Uživatel nepřihlášen
Přidej se k odboji v Lego Star Wars The Force awakens
 

Chystané vizuální vylepšení Army 3 nesouvisí s podporou DirectX 12

Úterý 19.1.2016 16:42 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Podle slov tvůrců zatím experimentování s DirectX 12 nepřineslo použitelné výsledky. Bohemia Interactive navíc otevírá pobočku v Amsterdamu.

Už několikrát jste si v našich novinkách o Armě 3 mohli přečíst o chystaném vizuálním vylepšení hry. Nedávno jsme tu kupříkladu měli video, které obsahuje několik působivých ukázek. Doteď se přitom předpokládalo, že minimálně za část grafického upgradu je zodpovědná podpora DirectX 12. Koneckonců to, že s ním tvůrci z Bohemia Interactive experimentují, víme už několik měsíců. Skutečnost je ale také, že nic z toho, co jsme zatím mohli vidět, s podporou a použitím DirectX 12 nijak nesouvisí.

Tuhle informaci oznámil bývalý vedoucí vývoje Joris-Jan van 't Land prostřednictvím pravidelného hlášení z vývoje hry. Podle něj zatím experimentování s možnostmi plynoucími z podpory DirectX 12 nepřineslo žádné použitelné výsledky. Tvůrci tedy v tomto případě nemají žádné novinky, o nichž by mohli mluvit.

Alespoň ale nyní víme, co všechno ten vizuální upgrade vlastně přinese. Majitelé Army 3 se mohou těšit na překopanou konfiguraci osvětlení, a to v rámci všech map i v rámci počasí a libovolné denní doby. Nejviditelnější je určitě vylepšení vodní hladiny a její odrazivosti a chybět nebude ani vícesložková simulace mlhy a volitelná aplikace Screen Space Reflections. Ta, jak už napovídá název, souvisí s odrazivostí povrchu objektů.

V tuto chvíli se má za to, že většina novinek by neměla nijak zvlášť ovlivnit výkon hry, jen Screen Space Reflections mohou být pro některé sestavy příliš náročné, což by vysvětlovalo, proč půjde o volitelnou záležitost.

Stále platí, že vizuální vylepšení Army 3 dorazí jako součást bezplatné aktualizace, která doprovodí expanzi Apex. Její vydání je naplánované na druhé čtvrtletí letošního roku.

Mimochodem, Bohemia Interactive znovu expanduje za hranice České republiky a chystá otevření pobočky v nizozemském Amsterdamu, přičemž brzy má dojít k nabírání zaměstnanců, pokud budeme věřit nedávné konverzaci na Twitteru. Možná právě proto došlo ke změnám na pozici vedoucího vývoje Army 3. Možná ale studio expanduje do Amsterdamu kvůli příslibu toho, že si podle slov jistého Vincenta Vegy mohou lidé v tamních kinech koupit pivo a že tam prodávají hranolky s majonézou místo kečupu.

Tisk
Arma 3 na PCScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3 Screenshot ze hry Arma 3
Související novinky
 
Komunita předělává mapy z Operace Flashpoint do enginu Army 3

Komunita předělává mapy z Operace Flashpoint do enginu Army 3

Středa 22.6.2016 10:35 - Veselé 15. narozeniny, Flashpointe. Pardon, Armo: Cold War Assault. Přečíst celý článek »

Do Army 3 dorazila obdoba P90

Do Army 3 dorazila obdoba P90

Sobota 23.4.2016 15:08 - Oficiální balík různých variant zbraně ADR-97 je k dispozici zdarma, jen si ho musíte stáhnout ze Steam Workshopu. Přečíst celý článek »

Nový vývojářský deník Army 3 se soustředí na 3D editor

Nový vývojářský deník Army 3 se soustředí na 3D editor

Středa 10.2.2016 16:15 - Bezplatný Eden Update, který zahrne především Eden 3D editor, by měl vyjít koncem února. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Chystané vizuální vylepšení Army 3 nesouvisí s podporou DirectX 12
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bonny    Ja se zas vratil na armu 2 epoch :D to je pecka po te dvoulete pauze :DBonnybonny4796    22.1.2016 04:32 Bonny

Ja se zas vratil na armu 2 epoch :D to je pecka po te dvoulete pauze :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Hoot    svina: tak kdyz Arma jede Single core a to ejste skoro vubec nevyuziva CPU, a grafika v arme jede v Idle rezimu :D tak co by se jim taky povedlo s DX12 ze :DHoothoot11883    21.1.2016 23:46 Hoot

svina: tak kdyz Arma jede Single core a to ejste skoro vubec nevyuziva CPU, a grafika v arme jede v Idle rezimu :D tak co by se jim taky povedlo s DX12 ze :D

Filuto   2x   hezci grafika je to posledni na co by se v tuhle chvili meli zamerovat.Filutofiluto14430    19.1.2016 18:51 Filuto

hezci grafika je to posledni na co by se v tuhle chvili meli zamerovat.

HadridasCZ    a co třeba zprovoznit multiplayer v rozumných fps ? Singl hraju skoro na max ale online neběhá pořádně ani na low ...HadridasCZhadridascz32298    19.1.2016 18:29 HadridasCZ

a co třeba zprovoznit multiplayer v rozumných fps ? Singl hraju skoro na max ale online neběhá pořádně ani na low ...

svina    Kdo čekal od dx12 zázraky, je blázen.svinasvina36532    19.1.2016 18:25 svina

Kdo čekal od dx12 zázraky, je blázen.

Anciabl   1x   Bonny: Někdy si říkám jestli to mají v hlavě v pořádkuAnciablanciabl21472    19.1.2016 17:11 Anciabl

Bonny: Někdy si říkám jestli to mají v hlavě v pořádku

Phase   2x   no jo, bude to krajsie, ale aj tak to stale pojde naprdPhasephase19275    19.1.2016 17:09 Phase

no jo, bude to krajsie, ale aj tak to stale pojde naprd

Bonny   4x   To je hezké, že by neměla ovlivnit výkon hry, ale k čemu to je, když tak jede na otřesném enginuBonnybonny4796    19.1.2016 16:51 Bonny

To je hezké, že by neměla ovlivnit výkon hry, ale k čemu to je, když tak jede na otřesném enginu

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6437 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11313 příspěvků), R9 280x vs R9 390 (14 příspěvků), FarCry 3 hledám hráče (8 příspěvků), Co právě ted hrajete? (389 příspěvků), Karty Yu-Gi-Oh (5 příspěvků), Creative - forum pro kreativní lidi (636 příspěvků), Inzerce na Zingu (74 příspěvků), Trance - Progressive mix 37 (279 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4339 příspěvků), Bazar knih (13 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů

Autor Bran Skeldalu o svém novém projektu, minulosti a budoucnosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a handheld
 
 
Mirror's Edge Catalyst - potěšující zklamání

Do stejné řeky dvakrát nevkročíš, říká se. V EA to ale zkusili a bohužel po druhé je voda studenější než tehdy.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Zaklínač 3 a jeho easter eggy - třetí část

Potřetí a tentokrát už vážně naposled rozebíráme různé vtípky a narážky v Zaklínači 3, konkrétně v datadisku O víně a krvi. Nechybí ani komentář…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - první várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme první tři DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit samostatně. Končíme s třetím…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole