Před týdnem redaktor Zingu, Filip Němec, jako jediný zástupce českých médií letěl do Berlína, aby si zahrát téměř finální verzi Far Cry Primal. Dnes v 18:00 budeme moci zveřejnit článek, kde vám Filip popíše své dojmy a prozradí nové informace (+ nové obrázky). Ještě předtím se ale můžete podívat na nová videa, kterých si všimla domácí fanstránka Far-Cry.cz.
Video níže ukazuje prvních 15 minut z hraní. „Far Cry Primal začíná scénou, kdy se Takkar, Dalso a pár dalších lovců z kmene Wenjů vydávají na lov Mamuta, doufajíc, že po několikadenním hladovění konečně něco uloví a budou se moct najíst. A tak se Takkar se skupinkou lovců snaží odlákat menšího Mamuta od jeho skupiny, ale jak už bývá zvykem, lov nevyjde přesně podle plánu a po útoku Šavlozubého tygra Takkar přijde nejen o všechny členy své skupiny, ale i o uloveného Mamuta. Zde začíná příběh Far Cry Primal, Takkar se musí dostat ke svému kmeni, který si říká Wenja, sám a mezi tím si obstarat materiál pro výrobu zbraní a sumek, aby vůbec návrat přežil. Oko lovce, neboli jinak „wallhack“ můžete používat již od začátku hry,“ popisuje BackPa z Far-Cry.cz.
V dalším videu je ukázán lov a sběr materiálů, zatímco v tom posledním jedna mise, nazvaná Vision of Beast. Na fanstránce potom naleznete ještě jedno humorné video od německého Ubisoftu.
Far Cry Primal vychází 23. února na PS4 a Xbox One, PC verze bude následovat 1. března. Všechny tři verze budou obsahovat české titulky. Předobjednávejte na Xzone.cz.
Děkuji za video. Bohatě mi to stačilo k tomu, abych si to nekoupil. Je to pořád na jedno brdo jen jiné prostředí. Far Cry byl nejlepší s Vaasem. Mě už nudily i Himaláje. Jezdit, craftit, vyrábět a obsazovat. Tenhle styl už mě omrzel. Ale nechci působit náročně a chtít nějaké změny, ale ani ta grafika se nezměnila
Ten začátek jak uloví toho mamuta a vzápětí je rozsápe ten šavlozubák je fakt nářez.
Dakujem prvich 15 minut zivata totalne zabitych kedy zacne akcia nuda nuda nuda
Nevypadá to vůbec zle, snad to bude příjemná změna bez repetetivních činností.
Asi este nestrielali z luku, vsak to ani nenapne
zafata: Předpokládám, že Primalu se za první rok prodá od 6mil do 8mil kopií, což by na Far Cry sérii byl hodně dobrý výsledek. FC4 mělo, myslím, že kolem 7mi mega, ale jistej si nejsem.
EDIT:
MORTHSIR: Není zač.
BackPa: Aha to mi nejak uniklo, nicmene dik za info, budu sledovat vase stranky….
Mne osobne se to vubec nelibi a po super FC3 a FC4, ktere me hodne bavily i kdyz jasne bylo to po case porad dokola se mi tenhle dil vubec nezamlouva. Strilet lukem me nebavilo ani v minulem dilu no a ostep nebo tomahawk z pazourku no ne dekuji. Mozna jeste vypada zajimave moznost si ochocit zvirata, ale to je tak vse.
Ja nekoupim a ani neverim, ze to bude mit nejak velky uspech.
MORTHSIR: Bohužel, ale další hřebíček do rakve, protože Primal nebude obsahovat Editor. Aspoň ještě nedávno to Ubisoft zmiňoval, že jej nemají v plánu, ani jako budoucí rozšíření, stejně jako kooperaci/multiplayer.
BackPa: No kazdopadne jem rad, ze se podivame mimo soucasnost/budocnost, coz bude ten hlavni tahak. Mimochodem, jak to tedy vypada s map editorem, kdyz uz jste to nakousl ? Bude se drzet zavedeneho standartu ala FC2-4 ?
Díky za propagaci.
Morthsir: Ono, pokuď jste hrál FC4 a 3, tak toto bude hodně podobné, což už hodně lidí odsuzuje. Primal zachraňuje i hodně to, že se odehrává 12 000 let zpět a jsou tam tedy jiné zbraně (což bohužel taky mnoha lidem vadí a omezenost zbraní může po chvíli nudit také) , místo aut zvířatka. Pro někoho to může být nudný stereotyp, hodně misí bude prostě zajdi tam, zabij toho, vrať se, nebo najdi to, přines to tam. Ale důležité je, že to budete moci dělat několik azpůsoby a tím tak zmírnit stereotyp hry. Co se týče hlavních příběhových linek, tak ty, si myslím, budou určitě kvalitní, i když budou podobné – Přeci jenom je v Primalu mnoho různých částí – Od prosluněných luk po zasněžené horské oblasti a Ubisoft si umí s prostředím pohrát a to říkám i já, co při tvorbě map (do FC4) piluje skoro každý detail.
Pekne, zacina se mi to libit, osem obavam se, ze nadseni nepotrva dlouho a hra se po case klasicky odporouci do rutinniho stereotypu. Pribeh to bude muset podrzet stuj co stuj….