Uživatel nepřihlášen
   

Detaily o craftingu, zbraních a předmětech z The Division

Sobota 16.1.2016 12:12 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Vše vám ukáže YouTuber Arekkz. Vytvořit si budete moci plynové masky, batohy, mody pro zbraně a další věci. Vše, co najdete, se pro něco hodí.

Další gameplay záběry

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
The Division na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division
Související novinky
 
Již za týden nový obsah pro The Division

Již za týden nový obsah pro The Division

Středa 18.5.2016 09:52 - Díky bezplatné aktualizaci se hráči dočkají celé řady novinek. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Už zítra nová invaze v The Division

Už zítra nová invaze v The Division

Pondělí 11.4.2016 18:10 - Společně s velkou aktualizací, připomíná Ubisoft novým trailerem. Přečíst celý článek »

37 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Zítra se do The Division vrátí denní mise a výzvy

Zítra se do The Division vrátí denní mise a výzvy

Pondělí 11.4.2016 15:40 - Opět budete moci získat zajímavou kořist a Phoenix Credits v denních misích a výzvách. Přečíst celý článek »

48 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Detaily o craftingu, zbraních a předmětech z The Division
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
ElementGamer    DuallHead: Bez problému, dneska ti to potvrdím a na betu buď ready. :)ElementGamerelementgamer13999    20.1.2016 07:09 ElementGamer

DuallHead: Bez problému, dneska ti to potvrdím a na betu buď ready. :)

DuallHead    ElementGamer: Žádost odeslána. DíkyDuallHeadduallhead31588    19.1.2016 23:44 DuallHead

ElementGamer: Žádost odeslána. DíkyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer    DuallHead: Ahoj, přidej si mě na PSN. Mé jméno je tam NooWay481

Hru plánuju v betě hrát na 100%, tak klidně můžeme dát i s ostatními.
ElementGamerelementgamer13999
    19.1.2016 19:31
ElementGamer

DuallHead: Ahoj, přidej si mě na PSN. Mé jméno je tam NooWay481

Hru plánuju v betě hrát na 100%, tak klidně můžeme dát i s ostatními.

DuallHead   2x   Ahojte, sháním lidi do bety, platforma PS4. Hru budu kupovat a tak hledám hráče. Všechno info mám načteno, hlavně tady na zingu. Tím chci poděkovat hlavně AsuraCzech.DuallHeadduallhead31588    19.1.2016 19:15 DuallHead

Ahojte, sháním lidi do bety, platforma PS4. Hru budu kupovat a tak hledám hráče. Všechno info mám načteno, hlavně tady na zingu. Tím chci poděkovat hlavně AsuraCzech.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Darkzur   1x   Semuel: dal jsem tomu šanci, ale asi to nejde:-) )Darkzurdarkzur34790    18.1.2016 00:50 Darkzur

Semuel: dal jsem tomu šanci, ale asi to nejde:-) )

AsuraCzech    Rozdíl mezi Ultra a Low nastavení
odkaz ]
AsuraCzechasuraczech13644
    18.1.2016 00:12
AsuraCzech

Rozdíl mezi Ultra a Low nastavení
odkaz ]

AsuraCzech   1x    HUD změnili protože byl příliš rušiví a nesplýval s prostředím.AsuraCzechasuraczech13644    17.1.2016 23:59 AsuraCzech

HUD změnili protože byl příliš rušiví a nesplýval s prostředím.

Silent    Tak pokud to bude kvalitní port, určitě umožní customizaci HUDu. Ale myslím si že v tomhle případě změnily HUD, protože by ten originální prostě nefungoval. Je tam inventory system, skill tree system a další mechaniky. Bylo tam moc scroolovani a strašně nepřehledné. Možná po chvílí soustředění z toho boleli oči. Já osobně jsem po chvíli nemohl najít HP bar, což je celkém problém u RPG hry :)Silentsilent2464    17.1.2016 23:27 Silent

Tak pokud to bude kvalitní port, určitě umožní customizaci HUDu. Ale myslím si že v tomhle případě změnily HUD, protože by ten originální prostě nefungoval. Je tam inventory system, skill tree system a další mechaniky. Bylo tam moc scroolovani a strašně nepřehledné. Možná po chvílí soustředění z toho boleli oči. Já osobně jsem po chvíli nemohl najít HP bar, což je celkém problém u RPG hry :)Komentář byl autorem naposledy upraven 17.1.2016 23:33

Původní verze před úpravami:Tak pokud to bude kvalitní port, určitě umožní customizaci HUDu. Ale myslím si že v tomhle případě změnily HUD, protože by ten originální na PC prostě nefungoval. Bylo tam moc scroolovani a strašně nepřehledné. Možná po chvílí soustředění z toho boleli oči.

kolosus    No abych řek pravdu tak to bych zrovna neměnil. Ano momentální stav zobrazování životů tvých spoluhráčů, kteří se zobrazují na pravé straně a nehýbají se jako na první ukázce the division je parádní ale nynější vzhel hp baru atd. mi spíše zavazí, ten první byl menší a přívětivější a šlo na něm vše vidět parádně proto bych byl celkem rád kdyby ubi dalo možnost si to nějak zmenšit a zprůhlednit. Bohužel mé oči si už zvykly na standart v levé, nebo pravé obrazovce monitoru a tak jen doufám, že si na tuhle novinku brzo zvyknu. Ještě nesmím tedy zapomenot na standart CoD efektu kdy čím více jsem zraněný tím větší mám rozmázlou obrazovku (Nevím jak je to u nových CoD jelikož jsem s tím sekl při modern warfare 2)kolosuskolosus15109    17.1.2016 23:14 kolosus

No abych řek pravdu tak to bych zrovna neměnil. Ano momentální stav zobrazování životů tvých spoluhráčů, kteří se zobrazují na pravé straně a nehýbají se jako na první ukázce the division je parádní ale nynější vzhel hp baru atd. mi spíše zavazí, ten první byl menší a přívětivější a šlo na něm vše vidět parádně proto bych byl celkem rád kdyby ubi dalo možnost si to nějak zmenšit a zprůhlednit. Bohužel mé oči si už zvykly na standart v levé, nebo pravé obrazovce monitoru a tak jen doufám, že si na tuhle novinku brzo zvyknu. Ještě nesmím tedy zapomenot na standart CoD efektu kdy čím více jsem zraněný tím větší mám rozmázlou obrazovku (Nevím jak je to u nových CoD jelikož jsem s tím sekl při modern warfare 2)

Silent    kolosus Konečně komentář hodný diskuze

Ano ten na E3 byl pěknější, ale ve hrách musí být vždy hratelnost na prvním místě. Možná ten HUD z E3 nebyl dostatečně vidět, neměl určité aspekty a nebo se nehodil do stylizace prostředí a proto ho vyměnili. To je taky důvod proč většina prezentací z E3 vypadá jinak než release verze. Je rozdíl se na hru dívat a hrát ji. Praktičnost především.
Silentsilent2464
    17.1.2016 23:02
Silent

kolosus Konečně komentář hodný diskuze

Ano ten na E3 byl pěknější, ale ve hrách musí být vždy hratelnost na prvním místě. Možná ten HUD z E3 nebyl dostatečně vidět, neměl určité aspekty a nebo se nehodil do stylizace prostředí a proto ho vyměnili. To je taky důvod proč většina prezentací z E3 vypadá jinak než release verze. Je rozdíl se na hru dívat a hrát ji. Praktičnost především.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.1.2016 23:12

Původní verze před úpravami:kolosus Konečně komentář hodný diskuze

Ano ten na E3 byl pěknější, ale ve hrách musí být vždy hratelnost na prvním místě. Možná ten z E3 nebyl dostatečně vidět, neměl určité aspekty a nebo se nehodil do stylizace prostředí a proto ho vyměnili. To je taky důvod proč většina prezentací z E3 vypadá jinak než release verze. Je rozdíl se na hru dívat a hrát ji. Praktičnost především.

kolosus    Ok sry, že přerušuji svým komentem dohady, ale celkem by mě zajímal váš názor ohledně zobrazování životů atd všechno kolem toho, protože podle těch "Srovnání" E3 vs 2016 se mě vícero líbil ten co byl na prezentaci E3.kolosuskolosus15109    17.1.2016 22:47 kolosus

Ok sry, že přerušuji svým komentem dohady, ale celkem by mě zajímal váš názor ohledně zobrazování životů atd všechno kolem toho, protože podle těch "Srovnání" E3 vs 2016 se mě vícero líbil ten co byl na prezentaci E3.

Semuel   3x   Darkzur: I když to myslíš dobře tak to nepadá na urodnou půdu, jsou lidi co snima jde mluvit a pak lidi co jedou svou. Jestli jsem se tu něco naucil tak že s lidma co stráví den psaním toho samého dokola nemá smysl polemizovat, je to jen strata tvého času on se tim baví protože nemá nic lepšího na práci.Semuelsemuel7507    17.1.2016 22:33 Semuel

Darkzur: I když to myslíš dobře tak to nepadá na urodnou půdu, jsou lidi co snima jde mluvit a pak lidi co jedou svou. Jestli jsem se tu něco naucil tak že s lidma co stráví den psaním toho samého dokola nemá smysl polemizovat, je to jen strata tvého času on se tim baví protože nemá nic lepšího na práci.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Silent    Darkzur Pardon vídíš tu někoho kdo se mnou nesouhlasí? ! Já si tu obhajuji svojí pravdu? ! Já tu vidím jen bandu lidí co mě celý den osočují z něčeho co není pravda aby si nahnali svoje fanboy ega a potřásli si rukou jak to tomu "haterovi" nandali. BURN THE WITCH! A ano skutečně rychlokurz čtení potřebujete. Ale raději bych doporučil změnit si v profilu věk na pět let protože i moje čtyřletá neteř dokáže pochopit primtivní větu kterou by sesmolil žák sedmé třídy na specíalní škole, protože opět někdo nepochopil co jsem napsal. ↓

. . Schválně test- JABLKO JE HRANATÝ A ZEMĚ JE PLACATÁ.

(Tuším že mi odpoví na něco ve smyslu konkujce jupiteru s marsem a v The Division se rendrujou chlupy i na řiti, ať sme pořád v topicu) .

Pro nové příchozí, vítám vás v kocourkově. Vše to začalo když jsem se odvážil říct na hru něco špatného a nikomu jsem ten názor nenutil. Ba dokonce vysvětlil důvod proč z daným aspektem ve hře nesouhlásím.

Jen tak malý slovníček- HATE-Nenávist. Člověk co ti nadává bezdůvodně něco nenávídí a má radost když s ním lidí nesouhlasí.

KRITIKA- Kritika jako posudek:
Výsledek kritikovy práce (recenze) může být buď spíše příznivý, pozitivní, anebo naopak negativní, záporný. V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika- (TOTO JE HATE *poznámka uživatele) Protože negativní kritiky jsou obecně častější, nabývá i slovo kritika někdy užší význam kritiky negativní. To však svádí k falešné představě, jako kdyby cílem kritiky mělo být odsuzovat a hanět.

Někdy se od kritika vyžaduje, aby jeho kritika byla konstruktivní, to jest aby sama dávala najevo snahu o zlepšení, o nápravu. Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla, a to také s ohledem na možnou nápravu, ta ale už není úkolem kritika. Kritik má ukázat nedostatky kritizované věci, není však povinen navrhovat, jak se mají napravit. Požadavek konstruktivní kritiky navíc používaly totalitní režimy k potlačování (negativní) kritiky vůbec.
Silentsilent2464
    17.1.2016 22:25
Silent

Darkzur Pardon vídíš tu někoho kdo se mnou nesouhlasí? ! Já si tu obhajuji svojí pravdu? ! Já tu vidím jen bandu lidí co mě celý den osočují z něčeho co není pravda aby si nahnali svoje fanboy ega a potřásli si rukou jak to tomu "haterovi" nandali. BURN THE WITCH! A ano skutečně rychlokurz čtení potřebujete. Ale raději bych doporučil změnit si v profilu věk na pět let protože i moje čtyřletá neteř dokáže pochopit primtivní větu kterou by sesmolil žák sedmé třídy na specíalní škole, protože opět někdo nepochopil co jsem napsal. ↓

. . Schválně test- JABLKO JE HRANATÝ A ZEMĚ JE PLACATÁ.

(Tuším že mi odpoví na něco ve smyslu konkujce jupiteru s marsem a v The Division se rendrujou chlupy i na řiti, ať sme pořád v topicu) .

Pro nové příchozí, vítám vás v kocourkově. Vše to začalo když jsem se odvážil říct na hru něco špatného a nikomu jsem ten názor nenutil. Ba dokonce vysvětlil důvod proč z daným aspektem ve hře nesouhlásím.

Jen tak malý slovníček- HATE-Nenávist. Člověk co ti nadává bezdůvodně něco nenávídí a má radost když s ním lidí nesouhlasí.

KRITIKA- Kritika jako posudek:
Výsledek kritikovy práce (recenze) může být buď spíše příznivý, pozitivní, anebo naopak negativní, záporný. V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika- (TOTO JE HATE *poznámka uživatele) Protože negativní kritiky jsou obecně častější, nabývá i slovo kritika někdy užší význam kritiky negativní. To však svádí k falešné představě, jako kdyby cílem kritiky mělo být odsuzovat a hanět.

Někdy se od kritika vyžaduje, aby jeho kritika byla konstruktivní, to jest aby sama dávala najevo snahu o zlepšení, o nápravu. Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla, a to také s ohledem na možnou nápravu, ta ale už není úkolem kritika. Kritik má ukázat nedostatky kritizované věci, není však povinen navrhovat, jak se mají napravit. Požadavek konstruktivní kritiky navíc používaly totalitní režimy k potlačování (negativní) kritiky vůbec.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.1.2016 22:37

Původní verze před úpravami:Darkzur Pardon vídíš tu někoho kdo se mnou nesouhlasí? ! Já si tu obhajuji svojí pravdu? ! Já tu vidím jen bandu lidí co mě celý den osočují z něčeho co není pravda aby si nahnali svoje fanboy ega a potřásli si rukou jak to tomu "haterovi" nandali. BURN THE WITCH! A ano skutečně rychlokurz čtení potřebujete. Ale raději bych doporučil změnit si v profilu věk na pět let protože i moje čtyřletá neteř dokáže pochopit primtivní větu kterou by sesmolil žák sedmé třídy na specíalní škole, protože opět někdo nepochopil co jsem napsal. ↓Někdy už mám pocit jestli si tu ze mě něděláte prdel. . Schválně test- JABLKO JE HRANATÝ A ZEMĚ JE PLACATÁ.

(Tuším že mi odpoví na něco ve smyslu konkujce jupiteru s marsem a v The Division se rendrujou chlupy i na řiti, ať sme pořád v topicu) .

Darkzur   2x   Silent: hele chápu, že si naštvaný, že tady s tebou někdo nesouhlasí, ale ber to nebo neber, ale neobhajuj si tady dokola pořád svoji pravdu a už vůbec ne stylem-jste pitomci dejte mi adresu ja vám to vše vysvětlím a pošlu vstupenku na rychločtení---To co piseš " Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více. - nemusíš v týhle komunitě vůbec být ani fungovat nikdo tě tady nedrží, ale respektuj názory ostatních . Myslím, že většina si tady chce v klidu popovídat o hrách a v klidu řešit co v nich bude za prvky atd.... , ale to že to budeš tady napadat svyma negativníma komentama.... sorry, ale to je zbytečný:-) Jinak ať se ti daří a nebuď znechucen:-)Darkzurdarkzur34790    17.1.2016 21:53 Darkzur

Silent: hele chápu, že si naštvaný, že tady s tebou někdo nesouhlasí, ale ber to nebo neber, ale neobhajuj si tady dokola pořád svoji pravdu a už vůbec ne stylem-jste pitomci dejte mi adresu ja vám to vše vysvětlím a pošlu vstupenku na rychločtení---To co piseš " Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více. - nemusíš v týhle komunitě vůbec být ani fungovat nikdo tě tady nedrží, ale respektuj názory ostatních . Myslím, že většina si tady chce v klidu popovídat o hrách a v klidu řešit co v nich bude za prvky atd.... , ale to že to budeš tady napadat svyma negativníma komentama.... sorry, ale to je zbytečný:-) Jinak ať se ti daří a nebuď znechucen:-)

AsuraCzech   2x   MORTHSIR: Já mám Angry Joea rád, a v tom videu se ptá tvůrců na rozumný otázky a dostal i rozumný odpovědi, dokonce šlo vidět že ho ta hra baví a dokonce pochválil RPG systém alá střelba s čísilky že je to příjemná změna oproti klasickým střílečkám.AsuraCzechasuraczech13644    17.1.2016 20:04 AsuraCzech

MORTHSIR: Já mám Angry Joea rád, a v tom videu se ptá tvůrců na rozumný otázky a dostal i rozumný odpovědi, dokonce šlo vidět že ho ta hra baví a dokonce pochválil RPG systém alá střelba s čísilky že je to příjemná změna oproti klasickým střílečkám.

MORTHSIR   1x   AsuraCzech: Tu internetovou smazku snad nemuzes brat vazne u niceho :DMORTHSIRmorthsir17268    17.1.2016 19:56 MORTHSIR

AsuraCzech: Tu internetovou smazku snad nemuzes brat vazne u niceho :D

Silent    Chesse PROBOHA ALE JÁ NIC NEPOROVNÁVÁM! Jediné co jsem hře vytkl bylo to, že má mizerný gunplay a vyskakující damage čísla, toď vše. O žádné grafice, délce hry, velikosti mapy (což je mimochodem taky teď zajimavé) jsem nepsal ni prd. Panenkoskává mít ještě nějaké vlasy tak už je mám vytrhané. Fakt dejte mi adresu a já vám všem pošlu vstupenku na rychlokurz čtení, protože tohle je vážný.Silentsilent2464    17.1.2016 19:52 Silent

Chesse PROBOHA ALE JÁ NIC NEPOROVNÁVÁM! Jediné co jsem hře vytkl bylo to, že má mizerný gunplay a vyskakující damage čísla, toď vše. O žádné grafice, délce hry, velikosti mapy (což je mimochodem taky teď zajimavé) jsem nepsal ni prd. Panenkoskává mít ještě nějaké vlasy tak už je mám vytrhané. Fakt dejte mi adresu a já vám všem pošlu vstupenku na rychlokurz čtení, protože tohle je vážný.

AsuraCzech   2x   Já to mám jasný vsázím na PS4 stroj i když myslím že moje PC by to dalo v klidu když Z3 jede na Full Ultra i s vlasama. :D Grafika je mi fakt u zadele :)AsuraCzechasuraczech13644    17.1.2016 19:43 AsuraCzech

Já to mám jasný vsázím na PS4 stroj i když myslím že moje PC by to dalo v klidu když Z3 jede na Full Ultra i s vlasama. :D Grafika je mi fakt u zadele :)

Chesse   3x   Silent je tak mimochodem na mobilni verzi palce davat nejdou, takze neboj ja palce nikam nedavam.... a porovnavaci videa z E3 a dneskem jsou stejne nahlavu jako tvoje srovnavani e3 a dnesek....

Proste je to hra od Ubisoftu, tak se to musi kritizovat, protoze je to dneska v mode, ale to, ze to na plno kladnych veci to uz nikdo nevidi, protoze je zaslepen grafikou, kterou dnes opet vsichni berou jako zaruku super hry....
Chessechesse22383
    17.1.2016 19:41
Chesse

Silent je tak mimochodem na mobilni verzi palce davat nejdou, takze neboj ja palce nikam nedavam.... a porovnavaci videa z E3 a dneskem jsou stejne nahlavu jako tvoje srovnavani e3 a dnesek....

Proste je to hra od Ubisoftu, tak se to musi kritizovat, protoze je to dneska v mode, ale to, ze to na plno kladnych veci to uz nikdo nevidi, protoze je zaslepen grafikou, kterou dnes opet vsichni berou jako zaruku super hry....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Martass311    Ježiš serte na grafiku , vždyť je to tipickej ubisoft. Tu hru totálně před vydáním osekají , aby to chodilo na všech platformách a pak se to stejně seká. Zatím bude k otestování beta , tak doufejme , že to trochu vyladějí. Když ne , tak mě osobně to je jedno , to pak záléží na vás jakej máte herní stroj.Martass311martass31129577    17.1.2016 19:35 Martass311

Ježiš serte na grafiku , vždyť je to tipickej ubisoft. Tu hru totálně před vydáním osekají , aby to chodilo na všech platformách a pak se to stejně seká. Zatím bude k otestování beta , tak doufejme , že to trochu vyladějí. Když ne , tak mě osobně to je jedno , to pak záléží na vás jakej máte herní stroj.

AsuraCzech   1x   Tak Angry Joe no nijak extra nezkritizoval spíš naopak, to sem překvapenej :D
Takže by to nemuselo fakt dopadnout špatně :)
AsuraCzechasuraczech13644
    17.1.2016 19:33
AsuraCzech

Tak Angry Joe no nijak extra nezkritizoval spíš naopak, to sem překvapenej :D
Takže by to nemuselo fakt dopadnout špatně :)

SamFisher    Hlavně ať fungují UDon´tPlay servery hned ze startu a ne jak v Siege :-DSamFishersamfisher16017    17.1.2016 19:32 SamFisher

Hlavně ať fungují UDon´tPlay servery hned ze startu a ne jak v Siege :-D

Silent    Chesse A o čem do asi tady pořád kafrám. . fakt lidi co musí mít TLDR i k větě- Šel jsem přes ulici potkal jsem psa. Pes se na mě koukl a přejelo ho auto. TLDR: Psa přejelo auto Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více.

A proč říkáš mi, že bych to měl ve svém věku pochopit. Jsem to snad já kdo tady postuje ty porovnávací videa?
Silentsilent2464
    17.1.2016 19:30
Silent

Chesse A o čem do asi tady pořád kafrám. . fakt lidi co musí mít TLDR i k větě- Šel jsem přes ulici potkal jsem psa. Pes se na mě koukl a přejelo ho auto. TLDR: Psa přejelo auto Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více.

A proč říkáš mi, že bych to měl ve svém věku pochopit. Jsem to snad já kdo tady postuje ty porovnávací videa?Komentář byl autorem naposledy upraven 17.1.2016 19:37

Původní verze před úpravami:Chesse A o čem do asi tady pořád kafrám. . fakt lidi co musí mít TLDR i k větě- Šel jsem přes ulici potkal jsem psa. Pes se na mě koukl a přejelo ho auto. TLDR: Psa přejelo auto

A proč říkáš mi, že bych to měl ve svém věku pochopit. Jsem to snad já kdo tady postuje ty porovnávací videa?

Chesse   2x   Silent uz jen porovnavat E3 videa s plnou hrou jsou padly na hlavu.... Uz bys ve svem veku mohl pochopit, ze vetsina Videi na E3 jsou pouze Tech dema nebo specialne udelany maly urovne hry v co nejlepsim vzhledu co spustis maximalne na 2x titanu....Chessechesse22383    17.1.2016 19:29 Chesse

Silent uz jen porovnavat E3 videa s plnou hrou jsou padly na hlavu.... Uz bys ve svem veku mohl pochopit, ze vetsina Videi na E3 jsou pouze Tech dema nebo specialne udelany maly urovne hry v co nejlepsim vzhledu co spustis maximalne na 2x titanu....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Silent   1x   Aha takže když někdo porovnává E3 vs hra a je to konzolová verze tak každý bere vidle. Když poukážu na fakt že je to konzolová verze (na tento fakt upozornili ve videu samí autoři) a tudíž grafické porovnání není na místě tedy že zřejmě to bude vypadat lépe jsem hater a brečím. Víte co, končím. S váma se bavit to je jak děcku vysvětovat že trouba pálí a hovno smrdí. Tady mi z té diskuze odumíra jedna mozková buňka za druhou. Buďto hype zamezil jakému koliv myšlenkové pochodu ve vaších hlavách nebo skutečně je naše školství v pytli, když vypustí ze svých zdi člověka který nepochopí obsah věty o počtu 50 slov.Silentsilent2464    17.1.2016 19:26 Silent

Aha takže když někdo porovnává E3 vs hra a je to konzolová verze tak každý bere vidle. Když poukážu na fakt že je to konzolová verze (na tento fakt upozornili ve videu samí autoři) a tudíž grafické porovnání není na místě tedy že zřejmě to bude vypadat lépe jsem hater a brečím. Víte co, končím. S váma se bavit to je jak děcku vysvětovat že trouba pálí a hovno smrdí. Tady mi z té diskuze odumíra jedna mozková buňka za druhou. Buďto hype zamezil jakému koliv myšlenkové pochodu ve vaších hlavách nebo skutečně je naše školství v pytli, když vypustí ze svých zdi člověka který nepochopí obsah věty o počtu 50 slov.

ElementGamer   1x   Darkzur: Nesnaž se, stejně to nepochopí. Já se na betu těším, hra se mi líbí a souhlasím s tebou. To, že jsou tu někteří, kteří mají nutkání na všechno plivat, je věc další.ElementGamerelementgamer13999    17.1.2016 19:09 ElementGamer

Darkzur: Nesnaž se, stejně to nepochopí. Já se na betu těším, hra se mi líbí a souhlasím s tebou. To, že jsou tu někteří, kteří mají nutkání na všechno plivat, je věc další.

Martass311    Sem zvedavej jak dopadne plná verze . Doufám , že to nebudou zbytečně vyhozený prachy a čekání.Martass311martass31129577    17.1.2016 19:08 Martass311

Sem zvedavej jak dopadne plná verze . Doufám , že to nebudou zbytečně vyhozený prachy a čekání.

Darkzur   1x   Semuel: jak rikas;-)Darkzurdarkzur34790    17.1.2016 19:04 Darkzur

Semuel: jak rikas;-)

AsuraCzech   1x   Hmmm takže klany nakonec nebudou :( škoda ale stejně by byli asi k ničemu :DAsuraCzechasuraczech13644    17.1.2016 19:04 AsuraCzech

Hmmm takže klany nakonec nebudou :( škoda ale stejně by byli asi k ničemu :D

Semuel   2x   Darkzur: Jsi chytrý člověk nech ho plakat. Sám musíš vědět kde je tvuj domov a co za hry tě bavi, nemusíš to před takovým obhajovat.Semuelsemuel7507    17.1.2016 18:58 Semuel

Darkzur: Jsi chytrý člověk nech ho plakat. Sám musíš vědět kde je tvuj domov a co za hry tě bavi, nemusíš to před takovým obhajovat.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11165 příspěvků), Jaký typ připojení k internetu používáte doma (23 příspěvků), STEAM -všechno sem (6361 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4305 příspěvků), Bazar knih (10 příspěvků), Star Citizen (62 příspěvků), Inzerce na Zingu (70 příspěvků), Seká se mi nový DOOM s těmito HW? (10 příspěvků), SirjeanCrixus (3 příspěvky), Playstation 3 - Rada (7 příspěvků), ghost recon future solider (2 příspěvky)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Staň se profesionálním jezdcem s produkty Thrustmaster

Vyznavači burácení motorů a vůně spálených pneumatik zpozorněte! Užívejte si rally, formule nebo kamionový simulátor na plno. Zatáčení na šipkách a…

 
 
 
Total War: Warhammer – invaze do nového světa

První Total War zasazený mimo naše dějiny je tu, povedl se lépe než jeho historičtí předchůdci?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Zaklínač 3: O víně a krvi - nehezké dobrodružství v krásné zemi

Geralt z Rivie to na své poslední výpravě nebudete mít vůbec jednoduché. Co ho čeká v barevné zemi?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Shadow of the Beast – krvežíznivá bestie

Chodící monstrum jménem Aarbron hlásí vzkříšení a dychtí po krvi víc než kdykoliv předtím.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: Konzole
 
 
Homefront: The Revolution – novodobá americká revoluce

Partyzánské skupiny byly a stále jsou trnem v oku pro všechny armády na světě. Jejich zákeřnost v blízké budoucnosti pocítí také severokorejská…

 
Přečíst celý článek»Autor: Etien - Platforma: PC a konzole