Po dvou dílech se v City Interactive rozhodli, že série Sniper: Ghost Warrior potřebuje výraznou změnu. Poprvé se tak hra bude odehrávat v otevřeném světě, který nám dá více možností. Budeme si moci sami zvolit cestu, jak jednotlivé úkoly v nebezpečné Gruzii splnit. S tím souvisí výběr zbraní: odstřelovací pušky, pistole a dalšího vybavení. Zbraně se budou od sebe lišit hlukem, mobilitou, kapacitou munice atd. Pozornost by měl hráč věnovat zejména hluku, spousta misí se totiž bude točit kolem infiltrace místa a eliminování cíle. Důležitý je také výběr správného typu munice. Některá munice je určena speciální pro průstřel vozidla, jiná proti lidem nebo proti extrémně agilním cílům.
Vybavení si budete vybírat v táboře. Při výběru budete muset počítač s obtížemi, které vás při daném úkolu budou čekat. Kupříkladu budete muset do vzduchu vyhodit most, tak si nesmíte zapomenout vzít výbušninu.
V kůži amerického elitního odstřelovače, který je v zemi zmítané občanskou válkou s ruskými silami nelegálně a neoficiálně, se budeme pohybovat po otevřeném světě. Ten se skládá z pěti nebo šesti samostatných oblastí. To znamená, že jednotlivé oblasti od sebe bude oddělovat obrazovka s načítáním.
Jelikož jde o realistickou taktickou střílečku, tak ve hře nebudou žádné zkušeností body, s kterými byste si vylepšovali postavu. Místo toho budete moci zlepšovat své dovednosti s jednotlivými zbraněmi.
S otevřeným světem přicházejí také různá vozidla, která budete moci při přesunu po oblastech využívat. Zatím víme akorát o džípu, ale lze očekávat i další auta a možná i něco víc.
Sniper: Ghost Warrior 3 vyjde v roce 2016 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Na Ghosta to furt ujde. Je fajn že to bude mít velké lokace. Hlavně ale aby na max obtížnost nebyla ta AI tak chytrá jako u jiných her, kdy člověk vystřelí na pár set metrů s tlumičem a ještě nepadne cíl k zemi a už všicí nepřátelé vědí kde jsem. Jinak ale zatím Ghost 3 nevypadá zle. Uvidím jak to dopadne ale nejspíš počkám na recku.
kojot: Třeba máš u sebe mobil se zapnutým Bluetooth a jim se na telefonu ukáže: Přípojné místo – KOJOT – 40m jihovýchodně…
Serif1988: Nebudeme zacházet až tak do detailů. Prostě mě štve, že maš na sobě maskovací oblek, ale stejně tě dokážou najít během vteřiny a následně efektivně zneškodnit.
Wast : Co to píšeš za nesmysl ….
Samopal vz. 58 je útočná puška s dostřelem 2800m, střela je po celé délce letu smrtelná… Na vojně to do nás hustili tak urputně, že mi to v hlavě uvízlo dodnes.
Jinak po fiasku druhého Snipera tohle vypadá dost nadějně.
Různá vozidla na přesuny…dělaj z toho Far Cry ?
proto se taky vz. 58 jmenuje Samočinný Automat a ne samopal
Serif: Vz58 je spis zrovna puska, nez samopal. Od těch se dostřel na velkou vzdalenost ocekava:)
Nechápu, jak je vlastně možný, že po tak otřesných předchůdcích pořád vychází třetí díl a pořád nevypadá vůbec hnusně Magie
Co to je za blbost? Jak ten sniper spustil alarm. ? To stihl poslat správu přes pager nebo co? Ukazatel shlédnutí je strašně moc casual. Kvalita textur vypadá strašně. Co ale je nejhorší je pohled samotný. Naprosto špatně zvolené ohnisko kamery a strašně malý FOV. FOV možná půjde změnit ale díky malému ohnisku to bude deformovat obraz (soudkovat) . Z Takových her je mi nevolno.
Co mě potěšilo je že jde vylézt tedy šplhat kdekoliv/kamkoliv.
A parťáka nedostanu? Osamocený odstřelovač, to už je přežitek od 2. světové války.
Jinak pěkné, těším se na to.
Tak nemožné to není někoho ve hře zastřelit samopalem na 500m. Třeba český vzor 58 ma dostřel 2, 8km. Sám chodím na střelnici a z těchto samopalů jde respekt, přímo tento vz. 58 je velice přesný. .
No snad to nebude jako v každém díle kde vás jsou na 500m schopni zastřelit dávkou ze samopalu.
Dúfam že po druhom dielu ktorý nebol tak super tak sa poučily a trojka bude super už sa to teším
Na té hře nesnáším když někoho jakkoliv zabijete tak hned všichni ví kde jste