Včera jste negativními komentáři zasypali novinku ukazující kamerou natočené záběry z Need for Speed. Dnes máte další možnost vyjádřit svůj názor, tentokrát je to ale jiná písnička. Restart arkádové závodní série NFS bude pro hraní vyžadovat připojení k internetu. Bez něj si zkrátka nezahrajete. V dnešní době to není takový problém. I přesto ale EA může očekávat spoustu nehezkých názorů od hráčů.
Podle výkonného producenta Marcuse Nilssona tvoří online připojení klíčovou součást zážitku. Restart Need for Speed tak bude klást důraz na sociální prvky společně se systémem zvaným Autolog. S ním jste se mohli seznámit v předešlých dílech značky. V této hře má být Autolog ale mnohem rozsáhlejší, Nilsson v rozhovoru pro Oficiální Xbox Magazín zmínil, že máte očekávat více lidskosti, budete moci být součástí příběhu svého kamaráda.
Navíc hra bude obsahovat systém pro automatické sdílení obrázků. Systém bude zaznamenávat zajímavé situace z vaší hry a ty následně sdílet na sociálních sítích.
Chtěl bych se zeptat kvůli ps4 verze. Jestli půjde bez PS PLUS prostě offline.
Strec: Viď? ! To jsou podobné důvody jako ty, proč muselo mít Sim City připojení k netu. Jinak to jsou keci v kleci. Když člověk chce, tak jde všecko. Fláknout do hry crack není nic těžkého. Takhle už jsem pár her odehrál. Naposledy Starcraft, když jsem chtěl české titule ale online to nešlo.
Hoot: Já to chápu, taky to je jeden důvod proč na ně už leta prdím. O špatnym internetu mi nic neříkej, sám jeden mám. Ale to překvapení, rok co rok, mě udivuje. Vždyť tohle je skoro sázka na jistotu, jako že za rok tu máme dalšího Assassína. Proto tuhle hru sleduju jen v komentářích, herně a vizuálně je mi u zadnice, protože ji nekoupím a nechci se nechat případně zlákat.
Pirátská zátoka to jistí … Sociální prvky a ostatní 3, 14 čoviny mě nezajímaly a ani zajímat nebudou. Kde jsou ty časy, kdy se řešila hratelnost. Tyhle zbytečnosti kvalitu hry nezvednou…
Strec: asi proto ze takovy hry chci hrat treba kdyz nepude net, nebo pude spatne. Pripadne to proste zapnout a sosat neco jinyho.
fabioozo86: Ale nepovídej a Rivals a MW jsi vynechal v té pravidelnosti? Ono totiž už i to bylo allonline.
Mě překvapuje, jak někoho tato zpráva/"novinka" může udivit a až překvapit. Chápu údiv nad těmi absurdními nesmysli, co vypouští o důvodu, proč to musí být online… ale, nutnost all online mi příjde u nich jako hotová věc už nějakej rok zpět.
Tak autolog povýšil z pouhého porovnávače časů mezi přáteli na spambota sociálních sítí.
Predobjednavka uz zrusena – to si u me teda pohnojily NFS jsem hral pravidelne kazdej dil od NFS 4 ale letosni nebudu hrat: P
Need for Speed si bez připojení k internetu nezahrajete…. ale zahraju
kamos bdue nadsenej je pripojenej na free wifi ktera kazdy tri minuty vypadava jako by nestacil ubisoft s touhle hovadinou
Tak hlavne ze neony a hodinky s vodotryskem ( (:
Kde to vůbec jsme aby člověk co si chce zahrát singl musel být online a ještě spoléhal na nestabilní EA servery. .
To je demence panečku. .
Upřímně kdo tohle nečekal je naivka.
A k argumentu "Všichni sice mají internet…" prostě lidi nechtějí hrát SP s tím, že jsou NUCENI pořád být připojení… prostě ta možnost si v klidu zahrát hru a neřešit, kde ji hraju a na čem, jestli mi padl net nebo ne… či jim servery. To nucení být svázán s účtem a být pořád online i když mám zájem pouze o SP… s tím, že tam frknou služby do kterych je mi prd… tohle toleruju u free2play her na mobilu, na svém PC ne.
Si myslím, že lidem tam vadí to "MUSÍŠ". To nucení do něčeho, co nechtěji, není to potřebné k hraní, ale oni to tak udělali aby lidi museli, takže musíš. Když chtějí hrát zaplacenou hru, tak ještě musíš tohle a tamto. Mě bohatě stačí, že se to propojí s účtem, kterých už mám díky jiným hrám plnou zadnici a dál už u SP hry víc netoleruju (beru službu, když si online, tak máš toto – MP, statistiky, achievy… ale ne MUSÍŠ) .
Kupřkladu kdyby to aspoň fungovalo k ochraně proti cheaterům, ale tohle jsou sociální funkce…
A k čemu sociální funkce, když tohle přátelé odmítají kupovat a hrát? A ne všichni kvůli all online, ale taky kvůli samotné hře. A dělat si přátelé jen na jednu hru … ano někdy se poštěstí, že ze hry s cizincem se stanou kámoši i na jiné hry, ale na to nepotřebuju sociální službu do hry (na to stačí klient -steam, origin…) . Možná to chápu… je to aby se aspoň nějací lidé dali dohromady, takové to zdravé jádro, co zůstane u hry až u běžných lidí hra zapadne nebo dohrají SP.
OS1R1S: Přesně tak, od hry chci ať to má dobrý SP a MP o komunikaci s přátely se postará skype, TS nebo zabudovaný voice chat (poslední možnost jsem zmínil jako běžnou, sic "nepoužívanou" alternativu) . Ať si kapacty serverů šetří na MP a ne na sociální kraviny, ktery určitě někteří využívají, ale nebýt tam, tak nikomu nechybí. Dle samotných z EA právě tyto služby mohou za 30fps. Nevím jak je to s pravdivostí toho tvrzení, u Rivals něco podobného padlo. Ať je to pravda nebo ne, tak sociální funkce ne a 30fps u závodní hry na PC také nikoliv.
Taky se mi zdá že jsem ušetřil 1500, –
SP hra = chci hrát sám a nepotřebuju abych byl stále pod drobnohledem bůhví čeho. MP hra = zapnu si s kámošema TS a ostatní jsou mi u zádele. Chci se socializovat = vypnu sakra kompa/konzoli a jdu ven s přáteli nebo jdu ven poznat nové. Nechápu proč by se měl někdo socializovat v závodní akrádě boha a sdílet super zážitky ze hry na síti. Zážitky, kterými si předemnou projde X lidí bo je to singl hra a 100% se ten super zážitek bude opakovat milionkrát. Za chvilku budeme mít hry, kde si s avatarem dojdeme do virtuální kavárny na kafe s naším sousedem z paneláku a budeme naše "zábavné" okamžiky sdílet na socanských sítích… Tvl to je svět tohle.