Uživatel nepřihlášen
Deus Ex: Mankind Divided vychází 23.8.2016

Devízou nové generace konzolí mají být uvěřitelnější světy

Úterý 9.2.2016 13:25 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Dynamičtější a uvěřitelnější herní světy nás čekají s příchodem nové generace konzolí PlayStation a Xbox.

Paul Ross, bývalý technický šéf Criterion Games (Burnout Paradise) a v současné době spoluzakladatel Three Fields Entertainment (Dangerous Golf), se nechal slyšet, že budoucí konzole z divize PlayStationu a Xboxu umožní vývojářům vytvářet dynamičtější a uvěřitelnější herní světy.

„Nyní je vše o pevných tělesech, pevných předmětech. Ale pomalu přichází změna a pracuje se se simulací fyziky na molekulární úrovni,“ prozradil Ross pro časopis Edge. Právě díky tomu budou vývojáři schopni vytvořit dynamičtější a uvěřitelnější herní světy. Náznaky jsou podle něj už u aktuální generace konzolí, ale mnohem viditelnější to má být u další generace PlayStationu a Xboxu.

Studio Three Fields aktuálně připravuje Dangerous Golf pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Více o hře zde.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Tvůrci Burnoutu začali pracovat na nové závodní hře

Tvůrci Burnoutu začali pracovat na nové závodní hře

Středa 27.7.2016 13:20 - Pravděpodobně půjde o duchovního nástupce Burnoutu 3. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Pokud se vám líbí Burnout a Black, možná se vám bude líbit naše první hra

Pokud se vám líbí Burnout a Black, možná se vám bude líbit naše první hra

Čtvrtek 7.1.2016 12:12 - Vzkazují hráčům bývalí vývojáři Criterionu, kteří připravují sportovní hru. Přečíst celý článek »

Bývalí vývojáři z Criterionu pracují na duchovním nástupci Burnoutu

Bývalí vývojáři z Criterionu pracují na duchovním nástupci Burnoutu

Pátek 2.10.2015 17:30 - Skvělá zpráva pro fanoušky, kteří dychtí po pokračování. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Devízou nové generace konzolí mají být uvěřitelnější světy
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bonny    A nejlepsi je mit starej moncek vedle novyhp a pouzivat oba. V mem pripade je muceni sledovat po leve strane starej :DBonnybonny4796    10.2.2016 16:58 Bonny

A nejlepsi je mit starej moncek vedle novyhp a pouzivat oba. V mem pripade je muceni sledovat po leve strane starej :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tom@n    Taky jsem si myslel že od 60 nahoru to je pořád stejně plynulý. Ale jen do doby než jsem si koupil 144hz monitor, který umí zobrazit až 144fps. A rozdíl tam. Fakt je. A už jen na ploše se to dá poznat na plynulosti kurzoru.Tom@ntomn10255    10.2.2016 16:38 Tom@n

Taky jsem si myslel že od 60 nahoru to je pořád stejně plynulý. Ale jen do doby než jsem si koupil 144hz monitor, který umí zobrazit až 144fps. A rozdíl tam. Fakt je. A už jen na ploše se to dá poznat na plynulosti kurzoru.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Bonny   1x   ElementGamer: na klasickem 60Hz monitoru to nepoznasBonnybonny4796    10.2.2016 16:35 Bonny

ElementGamer: na klasickem 60Hz monitoru to nepoznasKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer   1x   Tomo: Já teda rozdíl mezi 60 a 90 fps nepoznám ani náhodou.ElementGamerelementgamer13999    10.2.2016 16:31 ElementGamer

Tomo: Já teda rozdíl mezi 60 a 90 fps nepoznám ani náhodou.

Tomo    rawneox: Rozdíl mezi 30 a 60 fps poznáš na první pohled, mezi 60 a 90 je vidět také, ale pak už to rozeznám jen při přímém srovnání (něco jiného bude ve virtulní realitě, hlavně když bude pokrývat i čast periferního vidění, které je na framerate citlivější) .
Souhlasím, že stabilních 30 fps JE příjemnějších, než když to skáče mezi 30-60 a to nemluvím o stuteringu, kde je to jako když tě někdo tahá za rohovku (starší hry na Gamebryo engine na moderním HW při 60hz monitoru jsou kvůli chybě ve snímkovaní skutečně lahůdkou) . Jenže 30 fps je pro akční hry opravdu málo (v tomhle případě mnou nenáviděný blur pomáhá) .
Ještě, že to s tou cinematičností nepřehnali a nehodili to na originálních 24 fps.
Tomotomo49934
    10.2.2016 12:18
Tomo

rawneox: Rozdíl mezi 30 a 60 fps poznáš na první pohled, mezi 60 a 90 je vidět také, ale pak už to rozeznám jen při přímém srovnání (něco jiného bude ve virtulní realitě, hlavně když bude pokrývat i čast periferního vidění, které je na framerate citlivější) .
Souhlasím, že stabilních 30 fps JE příjemnějších, než když to skáče mezi 30-60 a to nemluvím o stuteringu, kde je to jako když tě někdo tahá za rohovku (starší hry na Gamebryo engine na moderním HW při 60hz monitoru jsou kvůli chybě ve snímkovaní skutečně lahůdkou) . Jenže 30 fps je pro akční hry opravdu málo (v tomhle případě mnou nenáviděný blur pomáhá) .
Ještě, že to s tou cinematičností nepřehnali a nehodili to na originálních 24 fps.

Tom@n    rawneox : souhlas, ale ten rozdíl musí poznat každý.
A další lvl je 60 vs 144 ale o tom si můžeme nechat zdát většinou i na pc, když jsou hry locknuté, v lepším případě na 60, natož pak konzolisti
Tom@ntomn10255
    10.2.2016 11:57
Tom@n

rawneox : souhlas, ale ten rozdíl musí poznat každý.
A další lvl je 60 vs 144 ale o tom si můžeme nechat zdát většinou i na pc, když jsou hry locknuté, v lepším případě na 60, natož pak konzolistiKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

rawneox   1x   Silent: Všechny konzole vždycky jeli svejch 30fps. . nikdo to nikdy neřešil, protože na tom hráli konzolisti a né pcčkáři, ale poslední dobou kupujou konzole lidi co jim už pc nevykouzlí supr grafiku na novejch hrách ale třeba těch 60 fps se všim na min to dá a ty pak brečí, že konzole nezvládaj to co jejich starej komp támhle ve špajzu. . Řeknu to takhle, když to nedropuje a máš dobrou tv, tak rozdíl nepoznáš, teda asi poznáš ale neni to tak citelný, spíš to vypadá přirozenějš kdž hraješ singl se stabilníma 30fps. Každopádně v multiplayerech by mělo bejt 60fps spolu s net-codem na stejný úrovni Hz, ale jak jsem říkal u singlů a kor u exkluzivních titulů je tato diskuze bezpředmětná a každej kdo má zkušenosti s exkulizivkama mi dá za pravdu :)rawneoxrawneox17681    10.2.2016 11:34 rawneox

Silent: Všechny konzole vždycky jeli svejch 30fps. . nikdo to nikdy neřešil, protože na tom hráli konzolisti a né pcčkáři, ale poslední dobou kupujou konzole lidi co jim už pc nevykouzlí supr grafiku na novejch hrách ale třeba těch 60 fps se všim na min to dá a ty pak brečí, že konzole nezvládaj to co jejich starej komp támhle ve špajzu. . Řeknu to takhle, když to nedropuje a máš dobrou tv, tak rozdíl nepoznáš, teda asi poznáš ale neni to tak citelný, spíš to vypadá přirozenějš kdž hraješ singl se stabilníma 30fps. Každopádně v multiplayerech by mělo bejt 60fps spolu s net-codem na stejný úrovni Hz, ale jak jsem říkal u singlů a kor u exkluzivních titulů je tato diskuze bezpředmětná a každej kdo má zkušenosti s exkulizivkama mi dá za pravdu :)

Faldmen    Silent: popravde me dost zaskocilo, kdyz jsem nedavno koupil ve sleve goty edici bloodbornu a zjistil, ze jede jen ve 30fps a jeste s citelnyma dropama. Ve spouste her mi 30fps staci, ale tady bych opravdu ocenil vic na ukor rozliseni ci grafiky...Faldmenfaldmen33601    10.2.2016 08:09 Faldmen

Silent: popravde me dost zaskocilo, kdyz jsem nedavno koupil ve sleve goty edici bloodbornu a zjistil, ze jede jen ve 30fps a jeste s citelnyma dropama. Ve spouste her mi 30fps staci, ale tady bych opravdu ocenil vic na ukor rozliseni ci grafiky...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

BůhOnty    rawneox: Nechápu to vaše "ke konci cyklu bla bla bla" tohle už teďka vůbec neplatí architektura těchto konzolí je mnohem blíž ne-li identická PC narozdíl od starých konzolí. . To je jeden z důvodů proč UŽ DNES spousta vývojářů mluví o nedostatku výkonu. Taky jeden z důvodů proč tu tahle generace konzolí bude mnohem kratší dobu.BůhOntybuhonty2908    10.2.2016 00:45 BůhOnty

rawneox: Nechápu to vaše "ke konci cyklu bla bla bla" tohle už teďka vůbec neplatí architektura těchto konzolí je mnohem blíž ne-li identická PC narozdíl od starých konzolí. . To je jeden z důvodů proč UŽ DNES spousta vývojářů mluví o nedostatku výkonu. Taky jeden z důvodů proč tu tahle generace konzolí bude mnohem kratší dobu.

Silent   2x   Místo aby se soustředili na dosáhnutí 1080p 60 FPS jako STANDART společně s posunem na 30/60 fps 1440p, tudíž snaha přílakat novou generací hráču ke koupi, tak vymýšlejí takovéto pičoviny ať si děti sednou na prdel z toho že se voda hýbe s proudem a ve vzduchu poletujou smogové částečky. Geniální.

PS: Vím že se v článku nezmiňuje frame rate ale je to hlavní věc, co stále způsobuje propast mezi PC a konzolema. Zeptejte se každého hráče Bloodborne jestli by chtěl hrát na 60 fps a každý jeden odpoví že ano. Pravda neviděli jsme bloodborne na 60 fps ale to nevadí. Máme tady TŘI Dark Souls hry a každý se shodne na tom, že ta plynulost je potřeba a je to znát. 60 FPS jako standart je budoucnost, smiřte se s tím. A dokud tohle nepochopí ty duté hlavy v SONY nebo Mrkvosoftu, tak nikdy zbraně neutichnou.

Větší frame rate je vždy lepší! Je to potrvrzené vědou, psychologii, ludologii i fyziologii. A žádný alibismus vás před tímto faktem neuchrání!
Silentsilent2464
    9.2.2016 23:14
Silent

Místo aby se soustředili na dosáhnutí 1080p 60 FPS jako STANDART společně s posunem na 30/60 fps 1440p, tudíž snaha přílakat novou generací hráču ke koupi, tak vymýšlejí takovéto pičoviny ať si děti sednou na prdel z toho že se voda hýbe s proudem a ve vzduchu poletujou smogové částečky. Geniální.

PS: Vím že se v článku nezmiňuje frame rate ale je to hlavní věc, co stále způsobuje propast mezi PC a konzolema. Zeptejte se každého hráče Bloodborne jestli by chtěl hrát na 60 fps a každý jeden odpoví že ano. Pravda neviděli jsme bloodborne na 60 fps ale to nevadí. Máme tady TŘI Dark Souls hry a každý se shodne na tom, že ta plynulost je potřeba a je to znát. 60 FPS jako standart je budoucnost, smiřte se s tím. A dokud tohle nepochopí ty duté hlavy v SONY nebo Mrkvosoftu, tak nikdy zbraně neutichnou.

Větší frame rate je vždy lepší! Je to potrvrzené vědou, psychologii, ludologii i fyziologii. A žádný alibismus vás před tímto faktem neuchrání!Komentář byl autorem naposledy upraven 9.2.2016 23:25

Původní verze před úpravami:Místo aby se soustředili na dosáhnutí 1080p 60 FPS jako STANDART společně s posunem na 30/60 fps 1440p, tudíž snaha přílakat novou generací hráču ke koupi, tak vymýšlejí takovéto pičoviny ať si děti sednou na prdel z toho že se voda hýbe s proudem a ve vzduchu poletujou smogové částečky. Geniální.

Tomo    Novisss1: V porovnání s tímhle PC si na konzoli zahraješ rozhodně lépe. A to neuvažuji o nákupu woken, co k tomu přihodí dalších 100$+. Nové PC s cenovkou kolem 15k kč je herní lowend, který bude s výkonem na podobné úrovni jako konzole. Za 20k už se dá postavit něco výkonnějšího, jenže investice minimálně do grafiky bude do pár let nutná, aby to drželo krok.
Tím nechci říct, že nynější konzole jsou nějaká výhra. Sám občas hraji na PC a konzole u mě skončily v dobách PS2 (tu jsem měl na hry a PC na všechno ostatní) . Teď je prostě doba, kdy se mi prostě nevyplatí dát 14-15k za výkonostně dostatečné PC a dalších 8k za konzoli.
Tomotomo49934
    9.2.2016 21:52
Tomo

Novisss1: V porovnání s tímhle PC si na konzoli zahraješ rozhodně lépe. A to neuvažuji o nákupu woken, co k tomu přihodí dalších 100$+. Nové PC s cenovkou kolem 15k kč je herní lowend, který bude s výkonem na podobné úrovni jako konzole. Za 20k už se dá postavit něco výkonnějšího, jenže investice minimálně do grafiky bude do pár let nutná, aby to drželo krok.
Tím nechci říct, že nynější konzole jsou nějaká výhra. Sám občas hraji na PC a konzole u mě skončily v dobách PS2 (tu jsem měl na hry a PC na všechno ostatní) . Teď je prostě doba, kdy se mi prostě nevyplatí dát 14-15k za výkonostně dostatečné PC a dalších 8k za konzoli.

rawneox   1x   Element: Viz. Batman: Arkham Knight, kterej běžel na obou konzolích parádně a na nadprůměrný pc sestavě sotva 19fps. . :(rawneoxrawneox17681    9.2.2016 21:18 rawneox

Element: Viz. Batman: Arkham Knight, kterej běžel na obou konzolích parádně a na nadprůměrný pc sestavě sotva 19fps. . :(

ElementGamer   1x   MachujaNapitchi: Souhlasím, navíc konzole rozhodně stačí. Bohužel, na PC se poslední dobou bojím hry kupovat, hlavně kvůli technickému stavu, který se rok co rok zhoršuje.ElementGamerelementgamer13999    9.2.2016 21:09 ElementGamer

MachujaNapitchi: Souhlasím, navíc konzole rozhodně stačí. Bohužel, na PC se poslední dobou bojím hry kupovat, hlavně kvůli technickému stavu, který se rok co rok zhoršuje.

rawneox   3x   Auvicek: Ono taky zaleží jaký PC a jaká konzole. . To je asi každýmu jasný, že když si koupí za 20tisíc grafickou kartu, tak že bude mít lepší grafiku než na konzoli za 7000kč, děkujeme za osvícení. .rawneoxrawneox17681    9.2.2016 20:59 rawneox

Auvicek: Ono taky zaleží jaký PC a jaká konzole. . To je asi každýmu jasný, že když si koupí za 20tisíc grafickou kartu, tak že bude mít lepší grafiku než na konzoli za 7000kč, děkujeme za osvícení. .

Machine78   1x   Auvicek- u Croma a ty jsi co za potvoru.Machine78machine785274    9.2.2016 20:54 Machine78

Auvicek- u Croma a ty jsi co za potvoru.

Auvicek   6x   mě se jenom líbí, že někteří fanoušci PS4 tvrdí, že oproti xboxu má lepší grafiku ale odmítají přijmout, že pc má lepší grafiku než konzole :DAuvicekauvicek29963    9.2.2016 20:09 Auvicek

mě se jenom líbí, že někteří fanoušci PS4 tvrdí, že oproti xboxu má lepší grafiku ale odmítají přijmout, že pc má lepší grafiku než konzole :D

rawneox   2x   Machine: Nejsi, já jsem na tom úplně stejně a když si dovolim to říct nahlas, to se dějou pak věci xDrawneoxrawneox17681    9.2.2016 19:42 rawneox

Machine: Nejsi, já jsem na tom úplně stejně a když si dovolim to říct nahlas, to se dějou pak věci xD

rawneox   4x   Morth: Přesně tak! Dodnes jsou nezapomenutelný klasiky co se dají hrát stále dokola ať už pro jejich příběh nebo hratelnost. . Dneska už ani nejsou takový hry (až vyjímky) a tenhle stagnovací proces zavedlo Ubi a EA, kde vždy jen přeperou starej díl série a pak se jen ptáš: "To je novej Assassin? " , "néé, jen vypranej v Pervolu" . . lol :Drawneoxrawneox17681    9.2.2016 19:39 rawneox

Morth: Přesně tak! Dodnes jsou nezapomenutelný klasiky co se dají hrát stále dokola ať už pro jejich příběh nebo hratelnost. . Dneska už ani nejsou takový hry (až vyjímky) a tenhle stagnovací proces zavedlo Ubi a EA, kde vždy jen přeperou starej díl série a pak se jen ptáš: "To je novej Assassin? " , "néé, jen vypranej v Pervolu" . . lol :D

Machine78   2x   Rawneox: přesně tak, já mám dokonce až takový pocit, že za tu dlouhou dobu co hraju hry je tu poslední tři roky největší a nejdelší herní stagnace, a to bohužel nejen po grafické stránce. Byly časy kdy jsem nevěděl co dřív koupit, teď se spíše dívám co že to má vyjít příští rok. Ale možná jsem moc kritický.Machine78machine785274    9.2.2016 19:38 Machine78

Rawneox: přesně tak, já mám dokonce až takový pocit, že za tu dlouhou dobu co hraju hry je tu poslední tři roky největší a nejdelší herní stagnace, a to bohužel nejen po grafické stránce. Byly časy kdy jsem nevěděl co dřív koupit, teď se spíše dívám co že to má vyjít příští rok. Ale možná jsem moc kritický.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MORTHSIR   1x   raw: Je to taky o tom, ze nejdulezitejsi neni vykon, ale kvalita. Co si budem povidat. :)MORTHSIRmorthsir17268    9.2.2016 19:31 MORTHSIR

raw: Je to taky o tom, ze nejdulezitejsi neni vykon, ale kvalita. Co si budem povidat. :)

rawneox   7x   Zde je seznam 25 nejlepších her pro PS3 od IGN, [ odkaz ] všechny vypadaj parádně ještě dnes a plno lidí je paří na PS3 ještě dnes a to má ps3 pouze 256MB RAM a 256MB VRAM!
Zhruba 16x víc výkonu má PS4 od PS3 a 43x víc než PS2 a kam se to pohlo? ? Až na pár exkluzivních her, nikam. . jen lepší grafika. . Čekám na Uncharted 4, kde se ukáže výkon v plný parádě, ale zase je to exkluzivka a co ostatní AAA hry? To ty studia se zasekly v čase? či jim nejde optimalizovat na nynější generaci nebo jsou jenom tak líný a chamtivý bastardi? ? Kde je sakra ten NEXT-GEN engine? ! ! To zas budem čekat tři roky na The Last of Us 2 aby ke konci cyklu generace ukázali, že na to maj? Nechci v nejbližší době PlayStation 5, když tu je dost výkonu (na konzoli) aby nastavili laťku zase o něco vejš! Chce to jen chtít :thumbup:
rawneoxrawneox17681
    9.2.2016 19:27
rawneox

Zde je seznam 25 nejlepších her pro PS3 od IGN, [ odkaz ] všechny vypadaj parádně ještě dnes a plno lidí je paří na PS3 ještě dnes a to má ps3 pouze 256MB RAM a 256MB VRAM!
Zhruba 16x víc výkonu má PS4 od PS3 a 43x víc než PS2 a kam se to pohlo? ? Až na pár exkluzivních her, nikam. . jen lepší grafika. . Čekám na Uncharted 4, kde se ukáže výkon v plný parádě, ale zase je to exkluzivka a co ostatní AAA hry? To ty studia se zasekly v čase? či jim nejde optimalizovat na nynější generaci nebo jsou jenom tak líný a chamtivý bastardi? ? Kde je sakra ten NEXT-GEN engine? ! ! To zas budem čekat tři roky na The Last of Us 2 aby ke konci cyklu generace ukázali, že na to maj? Nechci v nejbližší době PlayStation 5, když tu je dost výkonu (na konzoli) aby nastavili laťku zase o něco vejš! Chce to jen chtít :thumbup:

Machine78   1x   Anciabl - no dobře však jo, a proč si PCčkáři pořád myslí že mi konzolisti vidíme PC jenom z dálky. Bože vždyť ho máme všichni doma.Machine78machine785274    9.2.2016 19:23 Machine78

Anciabl - no dobře však jo, a proč si PCčkáři pořád myslí že mi konzolisti vidíme PC jenom z dálky. Bože vždyť ho máme všichni doma.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Anciabl    Každej furt herní pc je drahý ale nikdo si neuvědomuje že s pc můžeš dělat dalších miliardu věcí na víc než na konzoli tak že tak. Nehcu tady válčit konzole vs pc jak trubka pořád ale jen si tohle dost lidí neuvědomuje že nekupuješ jen herní zařízeníAnciablanciabl21472    9.2.2016 18:54 Anciabl

Každej furt herní pc je drahý ale nikdo si neuvědomuje že s pc můžeš dělat dalších miliardu věcí na víc než na konzoli tak že tak. Nehcu tady válčit konzole vs pc jak trubka pořád ale jen si tohle dost lidí neuvědomuje že nekupuješ jen herní zařízení

Faldmen   2x   Novisss1: Při aktuálním kurzu je to cca 9600, - + nezapomínejme na OS takže + cca 2000, - za widle. Už jsme na 11600, - a sice jsem neprolízal jednotlivý komponenty a jejich eshopy, ale určitě tam bude do ČR nějaký poštovný. I kdyby ne, tak je to už teď o víc než polovinu dražší. Navíc tu konzoli si koupíš u nás čr distribuci a nemáš problémy se zárukou. Jo a další plus je, že i když si ji objednáš z eshopu, tak ti nepřijde Lego, ale už je složená. Ale jinak celkem slušná cena :-)

23cicer: Už možná chápu, kam tím míříš, ale pořád si myslím, že jsem to napsal dost srozumitelně...
Tím "tak mi frajeři ukažte pc za 6800, - tadada" jsem chtěl poukázat na to, že je to za ty prachy to nejdostupnější, co seženeš.
A tím zbytkem zase, že i tak je naprostá blbost porovnávat PC a konzole...
Kdyby něco, napiš do zpráv, ať tu nespamujem :-)
Faldmenfaldmen33601
    9.2.2016 17:36
Faldmen

Novisss1: Při aktuálním kurzu je to cca 9600, - + nezapomínejme na OS takže + cca 2000, - za widle. Už jsme na 11600, - a sice jsem neprolízal jednotlivý komponenty a jejich eshopy, ale určitě tam bude do ČR nějaký poštovný. I kdyby ne, tak je to už teď o víc než polovinu dražší. Navíc tu konzoli si koupíš u nás čr distribuci a nemáš problémy se zárukou. Jo a další plus je, že i když si ji objednáš z eshopu, tak ti nepřijde Lego, ale už je složená. Ale jinak celkem slušná cena :-)

23cicer: Už možná chápu, kam tím míříš, ale pořád si myslím, že jsem to napsal dost srozumitelně...
Tím "tak mi frajeři ukažte pc za 6800, - tadada" jsem chtěl poukázat na to, že je to za ty prachy to nejdostupnější, co seženeš.
A tím zbytkem zase, že i tak je naprostá blbost porovnávat PC a konzole...
Kdyby něco, napiš do zpráv, ať tu nespamujem :-)

Tom@n    MachujaNapitchi: k čemu změnit snímkování na TV když to ta konzola na víc neutáhne?
Právě ten rozdíl je malej na vzdálenost, ale rozdíl v potřebě výkonu je hroznej : /
Tom@ntomn10255
    9.2.2016 17:29
Tom@n

MachujaNapitchi: k čemu změnit snímkování na TV když to ta konzola na víc neutáhne?
Právě ten rozdíl je malej na vzdálenost, ale rozdíl v potřebě výkonu je hroznej : /

MachujaNapitchi   1x   Tom@n: 4K TV ti upcaluje naprosto vše do 4K rozlišení i kdyby jsi tam pustil film z VHS. A jde o to, že na monitorech není dostupné ono nastavení které mají ty TV na upravení obrazu a že jich tam je (Časy kdy šel upravit pouze kontrast a jas už jsou totiž dávno pryč :-D Některé už dokáži i změnit snímkování i když zatím to ještě není tak pokročilé, tak pořád je to něco o čem si na monitorech může člověk nechat jen zdát. ) a které by potřebovaly monitory ke stejnému výsledku v takovém případě je totiž jedno jestli to je přímo ve 4K nebo upsacalované 4K z Full HD celkový rozdíl totiž poté na té TV ani nerozeznáš pokud se k ní nepostavíš na vzdálenost 0, 5m a nebudeš to pečlivě zkoumat, jelikož rozdíl je pouhých 50 pixelů na palec, což je naprosto zanedbatelné.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    9.2.2016 17:18 MachujaNapitchi

Tom@n: 4K TV ti upcaluje naprosto vše do 4K rozlišení i kdyby jsi tam pustil film z VHS. A jde o to, že na monitorech není dostupné ono nastavení které mají ty TV na upravení obrazu a že jich tam je (Časy kdy šel upravit pouze kontrast a jas už jsou totiž dávno pryč :-D Některé už dokáži i změnit snímkování i když zatím to ještě není tak pokročilé, tak pořád je to něco o čem si na monitorech může člověk nechat jen zdát. ) a které by potřebovaly monitory ke stejnému výsledku v takovém případě je totiž jedno jestli to je přímo ve 4K nebo upsacalované 4K z Full HD celkový rozdíl totiž poté na té TV ani nerozeznáš pokud se k ní nepostavíš na vzdálenost 0, 5m a nebudeš to pečlivě zkoumat, jelikož rozdíl je pouhých 50 pixelů na palec, což je naprosto zanedbatelné.

Tom@n    MachujaNapitchi: takže na 4K TV (která je na konzole k ničemu, když hry jedou max 1080p) to vypadá líp než ve true 4k na monitoru? Seems legit.Tom@ntomn10255    9.2.2016 17:08 Tom@n

MachujaNapitchi: takže na 4K TV (která je na konzole k ničemu, když hry jedou max 1080p) to vypadá líp než ve true 4k na monitoru? Seems legit.

MachujaNapitchi   1x   BůhOnty: Tak jasně už nejsou časy PS2, kdy v tom byl ten nejlepší HW a konzole vydržela bez problémů 6 let a ještě další 4 roky byla stále podporovaná. V dnešní době kdyby chtěli do konzole dostat nejlepší HW nebo minimálně nějaké části, které budou high-end, tak by taková konzole stála 30 000 a za tu cenu už má dnes člověk mid-range PC do kterého stačí koupit pouze lepší GK, takže by tu konzoli asi nikdo nekoupil. :-)MachujaNapitchimachujanapitchi31798    9.2.2016 17:06 MachujaNapitchi

BůhOnty: Tak jasně už nejsou časy PS2, kdy v tom byl ten nejlepší HW a konzole vydržela bez problémů 6 let a ještě další 4 roky byla stále podporovaná. V dnešní době kdyby chtěli do konzole dostat nejlepší HW nebo minimálně nějaké části, které budou high-end, tak by taková konzole stála 30 000 a za tu cenu už má dnes člověk mid-range PC do kterého stačí koupit pouze lepší GK, takže by tu konzoli asi nikdo nekoupil. :-)

BůhOnty   2x   Hele nemusím snad připomínat co se čekalo a slibovalo s touhle generací konzolí že ne?

Moc se toho nezmění a to z jednoduchého důvodu > cenová dostupnost.

Nebudou do konzoli cpát "aktuální" hw který bude všechno zvládat protože by to bylo drahé.
BůhOntybuhonty2908
    9.2.2016 17:01
BůhOnty

Hele nemusím snad připomínat co se čekalo a slibovalo s touhle generací konzolí že ne?

Moc se toho nezmění a to z jednoduchého důvodu > cenová dostupnost.

Nebudou do konzoli cpát "aktuální" hw který bude všechno zvládat protože by to bylo drahé.

MachujaNapitchi   1x   Anciabl: No to sice bude vypadat lépe ale bohužel ne jako na těch TV, jelikož Sony má ty funkce patentované a tak stejně jako z prodejů Xboxu, kdy za každý prodaný Xbox jde Sony kvůli Blu Ray podíl je to stejné i u těchto TV, kdy například Samsung to má se Sony také takto vyřešeno právě kvůli těmto nastavením obrazu a proto se tyto věci na monitorech pravděpodobně hodně dlouhou dobu neukážou. :-DMachujaNapitchimachujanapitchi31798    9.2.2016 16:50 MachujaNapitchi

Anciabl: No to sice bude vypadat lépe ale bohužel ne jako na těch TV, jelikož Sony má ty funkce patentované a tak stejně jako z prodejů Xboxu, kdy za každý prodaný Xbox jde Sony kvůli Blu Ray podíl je to stejné i u těchto TV, kdy například Samsung to má se Sony také takto vyřešeno právě kvůli těmto nastavením obrazu a proto se tyto věci na monitorech pravděpodobně hodně dlouhou dobu neukážou. :-D

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6640 příspěvků), DOOM se seká na jakekoliv nastaveni (12 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (310 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11486 příspěvků), Problem při zapnutí PC (21 příspěvků), Hledám hru na pc z bojovém uměním (7 příspěvků), Knihy, čtení, knihovny obecně (175 příspěvků), Panorama z her (113 příspěvků), Anime koutek (486 příspěvků), Overwatch (35 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (192 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Černé světlo - knižní trampoty agenta Jensena

Jak se povedla kniha, která vyplňuje dějovou mezeru mezi Deus Ex: Human Revolution a Mankind Divided?

 
 
 
Souhrn novinek z Gamescomu 2016

I když se zdálo, že je letošní Gamescom skromnější než v minulých letech, přesto jsme se dočkali řady zajímavých oznámení a novinek.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
No Man's Sky - největší, ale ne nejlepší

Černý Petr letní okurkové sezóny No Man's Sky ukazuje, v čem exceluje, ale také v čem prohrává. Tenhle vesmír není pro každého.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
F1 2016 – šampionem F1 po sedmé

Už po sedmé vyšel nový ročník F1 šampionátu v herní podobě. Jak si F1 od Codemasters povede tentokrát?

 
Přečíst celý článek»Autor: scobra - Platforma: PC a konzole
 
 
Phantaruk – dobrodružství plné hrůz

Nadchlo nás dílo nezávislého polského studia podobně jako tvorba jeho výraznějších kolegů?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC

© 2010-2016 Xzone s.r.o