Uživatel nepřihlášen
Přidej se k odboji v Lego Star Wars The Force awakens
 

Hardwarové nároky Hitmana nejsou přestřelené

Středa 10.2.2016 08:53 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Odhaleny minimální a doporučené specifikace nového dobrodružství Agenta 47.

Hitman se blíží, PC hráči si budou moci od 19. do 21. února vyzkoušet veřejnou betu, aby věděli, co na ně 11. března čeká. Právě v tento den vyjde první verze Hitmana, která bude postupně rozšiřovaná o další obsah. Abyste věděli, zda nové dobrodružství Agenta 47 na svém počítači bez problému spustíte, zveřejnili vývojáři ze studia IO Interactive minimální a doporučené specifikace.

Minimální HW nároky Hitmana

OS: Windows 7 (pouze 64-bit)
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Operační paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DirectX: Verze 11

Doporučené HW nároky Hitmana

OS: Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) nebo Windows 10 (pouze 64-bit)
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Operační paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DirectX: Verze 11

11. března budeme mít k dispozici prolog a Paříž. V dubnu se pak můžeme těšit na Itálii a v květnu na Marakéš. Předtím měly tyto lokace vyjít v březnu a v následujících měsících poté Thajsko, USA a Japonsko. Ve Square Enix a IO Interactive si tímto údajně dávají za cíl, aby byly jednotlivé lokace detailní a dobré tak, jak si Hitman zaslouží. Zároveň tento způsob vydávání pomůže vytvořit živoucí hru, která bude základem pro další díly. To už ale měl umožnit odklad z prosince na březen.

Více informací o betě zde.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Hitman na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
Hitman na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman Screenshot ze hry Hitman
Související novinky
 
Hitman se v polovině července dočká dvou speciálních misí v noci

Hitman se v polovině července dočká dvou speciálních misí v noci

Pondělí 13.6.2016 15:21 - Ty nás zavedou do noční Sapienzy a Marrakéše. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One
Rychlé dojmy z návštěvy Marrákéše ve třetí epizodě Hitmana
 

Rychlé dojmy z návštěvy Marrákéše ve třetí epizodě Hitmana

Čtvrtek 2.6.2016 14:00 - Marrákéš je krásné, slunné město, kterému hrozí stanné právo a státní převrat. To je něco, co Agent 47 nesmí dopustit. Přečíst celý článek »

5 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Prohlédněte si detailně Marrákeš z Hitmana

Prohlédněte si detailně Marrákeš z Hitmana

Pondělí 30.5.2016 16:00 - Uličky marockého císařského města Marrákeš, obchůdky a švédský konzulát. Přečíst celý článek »

6 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Hardwarové nároky Hitmana nejsou přestřelené
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
carhrozny    Kulo: Nehladaj, našiel som to za teba. Keď tak si pozri všetko komplet. Je to aj s titulkami.

odkaz ]
carhroznycarhrozny27972
    10.2.2016 18:49
carhrozny

Kulo: Nehladaj, našiel som to za teba. Keď tak si pozri všetko komplet. Je to aj s titulkami.

odkaz ]

Virus    skylines: Tak kdyby u toho byla nějaká ta aplikace, která by ti na mobil poslala echo, že je přichystán nový kontrakt, tak to by bylo fajn. :thumbup: Teda já to i tak koupím kompletně ale dobrej nápad toto. :-)Virusvirus7406    10.2.2016 18:48 Virus

skylines: Tak kdyby u toho byla nějaká ta aplikace, která by ti na mobil poslala echo, že je přichystán nový kontrakt, tak to by bylo fajn. :thumbup: Teda já to i tak koupím kompletně ale dobrej nápad toto. :-)

ElementGamer   1x   Nároky celkem ujdou, i když stejně budu brát časem na PS4 (jestli vůbec, až vyjde komplet) .ElementGamerelementgamer13999    10.2.2016 16:40 ElementGamer

Nároky celkem ujdou, i když stejně budu brát časem na PS4 (jestli vůbec, až vyjde komplet) .

Maestrodk   1x   Kulo: Nemám důvod ti lhát, ale samozřejmě si to vyhledej sám. Touhle historií jsem se zabýval před 1, 5 rokem, takže jsem si to taky všechno zjišťoval. :)Maestrodkmaestrodk8088    10.2.2016 15:39 Maestrodk

Kulo: Nemám důvod ti lhát, ale samozřejmě si to vyhledej sám. Touhle historií jsem se zabýval před 1, 5 rokem, takže jsem si to taky všechno zjišťoval. :)

skylines   2x   Epizodické vydávání jde zvládnout ale musí se to pojmout nějak originálně a zábavně jinak to bude vypadat jako rychle vydaný nedodělek. První část hry by měla obsahovat víc jak polovinu finální aby člověk nehrál jen hodinu a konec. Čekej si na další měsíc. Měli by k tomu vydat appku na mobilní telefony. Nějakou menší hru která vám pošle notifikaci že máte novou zakázku když bude k mání další epizoda nebo tak něco. Postě si s tím pohrát. Tohle vypadá jako maximální lenost.skylinesskylines11568    10.2.2016 14:33 skylines

Epizodické vydávání jde zvládnout ale musí se to pojmout nějak originálně a zábavně jinak to bude vypadat jako rychle vydaný nedodělek. První část hry by měla obsahovat víc jak polovinu finální aby člověk nehrál jen hodinu a konec. Čekej si na další měsíc. Měli by k tomu vydat appku na mobilní telefony. Nějakou menší hru která vám pošle notifikaci že máte novou zakázku když bude k mání další epizoda nebo tak něco. Postě si s tím pohrát. Tohle vypadá jako maximální lenost.

Kulo    To Maestrodk - dekuji za pekne vysvetleni , ale stejne si to doma dohledam jestli me necuras na nohy s tim Doomem a Quakem , slysim to totiz po prve (coz neznamena ze nemas pravdu) .Kulokulo48390    10.2.2016 14:29 Kulo

To Maestrodk - dekuji za pekne vysvetleni , ale stejne si to doma dohledam jestli me necuras na nohy s tim Doomem a Quakem , slysim to totiz po prve (coz neznamena ze nemas pravdu) .

MORTHSIR   1x   Mam to tedy s odrenyma usima. . :D Ne.... vazne, je to cajk ! :)MORTHSIRmorthsir17268    10.2.2016 13:32 MORTHSIR

Mam to tedy s odrenyma usima. . :D Ne.... vazne, je to cajk ! :)

patasde    Takbppkud hra bude kvalitní takbat jibklidne vydajbna epizody. Komu to nevyhovuje může počkat na finální verzi a nebo hru vůbec nehrat a koupit si třeba něco jiného.patasdepatasde17625    10.2.2016 13:22 patasde

Takbppkud hra bude kvalitní takbat jibklidne vydajbna epizody. Komu to nevyhovuje může počkat na finální verzi a nebo hru vůbec nehrat a koupit si třeba něco jiného.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Virus   1x   Tak do doporučených se krásně vejdu. Teď už jen čekat na tu kompletní edici. :-(Virusvirus7406    10.2.2016 12:24 Virus

Tak do doporučených se krásně vejdu. Teď už jen čekat na tu kompletní edici. :-(

Tomo    Maestrodk: Apogee jsem nehrál.
Doom - shareware obsahoval kompletní ep1 (shareware znělo lépe než demo, kde bývalo více omezení) , v plné verzi přibyly ep2 a 3. Po čase vyšel ještě Doom Ultimate se světem navíc.
Tenkrát se jako shareware opravdu dělalo jako část plné hry bez jiných omezení (v demo verzích bývalo nejčastěji ještě omezení časové, popř na počet spustění) .
Tomotomo49934
    10.2.2016 11:32
Tomo

Maestrodk: Apogee jsem nehrál.
Doom - shareware obsahoval kompletní ep1 (shareware znělo lépe než demo, kde bývalo více omezení) , v plné verzi přibyly ep2 a 3. Po čase vyšel ještě Doom Ultimate se světem navíc.
Tenkrát se jako shareware opravdu dělalo jako část plné hry bez jiných omezení (v demo verzích bývalo nejčastěji ještě omezení časové, popř na počet spustění) .

Kapr88   2x   To je snad jasny proc to takhle udelali...chtej penize za nic...
Jenom o penize o nic jim nejde...
A kdyz chteji tak skvelou hru tak at na ni KU*VA delaj treba XX let...a ne par mesicu a honem honem penize ...
Kapr88kapr8813904
    10.2.2016 11:02
Kapr88

To je snad jasny proc to takhle udelali...chtej penize za nic...
Jenom o penize o nic jim nejde...
A kdyz chteji tak skvelou hru tak at na ni KU*VA delaj treba XX let...a ne par mesicu a honem honem penize ...

Maestrodk   1x   Kulo: Shareware právě redefinoval Miller se svým Apogee, když začal digitální distribuci a vydal první epizodu zdarma s tím, že za další se už platilo. To se stalo novou definicí shareware, aspoň mezi hráči. Ano, Doom byl taky shareware. První epizoda byla zdarma a za další se platilo. Quake se prodával v krabici jedna epizoda za nízkou cenu (5-15$ nebo nevím, nepamatuju si) , ale k odemčení dalších epizod, levelů se už platilo navíc. Tam piráti přišli na způsob, jak si to odemknout i bez placení.
Já samozřejmě taky ještě nebyl na světě, ale hry od Apogee jsem hrál, byly to převážně ty shareware verze, protože jsem neměl ani tušení o tom, že je toho víc. Commander Keen, Duke Nukem 3D, Doom, Quake. To všechno byly epizodické hry.

A Telltale právě znovuoživilo tohle shareware vydávání. Vždycky první kapitola jejich hry je zdarma (aspoň teda na Android, iOS, možná i na konzole) a za další se platí peníze. U nich to ale funguje, protože ty jejich hry jsou jako seriál. U Hitmana to pro nás nedává smysl. Pokud nemají peníze, měli udělat nějaký early access, kde nabídnou plnou hru. Mně je to jedno, já počkám na plnou verzi.
Z těch dnešních úžasných inovací je shareware (epizodické vydávání) asi to nejlepší, co může být. Oproti DLC a mikrotransakcím, dokonce i věčným early access hrám.

No je pravda, že tento Hitman není shareware (první epizoda zdarma) , ale měl jsem na mysli spíš epizodické vydávání, že to tu už bylo dřív. Rozdělená hra. Prostě tak. Třeba ale nakonec dají nějaký prolog zdarma, stejně to dělá i Telltale.
Maestrodkmaestrodk8088
    10.2.2016 10:49
Maestrodk

Kulo: Shareware právě redefinoval Miller se svým Apogee, když začal digitální distribuci a vydal první epizodu zdarma s tím, že za další se už platilo. To se stalo novou definicí shareware, aspoň mezi hráči. Ano, Doom byl taky shareware. První epizoda byla zdarma a za další se platilo. Quake se prodával v krabici jedna epizoda za nízkou cenu (5-15$ nebo nevím, nepamatuju si) , ale k odemčení dalších epizod, levelů se už platilo navíc. Tam piráti přišli na způsob, jak si to odemknout i bez placení.
Já samozřejmě taky ještě nebyl na světě, ale hry od Apogee jsem hrál, byly to převážně ty shareware verze, protože jsem neměl ani tušení o tom, že je toho víc. Commander Keen, Duke Nukem 3D, Doom, Quake. To všechno byly epizodické hry.

A Telltale právě znovuoživilo tohle shareware vydávání. Vždycky první kapitola jejich hry je zdarma (aspoň teda na Android, iOS, možná i na konzole) a za další se platí peníze. U nich to ale funguje, protože ty jejich hry jsou jako seriál. U Hitmana to pro nás nedává smysl. Pokud nemají peníze, měli udělat nějaký early access, kde nabídnou plnou hru. Mně je to jedno, já počkám na plnou verzi.
Z těch dnešních úžasných inovací je shareware (epizodické vydávání) asi to nejlepší, co může být. Oproti DLC a mikrotransakcím, dokonce i věčným early access hrám.

No je pravda, že tento Hitman není shareware (první epizoda zdarma) , ale měl jsem na mysli spíš epizodické vydávání, že to tu už bylo dřív. Rozdělená hra. Prostě tak. Třeba ale nakonec dají nějaký prolog zdarma, stejně to dělá i Telltale.Komentář byl autorem naposledy upraven 10.2.2016 10:59

Původní verze před úpravami:Kulo: Shareware právě redefinoval Miller se svým Apogee, když začal digitální distribuci a vydal první epizodu zdarma s tím, že za další se už platilo. To se stalo novou definicí shareware, aspoň mezi hráči. Ano, Doom byl taky shareware. První epizoda byla zdarma a za další se platilo. Quake se prodával v krabici jedna epizoda za nízkou cenu (5-15$ nebo nevím, nepamatuju si) , ale k odemčení dalších epizod, levelů se už platilo navíc. Tam piráti přišli na způsob, jak si to odemknout i bez placení.
Já samozřejmě taky ještě nebyl na světě, ale hry od Apogee jsem hrál, byly to převážně ty shareware verze, protože jsem neměl ani tušení o tom, že je toho víc. Commander Keen, Duke Nukem 3D, Doom, Quake. To všechno byly epizodické hry.

A Telltale právě znovuoživilo tohle shareware vydávání. Vždycky první kapitola jejich hry jse zdarma (aspoň teda na Android, iOS, možná i na konzole) a za další se platí peníze. U nich to ale funguje, protože ty jejich hry jsou jako seriál. U Hitmana to pro nás nedává smysl. Pokud nemají peníze, měli udělat nějaký early access, kde nabídnou plnou hru. Mně je to jedno, já počkám na plnou verzi.

ThainDegu člen redakce    Tomo: U HL 2 je spíš problém v tom že další epizoda nikdy nevyšla ne ? :D :)ThainDeguthaindegu27578    10.2.2016 10:47 ThainDegu

Tomo: U HL 2 je spíš problém v tom že další epizoda nikdy nevyšla ne ? :D :)

Tomo    Kulo: shareware = dobrá paměť ;)
Pokusy tu byly, např. HL2, ale tenkrát se to moc nechytlo. Asi to přišlo moc brzo. Dnes je všude samé DLC, microtransakce, early acces, tak co to nezkusit oživit znova? Nějak se nám ten herní průmysl za posledních pár let zvrtnul.
Tomotomo49934
    10.2.2016 10:44
Tomo

Kulo: shareware = dobrá paměť ;)
Pokusy tu byly, např. HL2, ale tenkrát se to moc nechytlo. Asi to přišlo moc brzo. Dnes je všude samé DLC, microtransakce, early acces, tak co to nezkusit oživit znova? Nějak se nám ten herní průmysl za posledních pár let zvrtnul.

Kulo    To Maestrodk - 1987 jsem jeste nebyl ani na svete . Doom a Quake mel nejaky epizodicky vydavani ? V te dobe kdy jsem to hral byl jen Doom nic vic nic min a stejne tak sel dohrat Quake bez toho abych odehral jednu misi a cekal 4 mesice na dalsi za kterou zase budu muset platit .
shareware = kus hry za kterou neplatis , pokud ji chces plnou zaplat . (pokud si pamatuju sparvnou definici teda) , coz ale neni potom zpusob vydavani tohoto Hitmana.
Kulokulo48390
    10.2.2016 10:30
Kulo

To Maestrodk - 1987 jsem jeste nebyl ani na svete . Doom a Quake mel nejaky epizodicky vydavani ? V te dobe kdy jsem to hral byl jen Doom nic vic nic min a stejne tak sel dohrat Quake bez toho abych odehral jednu misi a cekal 4 mesice na dalsi za kterou zase budu muset platit .
shareware = kus hry za kterou neplatis , pokud ji chces plnou zaplat . (pokud si pamatuju sparvnou definici teda) , coz ale neni potom zpusob vydavani tohoto Hitmana.

Behavioralista    Celé je to šaškárna. Tak měli vydání odložit o ty dva měsíce a vydat i s těmi zbývajícími městy v celku.
No a k nárokům: Nikde jsem nenašel kolik to bude mít giga.
Behavioralistabehavioralista34565
    10.2.2016 10:11
Behavioralista

Celé je to šaškárna. Tak měli vydání odložit o ty dva měsíce a vydat i s těmi zbývajícími městy v celku.
No a k nárokům: Nikde jsem nenašel kolik to bude mít giga.

Maestrodk   2x   Kulo: 1987 - Scott Miller - Apogee - Duke Nukem, Commander Keen.
id Software - Doom, Quake.
Pár příkladů. Pak se rozšířilo pirátství a nechali toho.
Epizodické vydávání - shareware. První epizoda byla zdarma, za další se platilo.
Maestrodkmaestrodk8088
    10.2.2016 10:09
Maestrodk

Kulo: 1987 - Scott Miller - Apogee - Duke Nukem, Commander Keen.
id Software - Doom, Quake.
Pár příkladů. Pak se rozšířilo pirátství a nechali toho.
Epizodické vydávání - shareware. První epizoda byla zdarma, za další se platilo.

Hejda   1x   nejlepši byl stejne hitman 2 silent assassinHejdahejda7043    10.2.2016 10:07 Hejda

nejlepši byl stejne hitman 2 silent assassin

Kulo    Maestrodk - mohl bys mi pripomenout tu minulost kde vychazely epizodicke hry a jake, dekuji ?Kulokulo48390    10.2.2016 09:52 Kulo

Maestrodk - mohl bys mi pripomenout tu minulost kde vychazely epizodicke hry a jake, dekuji ?

Maestrodk   1x   Epizodický systém vydávání má nějakou tradici, není to novinka. Ovšem tato tradice skončila před léty a v dnešní době za to oživení můžeme poděkovat Telltale.Maestrodkmaestrodk8088    10.2.2016 09:43 Maestrodk

Epizodický systém vydávání má nějakou tradici, není to novinka. Ovšem tato tradice skončila před léty a v dnešní době za to oživení můžeme poděkovat Telltale.

Kulo    Miky: no klidne bych tohle udelal , ale podporil bych tim zase ten system vydavani her a to ja nechci . Nelibi se mi to :) u tehle hry to beru jako kdyby to byl earl accesKulokulo48390    10.2.2016 09:24 Kulo

Miky: no klidne bych tohle udelal , ale podporil bych tim zase ten system vydavani her a to ja nechci . Nelibi se mi to :) u tehle hry to beru jako kdyby to byl earl acces

prudislav_cz   2x   nároky jsou fajn , ale způsob vydání je prasárna ... a to že to bude mít tu pochybnou ochranu už je jenom třeěnička na dortu toho , že to nechci ani vidět ... natož kupovatprudislav_czprudislav_cz9921    10.2.2016 09:24 prudislav_cz

nároky jsou fajn , ale způsob vydání je prasárna ... a to že to bude mít tu pochybnou ochranu už je jenom třeěnička na dortu toho , že to nechci ani vidět ... natož kupovat

Miky člen redakce   8x   to Kulo: tak počkej až bude hra komplet a potom ji kup v krabičce (koncem roku 2016) , když nechceš podporovat epizodické vydávání.Mikymiky3    10.2.2016 09:16 Miky

to Kulo: tak počkej až bude hra komplet a potom ji kup v krabičce (koncem roku 2016) , když nechceš podporovat epizodické vydávání.

Kulo   1x   Hitmana mam rad , ale s timhle prodejem her ze zasady nesouhlasim . Radsi budu bojkotovat a podporim na torentechKulokulo48390    10.2.2016 09:14 Kulo

Hitmana mam rad , ale s timhle prodejem her ze zasady nesouhlasim . Radsi budu bojkotovat a podporim na torentech

myscho   2x   Asi si myslia, ze epizodickym vydavanim z toho viac vytlcumyschomyscho20953    10.2.2016 09:09 myscho

Asi si myslia, ze epizodickym vydavanim z toho viac vytlcu

Kulo   2x   proc uz se hry nevydavaji tradicnim zpusobem ? Hotove a v jednom kusu ?Kulokulo48390    10.2.2016 09:05 Kulo

proc uz se hry nevydavaji tradicnim zpusobem ? Hotove a v jednom kusu ?

Monkeyskunk   11x   Já bych řekl, že takové vydávání hru spíše pohřbí, než že by ji to nějak oživilo.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    10.2.2016 09:04 Monkeyskunk

Já bych řekl, že takové vydávání hru spíše pohřbí, než že by ji to nějak oživilo.

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6448 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11313 příspěvků), FarCry 3 hledám hráče (18 příspěvků), Věk MMORPG skončil před 7 lety (9 příspěvků), R9 280x vs R9 390 (14 příspěvků), Co právě ted hrajete? (390 příspěvků), Karty Yu-Gi-Oh (5 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4340 příspěvků), Inzerce na Zingu (74 příspěvků), Trance - Progressive mix 37 (279 příspěvků), Vaše YT (308 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
The Technomancer – jeden za všechny, všichni za nikoho

Zachariah Mancer - poslušný a vlídný technomant. A pak je tu Mars, smrtící místo plné nebezpečných monster a ještě více nebezpečných obyvatel.…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Grand Kingdom - žoldnéři všech zemí, spojte se!

Vytvořit optimální mix žánrů je fuška, ale tvůrci Grand Kingdom to zvládli takřka skvěle.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů

Autor Bran Skeldalu o svém novém projektu, minulosti a budoucnosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a handheld
 
 
Mirror's Edge Catalyst - potěšující zklamání

Do stejné řeky dvakrát nevkročíš, říká se. V EA to ale zkusili a bohužel po druhé je voda studenější než tehdy.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole