Uživatel nepřihlášen
 

Konečně doporučené požadavky Rise of the Tomb Raider

Úterý 26.1.2016 13:16 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Už známe nejen minimální konfiguraci, ale i tu doporučenou + potvrzeno Denuvo.

Společnost Square Enix konečně zveřejnila doporučenou konfiguraci pro hraní PC verze Rise of the Tomb Raider, která vychází 29. ledna letošního roku. Minimální požadavky známe už od 5. ledna.

Minimální konfigurace

• Operační systém: Windows 7 (pouze 64bit verze)
• Procesor: Intel Core i3-2100 nebo ekvivalentní AMD
• Grafika: NVIDIA GTX 650 2GB nebo AMD HD7770 2GB
• 6 GB RAM
• 25 GB volného místa na disku
• DirectX 11
• Myš + Klávesnice

Doporučená konfigurace

• Operační systém: Windows 7 (pouze 64bit verze)
• Procesor: Intel Core i7-3770, 3.40GHz nebo AMD FX-8350, 4.0Ghz
• Grafika: NVIDIA GeForce GTX 970 nebo AMD Radeon R9 290x
• 8 GB RAM
• 30 GB volného místa na disku
• DirectX 11
• Myš + Klávesnice

Zároveň došlo k potvrzení, že PC verzi bude chránit software Denuvo.


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Rise of the Tomb Raider na PC, PS4, Xbox One, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider Screenshot ze hry Rise of the Tomb Raider
Související novinky
 
Square Enix vnadí na novinky o Tomb Raider

Square Enix vnadí na novinky o Tomb Raider

Středa 18.5.2016 19:33 - Vzrušující novinky o Tomb Raider se dozvíme v polovině června na E3. Přečíst celý článek »

29 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kdy bude mít veřejnost češtiny Rise of the Tomb Raider a Dragon's Dogma?

Kdy bude mít veřejnost češtiny Rise of the Tomb Raider a Dragon's Dogma?

Pondělí 28.3.2016 12:15 - Navíc informace o překladu adventury Firewatch. Přečíst celý článek »

Lara bude příští týden čelit zmutovaným zvířatům a zombíkům

Lara bude příští týden čelit zmutovaným zvířatům a zombíkům

Úterý 22.3.2016 15:12 - Pro Rise of the Tomb Raider vyjde balíček Cold Darkness Awakened. Přečíst celý článek »

10 komentářů|PC, Xbox One, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Konečně doporučené požadavky Rise of the Tomb Raider
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
TRUBOR cz    Pozor hra mi funguje ve windows 10 64 bit s usb adapterem na ovladac xbox one. je to super. hrani.TRUBOR cztrubor-cz21996    14.2.2016 01:56 TRUBOR cz

Pozor hra mi funguje ve windows 10 64 bit s usb adapterem na ovladac xbox one. je to super. hrani.

ElementGamer    Začínám se těšit, recenze zatím dobré a hra vypadá skvěle. :)ElementGamerelementgamer13999    27.1.2016 19:50 ElementGamer

Začínám se těšit, recenze zatím dobré a hra vypadá skvěle. :)

Corvus   1x   Už v páááátek, juchůůůů! ! ! :-D :lol:Corvuscorvus13394    27.1.2016 19:48 Corvus

Už v páááátek, juchůůůů! ! ! :-D :lol:

laterom    Monkeyskunk a ostatní dík za odpovědi.lateromlaterom44890    27.1.2016 19:23 laterom

Monkeyskunk a ostatní dík za odpovědi.

Lazy    predator. cz: aaaa znalec :-DLazylazy34358    27.1.2016 16:53 Lazy

predator. cz: aaaa znalec :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

predator.cz   1x   laterom
Nemají v pc takoví sra**čky jako Denuvo a jim podobné rádoby ochrany . Když se v tom člověk nevyzná tak si akorát zpomalí a nebo totálně zničí pc.
predator.czpredatorcz8820
    27.1.2016 16:36
predator.cz

laterom
Nemají v pc takoví sra**čky jako Denuvo a jim podobné rádoby ochrany . Když se v tom člověk nevyzná tak si akorát zpomalí a nebo totálně zničí pc.

Monkeyskunk    laterom: Nevim, jestli to pak uploadujou dal ti crackari, ale nekdo si tim uploadem proste vydelava. Nahrajes to na nejaky ten share server a pak za urcity obnos stazeni tveho uploadu dostavas nejaky kacky, ktery si pak muzes nechat poslat na ucet. U torrentu pak uz vubec netusim no, tam z toho asi velice nic nemaji.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    27.1.2016 16:15 Monkeyskunk

laterom: Nevim, jestli to pak uploadujou dal ti crackari, ale nekdo si tim uploadem proste vydelava. Nahrajes to na nejaky ten share server a pak za urcity obnos stazeni tveho uploadu dostavas nejaky kacky, ktery si pak muzes nechat poslat na ucet. U torrentu pak uz vubec netusim no, tam z toho asi velice nic nemaji.

Kolousek001   1x   Mají z toho dobrý pocit zadostiučení, že takovou sračku vlastně dělají ... Oni většina jich jsou číňánci a ti stejně nemají nic lepšího na práci. Možná rýži bych je poslal sbírat někam na pole.

A jestli je teď CZ nejistá, tak by jí Xzone měl přestat používat jako důvod ke koupi.
Kolousek001kolousek00128103
    27.1.2016 16:11
Kolousek001

Mají z toho dobrý pocit zadostiučení, že takovou sračku vlastně dělají ... Oni většina jich jsou číňánci a ti stejně nemají nic lepšího na práci. Možná rýži bych je poslal sbírat někam na pole.

A jestli je teď CZ nejistá, tak by jí Xzone měl přestat používat jako důvod ke koupi.

laterom    Čaute.
Možná hloupá otázka, ale co z toho ti lidi, kteří crackují hry vlastně mají? To jim někdo zaplatí, aby tu hru prolomili? Vždyť to potom dají na net zadarmo. Vrtá mi to hlavou. Dík za odpovědi :-) .
lateromlaterom44890
    27.1.2016 16:06
laterom

Čaute.
Možná hloupá otázka, ale co z toho ti lidi, kteří crackují hry vlastně mají? To jim někdo zaplatí, aby tu hru prolomili? Vždyť to potom dají na net zadarmo. Vrtá mi to hlavou. Dík za odpovědi :-) .

Corvus   1x   Miky: :) OK, ale to já nemůžu vědět...Corvuscorvus13394    27.1.2016 11:24 Corvus

Miky: :) OK, ale to já nemůžu vědět...

Miky člen redakce   2x   to Corvus: Autor češtiny píše přímo do komentářů ZIngu, není nutné citovat odjinud. Autorem češtiny je michalss.Mikymiky3    27.1.2016 10:46 Miky

to Corvus: Autor češtiny píše přímo do komentářů ZIngu, není nutné citovat odjinud. Autorem češtiny je michalss.

Corvus   1x   Cituji: "Od autorů češtiny zatím nemáme žádné zprávy, že by ochrana nějak bránila jejímu vydání. " ;) (z Xzone)Corvuscorvus13394    27.1.2016 10:45 Corvus

Cituji: "Od autorů češtiny zatím nemáme žádné zprávy, že by ochrana nějak bránila jejímu vydání. " ;) (z Xzone)Komentář byl autorem naposledy upraven 27.1.2016 11:24

Původní verze před úpravami:Cituji: "Od autorů češtiny zatím nemáme žádné zprávy, že by ochrana nějak bránila jejímu vydání. " ;)

23cicer    jack - Jestli reprezentujes rozum tak potes pan buh. . hehe23cicer23cicer7279    27.1.2016 07:14 23cicer

jack - Jestli reprezentujes rozum tak potes pan buh. . hehe

jacks1108   2x   Noumo: Co tím naznačuješ? ? Že nás má přijít celá afrika kulturně obohatit? My nemůžeme za to že jsou rozvojově zaostalý a my vyspělý!jacks1108jacks110823321    26.1.2016 23:40 jacks1108

Noumo: Co tím naznačuješ? ? Že nás má přijít celá afrika kulturně obohatit? My nemůžeme za to že jsou rozvojově zaostalý a my vyspělý!

Nouma   1x   Kto tu hru bude chciet kupit tak ju kupy a ten kto nema penaze ten nukupy aj keby ju mal v schranke co to nechapu nezijem v taliansku ani francuzku ani v anglicku zebysom si to kupel za kapesne tu sa zaraba ako v afrike prezidety zato zije 60 rodin v afrike za tu jednu hruNoumanouma42905    26.1.2016 22:30 Nouma

Kto tu hru bude chciet kupit tak ju kupy a ten kto nema penaze ten nukupy aj keby ju mal v schranke co to nechapu nezijem v taliansku ani francuzku ani v anglicku zebysom si to kupel za kapesne tu sa zaraba ako v afrike prezidety zato zije 60 rodin v afrike za tu jednu hru

skoalud    Nám co to nespustíme tak je ochrana ukradená :D :(skoaludskoalud22453    26.1.2016 22:17 skoalud

Nám co to nespustíme tak je ochrana ukradená :D :(

michalss    Zatim cestina jista zajiste neni, az bude hra doma komplet a nainstalovana, potom vam muzu s jistotou rict jak to s denuvem 2 generace a modifikaci. Zatim to jsou jen domnenky :) Prosim neplette sem denuvo 1 generace, tam je to uplne jinak nez ted. Rozdil je tam znacny. .michalssmichalss18599    26.1.2016 21:33 michalss

Zatim cestina jista zajiste neni, az bude hra doma komplet a nainstalovana, potom vam muzu s jistotou rict jak to s denuvem 2 generace a modifikaci. Zatim to jsou jen domnenky :) Prosim neplette sem denuvo 1 generace, tam je to uplne jinak nez ted. Rozdil je tam znacny. .

23cicer   1x   lotf byl proraženej po půl roce. .23cicer23cicer7279    26.1.2016 21:16 23cicer

lotf byl proraženej po půl roce. .

carhrozny   2x   Norbi001: "Podle mě je, protože Lords of the fallen crackli poměrně brzy a snadno"

No neviem, v máji 2015 keď hlásili 900 tisíc predaných kusov to kracnuté ešte nebolo a hra vyšla na konci oktobra 2014. Takže tomu hovoríš "poměrně brzy a snadno"? :-D
carhroznycarhrozny27972
    26.1.2016 20:41
carhrozny

Norbi001: "Podle mě je, protože Lords of the fallen crackli poměrně brzy a snadno"

No neviem, v máji 2015 keď hlásili 900 tisíc predaných kusov to kracnuté ešte nebolo a hra vyšla na konci oktobra 2014. Takže tomu hovoríš "poměrně brzy a snadno"? :-D

Norbi001   1x   Monkeyskunk: Podle mě je, protože Lords of the fallen crackli poměrně brzy a snadno. A zde je problém... proto myslím, že jsou dosti odlišné. A jak se tu psalo, tak v případě, že bude dělat to co má v sobě napsáno... žádné zásahy do herních souborů, tak nevím. Sice je to ještě spekulace, ale i tak.... . Každopádně šmejd je to prostě jasnej, ale ta předchozí verze mi přijde mnohem šetrnější než ta nová.Norbi001norbi00117630    26.1.2016 19:26 Norbi001

Monkeyskunk: Podle mě je, protože Lords of the fallen crackli poměrně brzy a snadno. A zde je problém... proto myslím, že jsou dosti odlišné. A jak se tu psalo, tak v případě, že bude dělat to co má v sobě napsáno... žádné zásahy do herních souborů, tak nevím. Sice je to ještě spekulace, ale i tak.... . Každopádně šmejd je to prostě jasnej, ale ta předchozí verze mi přijde mnohem šetrnější než ta nová.

Kolousek001   1x   Každej už určitě hrál novou Laru (která má na Xku výborný hodnocení) a i ten Far Cry, takže ví že to jsou sračky s nulovými prodeji a tak tam musí cpát Denuvo :D :D Tak určitě ...

Za DA mohl Frostbite a hlavně samotný kódování souborů ve hře, než se k nim vůbec dostali. Ostatní je v pohodě. Just Causu se údajně Denuvo už vyplatilo podle vývojářů ...

A nevím co tu furt Norbi mele že Denuvo nemá v lásce úpravy ve hrách když je to blbost.

Zkusil bych se prvně spíš zamyslet nad tím proč jsou ty ochrany vlastně vůbec potřeba :D
Kolousek001kolousek00128103
    26.1.2016 19:25
Kolousek001

Každej už určitě hrál novou Laru (která má na Xku výborný hodnocení) a i ten Far Cry, takže ví že to jsou sračky s nulovými prodeji a tak tam musí cpát Denuvo :D :D Tak určitě ...

Za DA mohl Frostbite a hlavně samotný kódování souborů ve hře, než se k nim vůbec dostali. Ostatní je v pohodě. Just Causu se údajně Denuvo už vyplatilo podle vývojářů ...

A nevím co tu furt Norbi mele že Denuvo nemá v lásce úpravy ve hrách když je to blbost.

Zkusil bych se prvně spíš zamyslet nad tím proč jsou ty ochrany vlastně vůbec potřeba :D

Monkeyskunk    Norbi001: Aha, no nevěřím tomu, že by to bylo až tak moc rozdílné. Jak někdo psal, zatím vycházeli hry, o které není moc zájem (ze strany pirátů) . Když někdo hrává pravidelně FIFU, tak si ji spíš kupuje, než že by to každej rok sosal (aspoň podle mě) .... K DA: I. Sry moje chyba, ja to dohral uz kdysi davno a jen vim, ze jsem tu cetl clanek o cestine (asi teprve vznikajici) , tak jsem zil v domeni, ze uz vysla. Kazdopadne tim jsem chtel rict, ze to jde, nic jineho... A pro me je to smejd i ted i ta predchozi verze (kamosovi to opravdu znicilo SSD) a memu pocitaci taky nedela vubec dobre. Nevim, nemyslim si, ze by tomu neverili (viz FC Primal) , spis maji domeni, ze to porad sosa hodne velke mnozstvi hracu (mozna je to pravda, mozna ne, to ja netusim) . Protoze kdyby tomu neverili, tak stejne dobre vi, ze se to mezi hraci rozkrikne a kdo nechce, ty penize za to proste neda. Stejne, jako se to tehdy rozkriklo u AC Unity a kotel lidi to vracelo/rusilo objednavky. Kazdopadne souhlasim s tim, ze staci udelat kvalitni hru bez ochrany a ty prodeje budou (viz. Zaklinac, GTA V (mozna ochranu ma, ale ne tak drastickou, navic to neni rocni recyklat) ) . Ale neverim tomu, ze by to uplne bloklo vsechny soubory a tuditz znemoznilo moding. Modovani je celkem v kurzu a tak by timhle tahem samotni vyvojari Denuva pod sebou rezali vetev.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    26.1.2016 19:08 Monkeyskunk

Norbi001: Aha, no nevěřím tomu, že by to bylo až tak moc rozdílné. Jak někdo psal, zatím vycházeli hry, o které není moc zájem (ze strany pirátů) . Když někdo hrává pravidelně FIFU, tak si ji spíš kupuje, než že by to každej rok sosal (aspoň podle mě) .... K DA: I. Sry moje chyba, ja to dohral uz kdysi davno a jen vim, ze jsem tu cetl clanek o cestine (asi teprve vznikajici) , tak jsem zil v domeni, ze uz vysla. Kazdopadne tim jsem chtel rict, ze to jde, nic jineho... A pro me je to smejd i ted i ta predchozi verze (kamosovi to opravdu znicilo SSD) a memu pocitaci taky nedela vubec dobre. Nevim, nemyslim si, ze by tomu neverili (viz FC Primal) , spis maji domeni, ze to porad sosa hodne velke mnozstvi hracu (mozna je to pravda, mozna ne, to ja netusim) . Protoze kdyby tomu neverili, tak stejne dobre vi, ze se to mezi hraci rozkrikne a kdo nechce, ty penize za to proste neda. Stejne, jako se to tehdy rozkriklo u AC Unity a kotel lidi to vracelo/rusilo objednavky. Kazdopadne souhlasim s tim, ze staci udelat kvalitni hru bez ochrany a ty prodeje budou (viz. Zaklinac, GTA V (mozna ochranu ma, ale ne tak drastickou, navic to neni rocni recyklat) ) . Ale neverim tomu, ze by to uplne bloklo vsechny soubory a tuditz znemoznilo moding. Modovani je celkem v kurzu a tak by timhle tahem samotni vyvojari Denuva pod sebou rezali vetev.

Norbi001   1x   Monkeyskunk: Protože je tam starší verze denuva, která je v pohodě. Ta nová verze není. Tak proto. A ta nová verze je onen problém co tu pak řeší. Kdyby v Inquisition a Mad Maxovi byla nová verze denuva, tak ještě teď nejsou cracklý a není na ně čeština. A do DA: I ještě čeština není ani omylem. Zatím je jenom přeložený text a to 61% a korektury jsou na 10ti procentech. Takže ještě je s tím práce jako na kostele a to nepočítám nechuť Frostbitu dělat modifikace ve hře. Takže tak. Nová verze denuva je prostě šmejd.... a jak už se tu řeklo, tak je to jenom známka toho, že vydavatel moc dobře ví co za šunt vydal. Viz Far Cry: Copy and paste Primal. Pokud se mýlým, tak mě klidně oprav. Starší verze Denuva byla dobrá a šetrná... tohle je něco, co je děs běs který nemá v lásce úpravy ve hrách. Asi jde i o to jaký to je zásah, ale i tak.Norbi001norbi00117630    26.1.2016 18:54 Norbi001

Monkeyskunk: Protože je tam starší verze denuva, která je v pohodě. Ta nová verze není. Tak proto. A ta nová verze je onen problém co tu pak řeší. Kdyby v Inquisition a Mad Maxovi byla nová verze denuva, tak ještě teď nejsou cracklý a není na ně čeština. A do DA: I ještě čeština není ani omylem. Zatím je jenom přeložený text a to 61% a korektury jsou na 10ti procentech. Takže ještě je s tím práce jako na kostele a to nepočítám nechuť Frostbitu dělat modifikace ve hře. Takže tak. Nová verze denuva je prostě šmejd.... a jak už se tu řeklo, tak je to jenom známka toho, že vydavatel moc dobře ví co za šunt vydal. Viz Far Cry: Copy and paste Primal. Pokud se mýlým, tak mě klidně oprav. Starší verze Denuva byla dobrá a šetrná... tohle je něco, co je děs běs který nemá v lásce úpravy ve hrách. Asi jde i o to jaký to je zásah, ale i tak.

Monkeyskunk   1x   markyzek: Jenze to neni sracka ale fakt. A netyka se to jen SSD ale vsechn disku. U SSD to ma pouze rychlejsi spad, co je dan samotnym mechanismem HW....

Norbi001: Vzhledem k tomu, ze DA: I i Mad Max chranenej Denuvem, do obojiho uz cestiny jsou (do Maxe dokonce 2) , obe hry uz crackly jsou, tak by me opravdu zajimalo, kde ty informace beres, protoze nejsou pravdive. Nejsem zastance tady tehle s*acky, ale kdyz na to nadavam, pouzivam relevantni argumenty :)
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    26.1.2016 18:46
Monkeyskunk

markyzek: Jenze to neni sracka ale fakt. A netyka se to jen SSD ale vsechn disku. U SSD to ma pouze rychlejsi spad, co je dan samotnym mechanismem HW....

Norbi001: Vzhledem k tomu, ze DA: I i Mad Max chranenej Denuvem, do obojiho uz cestiny jsou (do Maxe dokonce 2) , obe hry uz crackly jsou, tak by me opravdu zajimalo, kde ty informace beres, protoze nejsou pravdive. Nejsem zastance tady tehle s*acky, ale kdyz na to nadavam, pouzivam relevantni argumenty :)

Lubosh    Najlepšie riešenie je nekupovať hry s Denuvom aby sa dokazalo, že nezvyšuje predaje ale naopak znižuje.
Bude to hlavne zaležát na pc hráčoch čo si vyberu. Denuvo je jak ancikrist....
Luboshlubosh48725
    26.1.2016 18:39
Lubosh

Najlepšie riešenie je nekupovať hry s Denuvom aby sa dokazalo, že nezvyšuje predaje ale naopak znižuje.
Bude to hlavne zaležát na pc hráčoch čo si vyberu. Denuvo je jak ancikrist....

Bouner   1x   Opět přestřelené požadavky aby se prodávaly kravinky od Nvidie atd. Jinak Denuvo je ptákovina do které zbytečně rvou peníze, které mohli jít do vývoje aby hra byla kvalitnější. Hodíme tam Denuvo, aby se nepirátilo, a budeme to dávat ke grafikám, kde se to bude ve skladech ve velkém krást a prodávat po 400, - jako minulý díl atd. Tahle logika je fakt k smíchu. Proč raději nedají víc peněz do vývoje, než těchto kravin co jsou stejně k ničemu a jen otrauvjou ty, kteří zaplatí :D .Bounerbouner11028    26.1.2016 18:22 Bouner

Opět přestřelené požadavky aby se prodávaly kravinky od Nvidie atd. Jinak Denuvo je ptákovina do které zbytečně rvou peníze, které mohli jít do vývoje aby hra byla kvalitnější. Hodíme tam Denuvo, aby se nepirátilo, a budeme to dávat ke grafikám, kde se to bude ve skladech ve velkém krást a prodávat po 400, - jako minulý díl atd. Tahle logika je fakt k smíchu. Proč raději nedají víc peněz do vývoje, než těchto kravin co jsou stejně k ničemu a jen otrauvjou ty, kteří zaplatí :D .

Behavioralista   2x   No, od té doby co se mě produkt odmítl online autentizovat a zablokoval se klíč jsem se zapřísahl, že si už nikdy nekoupím hru s pojebanou DRM ochranou a podobným svinstvem. A jinak souhlasím s názorem, že kvalitní produkty nepotřebují žádné ochrany, protože zisk je zaručen. A když se tvůrci snaží takovéto sračky ke hrám procpat, tak si zcela jistě nejsou jistí kvalitou odvedené práce na produktu. Čím větší nedodělek, tím propracovanější ochrana. :thumbup:Behavioralistabehavioralista34565    26.1.2016 16:43 Behavioralista

No, od té doby co se mě produkt odmítl online autentizovat a zablokoval se klíč jsem se zapřísahl, že si už nikdy nekoupím hru s pojebanou DRM ochranou a podobným svinstvem. A jinak souhlasím s názorem, že kvalitní produkty nepotřebují žádné ochrany, protože zisk je zaručen. A když se tvůrci snaží takovéto sračky ke hrám procpat, tak si zcela jistě nejsou jistí kvalitou odvedené práce na produktu. Čím větší nedodělek, tím propracovanější ochrana. :thumbup:

Norbi001   3x   Zlatej CD Projekt. Ten věděl že vydává kvalitní hru a ochranu tam nepotřeboval. Kdo rve do her denuvo asi ví proč. Asi to tedy bude propadák když se tak moc bojí o prodeje.

skylines: To je přeci podle nich nemožný... vždyť se jim nic neděje. Takže Ti lidi, co jim denuvo nesmyslnými zápisy odjebalo disk si asi potřebovali jenom kopnout ne? Znám nejméně 4 lidi, kteří si po nainstalování FIFY 16 museli kupovat nový SSD. A to je jenom u FIFY. A jsou to lidi, kteří nedělají s počítačem kraviny. Stejně prostě nikdo tady nepředloží 100%ní důkaz že to pravda je a na druhé straně totéž. Já ze své zkušenosti s okolím si stojím za tím, že Denuvo je sráč.
Norbi001norbi00117630
    26.1.2016 16:28
Norbi001

Zlatej CD Projekt. Ten věděl že vydává kvalitní hru a ochranu tam nepotřeboval. Kdo rve do her denuvo asi ví proč. Asi to tedy bude propadák když se tak moc bojí o prodeje.

skylines: To je přeci podle nich nemožný... vždyť se jim nic neděje. Takže Ti lidi, co jim denuvo nesmyslnými zápisy odjebalo disk si asi potřebovali jenom kopnout ne? Znám nejméně 4 lidi, kteří si po nainstalování FIFY 16 museli kupovat nový SSD. A to je jenom u FIFY. A jsou to lidi, kteří nedělají s počítačem kraviny. Stejně prostě nikdo tady nepředloží 100%ní důkaz že to pravda je a na druhé straně totéž. Já ze své zkušenosti s okolím si stojím za tím, že Denuvo je sráč.

Vlastimil91    A ještě bych doplnil že už si to můžete na Steamu předběžně stáhnout :)Vlastimil91vlastimil915801    26.1.2016 16:27 Vlastimil91

A ještě bych doplnil že už si to můžete na Steamu předběžně stáhnout :)

stuntman   1x   To tu vyzerá jak bitva u Stalingrade... Ale ani jedna strana nepredložila nepriestrelný dôkaz o svojej pravde. Len tak ďalej, baví ma to čítať. :-Dstuntmanstuntman8196    26.1.2016 16:20 stuntman

To tu vyzerá jak bitva u Stalingrade... Ale ani jedna strana nepredložila nepriestrelný dôkaz o svojej pravde. Len tak ďalej, baví ma to čítať. :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Shadow of the Beast – krvežíznivá bestie

Chodící monstrum jménem Aarbron hlásí vzkříšení a dychtí po krvi víc než kdykoliv předtím.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: Konzole
 
 
Homefront: The Revolution – novodobá americká revoluce

Partyzánské skupiny byly a stále jsou trnem v oku pro všechny armády na světě. Jejich zákeřnost v blízké budoucnosti pocítí také severokorejská…

 
Přečíst celý článek»Autor: Etien - Platforma: PC a konzole
 
 
Postal Redux - o něco hezčí kontroverze

Jedna z nejkontroverznějších her se vrací ve vylepšené verzi. Je ale těch vylepšení dost na to, aby Redux verze stála za pozornost?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Yo-kai Watch - svět kolem nás je trochu jinačí

Je rozdíl mít smůlu a mít smůlu. Někdy to není jen o té smůle, ale možná se na vás přilepil yo-kai a dělá neplechu.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
Return to PoPoLoCrois – mečem i motykou

Hrdina si sice na živobytí obvykle vydělává hledáním pokladů hluboko v kobkách, nicméně když je zlata pomálu, nezbyde než popadnout motyku a vyrazit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Aluc4rd - Platforma: Handheld