Společnost Konami do obchodů na den vydání dodala přes 3 milionů kopií MGS 5: The Phantom Pain. Konkrétní údaje o prodeji nejsou známé.
Společnost Konami do obchodů na den vydání dodala přes 3 milionů kopií MGS 5: The Phantom Pain. Konkrétní údaje o prodeji nejsou známé.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Big Boss: Máš pravdu. Hráči, kteří to budou hrát ještě na PS3, budou myslím maximálně spokojení. Jen už to je asi předposlední takováhle velká AAA hra, která pro PS3 vyjde. Za měsíc ještě WRC 5 a old-gen jde do věčného spánku.
Mortal kombat X radši n a old gen ani nevyšel a to je bojovka, takže u tohohle fakt čumím, no nic , je to pecka a thx Kojimovi , mám PS Vitu , na kterou sice něco pořádného výjde tak jednou za půl rok ale mám tam MGS HD collection a musím říct že k TPP je to paráda a lidi s PS3 aspon dostali nějakou pecku
gripen: Na Pc to vypadá stejně protože je to prostě jen mírně vylepšený port. Počítače by zvládly o dost víc ale konzole ne. To nic nemění na tom že to vypadá parádně a hlavně je to brutálně dobrá hra. Předčilo to moje očekávání a to jsem na začátku
AA off na PC nebo co? Tolik zubatých rohů sem neviděl ani nepamatuju. .
Jinak až na vykreslovací vzdálenost (nevíc viditelné v noci) jsem si všiml maličkosti a to hned v první sekvenci kde na XONE a PS4 doskakujou stíny nebo prostě se jejich kvalita zvětšuje až ve velké blízkosti hráče.
Vím že V GTA V byl tenhle problém i na PC, kdy se kvalita stínu zlepšovala v pomyslném čtverci kolem hráče ale ten skok v detailech byl takový že to furt strhávalo pozornost.
MORTHSIR: no líbí se mi, že u PC verze jsou dráty (detaily) zatímco u konzolové nějak chybí ale je to jen detail, celkově v noci se mi zdá ta grafika nějaká kostrbatá na všech platformách
Sam: Hlavne v noci, tam PC jasne kraluje na vsech frontach.
Koukam že fraze stare konzole nas brzdí je jen a jen vymluva. kdo umi tak umi kdo neumi tak jen čumi.
tak nějaké drobné detaily tam stále jsou, ale hra vypadá hodně dobře na všech zařízeních…. PC verze opět nejlepší, PS4 hned za ní a Xone na třetím místě
dopitatapetr: To se neni cemu divit, to ze to vypada solidne i na starych masinkach, to jen dokazuje, kam se da dojit s poctivou praci ! Tohle nejsou flakaci z UBI a spol…. . a to nemluvim o perfektni optimalizaci ohledne vsech platform.
40 hodin mam nahranych a teprv nejakych 20% splnenych a stale me to hrozne bavi.
Nechápu, jak to na PS3 může vypadat tak dobře. Je vidět, že si i na verzích pro old-gen dali pořádně záležet.
Uz se nemuzu dockat az si to za 2 mesice koupim. Kojima je buh
Copak grafika, ale optimalizace. Na PC a nových konzolích je to plynulost sama. Ostatní studia by si měla fláknout přes hubu, když jim hry nejedou pomalu ani na těch 30 plynule.
Je jasné že na curentgenu to bude vypadat vážně vymazleně, ale ty verze pro oldgeny jsou doslova technický zázrak. Až se mi nechce věřit že to běží na devět let starém hardwaru. Jak se jim povedlo tohle rozjet na strojích s půl giga ramek mi je vážně záhadou.
PS3/Xbox 360 jsou naprosto skvely…o to VIC je smutnej rozdil prave mezi PS4/PS3 (Xboxama) …
Ted by se dalo jen spekulovat proc to tak je…
Co mne spis hodne mrzi je rozdil hry 2013-2015…kdyz se kouknete na ten trailer z E3 2013…tak hra vypada naprosto uzasne (svetla detaily atd) …to bohuzel ve verzi co ted vysla neni…