Mirror's Edge: Catalyst vypadá skutečně nadějně. Zdá se, že EA a Dice berou tuhle hru se vší vážností a berou na vědomí to, že tahle hra není střílečka. Je to parkourová hra a taková zůstane od začátku do konce.
Producentka hry Sara Jannson Polygonu prozradila pár příjemných detailů. Hlavně ten, že si ve hře nezastřílíte. Ani jednou.
To samozřejmě neznamená, že ostatní nebudou střílet po vás. Ne každý je ve světě Mirror's Edge bojovým mistrem a tak se musí někteří spoléhat na rychlost a účinnost kulek. I když, to si myslí oni. Druhým detailem je totiž to, že i když tělo Faith přitahuje muže, tak stejně tak odpuzuje kulky. Obrazně řečeno.
Mirror's Edge je a vždycky bylo o rychlém a plynulém pohybu. Nejinak je tomu i v případě Catalystu. Pokud totiž běžíte, kulky nemůžou Faith zranit. Ačkoli to producentka hry podala tak, že budete nesmrtelní, spíše to bude tak, že budete méně zranitelní. Což dává svým způsobem i smysl. A když na to přijde, můžete si to odvodit tak, že nepřátelé jsou ve skutečnosti Stormtroopeři.
Škoda. Já doufal že tam tohle nechaj podobně jako to bylo v jedničce. No co, když chcou restart, tak holt bez plivátek v ruce.
kolda27: To se jednou střelilo jen do motoru auta.
Tak to je škoda, občas se to hodilo… Ale jestli za to dostanu otevřený město, tak to beru .
Pokud se nepletu v prvním díle byla mise se sniperem se kterým se muselo střílet.
Stejně jsem v prvním díle nestřílel. Všechno jsem pěkně proběhl, oběhl a přeskákal.
Mně vyhovolala možnost sebrat zbraň a zabít někoho kolegu.
Ale pokud bude svět stát za to, tak se spokojím i s jedinou možnotí, utéct.
A minimálně se z toho nestane Assassins Creed, kde byl útěk až ta poslední možnost, protože je dycky lehčí popravit půl britský armády
Podstatou dobré hry je možnost volby. Tohle smrdí FAILem.
Teď už jen mohu doufat, že to na tom svém stařičkém počítači zapnu aspoň na high.
Jo párkrát si zastřílet nebylo špatné. Škoda no
To je skvělý, zrovna dneska sem o tom přemejšlel, že nebejt toho střílení v prvním díle, tak bylo to bylo ještě suprovější. . Prostě jakmile jsem v jedničce musel přemýšlet jak někomu sebrat samopal a postřílet 10 lidí, tak to už nebylo ono. .
Honzas4400:
CoDka se nemůžou rovnat s touto hrou (myslím ta nová CoD) .
CZconnor: Právě proto budeš dostávaj menší poškození (nevim, jak píšu v novince, nevim jestli vážně myslela, že budeš nesmrtelnej, ale kdo ví) od těch kulek dokud budeš běhat. Podle mě ideální kompromis. A když si budeš chtít zastřílet, tak si pustíš CoD no
Slon:
Tak ale párkrát si zastřílet není na škodu . V jedničce mi to vůbec nevadilo, ba naopak – několikrát mě to zachránilo.
tak to je skvělá zpráva… trochu sem se bál, aby z toho neudělali "Battlefield"
Chudáci Stormtroopeři . Ale škoda nó, v jedničce to šlo a tady ne. To mi hlava nebere