Tento týden je rozhodně pro novinky ohledně posledního Metal Gearu Hidea Kojimy velmi plodný. Hra vyjde na PC dříve, dočkali jsme se japonské reklamy, nového traileru, půlhodinové ukázky Mother Base, porovnání grafiky na všech platformách a teď ještě několika detailů přímo z oficiálního Twitter účtu hry, kde probíhalo Q&A.
Projel jsem otázky (tučně označené) a odpovědi a vybral ty nejpodstatnější z nich. To znamená skoro všechny.
Bude FOB kanonická věc, nebo je to jenom pro srandu a hraní online?
Až budete hru hrát, tak uvidíte, že je tam určité vysvětlení, proč je vaše základna napadána.
Takže bude FOB fungovat podobně jako ve Watch Dogs, kde můžete vypnout a zapnout online funkce?
Ano, můžete vypnout online funkce, ale samozřejmě to trochu ovlivní, co můžete s FOB dělat. Konkrétně tedy napadání ostatních základen a bránění té své.
Můžete s přítelem bránit jeho FOB?
Ne najednou. Ve hře není žádný co-op, ale můžete bránit místo nich, pokud zrovna nemohou nebo nejsou online.
Bude možné změnit Snakovu pásku přes oči?
Rozdílné obleky mohou změnit i pásku, ale samostatně změnit nepůjde.
Které online funkce jsou spojené s PS Plus na PS4?
Abyste mohli hrát online, potřebujete předplatné PS Plus na PS4 a Xbox Live Gold na Xbox One a Xbox 360. Mezi online patří FOB a Metal Gear Online.
Je architektura Mother Base a FOB náhodně generovaná, nebo půjde ručně navrnout jednotlivé platformy?
Ovlivnit můžete rozmístění obranných prvků a to, do jaké míry bude každá část zaplněná. To znamená kolik vojáků, zařízení a silných zbraní bude v jednotlivých částech.
Takže bude každá základna vypadat stejně?
Protože budou hráči stavět základny vlastním tempem a rozšiřovat je, tak ne. Ale jednotlivé části budou mít u všech podobnou architekturu.
Je časté, že se hry odkládají. Je zde nějaký důvod, proč vyjde na hra na PC dříve?
Zpětná vazba od hráčů na PC byla natolik silná, že nás to přesvědčilo, že hra musí vyjít na všech platformách ve stejný den.
Jak ve hře fungují mikrotransakce?
To podrobně ukážeme později.
Budou mikrotransakce nějak ovlivňovat čas stavby a vývoje ve hře, nebo se jedná jenom o kamufláže a skiny pro online hraní?
Není potřeba si nic kupovat, abyste měli kompletní hru, ovšem můžete použít měnu MB pro urychlení vývoje, a to i v FOB.
Bude moci Snake plavat?
Nebude, ale bude se moci brodit přes vodu, mělké potoky, prostě kdekoliv, kde se jeho nohy dotknou země.
Dohrání minulých dílů trvalo přibližně 18 hodin. Jak je na tom MGSV?
Dohrání hlavních misí trvá déle než 18 hodin, ale ještě tam pak máte vedlejší mise, správu Mother Base, volné hraní, FOB a také Metal Gear Online, takže je tam určitě co dělat.
Jaké další věci můžeme na Mother Base dělat?
Můžete trénovat, sprchovat se, objevovat a také mluvit nebo bojovat s ostatními členy Diamond Dogs. Je tam hodně věcí, co můžete na vaší základně dělat, ale chceme, abyste si na ně přišli sami, až hra vyjde.
Mezi dalšími odpovědmi pak například najdeme, že bude možné navštívit FOB vašeho kamaráda, který vám pak ukáže, jaký má krásný domov. Stejně tak že samotné poškození z pádu sice není tak drastické, ale určitě byste se měli vyvarovat velkým pádům.
Rozhodně jde o zajímavé detaily, které trochu zkrátí čekání na hru (a nebo udělají to čekání ještě méně snesitelnější), která vyjde pro PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 a PC už 1. září.
Asi to není k tématu ale může me někdo poradit. Hraju Peace Walker a nějak se me zaseklo zkoumání zbrani a věci. Nemám nějaké body a nevím kde je mám vzít. Na začátku vše bylo OK ted jsem v 15 misi 2 kapitola a nic nemůžu vyzkoumat. Potřebují lepší raketomet pro souboj s bossem. Udělal jsem si combat team s mechem a od te doby nemám žádný výzkum.
No Metal gear byl vždy o tom že si šlo a bylo s čím vyhrát. Jestli to někdo jenom tak proběhne tak to vlastně nehrál a nepochopil. Jeho blbost. The Phantom Pain bude na dlouhé hraní
me trval mgs tak 23h. zalezi jak si stim vyhrajes
Doufám že se ty mikrotransakce SP vyhnou co nejvíc, v MP ať si klidně prodávaj každou zbraň zvlášť tam je my to jedno.
Já jsem tam strávil skoro 20 hodin S-rank jen na pár misích.
Honzas4400: Ne, jen těch 10. Ale to jsem sbíral všechny trofeje na PS4, takže všechny mise na S-rank, všechny kazety a podobné věci. Pak jsem tam chvilku blbnul s raketometem.
Tak když už se tu řeší ty časy, tak také přispěju. Hrál jsem jen Snake Eater (3D verze na 3DSku) a Ground Zeroes (PC) . Samotné dohrání Snake Eeatera mi trvalo 11 a půl hodiny, kdybych k tomu připočetl i všechny nepovedené pokusy a vůbec celý čas strávený ve hře, vydalo by to na 14 hodin, pokud mi tedy activity log v 3DSku nekecá. V Ground Zeroes jsem nakonec nechal přibližně 6 hodin a jak zmínil Maestrodk, většinou jsem třeba na ten S rank kašlal, takže by se ve hře rozhodně dalo trávit mnohem víc času. Zjevně záleží hodně na jednotlivci a na tom, co ve hře dělá a jak se mu daří, ale ani já bych se herní doby The Phantom Pain nebál
(Maestrodk:) To sem vážně jedinej magor co má u Ground Zeroes 40 hodin?
Mopidu: Navíc pokud budeš chtít zahrát všechny mise na S rank, tak to taky něco zabere. Ground Zeroes jsem normálně přešel tak za 45 minut, ale pak jsem tam strávil dalších 9 hodin na misích.
MGS1 nevím jak bylo dlouhý, ale MGS2 mělo asi 12 hodin i s tanker chapter a v MGS3 se mi podařilo nahrát pesně 23 hodin. Ale tak to, že je to open world, tomu snad zvedne replayability a herní čas o docela dost, takže podle délky příběhu bych se moc neorientovala radši .
Gerchan: přesně na konzolích to možná něco vydělá ale na PC pochybuju
00wolffe22cz online free a mnohonásobně lepší grafika … Dat PC
Honzas4400: No a kde potom seženu ty kachničky do mé zoo v MB? Nechceš mi doufám říct, že v té hře nebudou kachny? !
Maestrodk: Nemyslim si, že zrovna uprostřed Afghánistánu narazíš na nějaký extra rybníčky Nebo v tý Africe. A když skočíš do vody na Mother Base, tak se určitě Ocelot vysměje…
Ty starší díly byly tak na 12 hodin, pokud to byl čistě příběh. A že nebude Snake plavat je docela divné. V oceánu to docela chápu, ale jestli tam bude nějaký rybník a on se mi v něm utopí, tak mi jebne.