Čím blíž je vydání nového Metal Gearu, tím více věcí se začíná objevovat nebo unikat. Jako třeba verdikt hry z francouzského magazín JeuxVideo. První recenze by se měly podle insidera Shinobi602 začít objevovat až tuto neděli. Magazín dal hře docela slušných 17 hvězdiček z dvaceti.
Čtyři hvězdičky z pěti pak ve všech čtyřech kategoriích, tj. hratelnost, grafika, soundtrack a životnost.
„Jde o nejvíce uživatelsky přívětivé MGS, ale také nabízí nejvíce možností, i když některé z nich jsou zbytné,” napsal magazín o hratelnosti. „Grafika je čistá, ale hra trpí kvůli vývoji na dvě generace konzolí. Viděli jsme už hezčí hry.”
„Soundtrack nabízí velmi přesvědčivé melodie a především neskutečnou kolekci kousků z 80. let,” napsal o soundtracku hry.
„Dobrodružství je dlouhé přes 40 hodin, ale po nějaké době přijde únava.“
Za zmínku určitě stojí, že redaktoři s největší pravděpodobností neměli možnost dobře vyzkoušet FOB multiplayer a samozřejmě Metal Gear Online, který vyjde na konzolích o něco později a na PC v průběhu začátku příštího roku. Také můžeme očekávat, že grafika na PC verzích bude na úplně jiné úrovni. Sami se o tom přesvědčím už 1. září na PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 a PC.
A čekal někdo od MGS5 něco jinýho. Tenhle rok má jasný pořadí:
1) MGS5
2) Zaklínač 3
3) Bloodborne
Edit: Jinak pokud má někdo zájem o nějaký dojmi z hraní [ odkaz ]
Big Boss: Normalka, zadne prekvapko
Tady máte další recenze : IGN – 10/10, Gamespot – 10/10, Metal Gear Informer – 10/10, Examiner – 10/10, Daily Dot – 10/10, EGM – 9. 5/10, GameTrailers – 9. 5/10, GameInformer – 9. 25/10, Destructoid – 9/10 a Press Start – 9/10.
Tvl hra se ma pojimat jako harmonickej celek vsech jejich casti. . zvasty typu kdyby nekdy grafika neco min nez obsah . . to je hnus. . bud to funguje bo ne
To jo. Vizuální vjem je ten nejdůležitější. Pak je tu ale pár těch vyvolených, který pochopili pravidlo "nesuď knihu podle obalu".
Já jsem s grafikou taky spokojenej. Mám starej stroj jedu skoro už všechno na nejnižší a stejně si říkám jak dobře to vypadá a jsem rád že si můžu zahrát Jen jsem naspal co jsem četl v jednom článku a je to tak. Na grafiku se hledí až na prvním místě. Hra je třeba tunel jak prase ještě ti napovídá (že Tomb raider) ale má to krásnou grafiku tak je to hit. Přitom je to shit
Labigmek: Řekl bych, že to platí pouze pro mainstreamové hráče. Navíc i v tomto případě se to nedá zobecnit. Fallout 3 měl například velký komerční úspěch, ale co si budeme říkat, z grafického hlediska vypadala hra hodně shitsky na tehdejší standardy. Nadcházející Fallout 4 taky nezáří krásnou grafikou, ale už jenom podle těch předobjednávek je jasný, že to bude mít mega úspěch.
Nicméně souhlasím, že estetická stránka hry (ne jenom grafika) je taky důležitá.
Mám na mysli toto: [ odkaz ]
Ty čáry přes celou obrazovku. Když na vás takto někdo posvítí, tak vás maximálně oslní, ale neuvidíte takové čáry. V MGS to má ale aspoň i herní využití, to když si vás někdo všimne a posvítí na vás. Je ale spousta her, kde takto svítí každá malá dioda. No nádhera.
Labigmek: Na grafice záleží, ale pro mě je v dnešních hrách už grafika hezká. Všichni si ale pořád na všechno stěžují. Třeba v tom MGS je grafika fakt hezká. Akorát když jsem se na PS4 podíval dalekohledem přes celou mapu, tak šly vidět ty nenačtené textury daleko za obzorem. Akorát jsem se podivil nad ošklivostí, ale co, hrál jsem dál. Je mi to fakt jedno.
Jak jsem psal, na grafiku se dá zvyknout. Když se třeba dívám na YT na video, které má 360p, tak tam ze začátku vidím ty pixely. Po chvilce se ale oko přizpůsobí a pak mi to nepříjde tak ošklivé. Takový oční antialiasing. Nvm, nebudu to tu už řešit. Každý je asi jiný.
Mopidu: To je prostě blbost, na grafice záleží. Já jsem ten poslední komu by nezáleželo i na tom ostatním. Na grafice dokonce záleží víc než na gameplay, bohužel. Prodává to hry. Člověk je prostě hodně vizuální tvor s tím nic nenaděláš je to součást celkového zážitku. Nevadí to u starých her, ale tam hraje roli nostalgie. Kdyby s takovou grafikou někdo přišel dnes, neprodají nic. Ale jak říkám design, zábavnost , grafika, zvuky vše je důležité
Maestrodk: jojo, grafika je trochu jako obal bonbónu. Může se třpytit a vypadat luxusně a nóbl, ale z toho bonbonu samotného o sobě se člověk může málem pozvracet a to, jak nádherný měl obal, nic nezmění. Některé hry vyvažují špatnej gameplay příběhem, některé přesně naopak, ale grafika nevyvažuje vůbec nic. Jenom se člověk pozastaví na začátku, řekne si "páni" a po zbytek hry to ignoruje. A to se s dobrým designem ostatně dá dokázat i se slabším vzezřením.
LF v MGS je na dobrý úrovni, ne jako v BF
Labigmek: Taky se mi nezdá, že by to mělo nějaký extrémní LF. Přijde mi to takový vyvážený. Ale abych to nezakřiknul, ještě úplně nevíme, jak to bude u MGSV: PP. Soudím podle Ground Zeroes.
Já myslím že v MGS5 je to nasvícení moc dobré. Kdyby na tebe v noci zasvítil světlomet co uvidíš ? Jen prosvítající paprsky ? Pche Nebo se zkus podívat do slunce ještě lepší
AsuraCzech: Nesnáším lens flary. Zaklínač 3 je nemá (aspoň jsem si nevšiml) a co teď hraju, tak Styx je taky nemá. To je nádhera, podívat se přímo do slunce. A když přes postavu jen prosvítají ty paprsky, to je krása. A né lens flare přes půl obrazovky, nehrajeme za kameru,
A zrovna v MGS jsou ty LF vážně brutální (hnusné)
Ona ta grafika v MGS je dobrá ale lidem chybí oslepující Lens Flare, lesknoucí se povrch jak psí k…. , slunko co oslepuje přes pul obrazovky, a takoví další efekty moderní hry