Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DuallHead: Bez problému, dneska ti to potvrdím a na betu buď ready.
Komunita
Václav Vymětalík
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DuallHead: Ahoj, přidej si mě na PSN. Mé jméno je tam NooWay481
Hru plánuju v betě hrát na 100%, tak klidně můžeme dát i s ostatními.
Komunita
Václav Vymětalík
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ahojte, sháním lidi do bety, platforma PS4. Hru budu kupovat a tak hledám hráče. Všechno info mám načteno, hlavně tady na zingu. Tím chci poděkovat hlavně AsuraCzech.
Komunita
Darkzur
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Semuel: dal jsem tomu šanci, ale asi to nejde:-) )
Komunita
AsuraCzech
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
HUD změnili protože byl příliš rušiví a nesplýval s prostředím.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak pokud to bude kvalitní port, určitě umožní customizaci HUDu. Ale myslím si že v tomhle případě změnily HUD, protože by ten originální prostě nefungoval. Je tam inventory system, skill tree system a další mechaniky. Bylo tam moc scroolovani a strašně nepřehledné. Možná po chvílí soustředění z toho boleli oči. Já osobně jsem po chvíli nemohl najít HP bar, což je celkém problém u RPG hry
Komunita
kolosus
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
No abych řek pravdu tak to bych zrovna neměnil. Ano momentální stav zobrazování životů tvých spoluhráčů, kteří se zobrazují na pravé straně a nehýbají se jako na první ukázce the division je parádní ale nynější vzhel hp baru atd. mi spíše zavazí, ten první byl menší a přívětivější a šlo na něm vše vidět parádně proto bych byl celkem rád kdyby ubi dalo možnost si to nějak zmenšit a zprůhlednit. Bohužel mé oči si už zvykly na standart v levé, nebo pravé obrazovce monitoru a tak jen doufám, že si na tuhle novinku brzo zvyknu. Ještě nesmím tedy zapomenot na standart CoD efektu kdy čím více jsem zraněný tím větší mám rozmázlou obrazovku (Nevím jak je to u nových CoD jelikož jsem s tím sekl při modern warfare 2)
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
kolosus Konečně komentář hodný diskuze
Ano ten na E3 byl pěknější, ale ve hrách musí být vždy hratelnost na prvním místě. Možná ten HUD z E3 nebyl dostatečně vidět, neměl určité aspekty a nebo se nehodil do stylizace prostředí a proto ho vyměnili. To je taky důvod proč většina prezentací z E3 vypadá jinak než release verze. Je rozdíl se na hru dívat a hrát ji. Praktičnost především.
Komunita
kolosus
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ok sry, že přerušuji svým komentem dohady, ale celkem by mě zajímal váš názor ohledně zobrazování životů atd všechno kolem toho, protože podle těch "Srovnání" E3 vs 2016 se mě vícero líbil ten co byl na prezentaci E3.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Darkzur: I když to myslíš dobře tak to nepadá na urodnou půdu, jsou lidi co snima jde mluvit a pak lidi co jedou svou. Jestli jsem se tu něco naucil tak že s lidma co stráví den psaním toho samého dokola nemá smysl polemizovat, je to jen strata tvého času on se tim baví protože nemá nic lepšího na práci.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Darkzur Pardon vídíš tu někoho kdo se mnou nesouhlasí? ! Já si tu obhajuji svojí pravdu? ! Já tu vidím jen bandu lidí co mě celý den osočují z něčeho co není pravda aby si nahnali svoje fanboy ega a potřásli si rukou jak to tomu "haterovi" nandali. BURN THE WITCH! A ano skutečně rychlokurz čtení potřebujete. Ale raději bych doporučil změnit si v profilu věk na pět let protože i moje čtyřletá neteř dokáže pochopit primtivní větu kterou by sesmolil žák sedmé třídy na specíalní škole, protože opět někdo nepochopil co jsem napsal. ↓
. . Schválně test- JABLKO JE HRANATÝ A ZEMĚ JE PLACATÁ.
(Tuším že mi odpoví na něco ve smyslu konkujce jupiteru s marsem a v The Division se rendrujou chlupy i na řiti, ať sme pořád v topicu) .
Pro nové příchozí, vítám vás v kocourkově. Vše to začalo když jsem se odvážil říct na hru něco špatného a nikomu jsem ten názor nenutil. Ba dokonce vysvětlil důvod proč z daným aspektem ve hře nesouhlásím.
Jen tak malý slovníček- HATE-Nenávist. Člověk co ti nadává bezdůvodně něco nenávídí a má radost když s ním lidí nesouhlasí.
KRITIKA- Kritika jako posudek:
Výsledek kritikovy práce (recenze) může být buď spíše příznivý, pozitivní, anebo naopak negativní, záporný. V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika- (TOTO JE HATE *poznámka uživatele) Protože negativní kritiky jsou obecně častější, nabývá i slovo kritika někdy užší význam kritiky negativní. To však svádí k falešné představě, jako kdyby cílem kritiky mělo být odsuzovat a hanět.
Někdy se od kritika vyžaduje, aby jeho kritika byla konstruktivní, to jest aby sama dávala najevo snahu o zlepšení, o nápravu. Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla, a to také s ohledem na možnou nápravu, ta ale už není úkolem kritika. Kritik má ukázat nedostatky kritizované věci, není však povinen navrhovat, jak se mají napravit. Požadavek konstruktivní kritiky navíc používaly totalitní režimy k potlačování (negativní) kritiky vůbec.
Komunita
Darkzur
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent: hele chápu, že si naštvaný, že tady s tebou někdo nesouhlasí, ale ber to nebo neber, ale neobhajuj si tady dokola pořád svoji pravdu a už vůbec ne stylem-jste pitomci dejte mi adresu ja vám to vše vysvětlím a pošlu vstupenku na rychločtení—To co piseš " Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více. – nemusíš v týhle komunitě vůbec být ani fungovat nikdo tě tady nedrží, ale respektuj názory ostatních . Myslím, že většina si tady chce v klidu popovídat o hrách a v klidu řešit co v nich bude za prvky atd…. , ale to že to budeš tady napadat svyma negativníma komentama…. sorry, ale to je zbytečný:-) Jinak ať se ti daří a nebuď znechucen:-)
Komunita
AsuraCzech
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
MORTHSIR: Já mám Angry Joea rád, a v tom videu se ptá tvůrců na rozumný otázky a dostal i rozumný odpovědi, dokonce šlo vidět že ho ta hra baví a dokonce pochválil RPG systém alá střelba s čísilky že je to příjemná změna oproti klasickým střílečkám.
DuallHead: Bez problému, dneska ti to potvrdím a na betu buď ready.
ElementGamer: Žádost odeslána. Díky
DuallHead: Ahoj, přidej si mě na PSN. Mé jméno je tam NooWay481
Hru plánuju v betě hrát na 100%, tak klidně můžeme dát i s ostatními.
Ahojte, sháním lidi do bety, platforma PS4. Hru budu kupovat a tak hledám hráče. Všechno info mám načteno, hlavně tady na zingu. Tím chci poděkovat hlavně AsuraCzech.
Semuel: dal jsem tomu šanci, ale asi to nejde:-) )
Rozdíl mezi Ultra a Low nastavení
[ odkaz ]
HUD změnili protože byl příliš rušiví a nesplýval s prostředím.
Tak pokud to bude kvalitní port, určitě umožní customizaci HUDu. Ale myslím si že v tomhle případě změnily HUD, protože by ten originální prostě nefungoval. Je tam inventory system, skill tree system a další mechaniky. Bylo tam moc scroolovani a strašně nepřehledné. Možná po chvílí soustředění z toho boleli oči. Já osobně jsem po chvíli nemohl najít HP bar, což je celkém problém u RPG hry
No abych řek pravdu tak to bych zrovna neměnil. Ano momentální stav zobrazování životů tvých spoluhráčů, kteří se zobrazují na pravé straně a nehýbají se jako na první ukázce the division je parádní ale nynější vzhel hp baru atd. mi spíše zavazí, ten první byl menší a přívětivější a šlo na něm vše vidět parádně proto bych byl celkem rád kdyby ubi dalo možnost si to nějak zmenšit a zprůhlednit. Bohužel mé oči si už zvykly na standart v levé, nebo pravé obrazovce monitoru a tak jen doufám, že si na tuhle novinku brzo zvyknu. Ještě nesmím tedy zapomenot na standart CoD efektu kdy čím více jsem zraněný tím větší mám rozmázlou obrazovku (Nevím jak je to u nových CoD jelikož jsem s tím sekl při modern warfare 2)
kolosus Konečně komentář hodný diskuze
Ano ten na E3 byl pěknější, ale ve hrách musí být vždy hratelnost na prvním místě. Možná ten HUD z E3 nebyl dostatečně vidět, neměl určité aspekty a nebo se nehodil do stylizace prostředí a proto ho vyměnili. To je taky důvod proč většina prezentací z E3 vypadá jinak než release verze. Je rozdíl se na hru dívat a hrát ji. Praktičnost především.
Ok sry, že přerušuji svým komentem dohady, ale celkem by mě zajímal váš názor ohledně zobrazování životů atd všechno kolem toho, protože podle těch "Srovnání" E3 vs 2016 se mě vícero líbil ten co byl na prezentaci E3.
Darkzur: I když to myslíš dobře tak to nepadá na urodnou půdu, jsou lidi co snima jde mluvit a pak lidi co jedou svou. Jestli jsem se tu něco naucil tak že s lidma co stráví den psaním toho samého dokola nemá smysl polemizovat, je to jen strata tvého času on se tim baví protože nemá nic lepšího na práci.
Darkzur Pardon vídíš tu někoho kdo se mnou nesouhlasí? ! Já si tu obhajuji svojí pravdu? ! Já tu vidím jen bandu lidí co mě celý den osočují z něčeho co není pravda aby si nahnali svoje fanboy ega a potřásli si rukou jak to tomu "haterovi" nandali. BURN THE WITCH! A ano skutečně rychlokurz čtení potřebujete. Ale raději bych doporučil změnit si v profilu věk na pět let protože i moje čtyřletá neteř dokáže pochopit primtivní větu kterou by sesmolil žák sedmé třídy na specíalní škole, protože opět někdo nepochopil co jsem napsal. ↓
. . Schválně test- JABLKO JE HRANATÝ A ZEMĚ JE PLACATÁ.
(Tuším že mi odpoví na něco ve smyslu konkujce jupiteru s marsem a v The Division se rendrujou chlupy i na řiti, ať sme pořád v topicu) .
Pro nové příchozí, vítám vás v kocourkově. Vše to začalo když jsem se odvážil říct na hru něco špatného a nikomu jsem ten názor nenutil. Ba dokonce vysvětlil důvod proč z daným aspektem ve hře nesouhlásím.
Jen tak malý slovníček- HATE-Nenávist. Člověk co ti nadává bezdůvodně něco nenávídí a má radost když s ním lidí nesouhlasí.
KRITIKA- Kritika jako posudek:
Výsledek kritikovy práce (recenze) může být buď spíše příznivý, pozitivní, anebo naopak negativní, záporný. V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika- (TOTO JE HATE *poznámka uživatele) Protože negativní kritiky jsou obecně častější, nabývá i slovo kritika někdy užší význam kritiky negativní. To však svádí k falešné představě, jako kdyby cílem kritiky mělo být odsuzovat a hanět.
Někdy se od kritika vyžaduje, aby jeho kritika byla konstruktivní, to jest aby sama dávala najevo snahu o zlepšení, o nápravu. Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla, a to také s ohledem na možnou nápravu, ta ale už není úkolem kritika. Kritik má ukázat nedostatky kritizované věci, není však povinen navrhovat, jak se mají napravit. Požadavek konstruktivní kritiky navíc používaly totalitní režimy k potlačování (negativní) kritiky vůbec.
Silent: hele chápu, že si naštvaný, že tady s tebou někdo nesouhlasí, ale ber to nebo neber, ale neobhajuj si tady dokola pořád svoji pravdu a už vůbec ne stylem-jste pitomci dejte mi adresu ja vám to vše vysvětlím a pošlu vstupenku na rychločtení—To co piseš " Mimochodem ty palce nahoru co si dávate mezi sebou, aby jste potvrdili svůj názor i když nedává hlavu ani patu mě v tom utvrzuje ještě více. – nemusíš v týhle komunitě vůbec být ani fungovat nikdo tě tady nedrží, ale respektuj názory ostatních . Myslím, že většina si tady chce v klidu popovídat o hrách a v klidu řešit co v nich bude za prvky atd…. , ale to že to budeš tady napadat svyma negativníma komentama…. sorry, ale to je zbytečný:-) Jinak ať se ti daří a nebuď znechucen:-)
MORTHSIR: Já mám Angry Joea rád, a v tom videu se ptá tvůrců na rozumný otázky a dostal i rozumný odpovědi, dokonce šlo vidět že ho ta hra baví a dokonce pochválil RPG systém alá střelba s čísilky že je to příjemná změna oproti klasickým střílečkám.