Uživatel nepřihlášen
     

Šéf vývoje Rise of the Tomb Raider opouští Crystal Dynamics

Sobota 16.1.2016 10:52 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Brian Horton, který rovněž pracoval na rebootu z roku 2013, se pouští do nového dobrodružství a prý míří do Infinity Ward.

Brian Horton, šéf vývoje Rise of the Tomb Raider a restartu Tomb Raider z roku 2013, opouští studio Crystal Dynamics, aby čelil novému dobrodružství. Podle dosud nepotvrzených zpráv má zamířit do Infinity Ward, tedy k tvůrcům Call of Duty, kteří na letošní podzim připravují svůj díl.

„S rodinou jsme se rozhodli vrátit do jižní Kalifornie a začít nové dobrodružství. Jsem smutný, že opouštím tým Crystal Dynamics. Děkuji všem za roky podpory a zpětné vazby. Doufám, že se všemi z vás zůstanu v kontaktu,“ vzkázal Brian Horton.

Vypadá to, že Crystal Dynamics se postupně mění, nedávno odešel i šéf studia Darrell Gallagher. Že by u vývojářů Lary Croft nastávaly velké změny?

V Kalifornii nesídlí pouze Infinity Ward, ale rovněž Respawn Entertainment (Titanfall), Naughty Dog (Uncharted, The Last of Us), Treyarch (Black Ops) nebo Sledgehammer Games (Advanced Warfare).

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Rise of the Tomb Raider na PC, PS4, Xbox One, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider
Související novinky
 
Crystal Dynamics se stěhují do modernějších kanceláří

Crystal Dynamics se stěhují do modernějších kanceláří

Středa 22.2.2017 12:20 - Jejich nové studio zahrnuje nejmodernější technologii a vybavení, které pomůže vytvářet ještě lepší hry. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Tvůrci Tomb Raider připravují druhý tým

Tvůrci Tomb Raider připravují druhý tým

Pondělí 11.4.2016 12:51 - Na starost dostane vývoj nové originální AAA značky. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
K týmu stojícím za Tomb Raider se připojily dvě významné posily

K týmu stojícím za Tomb Raider se připojily dvě významné posily

Pátek 20.2.2015 16:00 - První pracoval jako producent na Hitman sérii, zatímco druhý byl designér The Last of Us. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Šéf vývoje Rise of the Tomb Raider opouští Crystal Dynamics
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Vynex   1x   midder: Souhlas, rád bych viděl nějaký díl na poušti nebo v džungli :)Vynexvynex21875    17.1.2016 13:15 Vynex

midder: Souhlas, rád bych viděl nějaký díl na poušti nebo v džungli :)

midder   2x   A ted doufat, ze Tomb Raiderovi se bude i nadale tak nadir, protoze se jedna o perfekni titul a moc by me bolelo u srdce kdyby ta serie dal byla pruser.middermidder8295    16.1.2016 17:18 midder

A ted doufat, ze Tomb Raiderovi se bude i nadale tak nadir, protoze se jedna o perfekni titul a moc by me bolelo u srdce kdyby ta serie dal byla pruser.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer    dopitapetr: To si nemyslím, na portu pracují a a aby to nějak zabránilo vydání, to by musely být problémy s vývojem.ElementGamerelementgamer13999    16.1.2016 13:17 ElementGamer

dopitapetr: To si nemyslím, na portu pracují a a aby to nějak zabránilo vydání, to by musely být problémy s vývojem.

dopitapetr   2x   Hlavně aby to nějak neovlivnilo vydání Rise of the Tomb Raider na PS4.dopitapetrdopitapetr5480    16.1.2016 12:48 dopitapetr

Hlavně aby to nějak neovlivnilo vydání Rise of the Tomb Raider na PS4.

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6950 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11948 příspěvků), Magic: The Gathering/Pokémon (4 příspěvky), Čeština ve hrách?! (70 příspěvků), Upgrade RAM aneb rozhoduje rychlost operačních pamětí?! (3 příspěvky), Trance - Progressive Mix 42* (384 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4528 příspěvků), Humble bundle -vše sem (523 příspěvků), Český dabing ve hrách (73 příspěvků), Grand Theft Auto V (319 příspěvků), Diablo III (1564 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nex Machina - arkádovka v nejčistší formě

Záplavy robotů se na vás řítí v šíleném tempu, vaše zbraň střílí v tempu ještě šílenějším. Jediné, co by v této chvíli mohlo selhat, jste vy. Máte…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
MotoGP 17 ‒ nejlepší svého druhu

Další zářez do nekonečné řady motorkářské série. A kupodivu i ten nejhlubší.

 
Přečíst celý článek»Autor: Michal Jonáš - Platforma: PC a konzole
 
 
Get Even – poznáte rozdíl mezi realitou a fikcí?

Poznáte, co je skutečné a co je výmyslem fantazie? Get Even vám dokáže, že nemůžete věřit ani sami sobě.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Wonder Boy: The Dragon’s Trap – tak se dělá remake

Plošinovka z osmdesátých let zažívá svou renesanci v třetím tisíciletí.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
MXGP3: The Official Motocross Videogame - vše při starém

První titul od Milestone, jenž využívá nový engine, by se chtěl od starších dílů MXGP odrazit a konečně přinést lepší zážitek, než tomu bylo doposud.

 
Přečíst celý článek»Autor: Michal Jonáš - Platforma: PC a konzole