Během červnové E3 v Los Angeles jsme mohli vidět gameplay záběry ze středověké akce For Honor, která nebude sázet pouze na multiplayer (zatím představen mód Dominion pro 8 hráčů – 4v4), ale také na singleplayerovou kampaň. V obou případech budou hlavními hrdiny rytíři, Vikingové a samuraji s meči, katanami, sekerami, kopím a dalšími zbraněmi. Ještě před důležitými podrobnostmi přichází na řadu pohled do zákulisí vývoje, konkrétně na návrh mapy Citadel Gate.
O designu této lokality se rozpovídal umělec Maxime Desmettre na oficiálním blogu. Nejprve vyzdvihl skutečnost, že při návrhu nebyli v týmu omezeni žádnými systémovými požadavky. Pouze vývojáři poskytli obecný návrh, a tak měl Desmettre s dalšími designéry svobodnou ruku při vytváření obrovského hradu na vysoké skále, která udělá z místa nedobytnou tvrz.
Zajímavé je, že nevyužili žádné hrady a pevnosti, na které je Evropa bohatá. Neznamená to, že by je přímo ignorovali, spíše se s nimi nenechali svazovat a raději přemýšleli, jak by měl takový dokonalý hrad/pevnost vypadat. Vše tak kreslili ručně v programu Adobe Photoshop, až potom se vydali na hrady v severní Evropě, které jim pomohly zejména, co se barevného provedení týče.
Při návrhu hradů a pevností pro ně bylo důležité, aby z místa sálaly emoce, pocit síly, majestátnost a důležitost. Jen díky tomu mohli vytvořit mapu, která by byla vhodným místem pro boje ve For Honor.
hmm, tak to dopadá když amíci dělaj hru ze středověku no
to rozirozi: tak na ty novinky neklikej a je to. Dáváme přednost věcem, které lidi zajímají, a For Honor patří mezi ně.
Mně se hrozně libi, ze když něco vydává ubishit, tak media hltaji každou priblblou novinku, viz. toto. Absolutně nic neříkající info…
Ale chápu, ze Ubishit potřebuje, aby se o jejich hrach mluvilo…