Vývojáři ze studia Larian minulý rok vydali jedno z nejvýraznějších RPG Divinity: Original Sin (recenze). To dokonce jejich společnost zachránilo prakticky před jistým krachem, ke kterému neměli daleko.
Nyní se Swen Vincke pomalu, ale jistě vrací na Kickstarter. Jeho cílem je vytvořit Divinity: Original Sin 2, které by měl být sequelem Divinity: Original Sin. Nová kampaň začíná již 26. srpna a my jí rozhodně budeme sledovat, protože Swen má prostě na vytváření her talent.
Na fórech si už nyní můžete navolit odměny pro ty, kteří hru na Kickstarteru podpoří.
Corvus – covece zajimavy. .
23cicer: To je pravda, zemřel. Na druhou stranu já Divinity: Original SIn absolutně miluju, ale soundtrack byl podle mého nejslabší stránkou… 100 lidí, 100 chutí.
Jedina vec, ktera mi bude u dvojky chybet je tvurce hudby, jenz zemrel tusim v kvetnu. . hudba (melodie, skladebnost) je jedna z mala slozek, ktere hre dodavaly originalni atmosferu. .
Norbi001: wtf… Hra není kniha. Je to jiné médium. Neříkám, že mám problém se čtením textu ve hře, ale v Divinity je to skutečně přehnaný. Navíc ten text není členěn na menší části a často se stává, že jeden NPC ti v JEDNOM textovém poli vykouzlí 2-3 normostrany.
Btw ta ironie je dokonalá: oči neupadly* xD
rocketbg: Boha jeho… Aby ti neupadly oči kůže líná. Ty máš určitě problém i s leporelem co? Dočetl jsi někdy nějaké?
První díl byl naprosto fantastickou hrou a doufejme, že ten druhý půjde v šlépějích svého předchůdce Můj příhoz mají více než jistý
nechapu, co mate za problem s kickstarterem…kde jinde dostanete moznost "koupit" si plnou verzi hry za zlomkovou cenu finalniho produktu? je sakra rozdil zaplatit 15 nebo 50 euro
Tahle hra mněla strašně velké kouzlo a duši která schazí 90% dnešních her! Za mě to na kick hodit můžou protože jim těch 50kc dam
MachujaNapitchi – netusim co mam zkouset, kdyz sem sam z tveho komentare zmatenej (: neber to zle. . ale pokud si milovnikem rpg, dej dvojce sanci ps. sice si kritizoval kickstarter (bezduvodne) – problem si mel evidentne s necim jinym. . ps2. prvniho bosse das minimalne od 8lvl tzn. musis udelat questy predchozi (ty ti davaj xp) tzn2. klidne muzes postavu potkat driv (deviza divinity, ze nevis co presne delat) , ale k cemu ti to je (nemas xp) . . samotnyho me prekvapilo jakym zpusobem je herni svet provazanej. .
rocketbg – poupravil bych – prilis mnoho stale se opakujicich textu (otravny) u bezvyznamnych postav
23cicer: Můžeš si to vyzkoušet, pokud ti to příjde jako blbost a jak jsi napsal dokončil jsem tím první akt, to mi stačilo abych hru vypnul, protože jsem si řekl, že jestli stačí takhle chodit z jednoho konce na druhý, tak to potom nemá cenu tím ztrácet čas. Má kritika byla převážně o kickstarteru a o systému jakým byl příběh vložen do hry, protože kdyby to bylo jako v jiných RPG nemohl by jsi hlavní postavu prvního aktu najít na místě, kde jí máš najít až na konci onoho aktu hned na začátku hry. A to, že jsem byl z toho zmatený, jelikož jsem zabil za tu dobu nejsilnější postavu co jsem tam potkal, tak z toho jsem usoudil, žeje to asi konec, což je moje chyba i tak mě ta hra jako člověka, jehož nejoblíbenější žánr jsou právě RPG vůbec nechytla.
V prvním Original Sinu se mi neskutečně moc líbil bitevní systém. Dal bych mu fakt asi 10/10, perfektně vymyšlený a zpracovaný. Co mě však naštvalo bylo chabé vyprávění příběhu – absence voice actingu, příliš moc textu na čtení, vyprávěcí způsob – všechno, co se toho týče, bylo na houby.
MachujaNapitchi – nevim no. . je to blbost ( (: podle vseho ses s hrou ani nezzil tzn. uz vubec nerozumim tve kritice – nema zadnou vahu. . sorry . . ale napsat "dokoncil sem pribeh aniz bych vedel o co slo" – jak si poznal ze je konec?
ThainDegu: To musím souhlasit, mě to příjde taky jako hrozný nesmysl a oblbování lidí maličkostmi přidají do hry nějaké oblečky v GTA V teď byly přidány taky i skiny zbraní a zbraně auta apod. a nepadlo o tom slovo, protože se o tom neřeklo, že je to DLC Zdarma stejně tak NG+ označit jako Free DLC to mi příjde taky dost špatné ale jinak je ta hra bez debat super
23cicer: To je možné v tom máš asi pravdu, já hru vypnul po tom co jsem zabil hlavní postavu aniž bych věděl cokoliv jiného, protože jsem jí zabil a vůbec jsem od nikoho neslyšel důvod proč, prostě jsem šel kolem viděl kostel šel dovnitř a hotovo a postava, která tam brečela a umírala, tak tu jsem poté potkal živou ve městě. V tu dobu jsem hru vypnul a už nespustil, ten systém nefungoval jak by měl bylo to vše již vložené ve světě a nachystáno, nemyslelo se na to, že někdo půjde kolem a může na to narazit dříve.
JOOOO! ! ! Jasný příspěvek na sběratelskou edici!
MachujaNapitchi – tvl ale finale je o min 2-3 mapy (srovnatelny s prvni mapou) dal. . naprosta blbost – v kostele zabijes hlavniho bosse prvni kapitoly (prolog:) . . abys prosel finalni branou, potrebujes min. 12 krvavejch kamenu rozesetejch po nekolik lokacich. . spis si to utnul driv nez je zdravo (vim o cem mluvim, pac sem si tez rikal po prvnim aktu – to je jako divinity, ktery je tak vychvalovany? )