Nevšední klid naznačoval, že by se to mohlo stát. Nakonec se tak stalo. Duchovní nástupce Planescape: Torment byl odložen. Studio inXile potřebuje na vývoj více času a slibuje, že Torment: Tides of Numenera vyjde v dosud nespecifikovaném měsíci příštího roku. Letos bychom se měli dočkat pouze betatestu. Tedy za předpokladu, že vše půjde podle plánu, což není tak úplně jisté. Vývoj totiž opustil hlavní designér Kevin Saunders, kterého nahradil Chris Keenan. Druhý jmenovaný pracoval na Wasteland 2.
Saunders se na oficiálních stránkách tvůrčího celku dušuje, že Torment: Tides of Numenera přenechal schopným lidem a neměly by hrozit žádné problémy. Je však otázkou, zda Saunders odešel dobrovolně nebo byl vyhozen.
Odklad Torment: Tides of Numenera fanoušci očekávali, přeci jen, studio se věnovalo Wasteland 2 a nemělo dostatečné kapacity na to, aby zvládalo zároveň dva velké projekty. Snad vše půjde podle plánu a v příštím roce Torment: Tides of Numenera vyjde v kvalitě, kterou každý od tohoto titulu očekává.
: ´ (
Já teda absolutně nepředpokládal, že by hra měla vyjít ještě letos, respektive úplně jsem na to zapomněl. Vzhledem k tomu, že (skvělých) her je dostatek a času pramálo, tak mi to vůbec nevadí.
Podivný předčasný odchod hlavního designéra není moc dobrá zpráva.
Fulgrim: No, já na to celkově docela vsázím, protože přece jen na tom dělají staří RPG harcovníci z mých nejoblíbenějších her vůbec. Tak snad to dopadne dobře.
Bohužel pouze duchovní nástupce… I když přímé pokračování si vzhledem k tomu jak skončil bezejmenný na konci planescape si nedovedu nějak představit. Ale i tahle hra vypadá naprosto fantasticky, nemůžu se dočkat.
Pro mě osobně (jako backera limitovky) dobrá zpráva. Jen ať nám to kluci a holky vyladěj k dokonalosti. Nástupce Tormentu musí být na 100%!