Uživatel nepřihlášen
   

Square Enix mění způsob vydání nového Hitmana: půjde vyloženě o epizodickou hru

Pátek 15.1.2016 07:00 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

Většinu fanoušků rozhodně takové rozhodnutí nepotěší, ale tvůrci věří, že to bude mít pozitivní důsledky + sběratelská edice.

Co si budeme nalhávat. Nový Hitman při oznámení dostal požehnání od každého fanouška série. Když jsme se pak dozvěděli, že se bude více blížit spíše Blood Money než Absolution, tak to všechno vypadalo růžově. A pak to začalo. Tvůrci se rozhodli hru vydat jenom digitálně a poté dokonce s příměsí epizodického formátu. To vysvětluje, proč Square Enix musela zrušit stávající předobjednávky na PlayStastion Store - změnily se podmínky.

Předtím jsme měli do rukou dostat tři obrovské lokace a v následujících měsících se dočkat dalších tří, jak jsme se mohli nedávno oficiálně dozvědět. To komunitu rozdělilo a nejspíš bude následující zpráva v očích mnoha fanoušků poslední kapka. Při vydání hry dostaneme jenom jednu lokaci.

Co to tedy znamená? 11. března budeme mít k dispozici prolog a Paříž. V dubnu se pak můžeme těšit na Itálii a v květnu na Marakéš. Předtím měly tyto lokace vyjít v březnu a v následujících měsících poté Thajsko, USA a Japonsko. Ve Square Enix a IO Interactive si tímto údajně dávají za cíl, aby byly jednotlivé lokace detailní a dobré tak, jak si Hitman zaslouží. Zároveň tento způsob vydávání pomůže vytvořit živoucí hru, která bude základem pro další díly. To už ale měl umožnit odklad z prosince na březen.

Výhodou aktuálně může být cena. Úplně kompletní hra bude stát stále klasickou cenu 60 dolarů. První část hry, to znamená prolog s Paříží, vás vyjde na 15 dolarů (370 Kč) a jednotlivé lokace si pak budete moci dokoupit za 10 dolarů (250 Kč). Koupení jednotlivých částí vás tak dohromady vyjde o 5 dolarů (125 Kč) dráž, než když si rovnou koupíte celou hru.

Je těžké něco napsat na závěr, pro úplnost jenom připomínáme, že hra má vyjít 11. března pro PC, PS4 a Xbox One. Od 12. února si pak budete moci zahrát betu na PS4, ke které dostanete přístup v rámci předobjednávky. 19. února pak začne beta na PC. Snad jen není od věci se vás zeptat, co si o tomhle rozhodnutí myslíte?

Sběratelská edice

Zároveň došlo k odhalení sběratelské edice obsahující hru v digitální podobě, sběratelský box, sošku Agenta 47 (10 palců/25cm), vázaný art book o 60 stranách a kravatu. Cena je 140 dolarů (3500 Kč) pro všechny tři verze.


Tisk
Hitman na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
Hitman na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman
Související novinky
 
Rychlé dojmy z bonusové letní epizody Hitmana
 

Rychlé dojmy z bonusové letní epizody Hitmana

Pátek 22.7.2016 16:49 - Tentokrát se ve dvou misích vracíme do italského městečka Sapienza a Marrakéše, abychom zabili celkem tři cíle. Takhle se nám snaží tvůrci zkrátit čekání na novou epizodu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Dnes nová epizoda Hitmana s dvojicí misí

Dnes nová epizoda Hitmana s dvojicí misí

Úterý 19.7.2016 17:11 - Bonusová letní epizoda, ale jen pro hráče vlastnící Hitman: The Full Experience nebo Intro balíček s upgradem. Přečíst celý článek »

0 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Hitman se v polovině července dočká dvou speciálních misí v noci

Hitman se v polovině července dočká dvou speciálních misí v noci

Pondělí 13.6.2016 15:21 - Ty nás zavedou do noční Sapienzy a Marrakéše. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Square Enix mění způsob vydání nového Hitmana: půjde vyloženě o epizodickou hru
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus   1x   Já být agent 47, tak za tohle povraždím své tvůrce a nechám si odstranit čárový kód. To radši budu dělat reklamu na Mr. Proper, než tohle. :lala: Asi jim taky začnu platit epizodicky. Po 10 korunách za měsíc, to by jim mohlo stačit. ;-) Jinak to jasně jistí koncová kompletní edice. Ale sběratelka a nemá to ani fyzickou kopii hry? To zas někdo posral! Příště budou už jen digitální kopie a klíče budou taky vydávat epizodicky. To aby jste byly více natěšení na hru. :-DVirusvirus7406    18.1.2016 02:08 Virus

Já být agent 47, tak za tohle povraždím své tvůrce a nechám si odstranit čárový kód. To radši budu dělat reklamu na Mr. Proper, než tohle. :lala: Asi jim taky začnu platit epizodicky. Po 10 korunách za měsíc, to by jim mohlo stačit. ;-) Jinak to jasně jistí koncová kompletní edice. Ale sběratelka a nemá to ani fyzickou kopii hry? To zas někdo posral! Příště budou už jen digitální kopie a klíče budou taky vydávat epizodicky. To aby jste byly více natěšení na hru. :-D

CzePavel99   1x   Rozhodně si počkám na kompletní edici.CzePavel99czepavel9911259    17.1.2016 20:42 CzePavel99

Rozhodně si počkám na kompletní edici.

dusty    Ztrácím o hru zájem :-( .dustydusty4291    16.1.2016 22:46 dusty

Ztrácím o hru zájem :-( .

FireWolf   1x   Ales: Tak ono je to ale divné. Absolution vzniklo až šest let po Blood Money. A teď to je 4 roky po vydání Absolution. Neříkej, že nejsou schopní vytvořit za 4 roky hru :D Nebo třeba mají problémy, ale prostě je to celé nějaké divné.FireWolffirewolf28784    15.1.2016 20:37 FireWolf

Ales: Tak ono je to ale divné. Absolution vzniklo až šest let po Blood Money. A teď to je 4 roky po vydání Absolution. Neříkej, že nejsou schopní vytvořit za 4 roky hru :D Nebo třeba mají problémy, ale prostě je to celé nějaké divné.

Tom.Fucik   1x   Ani později nevyjde celá hra jako krabicovka? To mě docela mrzí, vždycky upřednostňuju krabicovky, které mi zůstanou na poličče... :-(Tom.Fuciktomfucik6151    15.1.2016 19:36 Tom.Fucik

Ani později nevyjde celá hra jako krabicovka? To mě docela mrzí, vždycky upřednostňuju krabicovky, které mi zůstanou na poličče... :-(

Ales    FireWolf: Tvuj nazor je i muj nazor! U adventury to je neco jineho nez u plnohodnotneho AAA titulu, jakym Hitman bezesporu je. Ale presne jak jsi psal, epizodicke vydavani her je spojovano s nedostatkem financi. A ja si myslim, ze to je i v tomto pripade. IO Interactive musi proste neco vydat a tohle je zpusob jak to udelat (uz to 2x odlozili) . Take jsem pro hru v jedne krabicce a pokud mozno hotovou, ale zase nechci, aby to serie Hitman zabalila. Takze je tu na vyber. Kdo chce, at zaplati ted a bude hrat po castech a kdo nechce, tak at si pockam rok/nebo neco vic na plnou GOTY verzi. Ale jak jsem psal. Neda se nic delat a ja se na Hitmana (na ktereho se dlouho) ceka moc tesim!Alesales29933    15.1.2016 19:18 Ales

FireWolf: Tvuj nazor je i muj nazor! U adventury to je neco jineho nez u plnohodnotneho AAA titulu, jakym Hitman bezesporu je. Ale presne jak jsi psal, epizodicke vydavani her je spojovano s nedostatkem financi. A ja si myslim, ze to je i v tomto pripade. IO Interactive musi proste neco vydat a tohle je zpusob jak to udelat (uz to 2x odlozili) . Take jsem pro hru v jedne krabicce a pokud mozno hotovou, ale zase nechci, aby to serie Hitman zabalila. Takze je tu na vyber. Kdo chce, at zaplati ted a bude hrat po castech a kdo nechce, tak at si pockam rok/nebo neco vic na plnou GOTY verzi. Ale jak jsem psal. Neda se nic delat a ja se na Hitmana (na ktereho se dlouho) ceka moc tesim!Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ThainDegu člen redakce   2x   Ještě že Steam nabízí demo, pochybuji že by měla první epizoda víc jak dvě hodiny.ThainDeguthaindegu27578    15.1.2016 18:49 ThainDegu

Ještě že Steam nabízí demo, pochybuji že by měla první epizoda víc jak dvě hodiny.

carhrozny   1x   Teda tá cena zberateliek už začína byť smiešna. Pred rokom 100 eur, dnes 120 a už začínajú prvé lastovičky na 140 eur. Keby tam aspoň bolo niečo zaujímavého. . :gun:carhroznycarhrozny27972    15.1.2016 17:58 carhrozny

Teda tá cena zberateliek už začína byť smiešna. Pred rokom 100 eur, dnes 120 a už začínajú prvé lastovičky na 140 eur. Keby tam aspoň bolo niečo zaujímavého. . :gun:

FireWolf   1x   Ales: Ono ale nejde srovnávat adventuru, u které je zakomponováno epizodické vydávání, aby byl člověk v napětí, co se stane dál a hru jako Hitman. Možná ti to přijde v pohodě, vydávat takhle rozkouskovanou hru, ale mě teda moc ne. Doteď ji vydávali normálně a najednou to musí změnit? Proč? Já bych si klidně počkal rok i víc, aby tu byla jedna hra a myslím, že finance na to mají. Navíc jak už tu i někteří lidé psali, první mapa může být dobrá, ale kdo ti zaručí kvalitní zbytek? Nikdo. Proto je dobré si počkat, až to bude celé venku a pak to teprve koupit. Bude to určitě pak ve slevě a co víc, hra bude celá.

Já měl vždycky epizodický model spojovaný s tím, že tvůrci hry nemají finance, tak se museli uchýlit k tomuhle způsobu vydávání (díky prodejím z první epizody můžou financovat další epizody) . Ale zrovna u série Hitman se vždycky čekalo několik let na plnohodnotný díl, takže tady je ta změna pro mě dost šokující.
FireWolffirewolf28784
    15.1.2016 17:00
FireWolf

Ales: Ono ale nejde srovnávat adventuru, u které je zakomponováno epizodické vydávání, aby byl člověk v napětí, co se stane dál a hru jako Hitman. Možná ti to přijde v pohodě, vydávat takhle rozkouskovanou hru, ale mě teda moc ne. Doteď ji vydávali normálně a najednou to musí změnit? Proč? Já bych si klidně počkal rok i víc, aby tu byla jedna hra a myslím, že finance na to mají. Navíc jak už tu i někteří lidé psali, první mapa může být dobrá, ale kdo ti zaručí kvalitní zbytek? Nikdo. Proto je dobré si počkat, až to bude celé venku a pak to teprve koupit. Bude to určitě pak ve slevě a co víc, hra bude celá.

Já měl vždycky epizodický model spojovaný s tím, že tvůrci hry nemají finance, tak se museli uchýlit k tomuhle způsobu vydávání (díky prodejím z první epizody můžou financovat další epizody) . Ale zrovna u série Hitman se vždycky čekalo několik let na plnohodnotný díl, takže tady je ta změna pro mě dost šokující.

Ales    Ja jsem take zastancem krabicovek a plnych her hned na zacatku, ale v tomhle pripade k tomu maji asi nejaky duvod (rozdeleni hry na casti) , ktery nam stejne zustane neznamy. Ja si myslim, ze to je kvuli financim, protoze by asi kazdy vyvojar radeji vydal celou hru najednou. Ale asi zjistili, ze by se to protahlo min. o rok a tak chteji/potrebuji zaplatit alespon dosavadni vyvoj uz ted. Ale ja to beru tak, ze se neda nic delat. Proste to tak nabizi, tak je na kazdem jestli koupit nebo nekoupit. Ja v tomhle pripade koupim hned, protoze CE se dle meho rychle vyprodaji a nove kusy nebudou. Nechci zazit situaci s CE W3, kdy to bylo vyprodane behem par hodin. .Alesales29933    15.1.2016 16:58 Ales

Ja jsem take zastancem krabicovek a plnych her hned na zacatku, ale v tomhle pripade k tomu maji asi nejaky duvod (rozdeleni hry na casti) , ktery nam stejne zustane neznamy. Ja si myslim, ze to je kvuli financim, protoze by asi kazdy vyvojar radeji vydal celou hru najednou. Ale asi zjistili, ze by se to protahlo min. o rok a tak chteji/potrebuji zaplatit alespon dosavadni vyvoj uz ted. Ale ja to beru tak, ze se neda nic delat. Proste to tak nabizi, tak je na kazdem jestli koupit nebo nekoupit. Ja v tomhle pripade koupim hned, protoze CE se dle meho rychle vyprodaji a nove kusy nebudou. Nechci zazit situaci s CE W3, kdy to bylo vyprodane behem par hodin. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lazy    Taky nemam problem pockat az hra bude kompletni a jestli to bude za rok ci dva je me jedno.Lazylazy34358    15.1.2016 16:39 Lazy

Taky nemam problem pockat az hra bude kompletni a jestli to bude za rok ci dva je me jedno.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

declare   1x   Já jsem jeden z těch, co počká. První epizoda, ba ani druhá mi nedává garanci, že všechny ostatní budou kvalitativně na stejné úrovni. Samozřejmě pokud nebude ani první epizoda kvalitní, tak je to fail a řezání větve pod sebou. Takže počkáme, do té doby zlevní i CE na polovic a půjdu do toho. Teď je podpoří fanoušci série, a nebo neznalí kupci, kteří pod dojmem plné hry vyvalí 3kila za jednu epizodu.declaredeclare6466    15.1.2016 16:35 declare

Já jsem jeden z těch, co počká. První epizoda, ba ani druhá mi nedává garanci, že všechny ostatní budou kvalitativně na stejné úrovni. Samozřejmě pokud nebude ani první epizoda kvalitní, tak je to fail a řezání větve pod sebou. Takže počkáme, do té doby zlevní i CE na polovic a půjdu do toho. Teď je podpoří fanoušci série, a nebo neznalí kupci, kteří pod dojmem plné hry vyvalí 3kila za jednu epizodu.

Faldmen    Ales: tak se do toho jednoduse nemaji poustet kdyz na to nemaji penize. Ale pochybuju, ze by nedostatek zdroju byl duvod. Pokud jo, tak bych mel tym tuplem strach o vysledny produkt. Navic na to mam asi jinej pohled, protoze kupuju vzdy radeji krabicovky...Faldmenfaldmen33601    15.1.2016 16:26 Faldmen

Ales: tak se do toho jednoduse nemaji poustet kdyz na to nemaji penize. Ale pochybuju, ze by nedostatek zdroju byl duvod. Pokud jo, tak bych mel tym tuplem strach o vysledny produkt. Navic na to mam asi jinej pohled, protoze kupuju vzdy radeji krabicovky...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ales    Faldmen: Já si dovolím malinko nesouhlasit. Myslíš, že když to koupí minimum lidí, že se nedostane studio do problémů a možná takových, že bude muset skončit? Podle mě to dělají z nedostatku financí, protože si ukousli velké sousto s velkým světem/spoustami misí a teď už je tlačí vydavatel k vydání alespoň něčeho, co jim umožní další vývoj/další mise do hry. Určitě nejsem zastáncem této distribuce, ale třeba takové Life is Strange bylo takhle napínavé, ne? :) Zatím to nedělají všichni a později se ti stejně všechny dodatky postupně stáhnou ze Steamu a zrovna u Hitmana bych to IO Interactive prominul. ;) (Taky mam rád GOTY verze, ale když je člověk fanda a chce si to zahrát, tak nebude čekat X měsíců...)Alesales29933    15.1.2016 16:08 Ales

Faldmen: Já si dovolím malinko nesouhlasit. Myslíš, že když to koupí minimum lidí, že se nedostane studio do problémů a možná takových, že bude muset skončit? Podle mě to dělají z nedostatku financí, protože si ukousli velké sousto s velkým světem/spoustami misí a teď už je tlačí vydavatel k vydání alespoň něčeho, co jim umožní další vývoj/další mise do hry. Určitě nejsem zastáncem této distribuce, ale třeba takové Life is Strange bylo takhle napínavé, ne? :) Zatím to nedělají všichni a později se ti stejně všechny dodatky postupně stáhnou ze Steamu a zrovna u Hitmana bych to IO Interactive prominul. ;) (Taky mam rád GOTY verze, ale když je člověk fanda a chce si to zahrát, tak nebude čekat X měsíců...)

Norb    Už to vidím, spousta lidí co by to i koupila, tak si řekne, že počká, až bude kompletní edice, samozřejmě SE očekává, že to všici budou kupovat jako puzzle, takže ta první část nenasype očekávanej vejvar a každej díl bude o to horší a o to míň lidí zase koupí ten další díl, až z toho bude úplnej sranec, škoda no.Norbnorb10722    15.1.2016 15:26 Norb

Už to vidím, spousta lidí co by to i koupila, tak si řekne, že počká, až bude kompletní edice, samozřejmě SE očekává, že to všici budou kupovat jako puzzle, takže ta první část nenasype očekávanej vejvar a každej díl bude o to horší a o to míň lidí zase koupí ten další díl, až z toho bude úplnej sranec, škoda no.

Faldmen    Ales: prave, ze se da neco delat - nekupovat to do te doby, nez to bude kompletni.
Vsichni nadavaji, ale nakonec to stejne koupi, protoze "se neda nic delat, no"
S takovou vydavatelum jen ukazujete, ze jejich produkty koupite v jakekoli forme a budou nam dal servirovat horsi a horsi zbozi, protoze "proc ne? " kdyz se to i tak dobre prodava.
Faldmenfaldmen33601
    15.1.2016 14:14
Faldmen

Ales: prave, ze se da neco delat - nekupovat to do te doby, nez to bude kompletni.
Vsichni nadavaji, ale nakonec to stejne koupi, protoze "se neda nic delat, no"
S takovou vydavatelum jen ukazujete, ze jejich produkty koupite v jakekoli forme a budou nam dal servirovat horsi a horsi zbozi, protoze "proc ne? " kdyz se to i tak dobre prodava.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chepa    Ajéje ... začíná z toho být trend. Zachvilu budeme hrat Epizodicky i WoWko.Chepachepa9532    15.1.2016 14:02 Chepa

Ajéje ... začíná z toho být trend. Zachvilu budeme hrat Epizodicky i WoWko.

ElementGamer   1x   Hlavně se to dalo i trochu čekat. Ještě chybí mikrotransakce a bude to komplet. ;)ElementGamerelementgamer13999    15.1.2016 14:01 ElementGamer

Hlavně se to dalo i trochu čekat. Ještě chybí mikrotransakce a bude to komplet. ;)

Ales   3x   Sběratelka je jasná! Přesně takto jsem hlasoval. ;) Kupujete někdo sběratelku nového Tomb Raidera? Já pořád váhal s koupí, protože na obrázku sběratelky vypadá Lara lépe než soška ve skutečnosti (a když to říkal i Corvus :) ) , takže za mě nová Lara ne, ale Hitman určitě! :) Snad ho brzy Xzone nacení i když počítám s cenou 3. 500, - Kč, jako u Tomb Raidera. Přece jenom Square Enix. S epizodami taktéž nesouhlasím, ale nedá se nic dělat. :(Alesales29933    15.1.2016 13:59 Ales

Sběratelka je jasná! Přesně takto jsem hlasoval. ;) Kupujete někdo sběratelku nového Tomb Raidera? Já pořád váhal s koupí, protože na obrázku sběratelky vypadá Lara lépe než soška ve skutečnosti (a když to říkal i Corvus :) ) , takže za mě nová Lara ne, ale Hitman určitě! :) Snad ho brzy Xzone nacení i když počítám s cenou 3. 500, - Kč, jako u Tomb Raidera. Přece jenom Square Enix. S epizodami taktéž nesouhlasím, ale nedá se nic dělat. :(

Big Boss    Měli udělat pokračování skvělého absolution, stejně měl otevřený konec a story byl superBig Bossbig-boss20351    15.1.2016 13:39 Big Boss

Měli udělat pokračování skvělého absolution, stejně měl otevřený konec a story byl super

Monkeyskunk   1x   I have a bad feeling about this.... : /Monkeyskunkmonkeyskunk6143    15.1.2016 13:37 Monkeyskunk

I have a bad feeling about this.... : /

DepešákDom    Tak aspon ze tak, dikec...DepešákDomdepesakdom3408    15.1.2016 13:17 DepešákDom

Tak aspon ze tak, dikec...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Honzas4400 člen redakce   2x   DepešákDom: Bude. Na konci roku.Honzas4400honzas4400274    15.1.2016 13:01 Honzas4400

DepešákDom: Bude. Na konci roku.

DepešákDom    Tak ze co, bude nekdy komplet krabicovka?DepešákDomdepesakdom3408    15.1.2016 12:57 DepešákDom

Tak ze co, bude nekdy komplet krabicovka?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

declare    Behavioralista: Texture pack a jiné assety si ale dokoupíš ve formě placených DLC. Stejně jako u modelářství, kdy dokupuješ barvičky apod. To by mohlo fungovat a hráč bude mít lepší pocit a přehled o fungování hry a tím pádem si hru více užije.declaredeclare6466    15.1.2016 12:45 declare

Behavioralista: Texture pack a jiné assety si ale dokoupíš ve formě placených DLC. Stejně jako u modelářství, kdy dokupuješ barvičky apod. To by mohlo fungovat a hráč bude mít lepší pocit a přehled o fungování hry a tím pádem si hru více užije.

Murcielago    FesakSX: to sice jo, ale to neznamena ze to nebude rychlokvasek edice :DMurcielagomurcielago22262    15.1.2016 12:42 Murcielago

FesakSX: to sice jo, ale to neznamena ze to nebude rychlokvasek edice :D

Behavioralista    Twl, to už se všichni posrali nebo co? Jak to tak vidím, tak za chvilku si hráči ty hry budou moset udělat sami.Behavioralistabehavioralista34565    15.1.2016 12:37 Behavioralista

Twl, to už se všichni posrali nebo co? Jak to tak vidím, tak za chvilku si hráči ty hry budou moset udělat sami.

Mr.Lolendo   1x   Příště se můžete těšit na měsíčník Assasin a COD episode edition. :D
Aneb Ubisoft, EA... "Připadá vám hra nudná? Tak mi vám ji rozkouskujeme abyste neměli čas si toho všimnou "
Nikdy nikdo ode mě neuvidí ani haléř za takovouhle kokotinu.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    15.1.2016 12:37
Mr.Lolendo

Příště se můžete těšit na měsíčník Assasin a COD episode edition. :D
Aneb Ubisoft, EA... "Připadá vám hra nudná? Tak mi vám ji rozkouskujeme abyste neměli čas si toho všimnou "
Nikdy nikdo ode mě neuvidí ani haléř za takovouhle kokotinu.

PetrX    tyhle epizodicky hlouposti me jednou zabijou. . clovek si zaplati hru a dostane prolog a mapu :DPetrXpetrx16152    15.1.2016 12:27 PetrX

tyhle epizodicky hlouposti me jednou zabijou. . clovek si zaplati hru a dostane prolog a mapu :D

Gerchan   1x   Proč to dělat jednoduše...Gerchangerchan15139    15.1.2016 12:21 Gerchan

Proč to dělat jednoduše...

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6543 příspěvků), Vaše YT (328 příspěvků), Pokemon GO (67 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4352 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11431 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (17 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků), Výměna CPU vs OEM verze Windows 10 (13 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (285 příspěvků), Humble bundle -vše sem (486 příspěvků), Undertale - Český překlad (11 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld