Haden Blackman, kreativní ředitel studia Hangar 13, v rozhovoru pro server Examiner krátce promluvil o nedávno oznámeném systému skillů v Mafii 3. Podle Blackmana se systém schopností, které si můžete vybírat, váže na výzvu, jíž pro vás má hra představovat.
„Vždy jsme vám ve hře chtěli nabídnout volby schopností. Myslím, že je to zábavný prvek hry a pro mě jde o kombinaci výzvy a volby. Je těžké se u hry bavit, když pro vás nepředstavuje výzvu. Chcete mít něco, co máte překonat, ale také chcete mít na výběr v tom, jak to uděláte.“
S tím se pojí i řízení, potažmo automobilové honičky s možností střelby za jízdy. Při ní vám zjevně bude hra pomáhat.
„V případě vozidel jsme si řekli 'fajn, máme střílení z krytu a napříč hrou vám neustále nabízíme výzvu spojenou se zbraněmi'. V případě řízení nechceme, aby bylo střílení nutně výzva. Chceme, aby bylo řízení výzva, takže mnoho [střílení] probíhá prostřednictvím chytrého zaměřování.“
Hráče, kteří se těšili na možnosti střelby z vozidel jako v první Mafii, tudíž třetí díl nejspíš moc nepotěší. Jak se zdá, pod tím „chytrým zaměřováním“ (v originále „smart targeting“) se skrývá pomůcka, která za vás bude zaměřovat cíle. Jinými slovy při řízení v Mafii 3 bude se střelbou pomáhat jakýsi auto-aim.
Nezbývá než doufat, že půjde o dobrovolnou pomůcku. Jsem si jistý, že nejeden hráč by se chtěl naráz věnovat řízení i střelbě jako za starých časů. Na druhou stranu po Mafii 2 bude určitě kdekdo rád za to, že je ve hře alespoň nějaká forma střelby z vozidel.
Behavioralista: Uf, tak to jo. Já se bál, že nebude seřízená geometrie a že ke všemu nebudu mít vyvážené kola. Tak to si jen natankuji, koupím rezervu a když nebudu moct střílet z okénka, tak snad ho rozbiji bouchačkou. V tom nevidím výzvu. Jak mi to nebude tahat klávesnici/gamepad/volant do boku, tak to nebude výzva.
Behavioralista: a víš že přesně něco takovýho bych uvítal? Mám rád realističnost.
Virus: No jasně, že to bude výzva. Po městě budou jezdit auta s prázdnou nádrží, takže budeš muset jezdit furt tankovat. A navíc žádné auto nebude mít rezervu, když praskneš kolo, takže budeš muset opět sehnat auto. S prázdnou nádrží. Když budeš chtít střílet z okýnka, budeš ho muset stáhnout, protože rozbité okýnko udělá střepy a to by mohlo prasknout gumu, když nemáš rezervu. Někdy to nepůjde, protože nepůjde stáhnout, tak budeš muset řídit nohama a stáhnout okýnko u spolujezdce a střílet z něj. No a když budeš fakt v hajzlu, budeš muset projet pod náklaďákem a urvat střechu abys mohl střílet přímo.
Ještě, že nám to nebude samo řídit. To by už řízení nebyla výzva. Ty vole, to asi bude masakrální jízdní model, když řízení má být výzva.
no hry možná tak vypadaj, ale oni dokonce existují i lidi, kteří to tímto způsobem hrají. . hele je trochu úchylný si tady hrát na elitáře, když tam venku sou miliony uživatelů, kteří si konzoli pustěj v sobotu a přes týden nic. . asi jim to nemůžem mít za zlé bo možná podle někteých asi ano ( (:
Phase: Ne asi tohle je hodně přesný, čekal sem, kdy se to tu objeví nejhorší je, že tohle je parodie, ale bohužel tak vypadá většina her dnes
proste vzdy si spomeniem na toto, ked neico take pocujem [ odkaz ]
KrytaCZ: ve jedničce totiž auta jezdila 30 za hodinu to snad děcka zvládaly
/massive facepalm for you Hangar 13
A děkujeme, že tvoříte hru i pro malé hloupé děti. … protože v prvním díle nikdo nebyl schopen řídit a zároveň střílet skrz zadní okno na nepřátelského řidiče.
Pochopitelně je do nebe volající , že takové detaily neudrží pod pokličkou …
tak ja som napriklad hraval dlho na xboxe 360 CoD: MW jednotku, a celkom som v tom bol dobry, ale ked som zacal hravat online na PC, tak som sa citil ako totalny noob, velka skoda ze tie hry niesu cross platform, tiez by som sa rad presvedcil GoOdTiMe ako by ti to islo …. inac k teme, tiez sa mi to nepaci, mam rad ked je hra tazsia a potrapi ma, myslim si ze strielanie za ajzdy bez pomoci, neni o nejakych HC hracoch
Takže nebudou potřeba 4 ruce jak na střílení z auta v GTA .
Ha. . Ja bych v tom videl urcitou "vyzvu" nadruhou ! ! Clovek tak bude mit moznost pokorit pomocnika strelby tim, ze se bude hrac s vypetim sil snazit s co nejhorsi presnosti prostrilet cestu. Docela slusna motivace/vyzva. Kdo nakonec bude top lama, vitezi ! A to je cajk, ne? XD
radši se podívejte co dávaj za bonusy k tombR, pač oproti tomu je střelba s pomocníkem z jedoucího auta prkotina. .
auto-aim je pro srágory