V případě her od BioWare nezřídka dochází k různým únikům informací, které se později ukážou jako pravdivé. Možná je to i případ aktuálního úniku, který souvisí s napjatě očekávaným Mass Effectem: Andromeda.
Moderátoři sekce Mass Effectu na Redditu přišli s řadou informací o hře, které údajně pochází z důvěryhodného zdroje. Pokud jsou pravdivé, můžeme očekávat, že v novém Mass Effectu budou hráče při misích opět doprovázet dva společníci. Všichni společníci (a zjevně i hráč) mají mít k dispozici jetpack, především pro potřeby zkoumání prostředí. Omnitool bude přítomný i tentokrát, ale bude mít širší využití, třeba jako štít v boji.
Ve srovnání s původní trilogií má doznat značného vylepšení ztvárnění tváří. Také se podle všeho můžeme těšit na zničitelné krytí, koneckonců zničitelnost prostředí je jednou z domén Frostbite enginu, který Andromedu pohání.
Loď hráče bude dost odlišná od Normandy a lišit se má i způsob cestování. Tentokrát by mělo být možné s lodí manuálně létat, a to z pohledu první osoby, ačkoliv možnosti rychlého cestování se snad tvůrci nezbaví. Na palubě lodi má být zasedací místnost, v níž půjde komunikovat s naverbovanými společníky, a možnost okukovat Mako. Informace naznačují možnost Mako upravovat a součástí lodi má být také kajuta hráčovy postavy, označované titulem The Pathfinder.
Příběh by se měl točit okolo hledání nového domova pro lidstvo a další rasy známé z původní trilogie. Na detaily o postavách jsou údajné informace poměrně skoupé, nicméně se hovoří o dvou společnících, blonďaté ženě a Kroganovi. A také o nepřátelském lidském protivníkovi, který nosí podobnou zbroj jako hráčova postava, jen bez N7 insignie (víme ale, že agent s označením N7, který je vidět v E3 traileru, nemá být hráčova postava). Prý budeme mít možnost tuto postavu ušetřit nebo zlikvidovat.
Roli úhlavních nepřátel ale pravděpodobně bude plnit rasa, jejíž příslušníci jsou popisováni jako dvounozí kříženci mezi Vorchy a Kolektory. Mezi informacemi lze najít i zmínku o mimozemských protivnících, kteří v jakési ukázce vystupovali z lodí frakce Cerberus. Přirozeně se už napříč komunitou vedou spory, jestli jsou lodě Cerberu záměr a zajímavý „plot twist“ nebo jen pouhý placeholder.
Jak už to tak bývá, všechny tyhle informace nikdo nevyvrátil, ale ani nepotvrdil. Nic z toho se ale zatím nevylučuje s tím, co už o hře víme z dřívějška (i když je toho dost málo). A jak jsem zmínil v úvodu, úniky spojené s tvorbou BioWare bývají často pravdivé. Takže nezbývá než čekat a spekulovat. Domnělé informace jsou sice většinou spíše takové drobky, ale určitě zní zajímavě.
né vždy
kdy už konečně lidem dojde, že se o žádné "úniky informací" nejedná, ale jde o dobrej herní marketingovej tah, použitej dneska snad u každý Ačkový hry která je horlivě očekávaná svejma fans ) )
ltr33: [ odkaz ]
Co si budeme nalhavat, jejich story jsou nejblize latinsko-americkym telenovelam.
Taky že už kašlu, ME mám rád a oto víc mě ser…. to co provedly v ME3 a zatím ve mě moc důvěry Andromeda nebudí.
A snad nikdo nemůže tvrdit že BW příběhy jsou nějak originální a nejedou podle určitý šablony, oni vždy dokázali stvořit spíš dobrý univerzum se zajímavým pozadí atd…
I moje nejoblíbenější Jade Empíre a KotOR jsou takoví.
AsuraCzech – kašli na to proti němu nevyhraješ i kdybys tu dal papír podepsaný celým BW teamem, tak ti stejně bude tvrdit něco jiného a vidí jen tu svojí pravdu
[ odkaz ]
No já už teď vidím BW šablonu, nejspíš hned na první planetě se seznámíme s novou mírumilovnou rasou která válčí s těma zlýma míšencem Vorchy a Kolektora kteří chtějí ovládnout celou Andromedu a i to co je za její hranicí. A samozřejmě je muže zachránit jen náš vyvolený atd… atd…
Buď realista BW už dlouho nevymyslelo zápletku která by byla fakt originální a šla mimo jejich zajetou šablonu, snad jen ten povodní scénář ME3 podle všech co ho četli říkaj že byl fakt dobrej a to jen díky tomu že vycházel z toho co plánoval Karpyshyn, naštěstí se do BW vrátil ale myslím že na Andromedě nedělá nejspíš se věnuje SWTOR.
A já osobně nechci hrát za Shepiho ale je to přesná ukázka toho jak BW utíká a radši dělá ten jejich takzvaný reset univerza než aby navázali na tu jejich duhu a skutečně rozšířili univerzum potom co se stalo.
Jedinej důvod proč se to jmenuje Mass Effect je prostě ždímání značky
AsuraCzech: Nevím jak ty, ale já jsem v žádný BW hře nidky neviděl situaci, kdy se stěhujeme miliony světelných let do naprosto neznámých míst, kde může být cokoliv a chovat se jakkoliv. Já rozhodně uvítám zcela nový start než další díl se Shepardem a reaperema. Rozhodně mají daleko více svobody při tvoření příběhu a rozšiřování Mass Effect univerza, chápeme?
SWTOR mluvil sem o rasach ne o classach, a se správným filtrem a člověkem dokážou profíci divi vím to z vlastní zkušenosti,
Krogani, Turuani a Salariani mluví úplně jako lidi, není tak žadnej důvod proč by to filtr a dobrej dabér nezvládl.
No a stěma dialogama sem se skoro trefil 3 díly ME 90k to to je 30 na díl takže oproti DAI, F4 atd. . málo
Takže nic co by se nedalo zmáknou.
Tímhle je teda Andromenda pro mě zatím zklamání protože vlastně to bude jen další BW šablona jako vlastně už jejich většina her jen s jinou omáčkou okolo a radši to daj o stovky let později a do vzdálený galaxii protože neví jak navázat na ten svuj umělecký konec
stačil by Mark Meer aby namluvil všechny chlapy ten člověk je bůh, co on všechno v tom ME nenamluvil
AsuraCzech: Podstatný rozdíl je však v tom, milý kolego, že DAI rasy jsou takřka totožný. Člověk, malý člověk (trpaslík) , hubený člověk (Elf) a velký člověk (Qunariec) , takže ti ty 4 univerzální hlasy (dva od každého pohlaví) bohatě vytačí. Krogani, Turuani a Salariani mají velký rozdíly v hlase, jakož i ve vzhledu. Obyčejný filtr pro hlavní postavu, to by byl sakra málo. a Nehledě na to, že herci se pochopitelně co nejvěrohodněji pokoušejí dané rasy imitovat, přičemž filtr tomu dodá onen výsledný efekt. To už radši jeden hlas a jednu rasu, tedy člověka a se vším všudy. Jedna rasa znamená propracovanější a hlavně interaktivnější story z mého úhlu pohledu.
A nevím, kde jsi to vyhrabal, mass effect trilogie má takřka 90k řádků mluveného slova, což je ve výsledku více než witcher trilogie s cca 74k řádky. Da: I má samotný 68k, Fallout 4 170k a SWTOR 250k. A opět nevím, kde jsi sebral, že mají ve SWTORU stejný dabéry, když každá postava/classa má dabing jiný respektive jiného herce. Ve výsledku je tato diskuze zbytečná, jelikož V ME: A prostě více ras ve story nebude a vůbes mi to žíly netrhá. Pokud toužíš hrát za jiný rasy, zahraj si multiplayer, víc ti k tomu už asi neřeknu.
V DAI máš 4 odlišný rasy a nikomu nevadí že je dobovali stejný dabéři. Ty vidíš všechno přehnaně megalomansky složitě a v ME je dialogu oproti jiným RPG podstatně míň.
Prostě není žadnej důvod aby každá rasa měla vlastní dabéry stačí jen k některým přidat filtr kerej použili i předtím.
Takže tohle by byla jen hodně blbá výmluva a odůvodnění a není to nic nereálnýho zvlášť když už to dělali.
A ne hraní jen za člověka většině fnoušku nestačí a ani se nedivím když tam jsou mnohem lepší možnosti.
A SWTOR bych do toho vůbec netahal tam máš 9 her takovích Mass Effectu jen v základním příběhu každý classy a tak 100x víc dialogu než co bude v celej sáze ME s deseti dílama dopředu A je tam taky vyběr z několika ras a nikomu nevadí že maj stejný dabery.
AsuraCzech: Jsi se zbláznil. Kdyby měli udělat 5 ras, tak z toho minilálně 3 (Turian, Salarian, Krogan by musely mít odlišný hlas) z toho další dva dejme tomu asarijka, člověk by měli mít alternativní hlasy (dva na osobu) a když připočítám ženy, tak to dělá 9 odlišných dabingů. Ne, ne s tím nepočítej ani SWTOR by v tomto ohledu nechytalo a SWTOR je hra s největším množstvím dabingu ever. DÍKY tomu byl SWTOR nejdražší hra té doby a to to bylo MMO, kolik by pak asi stálo AAA epické RPG…hmm. Vážně, brzděte fantazii, protože se to nestane Člověk stačí a já budu spokojen, dkdyž mi dají k dispozici charakter creator ala Black Desert.
pajmič: V DAI jsou všechny rasy taky dabovaný dvěma parama hlasu ze kterých si hráč muže vybrat, tak zas takovej zabiják to pro studio takoví velikosti není.
BW s tímhle má zkušenosti takže zas tak moc velkej problém by to pro ně neby, a v DAI to normálně funguje tak proč ne i v ME.
Hráči nechtěj mít výběr z 10 ras ale bohatě by stačili 4 max 5 hlavních.
A já bych těm unikum věřil víc než EaWare, není snad hra kde by jim neunikla pulka hry a nekecali lži že Casey Hudsone [ odkaz ]