Americké studio Ready at Dawn prochází velkými změnami. Od samotného založení v roce 2003 jde o tvůrčí celek, který spolupracoval se Sony hned na několika projektech: Daxter, God of War: Chains of Olympus a God of War: Ghost of Sparta pro PSP, God of War: Origins Collection pro PS3 a The Order: 1886 pro PS4. To už ale v budoucnu nebude platit.
Tvůrčí celek složen z talentovaných vývojářů ve svém týmu přivítal Paula Samse, který usedne do křesla generálního ředitele. Sams je bývalým generálním ředitel Blizzardu. Právě on se má postarat o to, aby se Ready at Dawn po finanční stránce dařilo a studio si mohlo dovolit vývoj vlastních her, které si samo vydá.
Ready at Dawn chtějí být v budoucnu samostatným týmem, který při vývoji a vydávání her nebude potřebovat jinou společnost. To jim umožní vyvíjet vlastní hry, kterou budou vlastnit. Nebude to tedy jako u akce The Order: 1886. Nápad na tento titul měli už dlouho, ale sami ho nemohli realizovat. Nakonec se dohodli se Sony, kteří zaplatili vývoj, ale podmínkou bylo, že Sony bude vlastnit práva na značku a pochopitelně, že půjde o exkluzivitu pro PlayStation 4. Akce The Order: 1886 zaujmula zejména svým grafickým kabátkem a atmosférou.
V Ready at Dawn jsou s prací na The Order: 1886 spokojeni a rádi by udělali pokračování. To ale záleží na Sony, což je malinko nepravděpodobné. The Order: 1886 sice má nakročeno k tomu, že splní prodejní předpoklady, ale k tomu by nedošlo, kdyby nebyla hra zlevněna s 1399 Kč na současných 999 Kč/36,99€.
Jaká tedy bude budoucnost Ready at Dawn? Studio upravilo svůj engine, který si rozumí nejen s PS4, ale také s Xbox One a PC. Paul Sams dokonce uvedl, že mohou stejné grafiky dosáhnout i na Xboxu One. V předešlých prohlášeních šlo tak pouze o marketingovou hru, kdy museli říkat, že s The Order: 1886 by si Xbox One od Microsoftu neporadil.
Díky úpravě své technologie mohou začít vytvářet multiplatformní hry, které mají větší šanci uspět z prodejního hlediska. Aktuálně má Ready at Dawn ve vývoji dva tituly, o nichž nechtějí zatím mluvit.
„To co jsme udělali u The Order: 1886 na PS4, toho můžeme dnes dosáhnout i na Xbox One, PC a další neohlášené platformě,“ uvedl Paul Sams, nový generální ředitel Ready at Dawn. Co myslí tou neohlášenou platformou? Že by novou konzoli od Nintenda?
Společnost Sony v krátké době přišla o další studio, které s nimi exkluzivně spolupracovalo. Po Insomniac Games (Disruptor, Spyro the Dragon, Ratchet & Clank nebo Resistance) se na vlastní cestu vydali i lidé z Ready at Dawn.
A nebo dělat pro ostatní trailery videa jim jdou to je vše
The Order: 1886 bylo parádní tech-demo. Teď by mohli udělat hru.
Vincent_Vega: Je potreba si uvedomit ze je to pribehova single-playerovka, tedy zadny open world a nema MP takze znovuhratelnost to mit asi nebude. . A tys to videl tak max. na YT mam takovej pocit a jenom papouskujes co nekde bylo napsano v recenzi ano hra je kratka a je tam dost qt eventu ale je skvela. . Bavila me o dost vic nez vychvalovanej Witcher kterej je dost bidnej. .
Sony má tak obrovské množství svých dalších vlastních studií, že odchod jednoho nemusí vůbec mrzet.
skylines: Pokud se mrkneš na jednotlivé hry, zjistíš, že lidi ty hry nedohrávají na všech platformách a v podobných procentech…
Skylines: Hodně her podle achievementů dohrálo 40% hráčů. Neviděl jsem ještě hru kde by bylo třeba 80%
Semuel: Jo jo taky jsem mu dal za pravdu. Ale dá se to čekat že se to tu bude probírat a oživí to debaty. Je to nejnovější hra studia o kterém je článek. A to kdo to hrál a kdo né se bohužel nijak nezjistí. A nemyslím že by diskuze urážela konzoly. Spíš se týká hry a jejího úspěchu/neúspěchu a pro někoho zklamání z nedostatku hratelných pasáží, znovuhratelnosti a podobně. Snad se poučí a jestli bude dvojka tak přihodí MP protože ten by zavřel hodně úst.
MORTHSIR: No není tak úplně o The Order: 1886 a PS4 ale nejvíc se to tu používá jako štít a důvod k posměchu. Mě je třeba uplně buřt jestli budou do budoucna dělat pro všechny platformy, spíš mě to těší protože si myslím že dle toho co jsem viděl graficky umí dělat pěkné věci.
Semuel: Jeste k tomu, kdyz tento clanek prej neni o ps4 hre, ze ? lol
skylines: V tomhle MORTHSIRA Chápu kdo má furt číst tyhle kecy o něčem co plno z těch lidí ani nehrálo…. Já to taky nehrál a zatím je to pro mě interaktivní film ale necpu to sem pokaždé když se tu o The Order: 1886 něco objeví…nemluvě o tom věčném se otírání se o PS4, je snad každého věc na čem hraje tak proč tu mám být pod utoky lidí co si myslí že když mají doma Pc tak jsou to Králové. Proč to prostě nemůžou ignorovat vždyť novinek je tu plno.
MORTHSIR: No diskuze ano. Ale kdo se má vyznat v tom kdo je kdo.
MORTHSIR: Tohle nemá smysl, tohle nejde zastavit…vždy se najde nějaký rejpálek…. On Vincent_Vega to má jako životní náplň tím spíš je to boj s větrnými mlýny.
skylines: To mas fuk, , napsal sem to zbrkle, chtel sem napsat ze jakmile je zminka o ps4 hre, coz je ne? …. . podivej se o cem se diskutuje? o ps4 hre ! ! ! !
MORTHSIR: Četl jsi si alespoň nadpis nebo jsi se jen koukl na obrázek? "Autoři The Order: 1886 jsou připraveni pracovat na multiplatformních hrách". Kde je článek o PS4 hře? Už nadpis říká že je řeč o autorech hry a že jsou připraveni tvořit na dalších platformách takže se to týká všech. Naprosto typická paranoia PSkářů. Napíše se něco negativního co se jich sotva okrajově týká a hned je to útok na jejich hračku, komentují aniž by věděli o co jde a pak tohle – kombinace obou…
Ratos: To jsem nehrál takže nemůžu posoudit jak nudné to je.