Společnost Square Enix o svých připravovaných hrách dává dost často vědět a zveřejňuje všelijaké materiály. V případě Rise of the Tomb Raider je to ale jiné. O této očekávané hře tohoto moc nevíme a jsme rádi za každou informaci. Možná za to může spolupráce s Microsoftem nebo zkrátka si vývojáři řekli, že nechtějí hráče připravit o překvapení. Ticho přerušil Brian Horton, šéf vývoje v Crystal Dynamics, který promluvil o herním světě.
Od Hortona jsme se dozvěděli, že pro Rise of the Tomb Raider vytvořili herní svět, který je třikrát větší než v minulém díle. A co je nejlepší, nečekají nás žádné otravné obrazovky s načítáním, budeme moci splnit jednu misi za druhou.
„Stejně jako v předešlém Tomb Raider, tak i letos se snažíme vytvořit zážitek, který nebude přerušován. Jakmile zapnete hru a vrhnete se do dobrodružství, čeká vás nepřerušované hraní, tedy za předpokladu, že nezemřete nebo nepřestanete hrát. Chceme ponořit hráče do světa a nabídnout jim jednu misi za druhou bez přerušení,“ nechal se slyšet Brian Horton pro GamingBolt.
„Kromě Lařina příběhu, který je opravdu vzrušující, jsme nadšeni, že máme herní svět, který je třikrát větší, než tomu bylo v předešlém díle. Hrobky jsou také mnohem větší a složitější.“
Vše navíc budete moci prozkoumat a hlavně se musíte připravit na hádanky, kterých bude mnohem víc. Vyřešení několika menších hádanek povede k jedné velké hádance. Závěrem rozhovoru vývojář zmínil, že Lara Croft bude moci lézt po stromech a potápět se. Díky lezení po stromech nebo plavání budete moci překvapit protivníky.
Rise of the Tomb Raider vyjde 10. listopadu pro Xbox One a Xbox 360, začátkem příštího roku bude následovat PC a o vánoční sezóně 2016 potom PS4.
Rise of the Tomb Raider předobjednáte v našem obchodě GameExpres za 1599 Kč/56,99€.
3x větší než minule? Hmm to znám tohle jejich rádoby poměřování a zvětšování velikostí. To je jak u rybářů. Ta rybka měla metr, no fakt! A možná i 2. Dáš si fofolu. Nebo kupte tento kůtr a z pomaranče máte raz, dva, tři … HA litr džusu. Ale za co jsem rád, tak lepší a větší hádanky. Hra bez načítání to je jen takový bonbónek navíc.
V ty dobe budu zavalen tolika hrama + resty z lonska, ze si na Laru ani nevzpomenu. Takze… No Problemo !
Tak to je super… zní to báječně. Ale my na PSku si počkáme hodně dlouho
Škoda že na PS4 vychází ta hra až tak pozdě, vypadá to skvěle.
No zkrátka Malasnikov tím chce říci, že má s Ps4 velmi, velmi intimní vztah! (Sexuální)
Malasnikov: Lebo vsetkych zaujima co budes robit ty a tvoja PS4
Už jse nemůžu dočkat. Snad to bude dosahovat kvality jako předešlej díl.
Kolousek: Sám jseš blbost.
Hype hype hype…. svet vetsi, kozy "hezci" atd.
Takže lokalizacice nebude ani na jednu platformu
P. S: Malasnikov napsal zase blbost.
Snad to dopadne dobře. Sice říkají, že tam toho má být plno (za to potápění a cestování světem bez načítání jsem vážně ráda) , ale nějak se mi to nechce věřit. Snad to po čase nebude stereotypní.
Malasnikou ked nezaroby na xbox one tak treti dil uz neuvidis tak sa modli aby zarobil lebo bude seriou konec
Nemůžu se dočkat až si zahraju Rise of the Tomb Raider každou novinkou je zajímavější
Už aby to bylo
na PS4 rovnou GOTY ze všema DLC
zase kecy