( (:

Lootmaster   1x   Co na to říci Cvrnda vždycky peče s českýmy autory .... . jen jsme se s vývojem hry nehnuly ani o píď a debata je stará vlastně už rok a pořád klepeme ten stejnej řízek konečně ho můžem zapít pivem.... ok pokud to je součást gameplaye... autoři by si to obhajovat měli pokud mají veřejný vývoj dělat to jak rokové hvězdy tak jim do toho nekecám.... jinak pokud má rozhodovat jen výsledný produkt přesuňme téma na druhý kvartal 2017.... možná bude už všech 10 questů ve hře kompletních.

PS: Pokud to přeháním hru to nezkazí, ale být slepě naivní to raději budu morous.
Jinak míra Cvrdovy důvěry je 9/10 ARMA 3 takže asi tak :D ...v lese tank doteď neumí zatočit doleva ...
Lootmasterlootmaster5989
    8.4.2015 06:21
Lootmaster

Co na to říci Cvrnda vždycky peče s českýmy autory .... . jen jsme se s vývojem hry nehnuly ani o píď a debata je stará vlastně už rok a pořád klepeme ten stejnej řízek konečně ho můžem zapít pivem.... ok pokud to je součást gameplaye... autoři by si to obhajovat měli pokud mají veřejný vývoj dělat to jak rokové hvězdy tak jim do toho nekecám.... jinak pokud má rozhodovat jen výsledný produkt přesuňme téma na druhý kvartal 2017.... možná bude už všech 10 questů ve hře kompletních.

PS: Pokud to přeháním hru to nezkazí, ale být slepě naivní to raději budu morous.
Jinak míra Cvrdovy důvěry je 9/10 ARMA 3 takže asi tak :D ...v lese tank doteď neumí zatočit doleva ...Komentář byl autorem naposledy upraven 8.4.2015 06:27

Původní verze před úpravami:Co na to říci Cvrnda vždycky peče s českýmy autory .... . jen jsme se s vývojem hry nehnuly ani o píď a debata je stará vlastně už rok a pořád klepeme ten stejnej řízek konečně ho můžem zapít pivem.... ok pokud to je součást gameplaye... autoři by si to obhajovat měli pokud mají veřejný vývoj dělat to jak rokové hvězdy tak jim do toho nekecám.... jinak pokud má rozhodovat jen výsledný produkt přesuňme téma na druhý kvartal 2017.... možná bude už všech 10 questů ve hře kompletních.

PS: Pokud to přeháním hru to nezkazí, ale být slepě naivní to raději budu morous.

Helgrind   3x   hatters gonna hate ... a my ostatni Danovi verime dal! ! ! ;)Helgrindhelgrind21611    7.4.2015 22:18 Helgrind

hatters gonna hate ... a my ostatni Danovi verime dal! ! ! ;)

witcherrr   3x   Vávra ten má jen výbornou mafii 1 a Hidden dangerous jiné hry nevydal co by stáli za řeč "vyšli 3" takže nevím, zas taková ikona není abych mu věřil. To že je čech není podstatné.witcherrrwitcherrr12259    7.4.2015 21:11 witcherrr

Vávra ten má jen výbornou mafii 1 a Hidden dangerous jiné hry nevydal co by stáli za řeč "vyšli 3" takže nevím, zas taková ikona není abych mu věřil. To že je čech není podstatné.

23cicer    Cvrnda - mas pravdu. . pokud ti staci tvrzeni, ze to nikdo predtim nedelal (ponekud chabe) , tak se asik spokojis se stavem konta po vydani hry. .23cicer23cicer7279    7.4.2015 18:15 23cicer

Cvrnda - mas pravdu. . pokud ti staci tvrzeni, ze to nikdo predtim nedelal (ponekud chabe) , tak se asik spokojis se stavem konta po vydani hry. .

Cvrnda člen redakce   6x   23cicer: Osobně si nějak nedokážu představit, proč by vůbec měl něco obhajovat? Musí snad autoři Call of Duty nebo Assassin's Creed každý rok obhajovat, proč zvolili tu a tu dobu? Musí Telltale Games obhajovat, proč zvolili zrovna tu a tu látku? Já nevím jak ty, ale ať se podívám na kohokoliv, u nikoho tu potřebu obhajoby ať už ze strany vlastní, nebo ze strany hráčů nevidím. Jen u Warhorse, protože Vávra. No, to je vážně úžasný a hodnověrný důvod od těch, kteří sami požadují nějaké racionální důvody. Podle mě důvod "nikdo předtím to nedělal, nikdo předtím se nepokoušel o autentické středověké RPG, chceme nabídnout jiné zasazení než jiná RPG" bohatě stačí. Když už, nejlepší obhajobou bude určitě to, když ta hra bude za něco stát a odpodívat tomu zasazení. Nakonec bude myslím opravdu rozhodovat jen výsledný produktCvrndacvrnda7    7.4.2015 17:58 Cvrnda

23cicer: Osobně si nějak nedokážu představit, proč by vůbec měl něco obhajovat? Musí snad autoři Call of Duty nebo Assassin's Creed každý rok obhajovat, proč zvolili tu a tu dobu? Musí Telltale Games obhajovat, proč zvolili zrovna tu a tu látku? Já nevím jak ty, ale ať se podívám na kohokoliv, u nikoho tu potřebu obhajoby ať už ze strany vlastní, nebo ze strany hráčů nevidím. Jen u Warhorse, protože Vávra. No, to je vážně úžasný a hodnověrný důvod od těch, kteří sami požadují nějaké racionální důvody. Podle mě důvod "nikdo předtím to nedělal, nikdo předtím se nepokoušel o autentické středověké RPG, chceme nabídnout jiné zasazení než jiná RPG" bohatě stačí. Když už, nejlepší obhajobou bude určitě to, když ta hra bude za něco stát a odpodívat tomu zasazení. Nakonec bude myslím opravdu rozhodovat jen výsledný produkt

23cicer   1x   Cvrnda - dobrou obhajobu na volbu tematu jsem zatim neslysel. . max. nikdo predtim to nedelal, nic vam k tomu nemuzu kvuli obsahu rict, husiti atd. . proste spatny, jako kdyz hra nema zaklad. .23cicer23cicer7279    7.4.2015 17:44 23cicer

Cvrnda - dobrou obhajobu na volbu tematu jsem zatim neslysel. . max. nikdo predtim to nedelal, nic vam k tomu nemuzu kvuli obsahu rict, husiti atd. . proste spatny, jako kdyz hra nema zaklad. .

Bruce Wayne   4x   Vávra sem, Vávra tam... Mafia je výborná hra... To se Vávrovi musí uznat, ale jestli na prvním díle KC: D nedosáhnou požadovaného, zatím nezmíněného výdělku tak se nedočkáme dalšího dílu (nejspíš půjde o mnohem větší částku než vydělali na prvním KS) . Drzost? ... Toho se obávám... Ví se vůbec něco o krabicových verzích? Dneska jsou všechna studia zblbnutá do sahání lidem do kapes a obávám se, že WarHorse se nechal zblbnout taky, ale aby to za něco stálo protože "No Pain No Gain" jinak jim slogan "Dungeons and No Dragons" k ničemu nebude. Nakonec nám do hry dají za příplatek splachovací záchod... Radši by se měli soustředit na kvalitu hry než na komerci, stylové pivo a podobně. :-DBruce Waynebruce-wayne24219    7.4.2015 15:59 Bruce Wayne

Vávra sem, Vávra tam... Mafia je výborná hra... To se Vávrovi musí uznat, ale jestli na prvním díle KC: D nedosáhnou požadovaného, zatím nezmíněného výdělku tak se nedočkáme dalšího dílu (nejspíš půjde o mnohem větší částku než vydělali na prvním KS) . Drzost? ... Toho se obávám... Ví se vůbec něco o krabicových verzích? Dneska jsou všechna studia zblbnutá do sahání lidem do kapes a obávám se, že WarHorse se nechal zblbnout taky, ale aby to za něco stálo protože "No Pain No Gain" jinak jim slogan "Dungeons and No Dragons" k ničemu nebude. Nakonec nám do hry dají za příplatek splachovací záchod... Radši by se měli soustředit na kvalitu hry než na komerci, stylové pivo a podobně. :-D

Cvrnda člen redakce   16x   Lootmaster: Jen upozorním, že slogan zní "Dungeons and no dragons", což je podstatný rozdíl a na sloganu samotném podle mě nic špatného není. To zaprvé. Zadruhé, docela by mě zajímalo, podle čeho soudíš změny ve hře, když o nich my hráči nemáme ani potuchy? Technologická alfa verze přístupná hráčům není totéž co alfa verze, to slovo "technologická" je tam docela důležité, tudíž stav tech alfy v žádném případě nereprezentuje to, co ve Warhorse udělali nebo neudělali. Na zbytek otázek včetně volby enginu a Kickstarteru už známe odpovědi z dřívějška, vše bylo řešené už mnohokrát. Každý může mít na hru nebo její tvůrce svůj názor, ale ten názor by podle mě neměl být ovlivněný předsudky, překrucováním nebo záměrným přehlížením už známých věcí. Všechny tebou zmíněné věci opravdu dávno víme, jen je opravdu třeba, aby je sám člověk chtěl vidět. Tím nechci poukazovat na někoho konkrétního, jen na obecný přístup, který si mnoho lidí především z ČR vytvořilo pro potřeby jejich čím dál častějšího hatu založeného na čím dál více překroucených a přehlížených věcechCvrndacvrnda7    7.4.2015 15:35 Cvrnda

Lootmaster: Jen upozorním, že slogan zní "Dungeons and no dragons", což je podstatný rozdíl a na sloganu samotném podle mě nic špatného není. To zaprvé. Zadruhé, docela by mě zajímalo, podle čeho soudíš změny ve hře, když o nich my hráči nemáme ani potuchy? Technologická alfa verze přístupná hráčům není totéž co alfa verze, to slovo "technologická" je tam docela důležité, tudíž stav tech alfy v žádném případě nereprezentuje to, co ve Warhorse udělali nebo neudělali. Na zbytek otázek včetně volby enginu a Kickstarteru už známe odpovědi z dřívějška, vše bylo řešené už mnohokrát. Každý může mít na hru nebo její tvůrce svůj názor, ale ten názor by podle mě neměl být ovlivněný předsudky, překrucováním nebo záměrným přehlížením už známých věcí. Všechny tebou zmíněné věci opravdu dávno víme, jen je opravdu třeba, aby je sám člověk chtěl vidět. Tím nechci poukazovat na někoho konkrétního, jen na obecný přístup, který si mnoho lidí především z ČR vytvořilo pro potřeby jejich čím dál častějšího hatu založeného na čím dál více překroucených a přehlížených věcech

ThainDegu člen redakce    Bez Vávry a Molyneuxe by to nešlo :DThainDeguthaindegu27578    7.4.2015 15:18 ThainDegu

Bez Vávry a Molyneuxe by to nešlo :D

Lootmaster   2x   23cicer: Otázek je hodně a odpovědi jsou i celkem jasné jen trošku nekorespondují s reklamní image warhorse studios. Proč Cry Engin ? Kickstarter? Proč "No Dungeons and Dragons" ? Proč víc piva než změn ve hře ?Lootmasterlootmaster5989    7.4.2015 15:11 Lootmaster

23cicer: Otázek je hodně a odpovědi jsou i celkem jasné jen trošku nekorespondují s reklamní image warhorse studios. Proč Cry Engin ? Kickstarter? Proč "No Dungeons and Dragons" ? Proč víc piva než změn ve hře ?

23cicer    sakra proč rytířská tématika. . to nechápu do teď23cicer23cicer7279    7.4.2015 15:05 23cicer

sakra proč rytířská tématika. . to nechápu do teď

Lootmaster    Moulynex/Romero/Vávra ... Kingdom musí mít i svého krále :D ...Lootmasterlootmaster5989    7.4.2015 14:54 Lootmaster

Moulynex/Romero/Vávra ... Kingdom musí mít i svého krále :D ...

Phenonmen    Vávra rofl omg dpc :nah:Phenonmenphenonmen11929    7.4.2015 14:09 Phenonmen

Vávra rofl omg dpc :nah:

Sherlock161    Skapco: marketingSherlock161sherlock1617169    7.4.2015 13:37 Sherlock161

Skapco: marketing

Skapco    By ma fakt zaujimalo kde skoncilo tych 500 mega :-D :lala:Skapcoskapco8601    7.4.2015 13:34 Skapco

By ma fakt zaujimalo kde skoncilo tych 500 mega :-D :lala:

Diskuze na fóru

Battlefield 1 nahrávání ? (6 příspěvků), Co byste na Zingu změnili/vylepšili? (219 příspěvků), Trance - Progressive Mix 42* (399 příspěvků), Visual c++ error!!! (2 příspěvky), STEAM -všechno sem (6996 příspěvků), Humble bundle -vše sem (525 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Hey! Pikmin - když máte v hlavě listí a kytičky

Mám pocit, že je to poprvé, co Pikmini dorazili na konzoli 3DS. Jestli půjde o návštěvu starého známého, se kterým si nemáte co říct a čekáte, až…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Dead Cells – první dojmy z děsivých katakomb

Stabilní dávka napětí v pixelových kulisách.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gray Skies, Dark Waters – labutí píseň jedné rodiny

Vivian Garrett před rokem zmizela beze stopy. Kam se poděla a co za sebou nechala?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC