Polské studio Techland (Dead Island) se pochlubilo, že zombie akci Dying Light si zahrálo 4,5 milionů unikátních hráčů, v březnu to bylo 3,2 milionů. Nicméně toto číslo nereprezentuje skutečné prodeje. Ty budou podle generálního ředitele společnosti Techlandu trošku nižší.
Techland zatím nemá čas počítat přesné prodeje, zatím vychází pouze ze statistik svých serverů, kam se přihlásilo a hrálo hru 4,5 milionů unikátních lidí. Toto číslo zahrnuje j sekundární prodeje (bazar), vysvětlil Pawel Marchewka britskému Eurogameru.
Každopádně čísla dokazují, že Dying Light je úspěšná nová značka, která si dokázala najít své hráče. Warner Bros je tak pravděpodobně spokojený a Techland přemýšlí nad budoucností. Zatím vyšlo několik dodatečných balíčků, vývojáři by ale rádi přivedli na svět i velkou expanzi.
„Uvažujeme o větším rozšíření,“ přiznal Marchewka, ale nechtěl zacházet do detailů a už vůbec nepotvrdil, zda půjde o datadisk. Pouze s úsměvem řekl, že o tom zatím nemůže mluvit. Místo toho stočil řek k plnohodnotnému pokračování.
„Přemýšlíme o Dying Light 2. O tom, co by se ve hře (v příběhu) stalo.“
Závěrem rozhovoru upřesnil, že kooperační akce Hellraid nebyla zrušena, ale pozastavena, aby se tvůrčí celek mohl věnovat Dying Light sérii. Navíc Hellraid se potýká se stejnými problémy jako každá hra od Techlandu. Jde o to, že chtějí udělat velkou hru, mají spoustu nápadů, které do hry dají a nakonec některé z nich zruší. Podle Marchewka vyškrtají polovinu, i přesto jde ale potom o hru, která je větší než by měla být. Stejně to bylo u Dead Island, Dying Light i Hellraid.
„Hellraid není mrtvé. Jen si musíme vše ujasnit. Nejprve ale chceme, aby hráči Dying Light byli spokojeni. Na to jsme potřebovali lidi,“ dodal generální ředitel Techlandu. Z jeho vyjádření je jasné, že stáhli vývojáře z Hellraid, aby mohli ve větším počtu pracovat na Dying Light.
Hru mam ale zatial som nejako nemaj cas sa k nej dostat Asi je cas to skusit
Hra je pro mě fajn odreagování, mám ji rozehranou asi 2měsíce a co mám volnou chvilku, tak se rychle rád vrátím k hraní a ruce, nohy, hlavy lítaj o sto šest, příběh je takovej průměr, ale hra určitě zabaví na dost hodin, tak že 2díl proč ne
Hra nebola nič extra, ale nebola ani zlá, bol to taký pekný nadpriemer, ktorý vyšiel v správnom čase a teda v čase herného sucha. Takže Dying Light 2 v pohode sem s ním a poprosím opäť ho vydať v takomto čase.
To se dalo čekat že Dying Light bude mít pokračování. . Upřímně ten kdo to nečekal je celkem naivní. .
A na druhou stranu za pokračování budu velice rád. . Tahle hra mě bavila a rád se chvilku probehnu do dnes. .
Ale jak to ve většině případů bývá. . Druhej díl není nikdy lepší než ten první. .
No jestli považuješ Dead Island za povedenou (a já nevím co ještě) hru tak to jsme asi každý hráli něco jiného. Riptide to radši ani nebudu komentovat a po Dying Light se může Dead Island 2 leda tak jít vyfotit jestli nepřijde s něčím hodně hodně revolučním. Jinak dvojku bych bral všema dvaceti. Nejlepší by bylo nechat prostředí úplně stejné, nic neměnit a jen vymyslet pokračování tam, kde to skončilo.
Jak říkáš Marty. Dead Islandy, Witcher a teď Dying Light. Ať jim to vydrží a nesejdou z cesty na cestu moneychtíče. Držíme palce
Poláci fakt začínají ovládat herní scénu! Prostě tvořej skvělý hry, bravo! ! ! !