Aktualizace #2: Stížnosti na absenci vyhledávače serverů v PC verzi se stále množí a vypadá to, že tvůrci konečně začali reagovat. Na další tweet totiž odpověděli, že odezvu určitě předají dál a že sledují pocity celé komunity.
Z toho vyplývá, že si jsou vědomi nespokojenosti nad dnešním zjištěním a do vydání by se třeba mohlo i něco změnit. Na případné přidání server browseru je koneckonců stále čas, takže je možné, že na základě stížností hráčů by opravdu mohlo dojít k jeho přidání. Vždy je ale lepší počítat s tou horší možností.
Aktualizace (15:45): Tak to vypadá, že se lidé v EA a DICE dočista zbláznili a nejspíš si řekli, že je potřeba všechno to nadšení a kladné přijetí většiny hráčů zchladit a především PC hráče pořádně naštvat. Vypadá to totiž, že server browser bude chybět i v PC verzi.
Když se jeden z fanoušků zeptal vývojářů na Twitteru, jestli mohou potvrdit, zda bude PC verze Battlefrontu obsahovat vyhledávač serverů, dostalo se mu stejné odpovědi, jaká se objevila na Redditu (odkaz v původní zprávě). Podle ní se zdá, že ani na PC nebude vyhledávač serverů přítomný.
To je samozřejmě rozhodnutí, které komunita nepřijímá nejlépe. PC hráči se samozřejmě hromadně bouří a zpráva o chybějícím server browseru už stihla rozvířit nejednu diskuzi.
PC hráči jsou na vyhledávač serverů a možnosti zvolit si, kam se vlastně člověk připojí, zkrátka zvyklí. Koneckonců nucené nasazení matchmakingu je jeden z důvodů, proč je série Call of Duty na PC každým rokem méně a méně populární.
Jestli tohle má být další způsob, jak se odlišit od série Battlefield, v jejímž případě je vyhledávač serverů naprostou samozřejmostí, tak jde o hodně špatný způsob, který se dost možná projeví i v prodejích PC verze. Jako by nestačilo, že řada hráčů bojkotuje Battlefront a vůbec každou hru od EA kvůli nutnosti Originu.
Nezbývá než doufat, že jen někdo v marketingovém oddělení neví, o čem mluví a nějaká forma vyhledávače serverů nakonec bude přítomná. Hry jako Counter-Strike: Global Offensive přeci jen dokazují, že v jedné hře může matchmaking a server browser bez nejmenších potíží koexistovat. Ale zatím je dost možné, že k tomu prostě nedojde.
To by mohl být problém už jen kvůli tomu, že matchmaking zpravidla provází mnohem větší množství technických problémů.
Původní zpráva (15:00): Multiplayerová střílečka Star Wars: Battlefront nebude mít na konzolích server browser. Jak to bude s PC verzí, to zatím EA neprozradila. Jisté je, že konzolové verze využijí nespecifikovaný systém založený na matchmakingu, který vás spojí s hráči s podobnými zkušenostmi.
Je zajímavé, že Battlefront nebude mít klasický server browser, který je běžnou součástí Battlefieldu jak na konzolích, tak PC. Právě vyhledávač serverů umožní hráčům vybrat si hru podle mapy módu nebo pingu.
Připomeňme, že včera jsme vám přinesli informace, že EA plánuje na začátek října betu pro všechny tři verze. Více zde.
Ježiš jen to ne. Všude cpou automatický matchmaking a nidke to nefunguje jak by mělo, hrůza Prostě server browser je základ pro čistě MP hru.
Tak snad to přidají do všech verzí. Na nějakej jejich matchmaking jim kašlu
Bonny: Dedikované servery jsou všude. A to nejen v CS: GO, dneska už se přes ně řeší prakticky vše, což je jedna z výhod nových konzolí. Matchmaking nesouvisí s přítomností nebo absencí dedikovaných serverů, ten je jen způsobem, jak se na ten dedikovaný server hráč připojí. Stejně jako vyhledávač serverů. Jednoduše řečeno v případě matchmakingu (třeba v případě posledních CoD, kompetitivního CS: GO nebo Titanfallu) dá hra nejprve dohromady dostatečný počet lidí, zpravidla na základě určitých kritérií jako je level hráče atd. A všechny hráče najednou pošle na server s tím, že pokud se někdo odpojí, může tam později napojit nějaké opozdilce. V případě vyhledávače serverů se samozřejmě hráči připojují nezávisle na sobě nebo na úrovni a žádný matchmaking nerozhoduje o tom, na jakou mapu a na jak vzdálený server se zrovna připojit.
Dřív byl matchmaking rozhodně symbolem absence dedikovaných serverů, o což se zasadilo především Modern Warfare 2, ale dnes už tomu tak není. To poznáš třeba tak, že ve hrách, které mají pouze MM, nenarazíš v průběhu hraní na migraci hosta a další krávoviny spojené s p2p řešením
tak jestli se cela komunita bouri tak neni co resit snad musej vedet ze to vsechny nasralo nebo minimalne zaskocilo- tak zjebat chytraky z EA ktery to napadlo a jeto. . maj casu jak husa klasu
Tak snad tam bude nejaky moznosti, co hrac chce, ale v podobnych hrach je matchmaking peklo (az na to GO, i kdsz v GO jsou taky dedikovany, ale ne kompetitive (opravte me, jestli se pletu) ) . Zlaty dedikovany.
Nechápu… mě se na BF líbilo že jsem si mohl vybrat server podle počtu ticketů, fast spawn vozidel, rotace určitých map
Hlavně tím zmizí fake hry jen na trofeje … jinak v CS: GO funguje match making vklidu a v heroes of the storm ještě lépe . Takže u Valve vklidu, u Blizzu taky nevím proč by EA měla být vyjímka.
hlavne at se da napojit na kamose nebo to je pro me hlavni a nejdulezitejsi . . browser sem za 1500 hodin v BF4 vyuzil co bych na prstech jedny ruky mohl pocitat tak je mi to uz celkem jedno browser-poser to je jedno budu to hrat tak i tak
EA by měla extra pro líny negramotný kokoty udělat periferii do USB s velký červený tlačítkem s mikrofonem. Tedy lama řekne "chci hrát BF" PC se samo zapne a hra se zpustí a připojí rovnou na server. Časem třeba nebude se muset mluvit protože to bude číst myšlenky. .
Nebo vlastně máme Cortanu. Tak té bych řekl že chci na server bez cheaterů, kokotů, s pingem do 60 ms. Nebo nakonec bych ji řekl ať hraje za mě že se budu jen dívat
* musejí ořezávat … Pro gramatické nacisty ….
Kdy už si uvědomíte že DICE za všechny ty problémy nemůže … Ano neříkám že jsou to svatoušci ale většina problémů je díky EA … DICE by si určitě rádo vzalo více času aby mohli hru vyladit a pořádně otestovat ale EA je žene a chce po nich hru skoro každý rok … Coš se stíhá dost blbě a tak musej být ořezávat … A navíc pochybuju že by dice napadla taková kokotina … To si zas někdo víš řekl jak moc by bylo fajn kdyby hra určovala s kým a kde co budeš hrát … Nehorázně mi to připomíná našeho šéfa v práci … Taky si ten kokot něco vymyslí s kamarádama na golfu a my se mužem posrat …
Beztak to tam nepřidaj. .
Bude výmluva typu proč n NFS nejde 60fps kvůli tomu systému (alldrive nebo jak se to jmenuje) , že to něco přidá a něco jinýho posere
Ježiš matchmaking, ty už nevijou co posrat, aby to bylo zase fiasko, každej batlefield je minimálně půl roku po vydaní nehratelnej, nejen co se týče bugů, ale i připojování na servery. Teď k tomu navíc ještě přisypou matchmaking podle skillu, takže to bude zas totální propadák a všici to budou hejtovat, aby mohlo EA v dalším "batte-něco" udělat giganticko-epickej návrat nejlepčejšejší featury kdy stvořené a to server browseru v prohlížeču, která bude jenom za pre-order rok dopředu a nebo za poplatek, maj got!
BTW nic ve zlým proti bfku, sám se stále vehementně snažím zahrát si alepoň jednu hru denně na bf4
trapas
Určitě nemilá zpráva, ale od koupení hry mě to nezastaví ani náhodou. Battlefront mi toho nabídne víc než dost, než abych se nechal odradit podobnou "blbostí" (ačkoliv chápu, proč je to pro lidi důležitý) .