V japonské společnosti Konami se toho za posledních pár měsíců hodně změnilo. Předně bylo zavřeno velmi úspěšné studio Kojima Production a pracovní poměr byl ukončen s designérem Hideo Kojimou, který na svět přivedl sérii Metal Gear. Není tak divu, že pro mnohé fanoušky odchodem Kojimy skončila i série Metal Gear. To odmítá komunitní manažer Graham Day, který nám vzkázal, že Metal Gear může pokračovat i bez Kojimy.
Podívat se máme na Metal Gear Rising, který je úspěšným příkladem využití značky. Titul vyvíjelo studio PlatinumGames, které se rozhodlo pro svou vlastní cestu. „Šlo o velmi dobrou hru, a to ji vytvořil zcela jiný tým,“ připomíná Graham Day pro Game On Daily.
Myslíte si, že by série Metal Gear měla pokračovat i v případě, že Hideo Kojima nebude u kormidla?
MGR taky stal pekne za hovno, tak at si ho strci nekam…Konami me uz nezajima. Bez Kojimy si v MGS nedaji ani ranu, nebo daji, ale tu posledni. Pak uz si totiz MGS nikdo nekoupi, protoze bude stat za prd
Nikde se nepise, ze by se mela MGS serie vydat cestou MGR. Kdo vi proc se diskuze odporoucela k tomuto katastrofickemu scenari.
Tak to je v prdeli ! Právě MGS rising u mě není žádnej Metal gear ani milimetr ! ! ! Jestli se tudy má série ubrat pro mě je to naprosto nepřijatelné a zabijí značku. To radši další díl nedělejte břídilové
Stejně nepobírám to, jak nám mohli ještě před vydání hry vypustit jako "trailer" finální cutscénu 1. kapitoly, s tím Metal Gearem. Prostě spoilery FTW.
Big Boss: Náhodou bitva se Sahelanthropusem v Phantom Pain mě bavila a na tu extrémní obtížnost ještě více.
Tak muj názor je že story série jde dolu už od MGS4, je pravda že už tam Raiden zastavil loď vlastním tělem (ježiši jak já sem se u toho chlámal a to cutscéna před tím Rex vs Ray byla tak dobrá. ) a dálší takový blbosti jediná dobrá cutscéna sním byl souboj s Vampem ale furt se jeho super nadřazenost ještě dala snášet ale v MGR už mi to přišlo všechno moc směšný.
Chapu že se to mohlo někomu líbit, možná by se to líbilo i mě kdyby to v nazvu nemělo Metal Gear a byla to jen SciFi sekačka.
Asura: Pokud jsi hrál MGS4, tak s MGR mi to přišlo stejně "japonsky" ujeté , jinak co na tom, že rozsekal Raye katanou, přece jen je to několik let od MGS 2, v MGR už Ray není OP, nová doba, nové technologie … a ty Metal Geary mi přišly vtipné v každém MGS – " OMG Metal Gear zbraň hromadného ničení, která si zotročí celý svět" a ať už BB, Solid, Raiden nebo kdokoliv , stačilo RPG a bylo
To vím ale to nějak není omluva, mohli se trochu držet na uzdě a nedělat z toho SciFi Bayonettu s mechama.
AsuraCzech a spol, dělali to tvůrci Vanquish a Bayonetty, já se divím, že se vůbec divíte
Ten Boss Fight z dvojky mi ani nepřipomínej, už tam to byl ulet jak svi. . ale aspoň je tam nerozsekal katanou ale rozstřílel stingerem.
Celej Rising mi přišel jako by ho dělal nějak mega otaku co to okoukal z anime což by mi u jinej hry nevadilo ale u MGR už to bylo moc a zhnuseně sem hru hodil do poličky a od tý doby na ní ani nesáhl a ani jí asi nikdy nedohraju.
v MGS2 Raiden oddělal 7 RAYů najednou (na normal obtížnost, myslím že se to scaleovalo postupně ještě výš) a to ani kyborg nebyl, takže je to úplně možný. (On v tom jednom fightu oddělal snad víc Metal Gearů jak Solid za celej život) A to jak hrozná power fantasy to byla se mi líbilo. Jsem jen máčkala QTE a seděla s otevřenou hubou prakticky nonstop.
Rising mě odradil už tím jak sem tam viděl Raidena rozsekávat MG Raye jako nic a vlastně každá postava tam byla nějak moc přehnaně power
Měly to nechat zasazený mezi MGS2 a 4 jak původně zamýšleli.
Tak ono Rising by se dalo říct že nemá na co navazovat , MGS 4 byl finální díl příběhu MGS a dál se vlastně s tím MGS story nedalo co dělat, tak MGR sledoval příběh Raidena (ale několik věcí z MGS tam bylo, jako třeba Sunny, která byla v MGS4 a několik codeců se zmiňovalo např. i o Solid Snakeovi)
Metal Gear Rising byla naprosto perfektní hra s úžasným gameplayem, perfektním soundtrackem a příběhem, kterej přinejhorším dělal svoji práci. Jinak souhlasím s Dr. Killjoyem, hra se jmenuje Rising protože měla být jen z universa Metal Gearu, se Solid nemá vůbec nic společného (snad kromě Raidena a jednou zmíněného Soliduse) .
Ale to jsou dve odlišný žánre.
Solid je stealth taktická hra.
Rising je rubačka.
To nie je to isté.
Možná už bude jen Metal Gear Rising.