Polyphony Digital zveřejnili patch 1.19 o velikosti 270MB pro jejich poslední hru Gran Turismo 6. To nepřináší nové vlastnosti či důležité opravy, ale dvě nová auta rozhodně potěší. Kromě toho některým vozům z projektu Vision Gran Turismo byly doplněny zvukové efekty aktivního křídla a aerodynamické brzdy.
Jako prvním je vůz PEUGEOT Vision Gran Turismo, jenž se pyšní výrazným radikálním stylem a svým vzduch prorážejícím tvarem a téměř chybějícími aerodynamickými prvky vyčnívá z řady. Jeho konstrukce využívá aerodynamickou podporu přímo generovanou karoserií vozu, která měří pouhých 1,04 m. Vzadu za řidičem je ve střední části umístěn 3,2litrový přeplňovaný vidlicový šestiválec o výkonu 875 ch (887 HP), který pomocí mechanické 6rychlostní převodovky předává trvalému pohonu všech čtyř kol (přední kola jsou 22palcová, zadní 23palcová).
Výsledkem kombinace lehkého vozu o hmotnosti pouhých 875 kg s jejím ideálním rozložením (v poměru 48 % vpředu a 52 % vzadu) je extrémně přímé řízení, které se perfektně hodí pro výzvy, kterým jezdci v Gran Turismo čelí. Vůz se může pochlubit špičkovým zrychlením díky poměru výkonu a hmotnosti 1 kg/ch (1 kg/HP) a stejně tak impozantní schopností zpomalení, kterou mu poskytují 4 odvětrávané karbonové kotoučové brzdy s průměrem 380 mm (15 palců) vpředu a 337 mm (13 palců) vzadu.
Včera začalo poslední kolo GT Academy. A stejně jako v předchozích letech se rozhodně vyplatí se soutěže zúčastnit, protože jako dárek za dokončení 4. kola (Závěrečné kolo) soutěže „GT Academy 2015 dostanete vůz Nissan GT-R LM NISMO, se kterým budete v závodě závodit.
Prototyp závodního vozu GT-R LM NISMO, který se objevil 16 let po svém předchůdci R391 z roku 1999, se oproti zažité tradici může pyšnit motorem umístěným vepředu a pohonem předních kol. Díky umístění motoru vpředu měli designéři větší svobodu při navrhování vozu jako celku, což jim umožnilo dosáhnout lepších aerodynamických vlastností. Není žádným překvapením, že použité unikátní nápady vzešly od Bena Bowlbyho, který navrhl podvozek a karoserii. Z rýsovacího prkna stejného muže pocházejí i vozy DeltaWing či ZEOD RC. Karoserie složená z monokokového šasi a vnějších karbonových panelů má hmotnost pouhých 880 kg. Pod dlouhým předkem se ukrývá 3litrový vidlicový šestiválec s přímým vstřikováním se dvěma turby, kombinovaný se systémem regenerujícím energii.
Konzole PS4 bohužel odmítá používat volanty, které fungovaly s PS3. Stejně jako konzole Xbox vyžaduje speciální čip, který se v již vydaných volantech nenachází. Prozatím je pro PS4 certifikováno opravdu velmi málo volantů a čekalo se, kdy Logitech představí nějakou novinku. A díky ruskému serveru Novocert již víme, že se chystá G29 a přídavná řadící páka. Logo odkazující na sérii GT naznačuje možné spojení s Gran Turismo 7 pro PS4.
To se mi nechce čekat. Tak že bych nakonec šel do GT6? Lepší jízdní model, funkční online režim a čeština …
Cesc: No ten bazar je na prd no on se mění takže musíš kontrolovat a čekat až narazíš že se tam objeví.
Feny: tak GT5 mělo ty challenge no kde jich bylo celkem dost. GT6 má red bull challenge taky má tam arton sennu goodwood hill climb a mise na měsící to je myslím vše ale důležíté jsou týdenní seasonal event který už v GT5 jaksi nejsou no.
Parasit: Spíš právě naopak, sice mám nahráno teprve kolem 3 hodin ale jak se postupně odemykaji závody+odechovky atd. tak bych řekl že obsahu je daleko více než v GT5.
Co mám teda dělat? Čekat na ty auta?
BlacksheepTNT – Jsem na tom stejně. Ale pod fotky to vypadá, že řádící páka bude u G29 samostatně, tak třeba to bude do 5000.
Parasit – to není pravda.
Cesc – v GT6 lze kdykoliv koupit jakékoliv auto. Ten systém "bazarů" v GT5 byl šílený (převzali ho z GT pro PSP) .
Mulťák jsem nikdy moc nehrál, takže mi nevadí, že ho ukončili, ale v kariéře jsem skončil, když jsem do dalšího závodu potřeboval nový auto, který ale nebylo k sehnání, co s tim mám dělat?
Cesc GT6 má mnohem méně obsahu než GT5
G29 super ale ja potřebuju nahradu za driving force okolo 3500
Cesc: V GT 5 už nefunguje multiplayer, ale to jistě víš.
Cesc: GT6 koupíš nový za 4-5 stovek to je zadarmo samozřejmě že se to vyplatí.
Když mám GT5, vyplatí se GT6? Z dema vim, že jízdní model je o dost lepší, ale je tam vůbec něco novýho oproti GT5?
Radši by mohli už konečně uvést nějaké info o GT7.
Auta vcelku zajimava ale nejvic me potesil ten volant od Logitechu. Na ten si pockam.