Neslavná sága nepovedené first-peron střílečky Aliens: Colonial Marines pokračuje. Hra dostávala na frak od novinářů i samotných hráčů (v průměru 45 procent, u hráčů ještě méně). Ještě předtím to ale vypadalo na nadějnou hru. Myslel si to zřejmě i generální ředitel Gearbox Software, který do střílečky s Vetřelcem investoval ze svých peněz 10 milionů amerických dolarů.
Randy Pitchford odhalil tuto skutečnost ve výživné debatě na Twitteru, kde odhalil, že hra potřebovala prodat 3 miliony kopií, ale skončila na 1,3 milionech. To znamená, že po komerční stránce selhala. Co si budeme nalhávat, ona selhala po všech stránkách.
Nicméně, skutečnost, že Randy Pitchford do vývoje investoval své peníze, naznačuje, že procházka růžovou zahradou to nebyla, stejně tak musel být dosti napjatý vztah mezi vývojáři a vydavatelskou společností Sega. Ta s největší pravděpodobností titulu vůbec nevěřila. O tom svědčí i následné tahanice u soudu a obviňování jedné a druhé strany. I hráči se s nimi soudili, za klamavou reklamu a zavádějící trailery. Aliens: Colonial Marine totiž po vydání nevypadal tak, jak lidé z Gearbox Software a Segy prezentovali.
Tak na maximálnej obtiažnosti bola hra dobrá, inak to bola slabota. Graficky síce nič extra ale sú aj horšie. Za plnú cenu to však bolo sklamanie, kto si kúpil zberatelku za 15 eur čo nedávno predával jeden nemenovaný obchod tak určite netratil na rozdiel od 80 eur v deň vydania.
BLBEC! Snad ještě těm svím kecům věří? ! Ať ukáže účtenku s 10ti mega a pak si budem něco říkat. Kdyby ty prachy dal radši na něco užitečnějšího. A nebo nám.
Strec: Ty chceš mít o sobě článek? Jestli se toho chopím já, tak ti říkám že budeš litovat toho že si to napsal.
Já do toho taky investoval peníze, byl a pořád jsem velmi zklamán (ale když jde o vetřelce, tak i jejich lejno je jako pozlacené) . A kde je článek o mě .
Kdyby ty peníze investoval do Bia udělal by lépe nic méně i tak se jednalo o dobrý tytul
Osobně si myslím že zase všichni moc Aliens: Colonial Marines křivdíte protože si neuvědomujete v jakém stavu jiné hry vychází a za jakých okolnostem.
1) Že se udělá první prezentační demo které jakš-takš funguje ale zatím plná verze hry není ani ze čtvrtiny hotová je normální. Takhle dopadl třeba Bioshock Infinite. Sami tvůrci se potom přiznali. Každopádně to prostě narozdíl od Bioshocku nedali.
2) Sega se hrou vesměs nic nemá společného. Tedy krom značky a peněz. Tedy hra se dělala pod THQ které zkrachovalo a rozprodalo se.
3) Hra funguje a fungovala dne vydání.
4) Rozjedete hru víceméně na jakékoliv mašině.
5) Styl grafiky je věrný Filmu Allen 2 a to i zvuky a přesné scenérie.
6) Cooperativ který funguje dobře a zabaví i po dohrání kampaně.
7) Je to čistokrevná střílečka jako Doom
Mínusy hlavní vidím tří. Slabá technická stránka hry kde Demo vypadá mnohem lépe. Ta debilní scéna kde vlezete do mechu a máte zabít obrovského Aliena. Slabý příběh.
Mám pocit, že už to víckrát neudělá …no neznalek měl se semnou poradit.
Přehnaná důvěra se nevyplácí
Dobře mu tak. Teďka má asi deset miliónů důvodů už nic neposrat.
Tak většina lidí si od toho hodně slibovala, takže se to zdálo jako dobrý nápad. No… co se dá dělat.
Hold povedane dakedy sa investicia neoplati a pri tejto hre sa to len potvrdilo sak za 10M a viac sa da spravit uz hra na urovni nie takato zlatanina-blbost RP padol na hubu a dobre mu tak prišiel o 10M beztak preneho su to len drobne a určite lutuje ze tolko dotej hry dal
Jasneeee a takhle ze sebe udela zlocinec, …obet