Fanoušci Army 3 už dlouhou dobu nedočkavě vyhlíží datadisk, o jehož existenci víme už dlouhou dobu, jenomže nevíme, co vlastně nabídne. Víme jen to, že jednou z nejvýraznějších novinek má být nová mapa.
Od oznámení datadisku se rojí nejrůznější spekulace o tom, kam bude mapa datadisku Army 3 vlastně zasazena, přičemž nejčastějším tipem bývá Pacifik. Tomu nasvědčuje vývoj kampaně původní hry a náznaky ze strany vývojářů, které hovoří o zcela odlišném zasazení s potenciálem pro využití nových typů vozidel. Nic na způsob řeckého Altisu, nic na způsob Černarusi, Takistánu nebo map ze starších dílů série.
Z toho vychází snad jen dvě možnosti – džungle nebo sněžné prostředí. A sněžné prostředí by se v enginu Army 3 nejspíš realizovalo docela obtížně.
Ať už ale Bohemia Interactive chystá cokoliv, pravdu se dozvíme na letošní E3, konkrétně na PC Gaming Show pořádané AMD a serverem PC Gamer. Bohemia Interactive je jedním ze sponzorů této akce, a proto je zjevně ideálním místem pro premiéru dlouho očekávané novinky.
Prostřednictvím oznámení na blogu studia došlo také k potvrzení toho, že k vydání datadisku dojde až v roce 2016.
Z portfolia Bohemia Interactive uvidíme na PC Gaming Show i DayZ a Take On Mars.
cvrnda: tak to je smutny. znamena to ze se ani u treti army nedockame particle effektu a stinu soucasnyho standardu.
Krudanze: Enfusion engine, který vzniká právě spojením Real Virtuality (Arma) a a Enforce (CC, Take On Mars) , je momentálně v plánu jen pro DayZ a budoucí projekty. Pokud je mi známo, pro Armu 3 se s ním nepočítá. Nějaká technická zlepšení asi plánují, mluví se minimálně o podpoře DirectX 12, ale s novým enginem pro Armu 3 bych určitě nepočítal
Serioznisam: No prave. Vim ze se chystaj svuj engine spojit s enginem z carrier commandu (take on mars) a tim ho osvobodil od nekterejch neduhu flashpointovyho enginu. Bojim se ale tech co tam furt zustanou. A nevim jestli se tenhle plan chystaj realizovat uz pro datadisk. Nebo dokonce jestli to neplati jen pro dayz standalone. Nechame se prekvapit.
Krudanze: S mým týmem jsme na Lingoru pár pěknejch misí měli a většinou jsme se prodírali džunglí a přepadávali nepřítelé právě z tý džungle. Ono zahrát si to je jiný než se podívat na obrázky Ale engine už by to chtělo nějak obohatit nebo ho rovnou nahradit něčím novým. Však už používaj ten stejnej akorát oplácanější engine z dob Flashpointu
serioznisam: Lingor jsem nezkousel ale na screenshotech jsem zadnou vylozene dzungli nevidel. Spis sem tam pohozenej stromek. Pokud by to melo bejt z tropickyho prostredi tak bych rad videl opravdovy husty dzungle. Pohori porostly vegetaci skrz kterou z vrtulniku nevidis na zem. Mas pravdu ze mesta ten engine zvlada jeste hur. V dayz se uplne vyhejbam soubojum ve mestech protoze fps jsou schopny klesnout na 10. To samy v arme 3. Klidne bych obetoval mesta a misto nich mel poradnou hustou dzungli. Pak uz jen nejakej mod z valky ve vietnamu a jsem stastnej.
Krudanze: Když si třeba vezmeš mapu Lingor z Army 2, tak tam byla džungle po většině rozlohy celé mapy a tak špatně na tom nebyla. Spíš Armě dělají problémy budovy, zase příklad mapa Fallujah, kde bylo jedno obří město pro parádní urban combat, ale trpělo to neskutečně malýma FPS z důvodu právě těch budov a když se do toho ještě spawnovaly jednotky. To byl pravý horor války.
V minulosti jsem videl nejaky tech demo z vbs3 s pomerne slusne zpracovanym proceduralne generovanym snehem. Osobne si myslim ze engine by mnohem vic umiral z dzungle diky velkymu mnozstvi vegetace kterou tezko zvlada (jestli neprijdou s nejakou zasadni optimalizaci nebo predelanym enginem. Coz mi neprijde uplne pravdepodobny kdyz pouzivaj ten samej od dob flashpointu) . Na druhou stranu jsem videl i tech demo z tropickyho prostredi ktery taky vubec nevypadalo spatne. Ale nevim jak moc mezi sebou tvurci army a vbs sdilej svy technologie
Cvrnda : tak altis zabíjí přehnaný množství objektů, na pólech jich by moc být nemuselo
Yea, neznám žádnýho fanouška Army, kterej by se nechtěl válet v závějích
Dejte nám to.
fishman93: Obávám se, že jakýkoliv pokus o alespoň trochu autentickou simulaci sněhu, bez které by to v Armě nejspíš nešlo, by měl za následek server killer na druhou. Sněžná mapa by zkrátka mohla žrát ještě víc výkonu než Altis
Mám naprosto stejný sen jako Sam ale ne z důvodu že bych chtěl lovit lední medvědy. Ale s nadějí že by se nová mapa dala hrát plynule on-line Protože Altis je server killer.
Prosím ať je to zasněžená mapa, nebo mapa s dynamicky se měnícím ročním obdobím. Chci arctic warfare