Nový Battlefront začíná doplácet na malé množství obsahu a počet aktivních hráčů stále klesá. Minimálně na určitých platformách. Respektive na určité službě, jejíž název začíná písmenem O. A na Xboxu One by ta situace mohla být také lepší. Není proto divu, že se zraky mnoha hráčů s nadějí na oživení upínají k nadcházejícím DLC.
V plánu jsou celkem čtyři přídavky a leckdo čeká, že minimálně některý z nich opustí období původní filmové trilogie a nabídne hráčům to, po čem tak touží. Tedy éru Klonových válek z nové trilogie nebo téma nejnovějšího filmu s podtitulem Síla se probouzí. Jak se ale zdá, s vidinou něčeho takového se musíme rozloučit.
Tvůrci na otázku DLC s tématem nového filmu prostřednictvím Twitteru prohlásili, že Battlefront je zasazen do období původní trilogie. Další tweet je trochu přesnější a tvrdí, že se tým vývojářů v případě tohoto Battlefrontu zaměřuje na téma původní trilogie. Aktivity na Twitteru si všiml PC Gamer.
Jinými slovy, v pokračování hry, k němuž dříve či později určitě dojde, se prvků sedmé epizody nebo Klonových válek možná dočkáme. V případě Battlefrontu, který vyšel v listopadu, ale tvůrci zůstanou u původní trilogie a totéž se očividně vztahuje i na DLC. Sice už je ve hře bezplatné DLC Battle of Jakku a Jakku známe hlavně z nového filmu, ale časově je tenhle přídavek zasazený na samý konec období původní trilogie.
Tenhle stav je poněkud zarážející. Osobně si myslím, že nejde ani tak o to, že hráči po Klonových válkách nebo bojích Odboje s Prvním řádem tak touží. Spíš o to, že si nedovedu představit, o čem by tedy přídavky z období původní trilogie měly být.
S mapami určitě nebude problém, těch původní trilogie nabízí dost. Stačí si vzpomenout na Bespin nebo Dagobah a nereálná myslím není ani Hvězda smrti. Tvůrci navíc mohou v případě nouze vždy sáhnout po planetě, která se v původní trilogii ani neobjevila, stejný případ je koneckonců Sullust z původní hry.
Třeba s hrdiny to ale myslím bude těžší. Na straně Povstalců se přímo nabízí starý Obi-Wan Kenobi, Yoda, Lando Calrissian nebo Chewbacca. Impérium ale kromě Dartha Vadera, Imperátora a Boby Fetta nemá moc výrazných záporáků, kteří by se mohli zúčastnit bojů, a v tomto ohledu si tvůrci nemohou příliš vymýšlet. Kvůli odstrihnutí rozšířeného univerza v minulém roce nemohou sáhnout ani po postavách typu Mary Jade. Oproti tomu Klonové války nabízí víc než dost hrdinů a padouchů a takový Kylo Ren, Finn nebo Rey by se na bojištích Battlefrontu jistě krásně vyjímali.
Bude určitě zajímavé sledovat, s čím tedy EA a DICE přijdou. Detaily o přídavcích se máme dozvědět začátkem příštího roku, zatím můžeme jen spekulovat a prohlašovat, že tohle nevypadá jako ten úplně nejspolehlivější způsob, jak udělat ze Season Passu za šílených 50 euro lákavou nabídku.
Ale jo pro by ne …. Tyto vánoce byly fakt stylově zaměřené na Star Wars [ odkaz ]
HA HA HA HA HA…. .
Jedine co mozem povedat….
[ odkaz ]
Oh este k tomu… "all the Republic’s Cruisers you see on the video are piloted by full crews of real players. "
Takto malo vypadat Star wars…
A ja idem teraz plakat do rohu. .
esteze tu hru dali do open bety, aspon clovek uz vtedy videl ze ne
žvont?
pro VII-IX bude připraven Starwars Battležvont II by EA
ThainDegu: Co se týče spawnkillů, tak v Battlefieldech se mi to stává jen když se blbě spawnuju na crew, případně v menších modech (domination) , kde to bylo způsobeno spíš přecpaností těch malých map (na mapě si nanašel místo, kde bylo dejme tomu 30 sekund klidu, takže kvůli statistice ses tomu nevyhl) , ale jinak jsem se tímhle u battlefieldů problém vůbec neměl. A bodů za objectives v battlefieldu dostávám taky víc než dost.
O samotný balance se není třeba bavit. Ze začátku mi přišly power-upy jako dobrá změna, ale to jsem myslel, že je to víceméně náhodné. Teď už mě to akorát štve, páč jsou většinou na nepřátelském území na přesně daných místech, což znamená, že někteří si je prostě zapamatovali a kempí jen ty místa a čekají na spawn power-upů, takže pokud si chci chvíli zahrát ve vozítkách/hrdinu, často musím také kempit a čekat na místě jeho spawnu. Další věc pak je, že když je nepřátelská strana o poznání lepší, tak vás zatlačí na jednu stranu a vy se nemáte šanci k power-upům, čili ani k žádným vozidlům, dostat, což hru ještě více převaží na tu víc OP stranu, protože nemáte jak dané technice konkurovat. Ani s blbou stíhačkou nemůžu vyletět ze spawnu od narození, musím přeběhnout půlku mapy a když nás nepřítel tlačí, tak prostě no chance.
To, ze Battlefront bude celej jenom o puvodni trilogii je logicky. Uz ted jsou v priprave Battlefront 2 a 3, takze je potreba mit je kam zasadit. Dokonce bych veril i tomu, ze aktualni "jednicka" je tak ohlodana a domrsena trochu schvalne, aby pak kazdy pokracovani bylo zase o fous vetsi a lepsi. Nicmene to trochu prepiskli. Aby byl pak dostatek lidi na dalsi Battlefront vubec zvedavej a hlavne ochotnej do nej vrazit prachy.
Škoda, tímhle si odřízli slušnou škálu možností. Jsem zvědavý, jak se s tím poperou, protože jestli něco rychle neudělají, tak mají utrum.
Tak trošku je to pro tebe danajský dar Jinak situace kterou jsi popsal je typická pro všechny BF a celkově i MP hry. Jinak co si tak pamatuji tak na obrovské procento nahodilých smrtí bylo celkem hodně stížností již po betě. Škoda že to nedají asi do pořádku.
ThainDegu : : : No mas pravdu. Ja osobne jsem Battlefront dostal, takze se snazim darovanymu koni na zuby nekoukat. Nekde vevnitr je to dobra hra. To, ze je to ryzi casual mi nevadi, nenarocny odreagovavacky mi vyhovujou. Audiovizual je perfektni, ciste po technicky strance je to dokonce i na PC dobre optimalizovany. Ale co se tyce gameplaye a hernich mechanik, tak to asi netestovali vubec. Asi za nejvetsi problem povazuju, ze fakt az prilis vysoky procento umrti je způsobeny nahodilejma udalostma, ktery hrac nema sanci ovlivnit. Spawny, ktery znamenaj okamzitou smrt atd. Presprilis casto clovek umira, aniz by to bylo zpusobeno tim, ze je proste lama. Plus klasika DICE. Pojdme mnohem vic odmenit solovani a srani na objectivy, nez pracovani pro tym. Priklad: Hraju Walker Assault a seberu smart rocket. Bud ji muzu napalit do AT-AT, pomoct tymu a dostat 40 bodu za zasah, nebo muzu na nejakej smysl toho modu srat, napalit do do prvniho vola, kteryho potkam a dostat 100 a vic bodu. To je proste cely spatne. A k takovejm zaverum nedojde clovek stouranim za kazdou cenu jenom aby na o neco nasel. Takovy veci te proste neustale behem hrani flakaj po tlame. Battlefront potrebuje predevsim masivni balance patch.
jak bych si tak rád zahrál za droidy
MoRt8: A proč by to tak nemělo být ? Když to někdo kupuje
Vzal jsem to se vším za 3000 ale jak vidím, tak stejně ten season pass byl zbytečný z ranku 1 jsem se na 50 dostal za 4 dny a více tam toho potom už není, pořád se opakuje to stejné dal jsem po letech EA znovu šanci a bylo to zbytečné Ubisoft, Activision a EA se mohou spojit a nahrabat si do kapes od stupidních lidí, kterým stačí málo já už od nich nevezmu absolutně nic po DA: I už jim se*u i na ten Mass Effect o kterém jsem ještě uvažoval a od Ubisoftu vezmu jedině další Valliant Hearts.
jop, takže si to nekoupím ani v tý 40% slevě co je na originu