Společnost Take-Two je často od novinářů pod palbou otázek, které se točí kolem toho, proč nevycházejí hry Grand Theft Auto, Max Payne nebo Red Dead každý rok. Pokaždé se jim dostane odpovědi, že to není styl Take-Two. Stejnou otázku dostal i Strauss Zelnick na MKM Partners Investor Day v New Yorku. Generální ředitel Take-Two tentokrát neodpověděl stroze, nechal se slyšet, že vývoj kvalitních her trvá déle.
„Trh se nás stále ptá, proč nevydáváme své tituly každý rok. Myslím, že tohle si mohou dovolit jen sportovní tituly. U ostatních her je rozumnější vyvolat pocit očekávání a touhy. Na jednu stranu si hra odpočine, na druhou stranu získáte čas, abyste jí mohli dopřát nejvyšší kvalitu. To nejde udělat každý rok,“ řekl Zelnick.
Zároveň si je generální ředitel Take-Two vědom toho, že investoři chtějí vidět čísla. Dobré příjmy jim v každém roce zajistí silné tituly a pravidelné série, které zaplní mezeru po úspěšném Grand Theft Auto.
Zelnick nechtěl hovořit o budoucích plánech. Akorát se zmínil, že GTA a Red Dead považují za „trvalé franšízy“ a potvrdil, že série BioShock zůstává stále „nesporně“ důležitou značkou pro společnost.
Ondrej_V: Občas i dvakrát do roka a má stejně rozporuplné fanoušky jako teď Chelsea.
Morthsir: Hraje každou sezónu, no
Ondrej_V: AC…to je nejakej fotbalovej klub, ci co ?
Taky pravda, já už AC považuji za samozřejmost…
Virus: Když hra vychází každý rok, tak je nemožné, aby tam zůstalo i to nadšení. Zatímco na GTA, Zaklínače apod. je vždycky takový hype ze strany hráčů, až to není možné.
Hezky řečeno od šéfa TT. Proč nevychází GTA každý rok? Protože zabaví tak moc, že se ho člověk nabaží až po pár letech. To ale některá studia neumí pochopit. A tak každý rok vydají něco o velikosti GTA, s herní dobou tetrisu, propracovaností tamagotchi a ještě to nakonec nejde hrát.
Teď ale fakt. Je spousty her, které nevychází každý rok a jsem za to rád. Protože jestli mi něco dopomáhá k lepšímu hernímu zážitku, tak je to čas kdy herní značka není na trhu. Já mám dost času hrát různé hry, takže se mi nic neokouká, tvůrci mají dost času na tvorbu a vylepšování značky a hlavně! Když už člověk tak trochu touží po novém dílu a on pak přijde, tak je to lepší, než když nedohraje předchozí díl a už na něj čumí 6té pokračování. Pro mě je ideální aby vyšel nový díl třeba až tak po 3, 4 letech. Teď bych si třeba strašně rád dal nového Maxe P. , Hitmana a nebo takový Quake. Vlastně postačí Doom.
Nééé už žádné GTA
Behavioralista: to e mě vypadlo
Take-Two to mali povedať takto: "My nie sme Activision! "
chtělo by to max payne 4 s dobrou optimalizaci jako u trojky max payne 3 jede dobře i na dvoujadrech od intelu s 3. 0ghz
DreeDex: Noire. . Bohužel Bondi zkrachovalo.
Co já bych dal za L. A. Noir 2
na druhou stranu není možný vydávat každej titul v řádu několika let. . to je nesmysl (u ac by stačil jeden díl ob dva roky. . nynější pokrok připomíná spíš evoluci, kdy poslední díl je kvalitativně úplně někde jinde než unity – sourozenecký hašteření hře dodalo trochu tý duše = návrat k ac2)
CoD a AC sice vychazi kazdy rok ale pokazdy jsou to kvalitni hry co se tyce naplne a hratelnost i kdyz trochu pokulhava optimalizace.
Ja myslim ze priklady call of duty a assasins creed jsou dosti odstrasujici a proto si studia rozmysli vydavat slataniny kazdy rok