Uživatel nepřihlášen
Přidej se k odboji v Lego Star Wars The Force awakens
   

Únik informací o Mass Effectu: Andromeda možná odhalil několik zajímavých detailů

Pondělí 23.11.2015 15:30 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Internetem kolují nepotvrzené informace z domnělého úniku, které hovoří například o jetpacích, zničitelném krytí nebo přibližné podobě nepřátel.

V případě her od BioWare nezřídka dochází k různým únikům informací, které se později ukážou jako pravdivé. Možná je to i případ aktuálního úniku, který souvisí s napjatě očekávaným Mass Effectem: Andromeda.

Moderátoři sekce Mass Effectu na Redditu přišli s řadou informací o hře, které údajně pochází z důvěryhodného zdroje. Pokud jsou pravdivé, můžeme očekávat, že v novém Mass Effectu budou hráče při misích opět doprovázet dva společníci. Všichni společníci (a zjevně i hráč) mají mít k dispozici jetpack, především pro potřeby zkoumání prostředí. Omnitool bude přítomný i tentokrát, ale bude mít širší využití, třeba jako štít v boji.

Ve srovnání s původní trilogií má doznat značného vylepšení ztvárnění tváří. Také se podle všeho můžeme těšit na zničitelné krytí, koneckonců zničitelnost prostředí je jednou z domén Frostbite enginu, který Andromedu pohání.

Loď hráče bude dost odlišná od Normandy a lišit se má i způsob cestování. Tentokrát by mělo být možné s lodí manuálně létat, a to z pohledu první osoby, ačkoliv možnosti rychlého cestování se snad tvůrci nezbaví. Na palubě lodi má být zasedací místnost, v níž půjde komunikovat s naverbovanými společníky, a možnost okukovat Mako. Informace naznačují možnost Mako upravovat a součástí lodi má být také kajuta hráčovy postavy, označované titulem The Pathfinder.



Příběh by se měl točit okolo hledání nového domova pro lidstvo a další rasy známé z původní trilogie. Na detaily o postavách jsou údajné informace poměrně skoupé, nicméně se hovoří o dvou společnících, blonďaté ženě a Kroganovi. A také o nepřátelském lidském protivníkovi, který nosí podobnou zbroj jako hráčova postava, jen bez N7 insignie (víme ale, že agent s označením N7, který je vidět v E3 traileru, nemá být hráčova postava). Prý budeme mít možnost tuto postavu ušetřit nebo zlikvidovat.

Roli úhlavních nepřátel ale pravděpodobně bude plnit rasa, jejíž příslušníci jsou popisováni jako dvounozí kříženci mezi Vorchy a Kolektory. Mezi informacemi lze najít i zmínku o mimozemských protivnících, kteří v jakési ukázce vystupovali z lodí frakce Cerberus. Přirozeně se už napříč komunitou vedou spory, jestli jsou lodě Cerberu záměr a zajímavý „plot twist“ nebo jen pouhý placeholder.

Jak už to tak bývá, všechny tyhle informace nikdo nevyvrátil, ale ani nepotvrdil. Nic z toho se ale zatím nevylučuje s tím, co už o hře víme z dřívějška (i když je toho dost málo). A jak jsem zmínil v úvodu, úniky spojené s tvorbou BioWare bývají často pravdivé. Takže nezbývá než čekat a spekulovat. Domnělé informace jsou sice většinou spíše takové drobky, ale určitě zní zajímavě.

Tisk
Mass Effect: Andromeda na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
Mass Effect: Andromeda na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda Screenshot ze hry Mass Effect: Andromeda
Související novinky
 
Uložené pozice z Mass Effectu 3 můžete zahodit, nebudou mít vliv na Andromedu

Uložené pozice z Mass Effectu 3 můžete zahodit, nebudou mít vliv na Andromedu

Úterý 21.6.2016 12:28 - BioWare začíná nový příběh v jiné galaxii, ale přesto na původní trilogii nezapomene. Přečíst celý článek »

35 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Hlavní postava Mass Effectu: Andromeda má příjmení Ryder

Hlavní postava Mass Effectu: Andromeda má příjmení Ryder

Úterý 14.6.2016 10:04 - Křestní jméno si jako vždy můžete vybrat sami. Přečíst celý článek »

33 komentářů|PC, PS4, Xbox One
V pohledu do zákulisí Mass Effectu: Andromeda nechybí gameplay záběry
 

V pohledu do zákulisí Mass Effectu: Andromeda nechybí gameplay záběry

Neděle 12.6.2016 22:33 - Všechno má být nové. Nové technologie, nové rasy, nové planety. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Únik informací o Mass Effectu: Andromeda možná odhalil několik zajímavých detailů
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
hRDLA   1x   né vždyhRDLAhrdla20497    1.12.2015 19:25 hRDLA

né vždy

iNva   1x   kdy už konečně lidem dojde, že se o žádné "úniky informací" nejedná, ale jde o dobrej herní marketingovej tah, použitej dneska snad u každý Ačkový hry která je horlivě očekávaná svejma fans :) ) )iNvainva5792    1.12.2015 18:58 iNva

kdy už konečně lidem dojde, že se o žádné "úniky informací" nejedná, ale jde o dobrej herní marketingovej tah, použitej dneska snad u každý Ačkový hry která je horlivě očekávaná svejma fans :) ) )

pajmič   1x   ltr33: [ odkaz ]pajmičpajmic6747    29.11.2015 19:43 pajmič

ltr33: [ odkaz ]

MORTHSIR   2x   Co si budeme nalhavat, jejich story jsou nejblize latinsko-americkym telenovelam. :DMORTHSIRmorthsir17268    29.11.2015 13:27 MORTHSIR

Co si budeme nalhavat, jejich story jsou nejblize latinsko-americkym telenovelam. :D

AsuraCzech   1x   Taky že už kašlu, ME mám rád a oto víc mě ser.... to co provedly v ME3 a zatím ve mě moc důvěry Andromeda nebudí.
A snad nikdo nemůže tvrdit že BW příběhy jsou nějak originální a nejedou podle určitý šablony, oni vždy dokázali stvořit spíš dobrý univerzum se zajímavým pozadí atd...
I moje nejoblíbenější Jade Empíre a KotOR jsou takoví.
AsuraCzechasuraczech13644
    29.11.2015 13:15
AsuraCzech

Taky že už kašlu, ME mám rád a oto víc mě ser.... to co provedly v ME3 a zatím ve mě moc důvěry Andromeda nebudí.
A snad nikdo nemůže tvrdit že BW příběhy jsou nějak originální a nejedou podle určitý šablony, oni vždy dokázali stvořit spíš dobrý univerzum se zajímavým pozadí atd...
I moje nejoblíbenější Jade Empíre a KotOR jsou takoví.

ltr33    AsuraCzech - kašli na to :D proti němu nevyhraješ :D :D i kdybys tu dal papír podepsaný celým BW teamem, tak ti stejně bude tvrdit něco jiného a vidí jen tu svojí pravdu :Dltr33ltr3311336    29.11.2015 12:06 ltr33

AsuraCzech - kašli na to :D proti němu nevyhraješ :D :D i kdybys tu dal papír podepsaný celým BW teamem, tak ti stejně bude tvrdit něco jiného a vidí jen tu svojí pravdu :D

pajmič   2x   odkaz ]pajmičpajmic6747    26.11.2015 14:03 pajmič

odkaz ]

AsuraCzech   3x   No já už teď vidím BW šablonu, nejspíš hned na první planetě se seznámíme s novou mírumilovnou rasou která válčí s těma zlýma míšencem Vorchy a Kolektora kteří chtějí ovládnout celou Andromedu a i to co je za její hranicí. A samozřejmě je muže zachránit jen náš vyvolený atd... atd...
Buď realista BW už dlouho nevymyslelo zápletku která by byla fakt originální a šla mimo jejich zajetou šablonu, snad jen ten povodní scénář ME3 podle všech co ho četli říkaj že byl fakt dobrej a to jen díky tomu že vycházel z toho co plánoval Karpyshyn, naštěstí se do BW vrátil ale myslím že na Andromedě nedělá nejspíš se věnuje SWTOR.
A já osobně nechci hrát za Shepiho ale je to přesná ukázka toho jak BW utíká a radši dělá ten jejich takzvaný reset univerza než aby navázali na tu jejich duhu a skutečně rozšířili univerzum potom co se stalo.
Jedinej důvod proč se to jmenuje Mass Effect je prostě ždímání značky
AsuraCzechasuraczech13644
    26.11.2015 11:56
AsuraCzech

No já už teď vidím BW šablonu, nejspíš hned na první planetě se seznámíme s novou mírumilovnou rasou která válčí s těma zlýma míšencem Vorchy a Kolektora kteří chtějí ovládnout celou Andromedu a i to co je za její hranicí. A samozřejmě je muže zachránit jen náš vyvolený atd... atd...
Buď realista BW už dlouho nevymyslelo zápletku která by byla fakt originální a šla mimo jejich zajetou šablonu, snad jen ten povodní scénář ME3 podle všech co ho četli říkaj že byl fakt dobrej a to jen díky tomu že vycházel z toho co plánoval Karpyshyn, naštěstí se do BW vrátil ale myslím že na Andromedě nedělá nejspíš se věnuje SWTOR.
A já osobně nechci hrát za Shepiho ale je to přesná ukázka toho jak BW utíká a radši dělá ten jejich takzvaný reset univerza než aby navázali na tu jejich duhu a skutečně rozšířili univerzum potom co se stalo.
Jedinej důvod proč se to jmenuje Mass Effect je prostě ždímání značky

pajmič   2x   AsuraCzech: Nevím jak ty, ale já jsem v žádný BW hře nidky neviděl situaci, kdy se stěhujeme miliony světelných let do naprosto neznámých míst, kde může být cokoliv a chovat se jakkoliv. Já rozhodně uvítám zcela nový start než další díl se Shepardem a reaperema. Rozhodně mají daleko více svobody při tvoření příběhu a rozšiřování Mass Effect univerza, chápeme? :)pajmičpajmic6747    26.11.2015 00:46 pajmič

AsuraCzech: Nevím jak ty, ale já jsem v žádný BW hře nidky neviděl situaci, kdy se stěhujeme miliony světelných let do naprosto neznámých míst, kde může být cokoliv a chovat se jakkoliv. Já rozhodně uvítám zcela nový start než další díl se Shepardem a reaperema. Rozhodně mají daleko více svobody při tvoření příběhu a rozšiřování Mass Effect univerza, chápeme? :)

AsuraCzech   3x   SWTOR mluvil sem o rasach ne o classach, a se správným filtrem a člověkem dokážou profíci divi vím to z vlastní zkušenosti,
Krogani, Turuani a Salariani mluví úplně jako lidi, není tak žadnej důvod proč by to filtr a dobrej dabér nezvládl.
No a stěma dialogama sem se skoro trefil 3 díly ME 90k to to je 30 na díl takže oproti DAI, F4 atd. . málo
Takže nic co by se nedalo zmáknou.
Tímhle je teda Andromenda pro mě zatím zklamání protože vlastně to bude jen další BW šablona jako vlastně už jejich většina her jen s jinou omáčkou okolo a radši to daj o stovky let později a do vzdálený galaxii protože neví jak navázat na ten svuj umělecký konec :D :D
AsuraCzechasuraczech13644
    26.11.2015 00:35
AsuraCzech

SWTOR mluvil sem o rasach ne o classach, a se správným filtrem a člověkem dokážou profíci divi vím to z vlastní zkušenosti,
Krogani, Turuani a Salariani mluví úplně jako lidi, není tak žadnej důvod proč by to filtr a dobrej dabér nezvládl.
No a stěma dialogama sem se skoro trefil 3 díly ME 90k to to je 30 na díl takže oproti DAI, F4 atd. . málo
Takže nic co by se nedalo zmáknou.
Tímhle je teda Andromenda pro mě zatím zklamání protože vlastně to bude jen další BW šablona jako vlastně už jejich většina her jen s jinou omáčkou okolo a radši to daj o stovky let později a do vzdálený galaxii protože neví jak navázat na ten svuj umělecký konec :D :D

hRDLA   1x   stačil by Mark Meer aby namluvil všechny chlapy :D ten člověk je bůh, co on všechno v tom ME nenamluvilhRDLAhrdla20497    26.11.2015 00:15 hRDLA

stačil by Mark Meer aby namluvil všechny chlapy :D ten člověk je bůh, co on všechno v tom ME nenamluvil

pajmič    AsuraCzech: Podstatný rozdíl je však v tom, milý kolego, že DAI rasy jsou takřka totožný. Člověk, malý člověk (trpaslík) , hubený člověk (Elf) a velký člověk (Qunariec) , takže ti ty 4 univerzální hlasy (dva od každého pohlaví) bohatě vytačí. Krogani, Turuani a Salariani mají velký rozdíly v hlase, jakož i ve vzhledu. Obyčejný filtr pro hlavní postavu, to by byl sakra málo. a Nehledě na to, že herci se pochopitelně co nejvěrohodněji pokoušejí dané rasy imitovat, přičemž filtr tomu dodá onen výsledný efekt. To už radši jeden hlas a jednu rasu, tedy člověka a se vším všudy. Jedna rasa znamená propracovanější a hlavně interaktivnější story z mého úhlu pohledu.

A nevím, kde jsi to vyhrabal, mass effect trilogie má takřka 90k řádků mluveného slova, což je ve výsledku více než witcher trilogie s cca 74k řádky. Da: I má samotný 68k, Fallout 4 170k a SWTOR 250k. A opět nevím, kde jsi sebral, že mají ve SWTORU stejný dabéry, když každá postava/classa má dabing jiný respektive jiného herce. Ve výsledku je tato diskuze zbytečná, jelikož V ME: A prostě více ras ve story nebude a vůbes mi to žíly netrhá. Pokud toužíš hrát za jiný rasy, zahraj si multiplayer, víc ti k tomu už asi neřeknu.
pajmičpajmic6747
    26.11.2015 00:06
pajmič

AsuraCzech: Podstatný rozdíl je však v tom, milý kolego, že DAI rasy jsou takřka totožný. Člověk, malý člověk (trpaslík) , hubený člověk (Elf) a velký člověk (Qunariec) , takže ti ty 4 univerzální hlasy (dva od každého pohlaví) bohatě vytačí. Krogani, Turuani a Salariani mají velký rozdíly v hlase, jakož i ve vzhledu. Obyčejný filtr pro hlavní postavu, to by byl sakra málo. a Nehledě na to, že herci se pochopitelně co nejvěrohodněji pokoušejí dané rasy imitovat, přičemž filtr tomu dodá onen výsledný efekt. To už radši jeden hlas a jednu rasu, tedy člověka a se vším všudy. Jedna rasa znamená propracovanější a hlavně interaktivnější story z mého úhlu pohledu.

A nevím, kde jsi to vyhrabal, mass effect trilogie má takřka 90k řádků mluveného slova, což je ve výsledku více než witcher trilogie s cca 74k řádky. Da: I má samotný 68k, Fallout 4 170k a SWTOR 250k. A opět nevím, kde jsi sebral, že mají ve SWTORU stejný dabéry, když každá postava/classa má dabing jiný respektive jiného herce. Ve výsledku je tato diskuze zbytečná, jelikož V ME: A prostě více ras ve story nebude a vůbes mi to žíly netrhá. Pokud toužíš hrát za jiný rasy, zahraj si multiplayer, víc ti k tomu už asi neřeknu.

AsuraCzech   4x   V DAI máš 4 odlišný rasy a nikomu nevadí že je dobovali stejný dabéři. Ty vidíš všechno přehnaně megalomansky složitě a v ME je dialogu oproti jiným RPG podstatně míň.
Prostě není žadnej důvod aby každá rasa měla vlastní dabéry stačí jen k některým přidat filtr kerej použili i předtím.
Takže tohle by byla jen hodně blbá výmluva a odůvodnění a není to nic nereálnýho zvlášť když už to dělali.
A ne hraní jen za člověka většině fnoušku nestačí a ani se nedivím když tam jsou mnohem lepší možnosti.

A SWTOR bych do toho vůbec netahal tam máš 9 her takovích Mass Effectu jen v základním příběhu každý classy :D a tak 100x víc dialogu než co bude v celej sáze ME s deseti dílama dopředu :D A je tam taky vyběr z několika ras a nikomu nevadí že maj stejný dabery.
AsuraCzechasuraczech13644
    25.11.2015 22:48
AsuraCzech

V DAI máš 4 odlišný rasy a nikomu nevadí že je dobovali stejný dabéři. Ty vidíš všechno přehnaně megalomansky složitě a v ME je dialogu oproti jiným RPG podstatně míň.
Prostě není žadnej důvod aby každá rasa měla vlastní dabéry stačí jen k některým přidat filtr kerej použili i předtím.
Takže tohle by byla jen hodně blbá výmluva a odůvodnění a není to nic nereálnýho zvlášť když už to dělali.
A ne hraní jen za člověka většině fnoušku nestačí a ani se nedivím když tam jsou mnohem lepší možnosti.

A SWTOR bych do toho vůbec netahal tam máš 9 her takovích Mass Effectu jen v základním příběhu každý classy :D a tak 100x víc dialogu než co bude v celej sáze ME s deseti dílama dopředu :D A je tam taky vyběr z několika ras a nikomu nevadí že maj stejný dabery.

pajmič   1x   AsuraCzech: Jsi se zbláznil. Kdyby měli udělat 5 ras, tak z toho minilálně 3 (Turian, Salarian, Krogan by musely mít odlišný hlas) z toho další dva dejme tomu asarijka, člověk by měli mít alternativní hlasy (dva na osobu) a když připočítám ženy, tak to dělá 9 odlišných dabingů. :D Ne, ne s tím nepočítej ani SWTOR by v tomto ohledu nechytalo a SWTOR je hra s největším množstvím dabingu ever. DÍKY tomu byl SWTOR nejdražší hra té doby a to to bylo MMO, kolik by pak asi stálo AAA epické RPG...hmm. Vážně, brzděte fantazii, protože se to nestane :) Člověk stačí a já budu spokojen, dkdyž mi dají k dispozici charakter creator ala Black Desert.pajmičpajmic6747    25.11.2015 21:55 pajmič

AsuraCzech: Jsi se zbláznil. Kdyby měli udělat 5 ras, tak z toho minilálně 3 (Turian, Salarian, Krogan by musely mít odlišný hlas) z toho další dva dejme tomu asarijka, člověk by měli mít alternativní hlasy (dva na osobu) a když připočítám ženy, tak to dělá 9 odlišných dabingů. :D Ne, ne s tím nepočítej ani SWTOR by v tomto ohledu nechytalo a SWTOR je hra s největším množstvím dabingu ever. DÍKY tomu byl SWTOR nejdražší hra té doby a to to bylo MMO, kolik by pak asi stálo AAA epické RPG...hmm. Vážně, brzděte fantazii, protože se to nestane :) Člověk stačí a já budu spokojen, dkdyž mi dají k dispozici charakter creator ala Black Desert.

AsuraCzech   3x   pajmič: V DAI jsou všechny rasy taky dabovaný dvěma parama hlasu ze kterých si hráč muže vybrat, tak zas takovej zabiják to pro studio takoví velikosti není.
BW s tímhle má zkušenosti takže zas tak moc velkej problém by to pro ně neby, a v DAI to normálně funguje tak proč ne i v ME.
Hráči nechtěj mít výběr z 10 ras ale bohatě by stačili 4 max 5 hlavních.

A já bych těm unikum věřil víc než EaWare, není snad hra kde by jim neunikla pulka hry a nekecali lži že Casey Hudsone [ odkaz ]
AsuraCzechasuraczech13644
    25.11.2015 21:11
AsuraCzech

pajmič: V DAI jsou všechny rasy taky dabovaný dvěma parama hlasu ze kterých si hráč muže vybrat, tak zas takovej zabiják to pro studio takoví velikosti není.
BW s tímhle má zkušenosti takže zas tak moc velkej problém by to pro ně neby, a v DAI to normálně funguje tak proč ne i v ME.
Hráči nechtěj mít výběr z 10 ras ale bohatě by stačili 4 max 5 hlavních.

A já bych těm unikum věřil víc než EaWare, není snad hra kde by jim neunikla pulka hry a nekecali lži že Casey Hudsone [ odkaz ]

pajmič   3x   Pongi: Bylo to potvzeno už v dobách E3. Několikrát, protože lidi brečí a pořád se ptají. Člověk bude hratelný nic více. Cože? V leaku je psáno, že potenciální antagonista (který stejně pravděpodobně prezentoval dodatečný placeholder) má brnění typu N7 bez znaku. Postava v E3 traileru s N7 není hlavní postavou. Možná by bylo lepší zjistiti si fakta u zdroje než tu prosazovat něco z nějakýho leaku od neznámého zdroje.

Kdyby měli víc ras měli by daleko víc práce než jen s jinýma modelama, museli by nahrát více hlasů, což je samo o sobě zabiják, museli by mít několik stran scénáře navíc a museli by nahrát několik setů animací pro jiné rasy.
Geralta jsi nemůžeš upravovat ani jako charakter a za sheparda se dá hrát jak za ženu, tak chlapa. Navíc si myslím, že hlavní důvod proč míří na lidského protagonistu je v tom, že chtějí mít další ikonickou postavu ala Shep.
pajmičpajmic6747
    25.11.2015 19:03
pajmič

Pongi: Bylo to potvzeno už v dobách E3. Několikrát, protože lidi brečí a pořád se ptají. Člověk bude hratelný nic více. Cože? V leaku je psáno, že potenciální antagonista (který stejně pravděpodobně prezentoval dodatečný placeholder) má brnění typu N7 bez znaku. Postava v E3 traileru s N7 není hlavní postavou. Možná by bylo lepší zjistiti si fakta u zdroje než tu prosazovat něco z nějakýho leaku od neznámého zdroje.

Kdyby měli víc ras měli by daleko víc práce než jen s jinýma modelama, museli by nahrát více hlasů, což je samo o sobě zabiják, museli by mít několik stran scénáře navíc a museli by nahrát několik setů animací pro jiné rasy.
Geralta jsi nemůžeš upravovat ani jako charakter a za sheparda se dá hrát jak za ženu, tak chlapa. Navíc si myslím, že hlavní důvod proč míří na lidského protagonistu je v tom, že chtějí mít další ikonickou postavu ala Shep.

Pongi   3x   Pajmič: Tak zaprvé nikdo nepotvrdil, že kolonizátor bude lidský a pokud jsi četl tenhle článek tak víš postava z videa co je z N7 programu je sidekick hlavního hrdiny. Zadruhé práce s vytvořením by to nebyla, když jsou schopni vytvořit vlastních 8 ras do multiplayeru, za které můžeš hrát, není nic jednoduššího než to naiportovat a upravit. A co se Witchera týče Gralt je stejný charakter jako Sheppi u ME 2 a 3 si taky nikdo nestěžoval, takže asi tak ;-)Pongipongi20411    25.11.2015 08:52 Pongi

Pajmič: Tak zaprvé nikdo nepotvrdil, že kolonizátor bude lidský a pokud jsi četl tenhle článek tak víš postava z videa co je z N7 programu je sidekick hlavního hrdiny. Zadruhé práce s vytvořením by to nebyla, když jsou schopni vytvořit vlastních 8 ras do multiplayeru, za které můžeš hrát, není nic jednoduššího než to naiportovat a upravit. A co se Witchera týče Gralt je stejný charakter jako Sheppi u ME 2 a 3 si taky nikdo nestěžoval, takže asi tak ;-)

iNva   1x   ME a DA - nejlepší rpg serie :) snad si tu kvalitu udržejíiNvainva5792    25.11.2015 00:32 iNva

ME a DA - nejlepší rpg serie :) snad si tu kvalitu udržejí

AsuraCzech   4x   Pokud fakt budu moct hrát jen za člověka tak mě Andromeda zatím nechává chladným, protože ME k tomu doslova vybízí a v tom vidím největší potenciál ME do budoucna. Snad příště.

A se Zaklínačem bych ME zrovna nesrovnával protože tam člověk hraje za postavu z knížek a navazuje to na ně a aji CDP mají v plánu se jednou v budoucnu vrátit k původní myšlence co měli a to dát hráči možnost si vytvořit vlastního zaklínače/čku
AsuraCzechasuraczech13644
    24.11.2015 19:19
AsuraCzech

Pokud fakt budu moct hrát jen za člověka tak mě Andromeda zatím nechává chladným, protože ME k tomu doslova vybízí a v tom vidím největší potenciál ME do budoucna. Snad příště.

A se Zaklínačem bych ME zrovna nesrovnával protože tam člověk hraje za postavu z knížek a navazuje to na ně a aji CDP mají v plánu se jednou v budoucnu vrátit k původní myšlence co měli a to dát hráči možnost si vytvořit vlastního zaklínače/čku

pajmič   3x   AsuraCzech: Doufáš marně kolego, již to několikrát potvrdili, že příběh bude o lidským kolonizátorovi. U Witchera si také nikdo moc nestěžoval, že si tu postavu nemůžeš měnit. Je to opravdu prkotina, která ve světě jako má Mass Effect zanikne. Tedy, alespon podle mě :)

Mopidu: Máš pravdu, jednička byla na svou dobu špička. Hlavně mimika a xichty alienů byly super. Jenže co já vím, tak od ME1 do DA: I poižívali stejnou technologii a jedno vím jistě, že určitě nebudou používat face-capture technologii pro animace, to by se ta hra vyvíjela 10 let a stála by miliardu dolarů :D Hádám, že si vytvořili nějakou cool technologii na frostbajtu....
pajmičpajmic6747
    24.11.2015 18:48
pajmič

AsuraCzech: Doufáš marně kolego, již to několikrát potvrdili, že příběh bude o lidským kolonizátorovi. U Witchera si také nikdo moc nestěžoval, že si tu postavu nemůžeš měnit. Je to opravdu prkotina, která ve světě jako má Mass Effect zanikne. Tedy, alespon podle mě :)

Mopidu: Máš pravdu, jednička byla na svou dobu špička. Hlavně mimika a xichty alienů byly super. Jenže co já vím, tak od ME1 do DA: I poižívali stejnou technologii a jedno vím jistě, že určitě nebudou používat face-capture technologii pro animace, to by se ta hra vyvíjela 10 let a stála by miliardu dolarů :D Hádám, že si vytvořili nějakou cool technologii na frostbajtu....

MachujaNapitchi   1x   Je docela škoda, že jediné studio, které má absolutně volnou ruku je R* a samozřejmě studia, která jsou pod Sony a taky ty hry podle toho poté vypadají. Jinak musí všichni plnit přesné termíny apod. rád bych viděl hru od BioWare, kde využijí svůj potenciál, vždyť jsou to ti stejní lidé, kteří udělali BG 1 a 2 což jsou dle mnohých nejlepší RPG všech dob a od té doby je vše jen průměr a to ještě přeháním někdo jim jen nadržuje, protože nepochopím, že jim za DA: 2 a DA: I dal 9/10 to já bych jim dal tedy pořádně vyžrat, žádné 8/10 9/10 ale pořádnou 5. :-D Snad se tento díl ME povede, trailer byl hezký výsledek snad dopadne dobře, horší než ME3 už to stejně být nemůže. 8-)MachujaNapitchimachujanapitchi31798    24.11.2015 17:06 MachujaNapitchi

Je docela škoda, že jediné studio, které má absolutně volnou ruku je R* a samozřejmě studia, která jsou pod Sony a taky ty hry podle toho poté vypadají. Jinak musí všichni plnit přesné termíny apod. rád bych viděl hru od BioWare, kde využijí svůj potenciál, vždyť jsou to ti stejní lidé, kteří udělali BG 1 a 2 což jsou dle mnohých nejlepší RPG všech dob a od té doby je vše jen průměr a to ještě přeháním někdo jim jen nadržuje, protože nepochopím, že jim za DA: 2 a DA: I dal 9/10 to já bych jim dal tedy pořádně vyžrat, žádné 8/10 9/10 ale pořádnou 5. :-D Snad se tento díl ME povede, trailer byl hezký výsledek snad dopadne dobře, horší než ME3 už to stejně být nemůže. 8-)

Norb    Hlavně ať to EA zas neodflákne a ať to není jen přeskinovanej Inquisition... :lala:Norbnorb10722    24.11.2015 17:03 Norb

Hlavně ať to EA zas neodflákne a ať to není jen přeskinovanej Inquisition... :lala:

hRDLA   1x   pffff [ odkaz ]
fuken xenos
hRDLAhrdla20497
    24.11.2015 16:52
hRDLA

pffff [ odkaz ]
fuken xenos

AsuraCzech   4x   pajmič: Třeba protože hraní za lidi ve Fantasy a SciFi RPG je nuda a stereotypní :) Já mám prostě rád možnost vytvořit si vlastní postavu se vším všudy, ve Fantasy rád hraju za tvrdý trpaslíky a ve SciFi mám zase rád roboty, kyborgy atd... Za lidi hroju ve většině her no v 99. 9% tak mám rad změnu takže doufám že EaWare poslechne v tomhle komunitu.AsuraCzechasuraczech13644    24.11.2015 16:40 AsuraCzech

pajmič: Třeba protože hraní za lidi ve Fantasy a SciFi RPG je nuda a stereotypní :) Já mám prostě rád možnost vytvořit si vlastní postavu se vším všudy, ve Fantasy rád hraju za tvrdý trpaslíky a ve SciFi mám zase rád roboty, kyborgy atd... Za lidi hroju ve většině her no v 99. 9% tak mám rad změnu takže doufám že EaWare poslechne v tomhle komunitu.

Mopidu   2x   zlepšení tváří? dyť už ME1 byla na svou dobu v rámci obličejové animace bomba. :D tak jestli půjdou třeba na full facecapture tak by to mohlo bejt vážně dost hustý, ještě facecaptureovat colectorovorchy. :D :D

E: čtu si tak komenty a volba jiných ras by byla podle mě supr, ale muselo by to mít podobný začátky jako mělo Dragon Age: Origins, který člověka s tou rasou a tím, jak to tam u nich běží, alespoň seznámilo. Jestli to ale bude, jakože nejspíš jo, jeden statickej start, tak jedna rasa (a to lidská) je tak akorát. :D
Mopidumopidu25383
    24.11.2015 16:21
Mopidu

zlepšení tváří? dyť už ME1 byla na svou dobu v rámci obličejové animace bomba. :D tak jestli půjdou třeba na full facecapture tak by to mohlo bejt vážně dost hustý, ještě facecaptureovat colectorovorchy. :D :D

E: čtu si tak komenty a volba jiných ras by byla podle mě supr, ale muselo by to mít podobný začátky jako mělo Dragon Age: Origins, který člověka s tou rasou a tím, jak to tam u nich běží, alespoň seznámilo. Jestli to ale bude, jakože nejspíš jo, jeden statickej start, tak jedna rasa (a to lidská) je tak akorát. :D

pajmič    AsuraCzech: Taky to vypadá, jak na Bioware foru :D Nechápu proč lid tak hrozně moc chce hrát za jiný rasy. Bylo by to moc práce za relativně malou odměnu. Já budu raději za jednu rasu, která má pořádně postavený story, které je ovlivněno rozhodnutími. Lepší a variabilnější souboje, více schopností, možná nové klasy, chci to velký, epický a příběhový. Doufám, že to nedopadne jako s DAI, kde se BW řídilo převážně požadavky své komunity a nakonec se BW soustředili ve výsledku na totální, neefektivní blbosti.pajmičpajmic6747    24.11.2015 16:13 pajmič

AsuraCzech: Taky to vypadá, jak na Bioware foru :D Nechápu proč lid tak hrozně moc chce hrát za jiný rasy. Bylo by to moc práce za relativně malou odměnu. Já budu raději za jednu rasu, která má pořádně postavený story, které je ovlivněno rozhodnutími. Lepší a variabilnější souboje, více schopností, možná nové klasy, chci to velký, epický a příběhový. Doufám, že to nedopadne jako s DAI, kde se BW řídilo převážně požadavky své komunity a nakonec se BW soustředili ve výsledku na totální, neefektivní blbosti.

AsuraCzech    Myslím že to nebude hledání místa jen pro čistě lidskou kolonii, jinak by v posádce neměli i jiný rasy. Doufám a dávalo by to i smysl že to bude nějaká společná akce všech ras Citadly po tom strašným konci :D trilogie.
ME má zrovna dost velkej potenciál v rasách a možnost výběru by tam prostě měla byt.
AsuraCzechasuraczech13644
    24.11.2015 16:02
AsuraCzech

Myslím že to nebude hledání místa jen pro čistě lidskou kolonii, jinak by v posádce neměli i jiný rasy. Doufám a dávalo by to i smysl že to bude nějaká společná akce všech ras Citadly po tom strašným konci :D trilogie.
ME má zrovna dost velkej potenciál v rasách a možnost výběru by tam prostě měla byt.

pajmič   1x   Lelanka a ostatní, co touží po rasové rozmanitosti: Andromeda může být cokoliv, ale rozhodně ne stejná jako trilogie (Trilogie sama o sobě byla vždy jiná a ne jen z hlediska story) . Nová galaxie, nové místo, záhada, objevení, nové rasy, jak budou civilizace na náš přílet reagovat? Archa a její osazenstvo budou mít roli agresorů, což je už samo o sobě dost zajímavé.

Pokud by jsme se měli bavit o výběru rasy, tak musíš vzít v potaz, že v příběhu, který se očividně točí kolem lidské kolonie, jenž je vedena lidským velitelem by nedávala z pohledu jiné rasy moc smysl. Já vždy vím, že pokud budu chtít hrát za VolusE, tak vlítnu do multiplayeru, na který se moc těšííím :D
pajmičpajmic6747
    24.11.2015 15:52
pajmič

Lelanka a ostatní, co touží po rasové rozmanitosti: Andromeda může být cokoliv, ale rozhodně ne stejná jako trilogie (Trilogie sama o sobě byla vždy jiná a ne jen z hlediska story) . Nová galaxie, nové místo, záhada, objevení, nové rasy, jak budou civilizace na náš přílet reagovat? Archa a její osazenstvo budou mít roli agresorů, což je už samo o sobě dost zajímavé.

Pokud by jsme se měli bavit o výběru rasy, tak musíš vzít v potaz, že v příběhu, který se očividně točí kolem lidské kolonie, jenž je vedena lidským velitelem by nedávala z pohledu jiné rasy moc smysl. Já vždy vím, že pokud budu chtít hrát za VolusE, tak vlítnu do multiplayeru, na který se moc těšííím :D

AsuraCzech   2x   Tak nějak pochybuji že by i po válce nechala Aliance (pokud ještě vůbec bude existovat) v N7 nějaký alieny, :D natož pak nějaký žoldáky bylo to spíš takový nouzoví řešení než že by je braly k sobě nastálo. Stejně tak ale doufám že nebudeme hrát za dálšího N7 protože to by fakt byl hlavní hrdina/ka jen kopírka Shepiho.
Ale zase je pravda že spousta ras, nejspíš zůstala i na zemi takže ta už taky není jen lidská planeta.
AsuraCzechasuraczech13644
    24.11.2015 12:04
AsuraCzech

Tak nějak pochybuji že by i po válce nechala Aliance (pokud ještě vůbec bude existovat) v N7 nějaký alieny, :D natož pak nějaký žoldáky bylo to spíš takový nouzoví řešení než že by je braly k sobě nastálo. Stejně tak ale doufám že nebudeme hrát za dálšího N7 protože to by fakt byl hlavní hrdina/ka jen kopírka Shepiho.
Ale zase je pravda že spousta ras, nejspíš zůstala i na zemi takže ta už taky není jen lidská planeta.

Ria Kon   1x   Pongi: Jestli narážíš na to, že N7 jsou dle kodexu jen lidské jednotky, tak to byla pravda do útoku Reaperů na jednotlivé planety. Následně se dočteš, že k N7 začali přibírat širokou spojeneckou elitu cizích ras, žoldáků apod. Stále ale platí, že jde o jednotku bojující za Alianci.Ria Konria-kon11242    24.11.2015 10:56 Ria Kon

Pongi: Jestli narážíš na to, že N7 jsou dle kodexu jen lidské jednotky, tak to byla pravda do útoku Reaperů na jednotlivé planety. Následně se dočteš, že k N7 začali přibírat širokou spojeneckou elitu cizích ras, žoldáků apod. Stále ale platí, že jde o jednotku bojující za Alianci.

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6445 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11313 příspěvků), FarCry 3 hledám hráče (17 příspěvků), R9 280x vs R9 390 (14 příspěvků), Věk MMORPG skončil před 7 lety (9 příspěvků), Co právě ted hrajete? (390 příspěvků), Karty Yu-Gi-Oh (5 příspěvků), Inzerce na Zingu (74 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4340 příspěvků), Bazar knih (13 příspěvků), Trance - Progressive mix 37 (279 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Grand Kingdom - žoldnéři všech zemí, spojte se!

Vytvořit optimální mix žánrů je fuška, ale tvůrci Grand Kingdom to zvládli takřka skvěle.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů

Autor Bran Skeldalu o svém novém projektu, minulosti a budoucnosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a handheld
 
 
Mirror's Edge Catalyst - potěšující zklamání

Do stejné řeky dvakrát nevkročíš, říká se. V EA to ale zkusili a bohužel po druhé je voda studenější než tehdy.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Zaklínač 3 a jeho easter eggy - třetí část

Potřetí a tentokrát už vážně naposled rozebíráme různé vtípky a narážky v Zaklínači 3, konkrétně v datadisku O víně a krvi. Nechybí ani komentář…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole